Nieuchronnie zbliża się XXIV finał WOŚP. tym razem 10 stycznia. Okazuje się, WOŚP ma się w dalszym ciągu dobrze. Nie przeszkadza w tym proces sądowy z blogerem MatkaKurka. JO w dalszym ciągu ma za nic sąd w III RP. Wielu ciągle zastanawia się dlaczego obecna ekipa rządząca nie zrobi porządku z gostkiem który wszystkim gra na nosie? Jednoznacznej odpowiedzi ciągle brak. Są tylko domysły.
Zajrzałem tu przypadkowo, żeby sprawdzić co się tu dzieje. http://kataryna.blox.pl/html Od prawie roku wiało tu nudą. Okazuje się, że od listopada 2015 @kataryna zaczęła na nowo pisać. Niestety, co było bezpowrotnie minęło. To se ne wrati :)
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19423251,newsweek-ma-nagrania-schetyny-to-byl-gwozdz-do-trumny-ziobro.html#MT Czy to jest przejaw skrajnej głupoty politycznej POpaprańców czy kolejna prowokacja czerskiej?
https://gloria.tv/media/7AmMwKR7tkk/?mobilizer=94099bba5169594ac0740c29a5b75f90 Na Schetynę trzeba jednak zwrócić baczniejszą uwagę. Od dawna wiadomo, że to niebezpieczny człowiek. Ksywa "zniszczę cię" wiele mówi.
http://www.rp.pl/W-sadzie-i-urzedzie/301069943-Tajne-akta-IPN-bomba-czy-straszak.html#ap-1 Chyba już ani jedno ani drugie. Od zmowy magdalenkowej minęło już tyle lat, że ci najbardziej zasłużeni wąchają już kwiatki od spodu, a nieliczni którzy pozostali przy życiu przestali się tym przejmować. Poza tym, zbiory zostały dokładnie przeczesane i nie wiadomo co w nich może jeszcze być wartościowego. Pamiętając o bezradności sędziego Bogusława Nizieńskiego, jako Rzecznika Interesu Publicznego i późniejszych poczynaniach IPN uważam, że są to działania mocno spóźnione. Jednak warto zamknąć ten temat choćby po to, żeby posiadacze materiałów z tego zbioru przestali wykorzystywać je do swych gier politycznych. Popełniono chyba wystarczająco dużo błędów.
Polsaty i tełałeny nie mogą przełknąć, że nie wiadomo o czym rozmawiał wczoraj Jarosław Kaczyński z premierem Orbanem. Nie wystarcza im, że spotkali się przywódcy dwóch partii politycznych. Dodatkowo ich zgryzotę pogłębia fakt podpisania przez prezydenta A. Dudę nowelizacji ustaw: medialnej, o służbie cywilnej i o systemie oświaty. Na osłodę wzięli się za Gowina http://telewizjarepublika.pl/gowin-odpowiada-na-list-absolwentow-wse-zamachu-na-niezaleznosc-tk-dopuscili-sie-ci-ktorzy-dzisiaj-stroja-sie-w-szatki-jej-obroncow,28106.html Rzecz jednak w tym, że pełna treść listu jest niedostępna, a relacje czerskiej i tefałenów operują fragmentami listu. Moim zdaniem, z Gowinem będą kłopoty. Sygnalizowałem to w trakcie wyborów. Ale, pożyjemy, zobaczymy.
Bardzo ciekawe dzisiejsze wydanie BLIŻEJ w TVP Info. W programie wystąpili: Dworak, Dąbrowa, Skowroński i Wildstein. Tematem była oczywiście ustawa medialna.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19441308,przemyslaw-saleta-wyprowadza-sie-z-polski-to-co-robi-pis.html?lokale=local#BoxNewsImg Ważna informacja o której informują wiodące w kraju media,njuswik i czerska. Tak serio, to Saleta ma w Tajlandii dom i jakiś interes. Po co dorabia do tego kretyńską ideologię? Dodaje sobie animuszu? Pod rządami junty wojskowej jest większa demokracja niż w Polsce? To skutek długotrwałego uprawiania sportu?
Jeszcze w kwestii TK. Zwracam jedynie uwagę, że tekst pochodzi z 19.04.2013, 07:13 http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/698758,trybunal_konstytucyjny_stal_sie_straznikiem_spadajacych_dochodow_panstwa.html/?mobilizer=94099bba5169594ac0740c29a5b75f90
Zanim jutro wrzucisz do puszki WOŚP swój grosz przeczytaj uważnie http://kontrowersje.net/kompendium_wielkiej_ciemy_13_groszy_do_puszki_24_fina_u_wo_p_i_portfela_jerzego_o
http://niezalezna.pl/74772-wreszcie-polityk-z-niemiec-doczekal-sie-ostrej-odpowiedzi-slowa-ziobry-zapamieta-na-dlugo Kto jeszcze w naszych mediach wspomniał o tym liście Zbigniewa Ziobro? To jest kwintesencja. Zamiast pouczać innych niech Niemcy zajmą się porządkami u siebie.
Że też nikt na to jeszcze nie wpadł! Prawica powinna jak najszybciej zarejestrować partię o nazwie KOD oraz zastrzec logo. I PO sprawie :) Na co czekacie?
http://niezalezna.pl/62099-raport-prof-nowaczyka-pierwsza-eksplozja-jeszcze-przed-brzoza-druga-zabila-wiekszosc-pasazerow Kolejne ustalenia dotyczące przyczyn katastrofy smoleńskiej 10 kwietnia 2010 roku.
http://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/301119894-TK-umorzyl-sprawe-uchwal-Sejmu.html POrażka Trybunału. Prezes złożył zdanie odrębne dla zasady. Inaczej nie mógł. Jakie będą kolejne ruchy wewnątrz TK?
Zwolnili tego, zwolnili tamtego, ta sama się zwolniła. No i co z tego? Tak trudno było przewidzieć taki obrót spraw? Czy ktoś wcześniej zwolnił dziennikarzy z obowiązku samodzielnego myślenia? Moim zdaniem nie. Za lata chamstwa, wysługiwania się dzisiaj przegranym, musi być kara. Nie trzeba było wiele. Wystarczyło być obiektywnym, a to dla wielu było za wiele. Jestem spokojny o to, że nie będzie żadnej zmasowanej akcji protestu ze strony tych „pokrzywdzonych” dziennikarzy. Powód jak zawsze ten sam. Nie wszyscy znajdą nowego „pana”. Ale każdy z nich ma albo rodzinę, albo kredyty do spłacenia, albo zdążył się przyzwyczaić do odpowiednio wysokiego standardu życiowego. Z czegoś trzeba będzie zrezygnować. Poza tym, wiele mówi o takich dziennikarzach fakt użalania się nad swoim losem w mediach zagranicznych. To też nic nowego. W sumie, odejście z mediów wielu z tych dziennikarzy to dla nas niewielka strata.
Rozbawiła mnie dzisiaj informacja, że możemy zostać pozbawieni prawa do udziału w festiwalu piosenki Eurowizji. Chyba nic straszniejszego nie może nas spotkać. Zwłaszcza kiedy reprezentowały ns hoże dziewoje ubijające na scenie masło :) http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Polsce-grozi-wykluczenie-z-Eurowizji-Beata-Kempa-to-nieuprawnione-grozby,wid,18099301,wiadomosc.html?ticaid=1164b7
http://www.annamariaanders.pl/ http://www.rp.pl/Rzad-PiS/160119487-Anna-Maria-Anders-w-rzadzie-PiS.html Dobra decyzja premier B. Szydło i dobre wykorzystanie znanego nazwiska. Myślę, że pani Anders będzie dobrą kontynuatorką prac śp. Przewoźnika. Przy okazji okazało się, że od śmierci Bartoszewskiego stanowisko przewodniczącego Rady było nieobsadzone. http://www.radaopwim.gov.pl/category/19/
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19484908,bedzie-komisja-sledcza-ws-afery-podsluchowej-prezes-mowil.html#MTstream Zawsze się zastanawiam jak to jest? Jest spotkanie zamknięte dla mediów. Nie jest istotne, czy PiS, czy PO, czy innej partii. Jednak zawsze znajdzie się menda, która dla paru złotych, czy jakichś świecidełek, przekaże jakieś szczegóły z takiego posiedzenia. Nie sądzę żeby to były przecieki kontrolowane.
Debatę mamy za sobą. Pozostaje odpowiedzieć na pytanie: po co nam to było? Z prezentowanego w mediach międzynarodowego przeglądu prasy wynika, że sprawa ma raczej mizerne odbicie w większości krajów. Wyjątkiem jest prasa niemiecka która chce na tym najwięcej ugrać. Obejrzałem wczorajszą debatę i cyrk wokół niej w naszych mediach. Może pora postawić pytanie czy warto i czy trzeba było w niej uczestniczyć polskiemu rządowi? Wrażenia po debacie mogą być różne. Dla jednych wygraliśmy, dla drugich nikogo nie przekonaliśmy. Widać to było zwłaszcza w wystąpieniach czołowych lewaków unijnych. W ich wypowiedziach widać było całą hipokryzję polityki unijnej. Szczególnie wyszło to w wypowiedzi przewodniczącego PE B. Koendersa, który jednoznacznie stwierdził, że dopiero zbierane są fakty w polskiej sprawie. W dzisiejszych komentarzach naszej opozycji widać wyraźnie, że nie zamierzają odpuścić z gry sprawami polskimi na arenie międzynarodowej. Wczoraj opozycja osiągnęła jedno, Każda próba rządu polskiego w kierunku pociągnięcia do odpowiedzialności koalicji PO-PSL, czy pojedynczo poszczególnych polityków będzie teraz nagłaśniana jako zamach na demokrację lub polityczna zemsta.
http://niezalezna.pl/73512-afera-na-asp-andzie-rottenberg-nie-zatwierdzono-doktoratu Jakoś ten temacik przeleciał nam bez echa. A bohaterka obraziła się na Polskę i Polaków i zapowiedziała demonstracyjną przeprowadzkę do Izraela. Ciągnie wilka do lasu?
http://kontrowersje.net/comment/193055#comment-193055 Jeżeli ktoś jeszcze uważa, ze lider Nowoczesnej jest człowiekiem nowym w polityce niech się dobrze przyjrzy temu osobnikowi z lewej strony.
Tak, osobiście. Od najmłodszego do najstarszej. A ponadto cieszę się, że nie muszą korzystać z łaski państwowej, która ma zwiększyć potencję ich tatusiów.Pozdrawiam. Dobry wieczór.
W każdym razie możliwości:). Ponieważ potencja to możliwości. Tak? czy nie? A może mają to być perspektywy. Przecież nie jedna, a wiele. I czy one będą. Te perspektywy. W kształcie małych nóżek naszych wnuków. A te nóżki, stópki przyniosą nam pastylkę, zrealizują receptę. Podadzą rączkami szklankę herbaty? Jak można być chciwym i gadać, umalowanymi usteczkami pani minister, że budżet nie wytrzyma. Nie wytrzyma? A wytrzymał do tej pory te wynoszone, wywożone z Polski, kasy pełne wory? Wytrzymał. To dlaczego ma paść pod ciężarem pięciu stówek. Kto Wam receptę zrealizuje, herbaty poda. To może ogłosić zawód Matka. Każda matka jest oddana swojemy Szefowi. Tak oddana, że pada przed nim na kolana, po tyłeczku całuje. A na bąki przez szefa nosem nie kręci. Ba nawet Szefa obwąchuje. I martwi się jak Szef onych bąków nie puszcz. A jak kupki Szef nie zrobi to nawet pogmera gdzie cza. Czopek da. I w razie skutku pozytywnego śmieje się Matka cha, cha, cha! No pytam.
Jeśli wierzyć w to co piszą, to sprawa jest uzgodniona. Tylko nie wiadomo co jest uzgodnione, bo różne rzeczy się słyszy. Kto w końcu dostanie? Jakie będą ograniczenia?
Doszliśmy już do takiego punktu, że ludzie oczekują konkretów a nie ględzenia, bo słupki zaczynają malec :(
Itd,itd. A jeszcze jedno. Ale niekoniecznie ja mam rację. Wszak jestem do Niemców uprzedzony. Zapytam więc tylko. Dlaczego p. Waszczykowski tak chwali się przyjaźnią z p. Szatmajerem?
Nie muszę wszystkiego wiedzieć, nie mogę wszystkiego rozumieć. Pytać mogę. Jednak nigdy nie będę podważał kompetencji. A już na pewno nie będę sceptyczny co do zasadności decyzji. Nie będę również siał zamętu. No i powstanie to elementarne zjawisko psychiczne jakim jest wrażenie. A tu wrażenie może rządzić emocją. Wolę mieć przekonanie. I dlatego mam poczucie takie, że jest to właściwe. Nie sądzę by PiS wystawiło, bez zamysłu, dyletanta, niezgułę lub jakiegoś ignoranta. Ile tam jeszcze zagranicznych słów można wydumać? Jednym słowem pierdołę z urodzenia. I tu postawią kropkę nad tą kwestią. Bo nie będę na pewno żął pole przed wzejściem ziarna i z Diabłem targował, która część jest mi lepszą. Wiedząc jak broni się system, jak się przepoczwarza. W jakim otoczeniu żyjemy. Mając rozum. Musimy być jak baranki potulni. By odrodzić się. Nie wystarczy porywać się z motyką na Słońce. Bo niestety i ze Słoneczkami odczynienie mamy. Głupio piszę? Na pewno. Pyskować lubię. Może i tak. Ale już mój diad mówił, że potulne ciele dwie matki ssie. A Polska będzie taka jaka wyobraźnia Polaka. A niepolacy niech idą precz na śmietnik historii.
Napisałem odpowiedź i mi wcięło. Więc jeszcze raz. Zacznę od przypadku Waszczykowskiego. Nie mam o nim dobrego zdania. Mam prawo. Podczas konferencji prasowej, po spotkaniu w Warszawie z szefem MSZ Niemiec Steinmeierem usłyszał coś takiego: „…Jestem ci bardzo wdzięczny za przyjecie w przepięknych Łazienkach Królewskich. To przepiękny pałac, ale przypomina nam mroczny okres, okupację Polski przez nazistów. Ten pałac został spustoszony i spalony. Wspominam o tym, bo to część okrutnej, strasznej historii, która łączy Polaków i Niemców.” Waszczykowski na taki tekst nie zareagował. Nawet powieka mu nie drgnęła. Nie dosłyszał, czy nie zrozumiał? Ci „naziści” to byli Eskimosi, czy Niemcy? Niemcy tą wersje eksploatują konsekwentnie od dziesiątek lat. Może się w końcu Polacy przyzwyczają? Politykom nie wierzę z zasady. Jestem im potrzebny do chwili wrzucenia kartki do urny wyborczej. Potem realizują wyłącznie interes partyjny, albo co gorsze swój prywatny. Gdzie tu jest miejsce na polską rację stanu? Nie mam najmniejszego zamiaru być potulny kiej baranek. Była kampania wyborcza, były obietnice. Jak zwykle, obietnic było zbyt dużo i teraz są problemy z realizacją. Tylko obietnica obietnicy nierówna. Są takie, które wymagają czasu. Są takie które wymagają zabezpieczenia finansowego. Ale są takie które po prostu trzeba zrealizować. Dzisiaj widzę, że PiS te minione 8 lat zwyczajnie przespał. Szuflady pełne projektów ustaw porządkujących państwo okazały się puste. Projekty przekazywane do obróbki w Sejmie są często knotami legislacyjnymi. Mimo tego są przepychane bo działa arytmetyka sejmowa. Jest faktem, że trudno opozycję oderwać od koryta, ale opozycja ma swoje słabe punkty. Dlaczego ich się nie wykorzystuje? Jeśli chce się być bezwzględnym, trzeba nim być do końca, a nie stawać w połowie drogi. Wiadomo jakie cele stawia sobie KOD. Dlaczego pozwala się na jego „spontaniczny” rozwój? Nie wiadomo jak to zrobić? W dalszym ciągu nie ma kto w sposób sensowny tłumaczyć działań rządu. Najświeższy przykład to spotkanie wiceministrów spraw zagranicznych Polski i Rosji. Wiadomo, że celem spotkania było wzajemne sondowanie nastrojów. Tymczasem w mediach obowiązywała narracja, że Rosja nas olewa itd. Poważne rozmowy będą na szczeblu ministrów na jesieni tego roku. Tego też nikt nie zagwarantuje, bo tu obowiązują fochy. Rosji coś nie będzie pasowało i do spotkania nie dojdzie. Tymczasem trzeba konsekwentnie robić swoje. Rosję można denerwować w majestacie prawa. Odmowa asysty wojskowej podczas obchodów rocznicy wyzwolenia Warszawy wyjątkowo ich ubodła. Podobnie jest z likwidacją „pomników wdzięczności” Armii Czerwonej. Oni doskonale wiedzą, że pomnik i cmentarz to nie to samo, a umowa jest umową. Co do relacji polsko-niemieckich to ciągle jest to miłość nieodwzajemniona. My tą miłość, czy szczerą to inna sprawa, deklarujemy na każdym kroku, a Niemcy konsekwentnie pilnują własnego interesu. Nie zgodzą się na bazy NATO w Polsce, zbudują Nord Stream II itd. Nie było III Rzeszy, byli naziści. Obozy koncentracyjne były w Polsce. Co z tego, że Polski wtedy nie było? W Niemczech nie ma polskiej mniejszości etnicznej, bo za tym idą określone prawa, nie tylko polityczne. Zaangażowaliśmy się w sprawy wewnętrzne Ukrainy, ale rozmowy polityczne na temat jej przyszłości prowadzone są bez naszego udziału. Najazd Azjatów na Europę nie myśmy wywołali, ale mamy potulnie przyjąć ich na swoje utrzymanie w ilościach wyznaczonych przez UE, a nie w miarę naszych możliwości. Można tak długo jeszcze, ale wiadomo, że każdy z nas pozostanie przy swoim zdaniu.
Co do szczegółów historycznych masz rację. Ale jak sobie wyobrażasz reakcję na czyjąś głupotę. Impulsywna, czy też natychmiastowa reakcja, uważam, że byłaby nie na miejscu. Co miał dać Niemcowi w pysk. Niemiec był i jest t i będzie ignorantem. Generalnie to nie powinniśmy kłaniać się ni na Wschód, ni na Zachód. Ale co wszystko natychmiast ma załatwić świeży minister od spraw zagranicznych. To tak jak mają podobno o Polskę być zatroskani tylko posłowie z posłankami i politycy od siedmiu boleści. No tak o sobie mniemają. Włócząc się po Europie i Polsce, nadając KODem. Pierniku. Przecież wiesz, że zagnojenie jest tak okrutne, że ustawić kolejność spraw jest karkołomne. Właśnie karkołomne. Czyli ma iść na złamanie naszego polskiego karku? Ja nie wiem, A nawet mam ten luksus, że mogę nie wiedzieć. Wiem natomiast to, że w takim potocznym życiu bez planu nie ma działania. I powiesz mi natychmiast, że szuflady są puste, a można było je zapełnić dużo wcześniej. Pytam, jak dużo wcześniej. Przecież Pierniku znaczyłoby to, że wybory są zaplanowane, że to ustawka. Uważasz, że nie znaczyłoby inaczej. Trzeba tyrać i nie oczekiwać tyrad. Ale Ty radzisz, ja coś tam radzę. I może rada w radę damy radę.? Nie uważasz? I czas stracony i sprawy zabagnione. A kłótnia ma trwać? Co niech zwyciężą ONE? Tak ma być? Ja tak nie chcę.
Po pierwsze, opozycja ma być gotowa na przejęcie władzy w każdej chwili. Jeśli jest inaczej, to znaczy, że odpowiada im rola opozycji, bo to do niczego nie zobowiązuje. PiS przez lata gardłował, ze pokaże jak się rządzi jak dojdzie do władzy. Po co gadali? Nie wierzyli w swój powrót? Jeśli wierzyli, dlaczego się nie przygotowywali? Można tak na okrągło. Trochę z innej beczki. Przeczytaj to http://kontrowersje.net/comment/193488#comment-193488 Wiele wyjaśnia. Powtarzam, trzeba to spacyfikować póki pora. Trzeba zrobić to delikatnie, żeby nie robić z nich męczenników. To jest współczesna odmiana wańki-wstańki.
Pierniku. Wiem, że chcesz mnie oświecić. Dziękuję za to. Pewnie, że nie wiem wszystkiego. Ale KOD-owce mnie nie zwiodą. Zawsze stawałem okoniem i byłem ością w gardle. Także nie dam się połknąć. Co najwyżej mogę udławić. Tylko popatrz jak będziemy twierdzić, że ta jedna jedyna jest do dupy. To co nam pozostanie. Czarna dziura? Ta czarna dziura, którą nam wmawiano. Ba i co mamy zostać tą czarną owcą w środku Europy.? I to jeszcze owcą parszywą? Bękartem transformacji. Tak jak byliśmy bękartem Traktatu Wersalskiego. Toż to Niemcy tak nas nazywali. Dobrze pamiętam. Boże Ty mój. To gdzie mamy pójść po rozum do głowy? Której, jakiej. Czy naprawdę w naszych głowach tylko zamęt? Nie chce mi się wierzyć. Poczekam. Cóż to jest poczekać jeszcze nieco. Oczywiście nie skamieniały i oniemiały. Poczekam. I mam nadzieję na dobrą zmianę. Może opamiętają się i ci, którzy wiele mogą. A rozbiorowy etap się nie ziści, a Żydki w tym całym galimatiasie z Niemcami dogadani nie wydębią tych swoich dolarków.
Znowu zajmujesz się nadinterpretacją. Czytaj tyle ile jest napisane. Wybór jest ograniczony, co nie znaczy, że nie ma żadnego. Postawiłem dawno na PiS, ale to nie znaczy, że nie widzę tego co według mnie robi źle. PiS to taka sama partia jak wiele innych. Ale ma program który mi odpowiada i ma szefa który ma siłę przekonywania. Zastrzeżenia dotyczą tzw. mas partyjnych. Nie mam zamiaru pouczać ani nauczać. Podtykam tylko pod nos materiały z którymi warto się zapoznać i włączyć samodzielne myślenie. Materiały pochodzą z różnych źródeł po to żeby mnie nie posądzać o stronniczość czy inną manipulację.
Ile jeszcze czasu upłynie zanim lider Nowoczesnej zostanie należycie oceniony przez wyborców? W kampanii wyborczej można było mówić o zauroczeniu postacią która lansowała się jako nowa w polityce. Rzecz w tym, że Petru miał już swoich prekursorów, że wspomnę Leppera czy Palikota. Dzisiaj okazuje się, że trudno mówić „nowy” o człowieku który występuje na zdjęciach pamiątkowych z Geremkiem, a od lat robi za handymana u Balcerowicza. Nowoczesnej, mimo że pełno jej w mediach, systematycznie spadają słupki poparcia i wielu wieszczy, że zniknie tak szybko jak się pojawiła. Mnie jednak denerwuje, że mimo rzekomego przejęcia mediów przez PiS w dalszym ciągu na poszczególnych kanałach TVP co chwilę wyskakuje Petru jako nasz mąż opatrznościowy. Nie ma nic do powiedzenia, to inna sprawa, ale dlaczego ma ciągle kamery, mikrofony i czas antenowy na każde skinienie?
http://www.rp.pl/Analizy/301219874-Polska-przegrala-w-Strasburgu.html#ap-1 mam wątpliwości, czy ten tekst napisał w pełni rozgarnięty człowiek. Albo nie potrafi wyrazić tego co chce powiedzieć, albo to jego pobożne życzenia.
http://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/301239983-Lech-Walesa-o-rozwiazaniu-sporu-wokol-Trybunalu-Konstytucyjnego.html TW Bolek w roli sędziego. To sie porobiło.
http://www.rp.pl/Tenis/160129673-Afera-hazardowa---sa-nazwiska.html Czy to działa na zasadzie sezonu ogórkowego? Co jakiś czas pojawia się jak potwór z Loch Ness. Bez kontynuacji.
Na marginesie działań KOD-u zastanawiam się co by się stało, gdyby zaczęto ścigać M. Kijowskiego za zaległe alimenty? Jeśli jest niewypłacalny powinien zostać odizolowany i zmuszony do jakiejkolwiek pracy zarobkowej. Dlaczego jego zobowiązania mają być płacone z funduszu alimentacyjnego?
Czy program PUENTA który jest właśnie emitowany w TVP Info jest przykładem realizowanego przez J. Kurskiego pluralizmu medialnego? (występują R. Giertych, P. Kowal i D. Wielowiejska jako prowadząca).
Będę znowu kontrowersyjny, kiedy powiem, że trzeba zachować spokój? Kocham rewolucję, ale tylko wówczas gdy przestawiam meble w pokojach. Widać wtedy gdzie są plamy na ścianach. Jak nie ruszę mebla to pokój wydaje się całkiem świeży. Babeczka moja prywatna widzi lepiej. A mnie się wydaje, że to ja . I polemizujemy. Ba podlizujemy się sobie. Tak podlizujemy. Używamy małżeńskich argumentów. No i ja ulegam. I maluję. Czy to da się przełożyć na publiczne działanie? A jakże. Meble zostały ruszone. Stare tynki są z plamami. Pokój cza malować. I nie da się trwać, żyć w tym brudzie. Ale nie ma co myśleć o cudzie. Cudu nie będzie. Tak jak cudze ręce roboty za nas nie zrobią. Dobranoc.
Prawie się zgadzamy. Tylko w czym? Że trzeba zrobić poważne sprzątanie w obejściu. Skoro nastały ku temu okoliczności, trzeba to zrobić i nie czekać uzasadniając, że są sprawy ważniejsze. Odkładanie porządków spowoduje, że brud i nieporządek się rozprzestrzenia i grozi epidemią. Pierwsze oznaki już są. To co, czekać?
Przypomnę Pierniku, że zacząłem od p.Waszczykowskiego. Spostrzegłem, że masz do niego uwagi. Możesz. Ja mam zdrowy dystans. Wzmocniony właśnie po tym wilanowskim zdarzeniu. Jednocześnie, tak wg mnie, dyplomacja to coś takiego, co nie podlega takim zwykłym prawom logiki. Nie byłaby dyplomacją. Ile to przymiotników można połączyć z dyplomacją. Sam wiesz.
http://www.ilgiomale.it/wordpress/corte-europea-da-marzo-2016-battezzare-i-neonati-e-reato/ OD MARCA 2016 R CHRZEST DZIECI BĘDZIE PRZESTĘPSTWEM [!!!] BO W UE TRWA TOTALNA WOJNA Z CHRZEŚCIJAŃSTWEM. - - - Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej zamierza zakazać chrztu niemowląt, uznając, że chrzest stanowi naruszenie art. 12, 14 i 16 Konwencji Praw Dziecka (przyjętej przez Zgromadzenie Ogólne Narodów Zjednoczonych dnia 20 listopada 1989 r.) Przyczyny zakazania prawa do chrztu: „Chrzest narusza art 16 Europejskiej Konwencji. Niemowlęta nie są jeszcze w stanie zrozumieć co to jest chrzest, co jest przymuszeniem przyjęcia wiary, nie wiedząc o tym. Chrzest jest aktem, który powinien być wybrany świadomie i nie może być narzucony z góry przez organizację religijną (w tym przypadku chrześcijańsko-katolicką), zwłaszcza w takim momencie, w którym Europa znalazła się w istnym tyglem ras, kultur i religii. Praktyka tego sakramentu chrztu jest niezgodna z najlepszymi interesami dziecka, zgodnie z art. 3 Konwencji o prawach dziecka, ratyfikowanej 25 maja 1992 przez ponad 180 państw, a dzieci muszą być chronione w uczciwości i wolności osobistej. Decyzja ta będzie krokiem naprzód dla cywilizacji zachodniej, w odniesieniu do wszystkiego i wszystkich. „ Słowa Trybunału Praw Człowieka są bardzo jasne i już wywołały niekończące się dyskusje. Dziennikarz Times Andrew McFarrell mówi że jest to mądra decyzja: „Dla Europy wolnej, demokratycznej, świeckiej, sędziowie w Strasburgu odegrali kluczową rolę. Dziś jest wielki dzień, nie będziemy już można dokonać obrzędu chrztu istot nieświadomych. Każdy więc będzie mógł po osiągnięciu pewnego wieku, wybrać sobie religię lub przekonania, które najbardziej mu się podobają. Nadal nie ma oświadczenia Watykanu. Zobaczymy czy pojawi się w tej sprawie jakiś głos. Źródło:ilgiomale.it |
Ciekawe jaka będzie skuteczność tego zakazu. Kto i jak będzie go egzekwował? Jakie sankcje są przewidziane?
Ma bardzo głęboki i podstępny sens. Bardzo. Widzisz, to nie jest tak, że "szarzy, gorącej herbaty" ludzie są kompletnymi durniami. Beż wrażliwości i zdrowego osądu. To takim jak ppp. Sierakowski, Smolar, Żakowski grunt wali się pod nogami. I wszystko idzie w ruinę. To Oni poprzez pokazywanie się dają świadectwo elit IIIRP. A świadectwo jest takie, że są niereformowalni i z małymi móżdżkami. Szczególnie widać to było po chamskim odezwaniu się Sierakowskiego go p. Wilnsztajna. Nerwy poszczają. I niech im puszczają. Obecnie rządzący muszą prowadzić oczyszczenie się z wielu zarzutów niszczących ich. Szczególnie, że są ogniwkiem systemu wykantowania pookrągłostołowego. Wiesz, że ten zarzut jest formułowany na Twoim przesławnym blogu, przez osławionego blogiera. Trwanie tego zarzutu jest szczególnie szkodliwe. A daje się w długim marszu odczuć jako odcisk na serdecznym palcu u cygańskiej stopy maszerujących. A tak wrzask pozostanie pustym wrzaskiem. Gardła wysiądą. Głos zachrypnie, a na końcu wszystko się rypnie. A my, szaraczki z prowincji będziemy piękni i nadal młodzi. I nam to wszystko nic nie zaszkodzi. O! Hej! ..................................... A tym skurwielom sponsorzy obetną środki i zostaną jak zużyte ciotki. A my co. Mamy grunt i nie damy się pogonić z tund:)
Słuchając takich programów różne myśli chodzą mi po głowie. Jedno z pytań „po co?” już zadałem. Odpowiedzi nie znam, ale jedna z możliwych jest właśnie taka: Kurski dopuszcza pluralizm w mediach pod warunkiem, że nie będzie tam opinii skrajnych. Krótko mówiąc pokazywać Żakowskiego, Sierakowskiego, czy Smolara, na tle innych komentatorów, po to żeby podkreślić ich stronniczość i brak obiektywizmu. Czy to okaże się skuteczne? Raczej wątpię. Bardziej skuteczna może być metoda przypominania wcześniejszych wystąpień i postaw tych ludzi w sprawach powszechnie znanych np. sprawa smoleńska, kolejne afery, itd. Osobiście nie mam do tego przekonania, bo Żakowski poglądów nie zmieni, a Sierakowski niech się lansuje gdzie indziej. Podobnie Smolar. Więcej uwagi trzeba poświęcić wskazywaniu źródeł ich utrzymania, bo przecież nie są to byty samofinansujące się. Fundacja Batorego istnieje dzięki pieniądzom Sorosa, a ten nie jest przecież filantropem i w dodatku polonofilem. To co się teraz dzieje pokazuje, że odrywanie od koryta jest zabiegiem bolesnym zwłaszcza, że odbywa się bez znieczulenia. Ci ludzie na pewno nie działają w interesie Polski i Polaków. Z drugiej strony zastanawiam się dlaczego władza nie korzysta z obowiązującego prawa? Wiele z tego co słyszę kwalifikuje się jako groźby karalne, nie mówiąc o nawoływaniu do niepokojów publicznych /zamiar wyprowadzania ludzi na ulice/. Na to są paragrafy. Na początek powinny być rozmowy ostrzegawcze i kary, choćby finansowe. Czasami odnoszę jednak wrażenie, że albo jest to na rękę władzy, albo jest przejaw zwykłej nieudolności. Jest też inna możliwość. Na naszych oczach trwa teatr marionetek. I wtedy masz rację pisząc „moja chata z kraja”.
Masz rację. Ale. No właśnie to ale, o którym nie wolno zapominać. Cała ta III RP trwa dzięki przekrętowi. Wyrachowaniu i złodziejstwu. Jednak nie można wszystkiego sprowadzać do teatru marionetek. Przecież doskonale wiesz, że choćby my dwaj marionetkami nie jesteśmy. Pokomunistyczna progenitura to jeszcze inna sprawa. Ale powrót. Pada gęsto argument o żelaznych elektoratach. Ma on być pejoratywny, zależnie kto go powołuje. Należy jednak pamiętać o tym obojętnym, potencjalnym elektoracie. Wg mnie praca musi być nakierowana na ten potężny margines. Zostanie on niewątpliwie uzupełniony o światłych i wyedukowanych. Wszak oni są POdobno pełno kumaci z wypielęgnowanymi umysłami. Widziałeś głupkowatą minę p. G.Schetyny? Pajac nie z tej ziemi. Był zaskoczony jak na gali rozdania nagród. Brakowało tylko POdziękowań dla mamci, że go POwiła. Jest nad czym pracować. Tak mi się wydaje. Nowoczesne cymbały oraz staruchy z respiratorami to Pikusie. A Sierakowski to nawet fotelika z nimi nie popchnie. Mikry on.
Żeby się w tym cyrku jakoś sprawnie poruszać, trzeba przyjąć sobie jakieś założenia wyjściowe. Pierwszym i zasadniczym jest przyjęcie, że ta III RP jest kontynuacją PRL-u. Przesilenia w PRL-u były wywoływane walkami frakcyjnymi wewnątrz PZPR. Zryw społeczny miał miejsce w 1980 roku, ale szybko został ukierunkowany przez ekipę rządzącą. Wielu z uczestników Solidarności z 1980 roku potrzebowało lat żeby zrozumieć, że nie „o take Polske” walczyli. Krótko mówiąc, zostali wykiwani. Zmowa magdalenkowa to nie wymysł medialny. Ale jest poważniejsze pytanie: czy wszyscy uczestnicy byli w pełni świadomi w czym uczestniczą? Tu też zdania uczonych są podzielone. Dzisiaj mamy inny problem do rozwikłania. Od 1980 roku kolejne rozgrywki miały charakter bezkrwawy. Ciekawi mnie dlaczego teraz zaczyna się mówić, że może polać się krew? Przygotowuje się nas na wariant siłowy? Tylko pytanie dlaczego opozycja zakłada, że siła jest po ich stronie? To ma coś wspólnego z logiką? Czy znowu coś jest przygotowywane za kulisami? Mówiąc o teatrze marionetek nie mówię, że jestem w nim aktorem. Co najwyżej biernym widzem. Nie sądzę, żeby określenie „żelazny elektorat” miało wydźwięk pejoratywny. Mają go wszystkie partie. To według mnie ta część elektoratu która zawsze głosuje na swoją partie, niezależnie od koniunktury. Wiatr polityczny robią jednak niezdecydowani. Jest ich u nas około 50% i oni mają realny wpływ na to kto jest u władzy. Zwróć uwagę, że szefowie partii zawsze boją się wzrostu frekwencji wyborczej, bo wtedy wszystkie prognozy można o kant d…y potluc. Dlatego tak ważną rolę odgrywają media i pranie mózgów. Dlatego nie wolno pozwolić na hasanie takich Żakowskich i innych Sierakowskich. Oni nie robią swego bezinteresownie, ani tym bardziej z przekonania. Co do Schetyny to nie wypowiadam się, bo zrobili i robią to inni. Pytanie, czy ktoś potrafi go spacyfikować? A może raczej, czy warto?
A co chciał zrobić "Ryży Król", jak gadał o "moherach"? To miało być obelgą. Tylko, że się przeliczył. Człowiek uformowany jest stabilny. Jest jak stal. A ci tzw oni, z drugiej strony okopu mają pretensję do bycia POzłacanymi. Z lepszym rodowodem. To była partia POgardy. POdzelowanej mediami, propagandą. No i teraz popatrz, Nowoczesna. Chwyt niezwykle prymitywny. Bo którzy by nie chciał być nowoczesnym. Szczególnie ci zakompleksieni. Wychowani w pogardzie do tego co polskie, tradycyjne, ludowe w sensie - regionalne. Mamy jeszcze ten KOD. A to inna śpiewka. Kompletnie zgrana. Nadmieniałeś o nim.
Ryży i jego następcy, Nowoczesna i KOD to najgorsze co nam mogło się przytrafić. Te formacje działają w interesie obcych. Część pewnie działa na zasadzie owczego pędu, ale czołówka przynajmniej robi to dla kasy, czyli z wyrachowania. My możemy jedynie to piętnować. Ale kto wie? Do czasu.
Zaczynają się sądne dni. http://www.rp.pl/artykul/1254148-Jest-orzeczenie-ws--katastrofy-smolenskiej.html http://www.rp.pl/Katastrofa-smolenska/160129357-Szef-MON-o-decyzji-sadu-ws-Smolenska-Naturalna.html
Zabitym życia nie wrócisz. Ale winowajców należy osądzić. Wytarzać w pierzu i wozić po Polsce. Niemcy Ruskie. To wystarczy. Mamy i ze wschodu i z zachodu nacje nieludzkie. Ale nie może tak być by Polak Polaka posyłał na śmierć. A także dość z Fejginami, Różańskimi. I im podobnymi o KOD-zie przybłęd.
ARABSKI I RESZTA MAJĄ PROBLEM. SKOŃCZYŁA SIĘ EPOKA NIETYKALNOŚCI WINNYCH TRAGEDII NAD SMOLEŃSKIEM? http://warszawskagazeta.pl/kraj/item/3227-arabski-i-reszta-maja-problem-skonczyla-sie-epoka-nietykalnosci-winnych-tragedii-nad-smolenskiem
Jeden przegrany mecz, a ile przy okazji można usłyszeć. Chorwaci wygrali, bo byli lepsi od naszych. Pokazali to na parkiecie. Mnie poraża skala tej przegranej. To różnica klas. Czy taka jest prawda? Oglądałem wszystkie mecze w Krakowie i widziałem to co widziałem, a nie to o czym opowiadali sprawozdawcy. Zaklinanie rzeczywistości nie na wiele zda się. Warto poważnie zastanowić się gdzie są źródła porażki. W piłce ręcznej potęgą nie byliśmy, nie jesteśmy i nie wiadomo czy kiedykolwiek będziemy. Bieżące sukcesy to zbieg wielu korzystnych dla nas okoliczności. Sami zawodnicy to część sukcesu. Potrzebny jest trener z wizją i przygotowaniem zawodowym. Swego czasu takim był Wenta. Obecny stracił wpływ na zespół. Motywacja krzykiem nie dała rezultatu. Wiele racji mają ci którzy twierdzą, że zespół się zestarzał, że jest zbyt duża różnica umiejętności między starymi a nowym narybkiem. Ale kto jest temu winien? Piłka ręczna nie jest naszym sportem narodowym, ale jest sportem widowiskowym. Przyjemnie jest oglądać mecze które nasi wygrywają i walczą. Wczoraj oglądaliśmy raczej żałosne widowisko w którym reprezentacja odgrywała rolę statystów stanowiących tło dla Chorwatów którzy osiągnęli sukces niemożliwy podobno do zrealizowania. Na marginesie uważam, że wczoraj reprezentacja poległa w takim stylu bo nie chcieli zrobić prezentu Francji. Było o co walczyć do 3 bramkowej różnicy. Potem to już wszystko straciło znaczenie. Kibice raczej szybko zapomną porażkę, ale działacze muszą poważnie zastanowić się co zrobić żeby ta dyscyplina sportu dalej przyciągała na trybunach tłumy. Nie po to wybudowano takie hale widowiskowe jak ta w Krakowie, żeby świeciły na meczach pustkami. Zawsze pozostaną darmowe bilety dla młodzieży szkolnej. Gorzej ze sponsorami.
Ograliśmy Szwedów. To na pocieszenie. Biegler znalazł zajęcie w Ugandzie, a my szukamy nowego trenera reprezentacji. Teraz można oglądać mecze bez emocji.
http://kontrowersje.net/20_baniek_dla_rydzyka_czyli_jak_pis_rutem_pi_ty_sobie_przestrzeli Góralu, czytasz to czy nie czytasz, nieważne. To przeczytaj chociaż dla komentarzy.
To jest właśnie homo sovieticus. Nie słyszałem żeby ktoś z Rosji złożył protest w związku z tym wywiadem. Producent popisał się wyjątkową nadgorliwością. Ma jakieś zobowiązania wobec Rosji?
Odrębnym problemem jest emisja programu. Nie wiem, czy doczekam się czasów kiedy program publicystyczny nie będzie zamykany w połowie zdania po to, żeby przez następne 5 czy 10 minut emitować reklamy, bo ktoś za nie zapłacił poważne pieniądze. Telewizja publiczna finansowana z abonamentu i budżetu powinna być całkowicie pozbawiona wpływów z emisji reklam /przynajmniej w trakcie programów publicystycznych/.
Wśród wielu rzeczy ujawniających nasze narodowe kompleksy jest i coś takiego http://www.rp.pl/Swiat/160139999-Zmarla-slawna-polska-szpieg.html Mam wątpliwość co do słuszności tego co napisałem wyżej, bo raczej jest to wytwór myśli dziennikarskiej. Tu zaś próbuje się wdrukowywać nam pewne stereotypy. W konkretnym przypadku mamy do czynienia z polsko brzmiącym nazwiskiem. Tyle i tylko tyle. Brak informacji o tym kiedy rodzice tej osoby przyjechali do USA i skąd? Poza tym samo nazwisko nic nie mówi, bo takie nazwiska często spotykano w zaborze pruskim, a ich właściciele nie zawsze czuli się Polakami. Poza tym co to za powód do dumy? Czy ta osoba zrobiła cokolwiek dla Polski? Była żołnierzem armii amerykańskiej, opłacanym przez rząd USA i wykonującym zadania szpiegowskie w Polsce na rzecz USA. Robiła to ze szkodą dla Polski i żadna ekwilibrystyka tego nie zmieni. https://www.washingtonpost.com/national/stephanie-rader-undercover-spy-in-postwar-europe-dies-at-100/2016/01/21/7e2e873a-c067-11e5-bcda-62a36b394160_story.html Tak na marginesie, żałośnie brzmi to stwierdzenie, że mimo sędziwego wieku w jakim zmarła, nie doczekała się należytego uhonorowania ze strony rządu USA. To nie pierwszy taki przypadek.
http://www.rp.pl/Sadownictwo/301289832-Nowe-zarzuty-w-infoaferze.html#ap-3 Jak widać, afera ma charakter rozwojowy. W PO-PSL inaczej się nie dało. To trzeba wytykać po kilka razy dziennie. Do zanudzenia. Do uzyskania wyroków skazujących winnych.
http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,36743,16191557,Polityczny_uklad_legnicki__Zarabiali_nie_tylko_na.html Oto co ma za uszami "święty" poseł PO Kropiwnicki :( Co ciekawsze pisała o tym w wydaniu regionalnym Czerska już dwa lata temu.
http://legnica.naszemiasto.pl/artykul/kropiwnicki-juz-nie-jest-prezesem-arlegu,870556,art,t,id,tm.html Jak widać, do 2011 roku Kropiwnicki był prezesem Arlegu.
http://legnica.naszemiasto.pl/artykul/struktury-po-w-legnicy-rozwiazane-taka-decyzje-podjal,2333666,art,t,id,tm.html Dziwi mnie w tej sprawie jedno. Jakim cudem R. Kropiwnicki dalej bryluje w PO? Tym razem jako poseł. Kto ukręcił łeb tej aferze?
http://legnica.naszemiasto.pl/artykul/po-jelenia-gora-jerzy-luzniak-i-inni-wyrzuceni-z-partii,3587968,art,t,id,tm.html Jak widać na Dolnym Śląsku poszczególne koterie w PO walczą ze sobą non stop.
https://www.youtube.com/watch?v=dEORFyZPmgY Ten wywiad stał się powodem awantury medialnej lansowanej z lubością przez Czerską. Warto wysłuchać w całości.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1041267,title,Rzeczpospolita-Narcyzm-i-smiesznosc-Ryszarda-Petru,wid,18116212,wiadomosc.html?ticaid=116665&_ticrsn=3 Trzeba zakończyć miesiąc jakimś mocnym akcentem. To się wyjątkowo do tego celu nadaje. Konkurencje mogą robić jego cheerleaderki z Gasiuk-Pihowicz na czele.
http://www.rp.pl/Polityka/160139885-Szydlo-wreczala-medale-kibice-buczeli.html Ciekawe co napiszą w jutrzejszej prasie? Kibice wybuczeli to fakt, bo jest nagranie. Ale dlaczego? i którzy, polscy, czy niemieccy?
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU 2016
OdpowiedzUsuńNieuchronnie zbliża się XXIV finał WOŚP. tym razem 10 stycznia.
OdpowiedzUsuńOkazuje się, WOŚP ma się w dalszym ciągu dobrze. Nie przeszkadza w tym proces sądowy z blogerem MatkaKurka. JO w dalszym ciągu ma za nic sąd w III RP. Wielu ciągle zastanawia się dlaczego obecna ekipa rządząca nie zrobi porządku z gostkiem który wszystkim gra na nosie?
Jednoznacznej odpowiedzi ciągle brak. Są tylko domysły.
Najświeższy tekst i na temat http://kontrowersje.net/jerzy_o_dzia_a_na_szkod_wo_p_pompuje_rekord_a_miliony_przelewa_do_firm_prywatnych
UsuńZajrzałem tu przypadkowo, żeby sprawdzić co się tu dzieje. http://kataryna.blox.pl/html
OdpowiedzUsuńOd prawie roku wiało tu nudą. Okazuje się, że od listopada 2015 @kataryna zaczęła na nowo pisać. Niestety, co było bezpowrotnie minęło.
To se ne wrati :)
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19423251,newsweek-ma-nagrania-schetyny-to-byl-gwozdz-do-trumny-ziobro.html#MT
OdpowiedzUsuńCzy to jest przejaw skrajnej głupoty politycznej POpaprańców czy kolejna prowokacja czerskiej?
https://gloria.tv/media/7AmMwKR7tkk/?mobilizer=94099bba5169594ac0740c29a5b75f90
UsuńNa Schetynę trzeba jednak zwrócić baczniejszą uwagę. Od dawna wiadomo, że to niebezpieczny człowiek. Ksywa "zniszczę cię" wiele mówi.
Jeśli ktoś nie lubi słuchać, może przeczytać http://niepoprawni.pl/blog/5213/uklad-wroclawski-wywiad-z-grzegorzem-braunem
Usuńhttp://wpolityce.pl/swiat/277222-prosze-polski-rzad-oraz-stowarzyszenie-dziennikarzy-polskich-by-zajely-sie-powaznym-zagrozeniem-demokracji-w-niemczech
OdpowiedzUsuńCiekawe czy ktoś podejmie temat?
http://www.rp.pl/W-sadzie-i-urzedzie/301069943-Tajne-akta-IPN-bomba-czy-straszak.html#ap-1
OdpowiedzUsuńChyba już ani jedno ani drugie. Od zmowy magdalenkowej minęło już tyle lat, że ci najbardziej zasłużeni wąchają już kwiatki od spodu, a nieliczni którzy pozostali przy życiu przestali się tym przejmować. Poza tym, zbiory zostały dokładnie przeczesane i nie wiadomo co w nich może jeszcze być wartościowego. Pamiętając o bezradności sędziego Bogusława Nizieńskiego, jako Rzecznika Interesu Publicznego i późniejszych poczynaniach IPN uważam, że są to działania mocno spóźnione.
Jednak warto zamknąć ten temat choćby po to, żeby posiadacze materiałów z tego zbioru przestali wykorzystywać je do swych gier politycznych. Popełniono chyba wystarczająco dużo błędów.
Chyba bardzo dawno nie było sytuacji że media są tak zaskoczone ważnym wydarzeniem jakim jest dzisiejsze spotkanie J. Kaczyński - V. Orban.
OdpowiedzUsuńŻadnego oficjalnego komunikatu po spotkaniu.
UsuńJak teraz media mają bić pianę? O czym?
https://twitter.com/kontrowersje
OdpowiedzUsuńKulisy akcji JO "narty od PAD na aukcję WOŚP".
Temat może nie najważniejszy, ale ciągle na czasie
Usuńhttp://kontrowersje.net/jak_prezydent_andrzej_duda_kaza_jerzemu_o_na_nartach_z_pa_acu_zje_d_a
http://frso.pl/o-fundacji/kontakt
OdpowiedzUsuń@kataryna nie marnuje czasu :)
Polsaty i tełałeny nie mogą przełknąć, że nie wiadomo o czym rozmawiał wczoraj Jarosław Kaczyński z premierem Orbanem. Nie wystarcza im, że spotkali się przywódcy dwóch partii politycznych. Dodatkowo ich zgryzotę pogłębia fakt podpisania przez prezydenta A. Dudę nowelizacji ustaw: medialnej, o służbie cywilnej i o systemie oświaty. Na osłodę wzięli się za Gowina http://telewizjarepublika.pl/gowin-odpowiada-na-list-absolwentow-wse-zamachu-na-niezaleznosc-tk-dopuscili-sie-ci-ktorzy-dzisiaj-stroja-sie-w-szatki-jej-obroncow,28106.html
OdpowiedzUsuńRzecz jednak w tym, że pełna treść listu jest niedostępna, a relacje czerskiej i tefałenów operują fragmentami listu.
Moim zdaniem, z Gowinem będą kłopoty. Sygnalizowałem to w trakcie wyborów. Ale, pożyjemy, zobaczymy.
Bardzo ciekawe dzisiejsze wydanie BLIŻEJ w TVP Info.
OdpowiedzUsuńW programie wystąpili: Dworak, Dąbrowa, Skowroński i Wildstein.
Tematem była oczywiście ustawa medialna.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19441308,przemyslaw-saleta-wyprowadza-sie-z-polski-to-co-robi-pis.html?lokale=local#BoxNewsImg
OdpowiedzUsuńWażna informacja o której informują wiodące w kraju media,njuswik i czerska.
Tak serio, to Saleta ma w Tajlandii dom i jakiś interes. Po co dorabia do tego kretyńską ideologię?
Dodaje sobie animuszu?
Pod rządami junty wojskowej jest większa demokracja niż w Polsce? To skutek długotrwałego uprawiania sportu?
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/sondaz-ibris-dla-onetu-niespodziewany-lider-pis-na-drugim-miejscu/x3js96
OdpowiedzUsuńW oparach absurdu.
Tylko patrzeć jak przekroczą 50%.
słowem SUKCES!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.blizejprawdy.pl/prawda-o-petru-i-jego-partii-nowoczesna-pl/
Usuńja tylko przypominam.
Jeszcze w kwestii TK. Zwracam jedynie uwagę, że tekst pochodzi z 19.04.2013, 07:13
OdpowiedzUsuńhttp://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/698758,trybunal_konstytucyjny_stal_sie_straznikiem_spadajacych_dochodow_panstwa.html/?mobilizer=94099bba5169594ac0740c29a5b75f90
Coś się zmieniło?
Zanim jutro wrzucisz do puszki WOŚP swój grosz przeczytaj uważnie
OdpowiedzUsuńhttp://kontrowersje.net/kompendium_wielkiej_ciemy_13_groszy_do_puszki_24_fina_u_wo_p_i_portfela_jerzego_o
http://niezalezna.pl/74772-wreszcie-polityk-z-niemiec-doczekal-sie-ostrej-odpowiedzi-slowa-ziobry-zapamieta-na-dlugo
OdpowiedzUsuńKto jeszcze w naszych mediach wspomniał o tym liście Zbigniewa Ziobro?
To jest kwintesencja. Zamiast pouczać innych niech Niemcy zajmą się porządkami u siebie.
Że też nikt na to jeszcze nie wpadł!
OdpowiedzUsuńPrawica powinna jak najszybciej zarejestrować partię o nazwie KOD oraz zastrzec logo.
I PO sprawie :)
Na co czekacie?
Siatkarze WYGRALI!!!!!!!!!!!!!!!!!
OdpowiedzUsuńJadą na olimpiadę do Brazylii!!!!!!!!!!!!!!
BRAWO!!!!!!!!!!!!
Korekta. Jeszcze turniej w maju :)
Usuńhttp://niezalezna.pl/62099-raport-prof-nowaczyka-pierwsza-eksplozja-jeszcze-przed-brzoza-druga-zabila-wiekszosc-pasazerow
OdpowiedzUsuńKolejne ustalenia dotyczące przyczyn katastrofy smoleńskiej 10 kwietnia 2010 roku.
https://rgrunholz.wordpress.com/2014/11/07/ile-kosztowala-polska/
OdpowiedzUsuńMoże warto zacząć kolejny tydzień od takiej refleksji?
http://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/301119894-TK-umorzyl-sprawe-uchwal-Sejmu.html
OdpowiedzUsuńPOrażka Trybunału. Prezes złożył zdanie odrębne dla zasady. Inaczej nie mógł.
Jakie będą kolejne ruchy wewnątrz TK?
Zwolnili tego, zwolnili tamtego, ta sama się zwolniła. No i co z tego? Tak trudno było przewidzieć taki obrót spraw? Czy ktoś wcześniej zwolnił dziennikarzy z obowiązku samodzielnego myślenia? Moim zdaniem nie. Za lata chamstwa, wysługiwania się dzisiaj przegranym, musi być kara. Nie trzeba było wiele. Wystarczyło być obiektywnym, a to dla wielu było za wiele.
OdpowiedzUsuńJestem spokojny o to, że nie będzie żadnej zmasowanej akcji protestu ze strony tych „pokrzywdzonych” dziennikarzy. Powód jak zawsze ten sam. Nie wszyscy znajdą nowego „pana”. Ale każdy z nich ma albo rodzinę, albo kredyty do spłacenia, albo zdążył się przyzwyczaić do odpowiednio wysokiego standardu życiowego. Z czegoś trzeba będzie zrezygnować.
Poza tym, wiele mówi o takich dziennikarzach fakt użalania się nad swoim losem w mediach zagranicznych. To też nic nowego.
W sumie, odejście z mediów wielu z tych dziennikarzy to dla nas niewielka strata.
Ciekawe, czy ta informacja znajdzie potwierdzenie w innych źródłach?
OdpowiedzUsuńhttp://bezdekretu.blogspot.com/2016/01/kto-zapaci-za-mitologie-demokracji.html?showComment=1452621147631#c7970930003267911307
Jeśli tak, to kolejnym krokiem powinna być delegalizacja partii rumuna.
Rozbawiła mnie dzisiaj informacja, że możemy zostać pozbawieni prawa do udziału w festiwalu piosenki Eurowizji.
OdpowiedzUsuńChyba nic straszniejszego nie może nas spotkać. Zwłaszcza kiedy reprezentowały ns hoże dziewoje ubijające na scenie masło :)
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Polsce-grozi-wykluczenie-z-Eurowizji-Beata-Kempa-to-nieuprawnione-grozby,wid,18099301,wiadomosc.html?ticaid=1164b7
Czy w tv naprawdę nie ma kto się pokazywać? Co włączę telewizor to wyskakuje Petru!
OdpowiedzUsuńNie ma już kim straszyć?
http://www.annamariaanders.pl/
OdpowiedzUsuńhttp://www.rp.pl/Rzad-PiS/160119487-Anna-Maria-Anders-w-rzadzie-PiS.html
Dobra decyzja premier B. Szydło i dobre wykorzystanie znanego nazwiska.
Myślę, że pani Anders będzie dobrą kontynuatorką prac śp. Przewoźnika.
Przy okazji okazało się, że od śmierci Bartoszewskiego stanowisko przewodniczącego Rady było nieobsadzone.
http://www.radaopwim.gov.pl/category/19/
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19484908,bedzie-komisja-sledcza-ws-afery-podsluchowej-prezes-mowil.html#MTstream
OdpowiedzUsuńZawsze się zastanawiam jak to jest? Jest spotkanie zamknięte dla mediów. Nie jest istotne, czy PiS, czy PO, czy innej partii.
Jednak zawsze znajdzie się menda, która dla paru złotych, czy jakichś świecidełek, przekaże jakieś szczegóły z takiego posiedzenia.
Nie sądzę żeby to były przecieki kontrolowane.
Debatę mamy za sobą. Pozostaje odpowiedzieć na pytanie: po co nam to było? Z prezentowanego w mediach międzynarodowego przeglądu prasy wynika, że sprawa ma raczej mizerne odbicie w większości krajów. Wyjątkiem jest prasa niemiecka która chce na tym najwięcej ugrać.
OdpowiedzUsuńObejrzałem wczorajszą debatę i cyrk wokół niej w naszych mediach. Może pora postawić pytanie czy warto i czy trzeba było w niej uczestniczyć polskiemu rządowi?
Wrażenia po debacie mogą być różne. Dla jednych wygraliśmy, dla drugich nikogo nie przekonaliśmy. Widać to było zwłaszcza w wystąpieniach czołowych lewaków unijnych. W ich wypowiedziach widać było całą hipokryzję polityki unijnej. Szczególnie wyszło to w wypowiedzi przewodniczącego PE B. Koendersa, który jednoznacznie stwierdził, że dopiero zbierane są fakty w polskiej sprawie.
W dzisiejszych komentarzach naszej opozycji widać wyraźnie, że nie zamierzają odpuścić z gry sprawami polskimi na arenie międzynarodowej. Wczoraj opozycja osiągnęła jedno, Każda próba rządu polskiego w kierunku pociągnięcia do odpowiedzialności koalicji PO-PSL, czy pojedynczo poszczególnych polityków będzie teraz nagłaśniana jako zamach na demokrację lub polityczna zemsta.
http://niezalezna.pl/73512-afera-na-asp-andzie-rottenberg-nie-zatwierdzono-doktoratu
OdpowiedzUsuńJakoś ten temacik przeleciał nam bez echa. A bohaterka obraziła się na Polskę i Polaków i zapowiedziała demonstracyjną przeprowadzkę do Izraela.
Ciągnie wilka do lasu?
Mówiąc o Parlamencie Europejskim trzeba wiedzieć i to https://www.youtube.com/watch?v=zwHjOWrhTIk
OdpowiedzUsuńhttp://kontrowersje.net/comment/193055#comment-193055
OdpowiedzUsuńJeżeli ktoś jeszcze uważa, ze lider Nowoczesnej jest człowiekiem nowym w polityce niech się dobrze przyjrzy temu osobnikowi z lewej strony.
http://lospolski.pl/?p=4825
OdpowiedzUsuńNa co jeszcze stać naszego "mędrca Europy"?
Na jutro dla Dziadka Piernika od jednego mojego smyka: https://www.youtube.com/watch?v=gNt5EzXDJcU
OdpowiedzUsuńDziękuję Góralu.
UsuńWykonanie genialne :)
p.s. Witam po długiej nieobecności. Już myślałem żeś wyemigrował :)
Tobie wnuczki złożyły życzenia osobiście.
UsuńTak, osobiście. Od najmłodszego do najstarszej.
UsuńA ponadto cieszę się, że nie muszą korzystać z łaski państwowej, która ma zwiększyć potencję ich tatusiów.Pozdrawiam. Dobry wieczór.
Dobry wieczór.
UsuńChyba nie potencję, a raczej motywację :)
Chyba, że dotacja pójdzie na wspomaganie potencji ;)
UsuńW każdym razie możliwości:). Ponieważ potencja to możliwości. Tak? czy nie? A może mają to być perspektywy. Przecież nie jedna, a wiele. I czy one będą. Te perspektywy. W kształcie małych nóżek naszych wnuków. A te nóżki, stópki przyniosą nam pastylkę, zrealizują receptę. Podadzą rączkami szklankę herbaty?
UsuńJak można być chciwym i gadać, umalowanymi usteczkami pani minister, że budżet nie wytrzyma. Nie wytrzyma? A wytrzymał do tej pory te wynoszone, wywożone z Polski, kasy pełne wory? Wytrzymał. To dlaczego ma paść pod ciężarem pięciu stówek. Kto Wam receptę zrealizuje, herbaty poda.
To może ogłosić zawód Matka. Każda matka jest oddana swojemy Szefowi. Tak oddana, że pada przed nim na kolana, po tyłeczku całuje. A na bąki przez szefa nosem nie kręci. Ba nawet Szefa obwąchuje. I martwi się jak Szef onych bąków nie puszcz. A jak kupki Szef nie zrobi to nawet pogmera gdzie cza. Czopek da. I w razie skutku pozytywnego śmieje się Matka cha, cha, cha!
No pytam.
Jeśli wierzyć w to co piszą, to sprawa jest uzgodniona. Tylko nie wiadomo co jest uzgodnione, bo różne rzeczy się słyszy. Kto w końcu dostanie? Jakie będą ograniczenia?
UsuńDoszliśmy już do takiego punktu, że ludzie oczekują konkretów a nie ględzenia, bo słupki zaczynają malec :(
Itd,itd. A jeszcze jedno. Ale niekoniecznie ja mam rację. Wszak jestem do Niemców uprzedzony. Zapytam więc tylko. Dlaczego p. Waszczykowski tak chwali się przyjaźnią z p. Szatmajerem?
UsuńTego nie wiem, ale jako szef MSZ to wg mnie totalna pomyłka. Jeszcze gorszy niż Fotyga.
UsuńSpojrzyj też na to http://naulicydzisiaj.blogspot.com/2016/01/kim-jest-witold-waszczykowski.html#comment-form
UsuńNie muszę wszystkiego wiedzieć, nie mogę wszystkiego rozumieć. Pytać mogę. Jednak nigdy nie będę podważał kompetencji. A już na pewno nie będę sceptyczny co do zasadności decyzji. Nie będę również siał zamętu. No i powstanie to elementarne zjawisko psychiczne jakim jest wrażenie. A tu wrażenie może rządzić emocją. Wolę mieć przekonanie. I dlatego mam poczucie takie, że jest to właściwe. Nie sądzę by PiS wystawiło, bez zamysłu, dyletanta, niezgułę lub jakiegoś ignoranta. Ile tam jeszcze zagranicznych słów można wydumać? Jednym słowem pierdołę z urodzenia. I tu postawią kropkę nad tą kwestią.
UsuńBo nie będę na pewno żął pole przed wzejściem ziarna i z Diabłem targował, która część jest mi lepszą.
Wiedząc jak broni się system, jak się przepoczwarza. W jakim otoczeniu żyjemy. Mając rozum. Musimy być jak baranki potulni. By odrodzić się. Nie wystarczy porywać się z motyką na Słońce. Bo niestety i ze Słoneczkami odczynienie mamy.
Głupio piszę? Na pewno. Pyskować lubię. Może i tak. Ale już mój diad mówił, że potulne ciele dwie matki ssie. A Polska będzie taka jaka wyobraźnia Polaka.
A niepolacy niech idą precz na śmietnik historii.
Napisałem odpowiedź i mi wcięło. Więc jeszcze raz. Zacznę od przypadku Waszczykowskiego. Nie mam o nim dobrego zdania. Mam prawo.
UsuńPodczas konferencji prasowej, po spotkaniu w Warszawie z szefem MSZ Niemiec Steinmeierem usłyszał coś takiego: „…Jestem ci bardzo wdzięczny za przyjecie w przepięknych Łazienkach Królewskich. To przepiękny pałac, ale przypomina nam mroczny okres, okupację Polski przez nazistów. Ten pałac został spustoszony i spalony. Wspominam o tym, bo to część okrutnej, strasznej historii, która łączy Polaków i Niemców.”
Waszczykowski na taki tekst nie zareagował. Nawet powieka mu nie drgnęła. Nie dosłyszał, czy nie zrozumiał? Ci „naziści” to byli Eskimosi, czy Niemcy? Niemcy tą wersje eksploatują konsekwentnie od dziesiątek lat. Może się w końcu Polacy przyzwyczają?
Politykom nie wierzę z zasady. Jestem im potrzebny do chwili wrzucenia kartki do urny wyborczej. Potem realizują wyłącznie interes partyjny, albo co gorsze swój prywatny. Gdzie tu jest miejsce na polską rację stanu?
Nie mam najmniejszego zamiaru być potulny kiej baranek. Była kampania wyborcza, były obietnice. Jak zwykle, obietnic było zbyt dużo i teraz są problemy z realizacją. Tylko obietnica obietnicy nierówna. Są takie, które wymagają czasu. Są takie które wymagają zabezpieczenia finansowego. Ale są takie które po prostu trzeba zrealizować. Dzisiaj widzę, że PiS te minione 8 lat zwyczajnie przespał. Szuflady pełne projektów ustaw porządkujących państwo okazały się puste. Projekty przekazywane do obróbki w Sejmie są często knotami legislacyjnymi. Mimo tego są przepychane bo działa arytmetyka sejmowa.
Jest faktem, że trudno opozycję oderwać od koryta, ale opozycja ma swoje słabe punkty. Dlaczego ich się nie wykorzystuje? Jeśli chce się być bezwzględnym, trzeba nim być do końca, a nie stawać w połowie drogi.
Wiadomo jakie cele stawia sobie KOD. Dlaczego pozwala się na jego „spontaniczny” rozwój? Nie wiadomo jak to zrobić?
W dalszym ciągu nie ma kto w sposób sensowny tłumaczyć działań rządu. Najświeższy przykład to spotkanie wiceministrów spraw zagranicznych Polski i Rosji. Wiadomo, że celem spotkania było wzajemne sondowanie nastrojów. Tymczasem w mediach obowiązywała narracja, że Rosja nas olewa itd. Poważne rozmowy będą na szczeblu ministrów na jesieni tego roku. Tego też nikt nie zagwarantuje, bo tu obowiązują fochy. Rosji coś nie będzie pasowało i do spotkania nie dojdzie. Tymczasem trzeba konsekwentnie robić swoje. Rosję można denerwować w majestacie prawa. Odmowa asysty wojskowej podczas obchodów rocznicy wyzwolenia Warszawy wyjątkowo ich ubodła. Podobnie jest z likwidacją „pomników wdzięczności” Armii Czerwonej. Oni doskonale wiedzą, że pomnik i cmentarz to nie to samo, a umowa jest umową.
Co do relacji polsko-niemieckich to ciągle jest to miłość nieodwzajemniona. My tą miłość, czy szczerą to inna sprawa, deklarujemy na każdym kroku, a Niemcy konsekwentnie pilnują własnego interesu. Nie zgodzą się na bazy NATO w Polsce, zbudują Nord Stream II itd. Nie było III Rzeszy, byli naziści. Obozy koncentracyjne były w Polsce. Co z tego, że Polski wtedy nie było? W Niemczech nie ma polskiej mniejszości etnicznej, bo za tym idą określone prawa, nie tylko polityczne.
Zaangażowaliśmy się w sprawy wewnętrzne Ukrainy, ale rozmowy polityczne na temat jej przyszłości prowadzone są bez naszego udziału. Najazd Azjatów na Europę nie myśmy wywołali, ale mamy potulnie przyjąć ich na swoje utrzymanie w ilościach wyznaczonych przez UE, a nie w miarę naszych możliwości.
Można tak długo jeszcze, ale wiadomo, że każdy z nas pozostanie przy swoim zdaniu.
Co do szczegółów historycznych masz rację. Ale jak sobie wyobrażasz reakcję na czyjąś głupotę. Impulsywna, czy też natychmiastowa reakcja, uważam, że byłaby nie na miejscu. Co miał dać Niemcowi w pysk. Niemiec był i jest t i będzie ignorantem.
UsuńGeneralnie to nie powinniśmy kłaniać się ni na Wschód, ni na Zachód. Ale co wszystko natychmiast ma załatwić świeży minister od spraw zagranicznych. To tak jak mają podobno o Polskę być zatroskani tylko posłowie z posłankami i politycy od siedmiu boleści. No tak o sobie mniemają. Włócząc się po Europie i Polsce, nadając KODem.
Pierniku. Przecież wiesz, że zagnojenie jest tak okrutne, że ustawić kolejność spraw jest karkołomne. Właśnie karkołomne. Czyli ma iść na złamanie naszego polskiego karku? Ja nie wiem, A nawet mam ten luksus, że mogę nie wiedzieć. Wiem natomiast to, że w takim potocznym życiu bez planu nie ma działania. I powiesz mi natychmiast, że szuflady są puste, a można było je zapełnić dużo wcześniej. Pytam, jak dużo wcześniej. Przecież Pierniku znaczyłoby to, że wybory są zaplanowane, że to ustawka. Uważasz, że nie znaczyłoby inaczej. Trzeba tyrać i nie oczekiwać tyrad. Ale Ty radzisz, ja coś tam radzę. I może rada w radę damy radę.? Nie uważasz?
I czas stracony i sprawy zabagnione. A kłótnia ma trwać? Co niech zwyciężą ONE? Tak ma być? Ja tak nie chcę.
Po pierwsze, opozycja ma być gotowa na przejęcie władzy w każdej chwili. Jeśli jest inaczej, to znaczy, że odpowiada im rola opozycji, bo to do niczego nie zobowiązuje. PiS przez lata gardłował, ze pokaże jak się rządzi jak dojdzie do władzy. Po co gadali? Nie wierzyli w swój powrót? Jeśli wierzyli, dlaczego się nie przygotowywali? Można tak na okrągło.
UsuńTrochę z innej beczki. Przeczytaj to http://kontrowersje.net/comment/193488#comment-193488
Wiele wyjaśnia. Powtarzam, trzeba to spacyfikować póki pora. Trzeba zrobić to delikatnie, żeby nie robić z nich męczenników. To jest współczesna odmiana wańki-wstańki.
Pierniku. Wiem, że chcesz mnie oświecić. Dziękuję za to. Pewnie, że nie wiem wszystkiego. Ale KOD-owce mnie nie zwiodą. Zawsze stawałem okoniem i byłem ością w gardle. Także nie dam się połknąć. Co najwyżej mogę udławić.
UsuńTylko popatrz jak będziemy twierdzić, że ta jedna jedyna jest do dupy. To co nam pozostanie. Czarna dziura? Ta czarna dziura, którą nam wmawiano. Ba i co mamy zostać tą czarną owcą w środku Europy.? I to jeszcze owcą parszywą? Bękartem transformacji. Tak jak byliśmy bękartem Traktatu Wersalskiego. Toż to Niemcy tak nas nazywali. Dobrze pamiętam. Boże Ty mój. To gdzie mamy pójść po rozum do głowy? Której, jakiej. Czy naprawdę w naszych głowach tylko zamęt? Nie chce mi się wierzyć. Poczekam. Cóż to jest poczekać jeszcze nieco. Oczywiście nie skamieniały i oniemiały. Poczekam. I mam nadzieję na dobrą zmianę. Może opamiętają się i ci, którzy wiele mogą. A rozbiorowy etap się nie ziści, a Żydki w tym całym galimatiasie z Niemcami dogadani nie wydębią tych swoich dolarków.
Znowu zajmujesz się nadinterpretacją. Czytaj tyle ile jest napisane. Wybór jest ograniczony, co nie znaczy, że nie ma żadnego. Postawiłem dawno na PiS, ale to nie znaczy, że nie widzę tego co według mnie robi źle. PiS to taka sama partia jak wiele innych. Ale ma program który mi odpowiada i ma szefa który ma siłę przekonywania. Zastrzeżenia dotyczą tzw. mas partyjnych. Nie mam zamiaru pouczać ani nauczać. Podtykam tylko pod nos materiały z którymi warto się zapoznać i włączyć samodzielne myślenie. Materiały pochodzą z różnych źródeł po to żeby mnie nie posądzać o stronniczość czy inną manipulację.
UsuńNie robię nadinterpretację. Po prosty tak potocznie dziękuję. I dlatego zapytam. Co to wg Ciebie są te masy partyjne? Odpowiedz.
UsuńSzeregowi członkowie, nie funkcyjni. Płacą składki i robią tłum :)
UsuńA tam gdzie mogą, ciągną do siebie.
Nie wszyscy są ideowcami.
Ile jeszcze czasu upłynie zanim lider Nowoczesnej zostanie należycie oceniony przez wyborców? W kampanii wyborczej można było mówić o zauroczeniu postacią która lansowała się jako nowa w polityce. Rzecz w tym, że Petru miał już swoich prekursorów, że wspomnę Leppera czy Palikota. Dzisiaj okazuje się, że trudno mówić „nowy” o człowieku który występuje na zdjęciach pamiątkowych z Geremkiem, a od lat robi za handymana u Balcerowicza. Nowoczesnej, mimo że pełno jej w mediach, systematycznie spadają słupki poparcia i wielu wieszczy, że zniknie tak szybko jak się pojawiła. Mnie jednak denerwuje, że mimo rzekomego przejęcia mediów przez PiS w dalszym ciągu na poszczególnych kanałach TVP co chwilę wyskakuje Petru jako nasz mąż opatrznościowy. Nie ma nic do powiedzenia, to inna sprawa, ale dlaczego ma ciągle kamery, mikrofony i czas antenowy na każde skinienie?
OdpowiedzUsuńhttp://www.rp.pl/Analizy/301219874-Polska-przegrala-w-Strasburgu.html#ap-1
OdpowiedzUsuńmam wątpliwości, czy ten tekst napisał w pełni rozgarnięty człowiek. Albo nie potrafi wyrazić tego co chce powiedzieć, albo to jego pobożne życzenia.
Co Polska przegrała? Skąd ta pewność?
http://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/301239983-Lech-Walesa-o-rozwiazaniu-sporu-wokol-Trybunalu-Konstytucyjnego.html
OdpowiedzUsuńTW Bolek w roli sędziego. To sie porobiło.
http://www.rp.pl/Tenis/160129673-Afera-hazardowa---sa-nazwiska.html
OdpowiedzUsuńCzy to działa na zasadzie sezonu ogórkowego?
Co jakiś czas pojawia się jak potwór z Loch Ness. Bez kontynuacji.
Na marginesie działań KOD-u zastanawiam się co by się stało, gdyby zaczęto ścigać M. Kijowskiego za zaległe alimenty? Jeśli jest niewypłacalny powinien zostać odizolowany i zmuszony do jakiejkolwiek pracy zarobkowej. Dlaczego jego zobowiązania mają być płacone z funduszu alimentacyjnego?
OdpowiedzUsuńCzy program PUENTA który jest właśnie emitowany w TVP Info jest przykładem realizowanego przez J. Kurskiego pluralizmu medialnego? (występują R. Giertych, P. Kowal i D. Wielowiejska jako prowadząca).
OdpowiedzUsuńOrganizacje kresowe chcą dymisji Przemysława Żurawskiego vel Grajewskiego – członka Gabinetu Politycznego MSZ
OdpowiedzUsuńhttp://polskaniepodlegla.pl/kraj-swiat/item/5229-organizacje-kresowe-chca-dymisji-przemyslawa-zurawskiego-vel-grajewskiego-czlonka-gabinetu-politycznego-msz
Będę znowu kontrowersyjny, kiedy powiem, że trzeba zachować spokój? Kocham rewolucję, ale tylko wówczas gdy przestawiam meble w pokojach. Widać wtedy gdzie są plamy na ścianach. Jak nie ruszę mebla to pokój wydaje się całkiem świeży. Babeczka moja prywatna widzi lepiej. A mnie się wydaje, że to ja . I polemizujemy. Ba podlizujemy się sobie. Tak podlizujemy. Używamy małżeńskich argumentów. No i ja ulegam. I maluję. Czy to da się przełożyć na publiczne działanie? A jakże. Meble zostały ruszone. Stare tynki są z plamami. Pokój cza malować. I nie da się trwać, żyć w tym brudzie. Ale nie ma co myśleć o cudzie. Cudu nie będzie. Tak jak cudze ręce roboty za nas nie zrobią.
OdpowiedzUsuńDobranoc.
Prawie się zgadzamy. Tylko w czym? Że trzeba zrobić poważne sprzątanie w obejściu. Skoro nastały ku temu okoliczności, trzeba to zrobić i nie czekać uzasadniając, że są sprawy ważniejsze. Odkładanie porządków spowoduje, że brud i nieporządek się rozprzestrzenia i grozi epidemią. Pierwsze oznaki już są. To co, czekać?
UsuńWidzisz Pierniku i tak latamy po tematach jak Żyd PO pustym sklepie:))))))!
OdpowiedzUsuńLatamy, bo tych tematów jest wiele, a my nie mamy niczego rozstrzygać, tylko możemy wymieniać poglądy.
UsuńPrzypomnę Pierniku, że zacząłem od p.Waszczykowskiego. Spostrzegłem, że masz do niego uwagi. Możesz. Ja mam zdrowy dystans. Wzmocniony właśnie po tym wilanowskim zdarzeniu. Jednocześnie, tak wg mnie, dyplomacja to coś takiego, co nie podlega takim zwykłym prawom logiki. Nie byłaby dyplomacją. Ile to przymiotników można połączyć z dyplomacją. Sam wiesz.
UsuńMoje obiekcje dotyczą talentów dyplomatycznych W. Nie znam żadnego spektakularnego osiągnięcia dyplomatycznego. Czyżby był aż tak skromny?
Usuńhttp://www.ilgiomale.it/wordpress/corte-europea-da-marzo-2016-battezzare-i-neonati-e-reato/
OdpowiedzUsuńOD MARCA 2016 R CHRZEST DZIECI BĘDZIE PRZESTĘPSTWEM [!!!] BO W UE TRWA TOTALNA WOJNA Z CHRZEŚCIJAŃSTWEM. - - - Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej zamierza zakazać chrztu niemowląt, uznając, że chrzest stanowi naruszenie art. 12, 14 i 16 Konwencji Praw Dziecka (przyjętej przez Zgromadzenie Ogólne Narodów Zjednoczonych dnia 20 listopada 1989 r.) Przyczyny zakazania prawa do chrztu: „Chrzest narusza art 16 Europejskiej Konwencji. Niemowlęta nie są jeszcze w stanie zrozumieć co to jest chrzest, co jest przymuszeniem przyjęcia wiary, nie wiedząc o tym. Chrzest jest aktem, który powinien być wybrany świadomie i nie może być narzucony z góry przez organizację religijną (w tym przypadku chrześcijańsko-katolicką), zwłaszcza w takim momencie, w którym Europa znalazła się w istnym tyglem ras, kultur i religii. Praktyka tego sakramentu chrztu jest niezgodna z najlepszymi interesami dziecka, zgodnie z art. 3 Konwencji o prawach dziecka, ratyfikowanej 25 maja 1992 przez ponad 180 państw, a dzieci muszą być chronione w uczciwości i wolności osobistej. Decyzja ta będzie krokiem naprzód dla cywilizacji zachodniej, w odniesieniu do wszystkiego i wszystkich. „ Słowa Trybunału Praw Człowieka są bardzo jasne i już wywołały niekończące się dyskusje. Dziennikarz Times Andrew McFarrell mówi że jest to mądra decyzja: „Dla Europy wolnej, demokratycznej, świeckiej, sędziowie w Strasburgu odegrali kluczową rolę. Dziś jest wielki dzień, nie będziemy już można dokonać obrzędu chrztu istot nieświadomych. Każdy więc będzie mógł po osiągnięciu pewnego wieku, wybrać sobie religię lub przekonania, które najbardziej mu się podobają. Nadal nie ma oświadczenia Watykanu. Zobaczymy czy pojawi się w tej sprawie jakiś głos. Źródło:ilgiomale.it |
Ciekawe jaka będzie skuteczność tego zakazu. Kto i jak będzie go egzekwował? Jakie sankcje są przewidziane?
Czy Jan Paweł II zdawał sobie z tego sprawę zachęcając nas do wstąpienia do eurokołchozu?
UsuńTo się pośpiesz Pierniku:) Czy już po ptokach:)?
UsuńWitam nocny Marku. Już miałem zamknąć interes.
UsuńDo czego mam się spieszyć?
W moim wieku :)
Już idę spać. Podziobałem nieci i odlatuję.
UsuńNo Pytam czy zdążyliście ochrzcić?:)
Zaplanowane na Wielkanoc. Spoko ;)
UsuńDobranoc.
https://wzzw.wordpress.com/2016/01/22/%E2%96%A0%E2%96%A0-lustracja-jadwiga-staniszkis/
OdpowiedzUsuńCzy ten materiał wyjaśnia przyczynę szpagatów wykonywanych od jakiegoś czasu przez profesorkę? Z takim życiorysem!
Nie no masakra. Kiedy to się skończy? Smolara zejdzie jak nic. Razem z Żakowskim.
OdpowiedzUsuńCo Cię tak bulwersuje nieboraku?
UsuńNie widziałeś tej wojny światów?
UsuńMówisz o debacie w tvp1?
UsuńOglądałem kawałek z początku.
Jaki sens ma taki program?
Po co ten pluralizm?
Ma bardzo głęboki i podstępny sens. Bardzo. Widzisz, to nie jest tak, że "szarzy, gorącej herbaty" ludzie są kompletnymi durniami. Beż wrażliwości i zdrowego osądu. To takim jak ppp. Sierakowski, Smolar, Żakowski grunt wali się pod nogami. I wszystko idzie w ruinę. To Oni poprzez pokazywanie się dają świadectwo elit IIIRP. A świadectwo jest takie, że są niereformowalni i z małymi móżdżkami. Szczególnie widać to było po chamskim odezwaniu się Sierakowskiego go p. Wilnsztajna. Nerwy poszczają. I niech im puszczają. Obecnie rządzący muszą prowadzić oczyszczenie się z wielu zarzutów niszczących ich. Szczególnie, że są ogniwkiem systemu wykantowania pookrągłostołowego. Wiesz, że ten zarzut jest formułowany na Twoim przesławnym blogu, przez osławionego blogiera. Trwanie tego zarzutu jest szczególnie szkodliwe. A daje się w długim marszu odczuć jako odcisk na serdecznym palcu u cygańskiej stopy maszerujących.
UsuńA tak wrzask pozostanie pustym wrzaskiem. Gardła wysiądą. Głos zachrypnie, a na końcu wszystko się rypnie. A my, szaraczki z prowincji będziemy piękni i nadal młodzi. I nam to wszystko nic nie zaszkodzi. O! Hej!
.....................................
A tym skurwielom sponsorzy obetną środki i zostaną jak zużyte ciotki. A my co. Mamy grunt i nie damy się pogonić z tund:)
Słuchając takich programów różne myśli chodzą mi po głowie. Jedno z pytań „po co?” już zadałem. Odpowiedzi nie znam, ale jedna z możliwych jest właśnie taka: Kurski dopuszcza pluralizm w mediach pod warunkiem, że nie będzie tam opinii skrajnych. Krótko mówiąc pokazywać Żakowskiego, Sierakowskiego, czy Smolara, na tle innych komentatorów, po to żeby podkreślić ich stronniczość i brak obiektywizmu. Czy to okaże się skuteczne? Raczej wątpię. Bardziej skuteczna może być metoda przypominania wcześniejszych wystąpień i postaw tych ludzi w sprawach powszechnie znanych np. sprawa smoleńska, kolejne afery, itd.
UsuńOsobiście nie mam do tego przekonania, bo Żakowski poglądów nie zmieni, a Sierakowski niech się lansuje gdzie indziej. Podobnie Smolar. Więcej uwagi trzeba poświęcić wskazywaniu źródeł ich utrzymania, bo przecież nie są to byty samofinansujące się. Fundacja Batorego istnieje dzięki pieniądzom Sorosa, a ten nie jest przecież filantropem i w dodatku polonofilem.
To co się teraz dzieje pokazuje, że odrywanie od koryta jest zabiegiem bolesnym zwłaszcza, że odbywa się bez znieczulenia. Ci ludzie na pewno nie działają w interesie Polski i Polaków.
Z drugiej strony zastanawiam się dlaczego władza nie korzysta z obowiązującego prawa? Wiele z tego co słyszę kwalifikuje się jako groźby karalne, nie mówiąc o nawoływaniu do niepokojów publicznych /zamiar wyprowadzania ludzi na ulice/. Na to są paragrafy. Na początek powinny być rozmowy ostrzegawcze i kary, choćby finansowe. Czasami odnoszę jednak wrażenie, że albo jest to na rękę władzy, albo jest przejaw zwykłej nieudolności.
Jest też inna możliwość. Na naszych oczach trwa teatr marionetek. I wtedy masz rację pisząc „moja chata z kraja”.
Masz rację. Ale. No właśnie to ale, o którym nie wolno zapominać. Cała ta III RP trwa dzięki przekrętowi. Wyrachowaniu i złodziejstwu. Jednak nie można wszystkiego sprowadzać do teatru marionetek. Przecież doskonale wiesz, że choćby my dwaj marionetkami nie jesteśmy. Pokomunistyczna progenitura to jeszcze inna sprawa. Ale powrót.
UsuńPada gęsto argument o żelaznych elektoratach. Ma on być pejoratywny, zależnie kto go powołuje. Należy jednak pamiętać o tym obojętnym, potencjalnym elektoracie. Wg mnie praca musi być nakierowana na ten potężny margines. Zostanie on niewątpliwie uzupełniony o światłych i wyedukowanych. Wszak oni są POdobno pełno kumaci z wypielęgnowanymi umysłami.
Widziałeś głupkowatą minę p. G.Schetyny? Pajac nie z tej ziemi. Był zaskoczony jak na gali rozdania nagród. Brakowało tylko POdziękowań dla mamci, że go POwiła.
Jest nad czym pracować. Tak mi się wydaje. Nowoczesne cymbały oraz staruchy z respiratorami to Pikusie. A Sierakowski to nawet fotelika z nimi nie popchnie. Mikry on.
Żeby się w tym cyrku jakoś sprawnie poruszać, trzeba przyjąć sobie jakieś założenia wyjściowe. Pierwszym i zasadniczym jest przyjęcie, że ta III RP jest kontynuacją PRL-u. Przesilenia w PRL-u były wywoływane walkami frakcyjnymi wewnątrz PZPR. Zryw społeczny miał miejsce w 1980 roku, ale szybko został ukierunkowany przez ekipę rządzącą. Wielu z uczestników Solidarności z 1980 roku potrzebowało lat żeby zrozumieć, że nie „o take Polske” walczyli. Krótko mówiąc, zostali wykiwani. Zmowa magdalenkowa to nie wymysł medialny. Ale jest poważniejsze pytanie: czy wszyscy uczestnicy byli w pełni świadomi w czym uczestniczą? Tu też zdania uczonych są podzielone.
UsuńDzisiaj mamy inny problem do rozwikłania. Od 1980 roku kolejne rozgrywki miały charakter bezkrwawy. Ciekawi mnie dlaczego teraz zaczyna się mówić, że może polać się krew? Przygotowuje się nas na wariant siłowy? Tylko pytanie dlaczego opozycja zakłada, że siła jest po ich stronie? To ma coś wspólnego z logiką? Czy znowu coś jest przygotowywane za kulisami?
Mówiąc o teatrze marionetek nie mówię, że jestem w nim aktorem. Co najwyżej biernym widzem.
Nie sądzę, żeby określenie „żelazny elektorat” miało wydźwięk pejoratywny. Mają go wszystkie partie. To według mnie ta część elektoratu która zawsze głosuje na swoją partie, niezależnie od koniunktury. Wiatr polityczny robią jednak niezdecydowani. Jest ich u nas około 50% i oni mają realny wpływ na to kto jest u władzy. Zwróć uwagę, że szefowie partii zawsze boją się wzrostu frekwencji wyborczej, bo wtedy wszystkie prognozy można o kant d…y potluc. Dlatego tak ważną rolę odgrywają media i pranie mózgów. Dlatego nie wolno pozwolić na hasanie takich Żakowskich i innych Sierakowskich. Oni nie robią swego bezinteresownie, ani tym bardziej z przekonania.
Co do Schetyny to nie wypowiadam się, bo zrobili i robią to inni. Pytanie, czy ktoś potrafi go spacyfikować? A może raczej, czy warto?
A co chciał zrobić "Ryży Król", jak gadał o "moherach"? To miało być obelgą. Tylko, że się przeliczył. Człowiek uformowany jest stabilny. Jest jak stal. A ci tzw oni, z drugiej strony okopu mają pretensję do bycia POzłacanymi. Z lepszym rodowodem. To była partia POgardy. POdzelowanej mediami, propagandą.
UsuńNo i teraz popatrz, Nowoczesna. Chwyt niezwykle prymitywny. Bo którzy by nie chciał być nowoczesnym. Szczególnie ci zakompleksieni. Wychowani w pogardzie do tego co polskie, tradycyjne, ludowe w sensie - regionalne.
Mamy jeszcze ten KOD. A to inna śpiewka. Kompletnie zgrana. Nadmieniałeś o nim.
Ryży i jego następcy, Nowoczesna i KOD to najgorsze co nam mogło się przytrafić. Te formacje działają w interesie obcych. Część pewnie działa na zasadzie owczego pędu, ale czołówka przynajmniej robi to dla kasy, czyli z wyrachowania. My możemy jedynie to piętnować. Ale kto wie? Do czasu.
UsuńZaczynają się sądne dni.
OdpowiedzUsuńhttp://www.rp.pl/artykul/1254148-Jest-orzeczenie-ws--katastrofy-smolenskiej.html
http://www.rp.pl/Katastrofa-smolenska/160129357-Szef-MON-o-decyzji-sadu-ws-Smolenska-Naturalna.html
Zabitym życia nie wrócisz. Ale winowajców należy osądzić. Wytarzać w pierzu i wozić po Polsce. Niemcy Ruskie. To wystarczy. Mamy i ze wschodu i z zachodu nacje nieludzkie. Ale nie może tak być by Polak Polaka posyłał na śmierć. A także dość z Fejginami, Różańskimi. I im podobnymi o KOD-zie przybłęd.
UsuńJeżeli mamy sprzątać to sprzątajmy. Jeszcze nie jest za późno.
UsuńARABSKI I RESZTA MAJĄ PROBLEM. SKOŃCZYŁA SIĘ EPOKA NIETYKALNOŚCI WINNYCH TRAGEDII NAD SMOLEŃSKIEM?
Usuńhttp://warszawskagazeta.pl/kraj/item/3227-arabski-i-reszta-maja-problem-skonczyla-sie-epoka-nietykalnosci-winnych-tragedii-nad-smolenskiem
Na czym ten problem polega?
UsuńZmuszono prokuraturę do zajęcia się sprawą. Co dalej? Będzie akt oskarżenia?
http://kontrowersje.net/gratuluj_mecenasowi_hamburze_postawienia_arabskiego_przed_s_dem_ale
UsuńPrzeczytaj łącznie z komentarzami.
Ach!!!!!!!!!!!
OdpowiedzUsuńZ dedykacjo: http://www.opusdei.org/pl-pl/article/od-kontaktu-wirtualnego-do-relacji-osobistych/
W meczu z Chorwacją, który miał być spacerkiem POGROM!!!!!!!!!!!!!
OdpowiedzUsuńKto przewidział taki wynik?
Zmarnowano tyle wysiłku!!!!!!!!!!!
Jeden przegrany mecz, a ile przy okazji można usłyszeć. Chorwaci wygrali, bo byli lepsi od naszych. Pokazali to na parkiecie. Mnie poraża skala tej przegranej. To różnica klas. Czy taka jest prawda? Oglądałem wszystkie mecze w Krakowie i widziałem to co widziałem, a nie to o czym opowiadali sprawozdawcy. Zaklinanie rzeczywistości nie na wiele zda się.
UsuńWarto poważnie zastanowić się gdzie są źródła porażki. W piłce ręcznej potęgą nie byliśmy, nie jesteśmy i nie wiadomo czy kiedykolwiek będziemy. Bieżące sukcesy to zbieg wielu korzystnych dla nas okoliczności. Sami zawodnicy to część sukcesu. Potrzebny jest trener z wizją i przygotowaniem zawodowym. Swego czasu takim był Wenta. Obecny stracił wpływ na zespół. Motywacja krzykiem nie dała rezultatu. Wiele racji mają ci którzy twierdzą, że zespół się zestarzał, że jest zbyt duża różnica umiejętności między starymi a nowym narybkiem. Ale kto jest temu winien?
Piłka ręczna nie jest naszym sportem narodowym, ale jest sportem widowiskowym. Przyjemnie jest oglądać mecze które nasi wygrywają i walczą. Wczoraj oglądaliśmy raczej żałosne widowisko w którym reprezentacja odgrywała rolę statystów stanowiących tło dla Chorwatów którzy osiągnęli sukces niemożliwy podobno do zrealizowania.
Na marginesie uważam, że wczoraj reprezentacja poległa w takim stylu bo nie chcieli zrobić prezentu Francji. Było o co walczyć do 3 bramkowej różnicy. Potem to już wszystko straciło znaczenie.
Kibice raczej szybko zapomną porażkę, ale działacze muszą poważnie zastanowić się co zrobić żeby ta dyscyplina sportu dalej przyciągała na trybunach tłumy. Nie po to wybudowano takie hale widowiskowe jak ta w Krakowie, żeby świeciły na meczach pustkami. Zawsze pozostaną darmowe bilety dla młodzieży szkolnej. Gorzej ze sponsorami.
6 faktów na temat .Nowoczesnej, o których nie miałeś pojęcia.
OdpowiedzUsuńhttp://rebelya.pl/post/9560/6-faktow-na-temat-nowoczesnej-o-ktorych-nie-mia
Miałem :)
Usuń:DDDDDDD!
Usuńhttps://kefir2010.wordpress.com/2015/12/21/komitet-obrony-demokracji-zdemaskowany-kim-oni-sa/
OdpowiedzUsuńTo taka przypominajka.
Teraz Pospieszalski BLIŻEJ
OdpowiedzUsuńOgraliśmy Szwedów. To na pocieszenie. Biegler znalazł zajęcie w Ugandzie, a my szukamy nowego trenera reprezentacji.
OdpowiedzUsuńTeraz można oglądać mecze bez emocji.
http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/269447-tylko-u-nas-kandydat-po-do-sejmu-wie-o-agencji-towarzyskiej-dzialajacej-w-jego-mieszkaniu-ale-nie-reaguje-mieszkancy-mowia-dosc?strona=2
OdpowiedzUsuńno to czekam na skierowanie POmówienia do sądu. Niech się Kropiwnicki oczyści z zarzutów. To poważna sprawa.
Co prawda pecunia non olet :(
http://kontrowersje.net/20_baniek_dla_rydzyka_czyli_jak_pis_rutem_pi_ty_sobie_przestrzeli
OdpowiedzUsuńGóralu, czytasz to czy nie czytasz, nieważne. To przeczytaj chociaż dla komentarzy.
http://www.rp.pl/Kraj/160129177-Producent-przeprosil-Rosjan-Zwolniony-z-TVP.html
OdpowiedzUsuńTo jest właśnie homo sovieticus.
Nie słyszałem żeby ktoś z Rosji złożył protest w związku z tym wywiadem. Producent popisał się wyjątkową nadgorliwością. Ma jakieś zobowiązania wobec Rosji?
Odrębnym problemem jest emisja programu. Nie wiem, czy doczekam się czasów kiedy program publicystyczny nie będzie zamykany w połowie zdania po to, żeby przez następne 5 czy 10 minut emitować reklamy, bo ktoś za nie zapłacił poważne pieniądze.
UsuńTelewizja publiczna finansowana z abonamentu i budżetu powinna być całkowicie pozbawiona wpływów z emisji reklam /przynajmniej w trakcie programów publicystycznych/.
Wśród wielu rzeczy ujawniających nasze narodowe kompleksy jest i coś takiego http://www.rp.pl/Swiat/160139999-Zmarla-slawna-polska-szpieg.html
OdpowiedzUsuńMam wątpliwość co do słuszności tego co napisałem wyżej, bo raczej jest to wytwór myśli dziennikarskiej. Tu zaś próbuje się wdrukowywać nam pewne stereotypy.
W konkretnym przypadku mamy do czynienia z polsko brzmiącym nazwiskiem. Tyle i tylko tyle. Brak informacji o tym kiedy rodzice tej osoby przyjechali do USA i skąd? Poza tym samo nazwisko nic nie mówi, bo takie nazwiska często spotykano w zaborze pruskim, a ich właściciele nie zawsze czuli się Polakami. Poza tym co to za powód do dumy? Czy ta osoba zrobiła cokolwiek dla Polski? Była żołnierzem armii amerykańskiej, opłacanym przez rząd USA i wykonującym zadania szpiegowskie w Polsce na rzecz USA. Robiła to ze szkodą dla Polski i żadna ekwilibrystyka tego nie zmieni.
https://www.washingtonpost.com/national/stephanie-rader-undercover-spy-in-postwar-europe-dies-at-100/2016/01/21/7e2e873a-c067-11e5-bcda-62a36b394160_story.html
Tak na marginesie, żałośnie brzmi to stwierdzenie, że mimo sędziwego wieku w jakim zmarła, nie doczekała się należytego uhonorowania ze strony rządu USA.
To nie pierwszy taki przypadek.
http://www.rp.pl/Sadownictwo/301289832-Nowe-zarzuty-w-infoaferze.html#ap-3
OdpowiedzUsuńJak widać, afera ma charakter rozwojowy. W PO-PSL inaczej się nie dało.
To trzeba wytykać po kilka razy dziennie. Do zanudzenia. Do uzyskania wyroków skazujących winnych.
http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,36743,16191557,Polityczny_uklad_legnicki__Zarabiali_nie_tylko_na.html
OdpowiedzUsuńOto co ma za uszami "święty" poseł PO Kropiwnicki :(
Co ciekawsze pisała o tym w wydaniu regionalnym Czerska już dwa lata temu.
http://legnica.naszemiasto.pl/artykul/kropiwnicki-juz-nie-jest-prezesem-arlegu,870556,art,t,id,tm.html
UsuńJak widać, do 2011 roku Kropiwnicki był prezesem Arlegu.
http://legnica.naszemiasto.pl/artykul/struktury-po-w-legnicy-rozwiazane-taka-decyzje-podjal,2333666,art,t,id,tm.html
UsuńDziwi mnie w tej sprawie jedno. Jakim cudem R. Kropiwnicki dalej bryluje w PO? Tym razem jako poseł.
Kto ukręcił łeb tej aferze?
http://legnica.naszemiasto.pl/artykul/po-jelenia-gora-jerzy-luzniak-i-inni-wyrzuceni-z-partii,3587968,art,t,id,tm.html
OdpowiedzUsuńJak widać na Dolnym Śląsku poszczególne koterie w PO walczą ze sobą non stop.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,141202,title,Tomasz-Wroblewski-KOD-sie-moheryzuje,wid,18130459,martykul.html
OdpowiedzUsuńSłowo na niedzielę :)
https://www.youtube.com/watch?v=dEORFyZPmgY
OdpowiedzUsuńTen wywiad stał się powodem awantury medialnej lansowanej z lubością przez Czerską.
Warto wysłuchać w całości.
Wyjątkowo warto podziękować za nagłośnienie tego wywiadu.
UsuńW przeciwnym razie wywiad przeszedłby bez większego echa.
A tu coś o samym profesorze koniunkturaliście http://kompromitacje.blogspot.com/2015/01/wolniewicz-wstepuje-do-pzpr.html
Usuńhttp://wiadomosci.wp.pl/kat,1041267,title,Rzeczpospolita-Narcyzm-i-smiesznosc-Ryszarda-Petru,wid,18116212,wiadomosc.html?ticaid=116665&_ticrsn=3
OdpowiedzUsuńTrzeba zakończyć miesiąc jakimś mocnym akcentem.
To się wyjątkowo do tego celu nadaje.
Konkurencje mogą robić jego cheerleaderki z Gasiuk-Pihowicz na czele.
http://www.rp.pl/Polityka/160139885-Szydlo-wreczala-medale-kibice-buczeli.html
OdpowiedzUsuńCiekawe co napiszą w jutrzejszej prasie?
Kibice wybuczeli to fakt, bo jest nagranie. Ale dlaczego? i którzy, polscy, czy niemieccy?