Wydaje się, że PIS chce zlikwidować TK. Rozumiem, że jest rolą opozycji krytykować, ale to co się dzieje to czyste szaleństwo. Dawno nie oglądałam obrad sejmu, więc już zapomniałam jak wygląda spór polityczny w Polsce.
Witam Dobrochnie:) Pierniku ja Go nawet nie połykam. Kiedyś to nawet napisałem. Można burzyć. Można. Ale kiedyś trzeba zacząć budować. Masz swoje panienki. One są Twoje. I nic nie zmieni. Będziesz wobec nich krytyczny. Ale jak podrosną:) Cóż byłby z Ciebie, czy ze mnie za dziadek. A może przesadzam. I porównanie jest nieadekwatne. No dobrze, więc czy można mówić o kimś, że jest do niczego jak on przrżył to co przeżył i jest sam jak palec u jednej ręki, dłoni? Musiałby być głupi, gdyby nie wartościował i nie wnioskował. Można więc wszystko potępiać? Można poganiać? Można. No chyba, gdy ktoś sam jest pastuchem a innych traktuje jak bydło. Tak, podobno tylko bydła nie zmienia poglądów i jest bezrefleksyjne. A świat to nie podział na pastuchów i bydło. A jeżeli ktoś taką filozofię praktykuje. To mnie nie po drodze z nim. Dlatego p. Ściosa nawet nie połykam, Nie muszę więc Go trawić:)
Góralu, jak zwykle przeginasz. No, może częściowo. Nie zawsze i nie wszystko da się oceniać w kategoriach zero jedynkowych, czy czarno białych. Ścios ma swoje powody, żeby pisać to co pisze. Podobnie MK. Czas pokaże kto z nich miał rację.
A cóż się obrażasz jakby cię ubodło:) Ja do bydła nie należę. Za dużo ryczę. Ale wydoić się nie dam:) Pierniku wyjdź w plener:) A usłyszysz co szary lud mówi. T nir prawda, że mało się interesuje tym co dzieje się wokół TK. Nieprawda. Ludzie biegną, ale mają coś takiego jak uwaga mimowolna. To coś z małego dziecka. Bawi się i Piernik kicha.I myśli, że maluszki Go nie słyszały. A one powiedzą dziadkowi na zdrowie. Bez przerywania zabawy. I z babcią się też nie kłóć przy nich. Bo te maluchy to zobaczą. A ty będziesz myślał, że nie widziały i nie słyszały. Tak i szary robaczek. Pędzi, bo nie dostaje 20 000 patoli na miesiąc. Pędzi więc. Ale to nie znaczy, że nic nie widzi i nie słyszy. Przeginam ? No? Przeginam? Nie przeginam. Pierniku. Znasz takie powiedzenie, że co się odwlecze to nie uciecze. Nie wiem, czy p.A.Ś. coś zrobił by Jaruzelski w glorii nie dowiózł się do grobu? Zrobił? Więcej ja robię niż jego plumkanie. Monotematyczne. Ale my nie piszemy, przynajmniej ja in koguto.
I to jest piękne. Mieć swoje zdanie. Pierniku lecz nas. Ukształtował czas. Nie uwierzę, że nie jesteś cierpliwy. Doirzali ludzie mogą, mają ten luksus, siedzieć na swojej górze i nawet nic nie mówiąc pouczać. Wiem co piszę. Milczenie jest na pewno bardzie stresujące dla otoczenia. Ponieważ to na nie zostaje przeniesiony element myślenia. I co ciekawe. Niejednokrotnie takie mikrocefale. Odkrywają w sobie to, że mają głowę.:)
Wracając jeszcze do Ściosa, moja wiedza jest może zbyt mała a wersja, że to służby ustawiają w całości naszą scenę polityczną gdyby była brana przeze mnie pod uwagę sprawiłaby, że odpuściłabym sobie politykę.
Wiele razy słyszałam, że scena polityczna jest obsadzona przez służby, ale słyszałam też, że wszystkie kraje w Europie mają taką ułomność jest tylko taka różnica, że większość wie, że naród nie jest bezsilny i dba aby nie miał powodów tego pokazać. U nas jakoś się nie przejmują.
@lexie2010 Rewolucji nie robią emeryci. Z Polski wyjechało za chlebem kilka milionów. Tych najbardziej aktywnych. Nie tylko ekonomicznie. Nie chodzi o przejmowanie a o nadstawianie karku. Czysty pragmatyzm.
Ja nie wysyłam nikogo. Ja za moimi młodymi stoję murem. Od tyłu ich ubezpieczam. I nawet nie stoję o jakieś frukty. Wystarczy mi ich sukces. To, że nie są posiniaczeni. To jest ich czas. Dużo gadamy. Nawet się kłócimy. Ale nie tak by zerwać kłębek. Bo jak się jest kłębkiem, nerwów. Młody ucieknie. Poszuka sobie takiego medium, które go będzie lukrować. A na końcu połknie. Mogę siedzieć i giczołami machać. Młodzi są nam potrzebni. Choćby po to, żebyśmy mieli coś takiego maleńkiego co "zacznie twarze rozpoznawać" Ja ich nie wyślę na barykady. Będę zawsze ubezpieczał. Nich walczą wiedząc, że z tyłu mają bezpiecznie.
Powiem Ci coś takiego. Od jakiegoś czasu oglądam z konieczności tureckie seriale. I te historyczne i współczesne. Leci właśnie taki współczesny "Szeherezada". Zwróciłem uwagę na to, że jest tam coś, czego nam brakuje. Ciągłość pokoleniowa. Turcja nie brała udziału w I i II WW. Nie poniosła takich strat jak my. Dzisiaj ich rodzina ma rodziców, dziadków, czasami pradziadków, skupionych często pod jednym dachem. Mają majątki których dorobili się przez pokolenia swoją pracą, a nie przez przekręty. To jest ta zasadnicza różnica, którą nie wszyscy dostrzegają.
W ogóle z Turcją, a nawet od Turcji możemy się wiele nauczyć. Historia to potwierdza. Toć Turcja nie zaakceptowała rozbiorów. A co do seriali. Oglądam ten babski horror. "wspaniałe stulecie" a to za Twoją przyczyną.:) Pozdrawiam i idę się bogacić:)
http://m.money.pl/wiadomosci/artykul/nord-stream-niemiecki-sad-odrzucil-skarge,156,0,1981852.html Czyje interesy są realizowane w UE? To retorycznebpytanie:). Były jakieś mgliste obietnice, że zmieni sie położenie rury? Czy pamięć płata mi figle?
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19364831,nocne-wejscie-ludzi-macierewicza-do-centrum-kontrwywiadu-nato.html#MT Coś tu jest nie tak. Dlaczego ten cyrk odbywa się wobec mediów? To są służby, czy kelnerzy?
Gdzie tu jest miejsce na dyskrecję działania służb?
To jest kolejny przyczynek do dyskusji o tym kto faktycznie rządzi w Polsce? Według Siemoniaków rząd ma wyłącznie przyjąć do wiadomości istnienie Centrum. Dlaczego? Przecież Siemoniak też był tylko członkiem rządu. O tym kto kieruje Centrum decyduje obecny minister ON. Jeśli chciał dokonać zmiany dotychczasowego szefa Centrum to miał pisać do niego podanie?
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/nato-dzialania-w-centrum-eksperckim-kontrwywiadu-nato-to-sprawa-polskich-wladz/9st539 Jak zwykle czerska usiłowała,jak widać bezskutecznie, wygenerować problem prawie międzynarodowy.
p.s. Dlaczego dano Konsalnetowi pół roku na ewakuację z lotnisk?
Warto przypomnieć i to http://wpolityce.pl/polityka/255072-z-kim-wspolpracuje-bor-konsalnet-perla-w-koronie-resortu-czytaj-fragment-ksiazki-resortowe-dzieci-sluzby
Parzcież to Ty pisałeś, że TT nie dla Ciebie i na nim nie bywasz. Masz rację, że moja miara na "innych" nie pasuje. A Lexie jak rozpoznałeś jak była Anonimem? Po zapachu:)? ................................................. "Chłopie" ogarnij się! ................................ A ja byłem bliski zaufania.
Czegoś nie rozumiesz. A rżniesz bystrzaka. Wytłumaczę ci więc jak chłop krowie na rowie :) 1. na tt bywam jako czytelnik; nie mam swojego konta. 2. co do @lexie2010 to ona jest właścicielem bloga i ma uprawnienia administratora; ja jako drugi. Podstronę "grudzień3_2015" założyła ona, bo o 5-tej z minutami to ja smacznie spałem.
Coś jeszcze? Usłyszę "przepraszam"?
"Chłopie" ty też ogarnij się! I nie szermuj tak zaufaniem. Tyle razy już poddałeś je w wątpliwość.
Witaj @Lexie. Na obserwację nie mam czasu. Czasem zaglądam do Ciebie, albo na inne adresy, żeby trafić z kolei gdzie indziej. Do tego nie trzeba się logować.
To jest delikatny temat. U nas koszty uzyskania pozwolenia są wysokie. Sama bron też droga. Potem amunicja. Dzisiaj broń ma ten kto ma pieniądze i kto ma dobre układy z policją. Pomijam przestępców, bo oni nie widzą trudności. Chcą to mają.
W naszych realiach trzeba by wprowadzić ścisłe regulacje prawne dotyczące warunków jej noszenia i użycia. Problemem jest co oznacza prawo do posiadania broni. Mieć ją wyłącznie w domu, czy mieć prawo jej noszenia. Znowu na jakich zasadach? W sposób widoczny, czy ukryty dla otoczenia? Itd. Jest jeszcze kwestia, czy broń krotka, czy długa. Wykluczyłbym dostęp do broni automatycznej. Ogólnie jestem za, ale na określonych, nie bezsensownie wyśrubowanych zasadach.
Wśród wielu spraw zaprzątających, bądź takich, które powinny nam zaprzątać uwagę, jest taka: W styczniu Sąd Najwyższy ma wydać wyrok o ważności wyborów z 25 października 2015 roku. Został do rozpatrzenia tylko jeden protest dotyczący startu PiS jako partii, a nie koalicji 3 partii. Uważam, że nie należy traktować tego jako formalności, bo za tym mogą kryć się poważne problemy. Jest jednak iskierka optymizmu. Ten protest wpłynął po terminie, czy powinien być rozpatrywany? http://naszeblogi.pl/59396-sad-najwyzszy-i-ostatni-protest-wyborczy Z drugiej strony jaką wartość praktyczną miałby wyrok SN stwierdzający nieważność wyborów październikowych? Teoretycznie nie ma rzeczy niemożliwych. Ale … http://www.sn.pl/aktualnosci/SitePages/Komunikaty_o_sprawach.aspx?ItemID=88&ListName=Komunikaty_o_sprawach Dla porządku przypomnę, że na 19 stycznia 2016 roku wyznaczono termin posiedzenia Parlamentu Europejskiego na którym ma się odbyć debata o sytuacji w Polsce http://www.rp.pl/Rzad-PiS/151219476-PE-19-stycznia-debata-o-sytuacji-w-Polsce.html Zbieg okoliczności?
https://kefir2010.wordpress.com/2015/12/17/szokujace-fakty-o-ryszardzie-petru-musisz-to-wiedziec/ Zaczyna się zbieranie materiałów o przeszłości i dokonaniach Ryszarda Petru.
https://miziaforum.wordpress.com/2015/12/21/aktywista-dzialacz-k-o-d-to-policjant-katujacy-polaka-na-marszu-11-listopada-za-posiadanie-flagi-bialo-czerwonej-mat-av/ Teraz takie informacje będą zaprzątały naszą uwagę. Tylko co jest prawdą? Przeszłość tego gostka, czy teraźniejszość? Ja uważam, że ewenementem jest to, że T. Lis na demonstrację KOD-u przyszedł z osobistym ochroniarzem. Przed kim miał go chronić? Przecież to była demonstracja pokojowa!
http://wpolityce.pl/polityka/275725-nie-do-wiary-rzecznik-mon-ujawnia-w-biurze-plk-duszy-w-centralnym-miejscu-wisial-herb-rosyjskiej-fsb-to-bylo-panstwo-w-panstwie-ciesze-sie-ze-moglismy-to-rozbic Ciekawi mnie dalszy rozwój tego wątku. Kto kogo wezwie do sądu? Kto kogo bardziej przestraszy? Zakładam, że do tego oskarżenia jest dokumentacja filmowa zrobiona w obecności wiarygodnych świadków. Co tu jest prowokacją?
Coś lżejszej wagi. Od jakiegoś czasu słucham wystąpień publicznych posła PO Borysa Budki, b. ministra sprawiedliwości. Denerwuje mnie sposób jego wypowiadania się. Jestem osobą starszą, pamiętającą czasy wczesnego PRL-u. Budka jako żywo przypomina głosem Władysława Gomułkę! Kto go jeszcze pamięta?
http://www.rp.pl/Kraj/151229782-Walesa-Moja-prezydentura-byla-blogoslawiona.html Pamięć wybiórcza TW Bolka. Co było dobre dla niego, niekoniecznie było dobre dla Polski.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19387133,ciezarowka-staranowala-przejscie-graniczne-w-goldapi.html?lokale=local#BoxNewsImg Znowu świąteczna ciekawostka. Co przewoziła ciężarówka, że zaryzykowała ten sposób przekroczenia granicy UE?
W Senacie trwa debata nad nowelą ustawy o TK. W zasadzie to dopełnienie formalności. Na marginesie, dziwi mnie, że Senat będący ponoć izbą refleksji, korzysta z młodocianych jako znawców prawa. Na czym polega ich doświadczenie życiowe? Nie mówiąc już o wiedzy specjalistycznej. To osoba świeżo po studiach /chociaż nie wiem, może to tylko "czytacz" czyjegoś wypracowania?/
Jeszcze trochę przygotowań i krzątaniny i nareszcie Święta. A więc Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę wszystkiego najlepszego, oby drogi wyboiste i kręte stały się prostymi, a pagórki równinami. Życzę aby w każdej niepożądanej sytuacji znalazł się ktoś, kto nie będzie się z tego cieszył, ale wyciągnie pomocną rękę. Życzę wszelkiego dobra w nadchodzącym 2016 roku
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19398455,prof-turko-odmowil-przyjecia-orderu-od-dudy-to-tak-jakby.html#MTstream Ile jeszcze głupot przyjdzie nam wysłuchać i przeczytać? To nie pierwszy przypadek kiedy odznaczony odmawia przyjęcia lub zwraca, z sobie znanych powodów, otrzymane odznaczenie. Poza tym co za sława? Jakoś nie widać jego osiągnięć. Chyba, że za takie przyjąć przynależność do kolejnych mutacji UW i UD. https://pl.wikipedia.org/wiki/Ludwik_Turko Po jego „wyczynie” usłużni zdążyli już zmodyfikować stronę wikipedii. Pusty śmiech człowieka ogarnia. O incydencie oczywiście informuje czerska i wiertnicza. Na nich zawsze można liczyć. Na marginesie, zdarzenie pojawiło się w mediach 10.12.2015 r. http://wyborcza.pl/1,75478,19326345,prof-ludwik-turko-nie-przyjmuje-odznaczenia-od-prezydenta.html#BoxGWImg a czerska podaje to ponownie jako świeżynkę . Dopiero teraz zasłużyło na uwagę? Czy tylko wtedy przeszło bez echa? Oddanie odznaczenia z którym wiązał się chyba 25% dodatek do emerytury to był gest, a dzisiaj? To tylko po to żeby zaistnieć w mediach. I to nie wszystkich.
To też jest związane z TK. Ba, dotyczy samego prezesa http://www.wprost.pl/ar/527993/Oswiadczenie-wydawcy-tygodnika-Wprost-Michala-M-Lisieckiego-prezesa-zarzadu-AWR-Wprost-wlasciciela-prawnego-tytulu-Nagroda-Kisiela/#strona-komentarzy-1 http://niezalezna.pl/74272-rzeplinski-na-liscie-hanby
Tylko co ja mam o tym sądzić? Pomysłodawca nagrody pewnie się w grobie przewraca patrząc na to co się dzieje. Jak odczytać protest wydawcy WPROST? Nie wie prawica co czyni lewica? Mam poważne wątpliwości. Wzrastają one we mnie kiedy patrzę na laureatów nagrody z poprzednich lat. Ale ... może ja mam skrzywione spojrzenie?
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19402658,2-mld-zl-za-modernizacje-128-czolgow-leopard.html?biznes=local&disableRedirects=true#BoxBizLink Numer stary jak świat. Najpierw Niemcy wcisnęli nam "za darmo" czołgi z którymi wtedy /2002 rok/ nie wiedzieli co zrobić. Do tego trzeba zapewnić obsługę serwisową i remonty, a więc szkolenie, części zamienne i amunicję. Modernizacja zacznie się w 2018 roku, ale kiedy się skończy? Może jednak taniej było kontynuować prace w przemyśle krajowym? Byłaby dodatkowa korzyść z ewentualnego eksportu. Ale taki kit lepiej wygląda w mediach. Tak na marginesie, ile z tych miliardów pójdzie poza Polskę w ramach kooperacji z podwykonawcami?
http://www.rp.pl/Budzet-i-Podatki/312299957-MF-przeciwko-podwyzce-kwoty-wolnej-od-podatku.html Dzień bez rumuna to dzień stracony.
Każdy samodzielnie i logicznie myślący wie, że zanim się podejmie decyzję o wydawaniu pieniędzy trzeba mieć świadomość czy te pieniądze są, czy tylko mają być. Powiększanie zadłużenia to żadna sztuka. Rząd PO-PSL był pod tym względem lepszy. Nie obiecywał i słowa dotrzymywał. Poza tym wydawał oszczędności zgromadzone przez poprzedników. To każdy głupi potrafi.
Warto też wiedzieć, że rząd pracuje na materiale przygotowanym przez rząd PO-PSL przyjętym do dalszej realizacji we wrześniu br. http://wiadomosci.onet.pl/kraj/rzad-przyjal-projekt-budzetu-na-2016-r/l74e8z Ustawę budżetową przygotowuje się prawie pół roku. Jeśli planuje się zwiększenie wydatków trzeba znaleźć źródła ich pokrycia. Trzeba też mieć świadomość, że komuś trzeba zabrać. A ten ktoś wcześniej zaplanował ich zagospodarowanie. To naczynia połączone.
http://www.rp.pl/Media/312299955-Projekt-PiS-wygasniecie-mandatow-wladz-TVP-i-PR.html Podstawowy powód dla którego należy szybko znowelizować ustawę o mediach publicznych to sposób prezentacji prac rządu i partii rządzącej w mediach nazywanych publicznymi, na które my wnosimy haracz dla zmyłki nazywany opłatą abonamentową.
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19403036,zwolnienia-grupowe-w-pko-bp-czy-to-poczatek-lawiny.html#MT Histeria w najlepsze. W poprzednich latach zwolnienia grupowe w bankach przekraczały wielokrotnie tysiąc pracowników. Tu jest planowane 800. Jest okazja siać zamęt?
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19404106,schetyna-amerykanie-szukaja-pretekstu-by-szczyt-nato-w-warszawie.html?lokale=local#BoxNewsImg Schetyna jest taki głupi czy tylko tak wygląda? Skąd czerpie wiedzę? Od zdradka?
Na marginesie. Zastanawiam się, czy te szreki i inne POpłuczyny zdają sobie sprawę, że szkodzą wizerunkowi Polski na arenie międzynarodowej? Interes partyjny jest ważniejszy?
http://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/312299869-Trybunal-Konstytucyjny-scenariusze-wojny-o-sklad.html Spektakl pt. Trybunał Konstytucyjny trwa w najlepsze. Jego końca, póki co, nie widać. Warto zwrócić uwagę na ten komentarz: "kontestator 12.29.2015, 21:15 Czas najwyższy, aby Minister Sprawiedliwości rozpoczął procedurę w sprawie dyscyplinarnego zwolnienia ze stanowiska, prezesa TK Andrzeja Rzeplińskiego. Pan prezes mieni się być ważniejszy od Sejmu, rządu i Konstytucji. Zaczęło się od pisania pod dyktando Platformy, nowej ustawy o Trybunale Konstytucyjnym, czego jako apolityczny sędzia nie powinien robić. Ustaw ta była z resztą niezgodna z Konstytucją, co stwierdził sam TK. Dzisiaj pan Rzepliński zachowuje się jak polityk, a nie sędzia. Wczoraj, po wejściu w życie nowej ustawy regulującej pracę TK, pan sędzia orzekł o jej niekonstytucyjności pomimo, że wniosek o zbadanie konstytucyjności wpłynął dopiero dzisiaj. Pan sędzia nie miał prawa tego robić. Ponadto, pan sędzia Rzepliński zapowiedział, że nie będzie stosował się do nakazów nowej ustawy, łamiąc tym samym paragraf 197 Konstytucji ,określający zasady działania TK. Nie dość tego, Rzepliński próbuje poszerzać kompetencje TK ,chcąc orzekać w sprawie uchwał sejmowych, czego Konstytucja nie przewiduje. Te wszystkie czyny są moim mniemaniu wystarczającym powodem aby wszcząć procedurę dyscyplinarnego zwolnienia z funkcji pana sędziego Andrzeja Rzeplińskiego. Pozostawienie go na stanowisku, spowoduje paraliż Trybunału ze szkodą dla polskiej demokracji."
W temacie TK robi się coraz ciekawiej. To znaczy najciekawiej może być 12 stycznia podczas posiedzenia TK. Dzisiaj I prezes SN udziela instruktażu prezesowi TK jak traktować prawo stanowione przez Sejm RP. http://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/312309947-I-prezes-SN-zaskarzyla-do-TK-nowelizacje-ustawy-o-Trybunale-autorstwa-PiS.html Warto więc przypomnieć cytowane już dzisiaj wypowiedzi konstytucjonalistów o uznanym autorytecie http://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/312299869-Trybunal-Konstytucyjny-scenariusze-wojny-o-sklad.html
Czy to co zrobiła I prezes SN jest zgodne z prawem? Wydaje mi się, że w sprawie oceny aktu prawnego powinien wypowiedzieć się sąd a nie sędzia poza salą sądową! To też powinno mieć swoje konsekwencje!
@stary.piernik
OdpowiedzUsuńDziękuję.
@lexie2010
UsuńZauważyłem,że nie marnujesz czasu :)
Tymczasem PO-Nowoczesna snuje bajki z mchu i paproci :)))))
@stary.piernik
OdpowiedzUsuńSłucham obrad sejmu i dochodzę do wniosku, że mi to szkodzi:).
@lexie2010
UsuńSzkoda zdrowia. Jest tyle innych, ciekawszych zajęć.
Wydaje się, że PIS chce zlikwidować TK. Rozumiem, że jest rolą opozycji krytykować, ale to co się dzieje to czyste szaleństwo. Dawno nie oglądałam obrad sejmu, więc już zapomniałam jak wygląda spór polityczny w Polsce.
OdpowiedzUsuńMożna się zadyskutować. Tylko że gra idzie o zupełnie inną stawkę.
Usuńja bardziej zastanawiam się, czy PiS temu podoła. Jak dalece ma swobodę działania.
p.s. Czy czytasz jeszcze Ściosa?
Przyznam, że ostatnie wpisy Ściosa nie były dla mnie zrozumiałe.
UsuńTo fakt. On płynie pod prąd. Od dawna.
Usuń@gor-al1 też go nie trawi.
Witam Dobrochnie:)
UsuńPierniku ja Go nawet nie połykam. Kiedyś to nawet napisałem. Można burzyć. Można. Ale kiedyś trzeba zacząć budować. Masz swoje panienki. One są Twoje. I nic nie zmieni. Będziesz wobec nich krytyczny. Ale jak podrosną:) Cóż byłby z Ciebie, czy ze mnie za dziadek. A może przesadzam. I porównanie jest nieadekwatne. No dobrze, więc czy można mówić o kimś, że jest do niczego jak on przrżył to co przeżył i jest sam jak palec u jednej ręki, dłoni? Musiałby być głupi, gdyby nie wartościował i nie wnioskował. Można więc wszystko potępiać? Można poganiać? Można. No chyba, gdy ktoś sam jest pastuchem a innych traktuje jak bydło. Tak, podobno tylko bydła nie zmienia poglądów i jest bezrefleksyjne. A świat to nie podział na pastuchów i bydło. A jeżeli ktoś taką filozofię praktykuje. To mnie nie po drodze z nim. Dlatego p. Ściosa nawet nie połykam, Nie muszę więc Go trawić:)
Góralu, jak zwykle przeginasz. No, może częściowo.
UsuńNie zawsze i nie wszystko da się oceniać w kategoriach zero jedynkowych, czy czarno białych.
Ścios ma swoje powody, żeby pisać to co pisze. Podobnie MK. Czas pokaże kto z nich miał rację.
p.s. A wnuczki już reagują na nowe twarze :)
A cóż się obrażasz jakby cię ubodło:) Ja do bydła nie należę. Za dużo ryczę. Ale wydoić się nie dam:) Pierniku wyjdź w plener:) A usłyszysz co szary lud mówi. T nir prawda, że mało się interesuje tym co dzieje się wokół TK. Nieprawda. Ludzie biegną, ale mają coś takiego jak uwaga mimowolna. To coś z małego dziecka. Bawi się i Piernik kicha.I myśli, że maluszki Go nie słyszały. A one powiedzą dziadkowi na zdrowie. Bez przerywania zabawy. I z babcią się też nie kłóć przy nich. Bo te maluchy to zobaczą. A ty będziesz myślał, że nie widziały i nie słyszały. Tak i szary robaczek. Pędzi, bo nie dostaje 20 000 patoli na miesiąc. Pędzi więc. Ale to nie znaczy, że nic nie widzi i nie słyszy. Przeginam ? No? Przeginam? Nie przeginam. Pierniku. Znasz takie powiedzenie, że co się odwlecze to nie uciecze. Nie wiem, czy p.A.Ś. coś zrobił by Jaruzelski w glorii nie dowiózł się do grobu? Zrobił? Więcej ja robię niż jego plumkanie. Monotematyczne. Ale my nie piszemy, przynajmniej ja in koguto.
UsuńO co niby mam się obrazić?
UsuńCzytam, słucham i wyrażam swoje zdanie. W końcu każdy powinien je mieć. Tylko każdy ma inną wiedzę do tego własnego zdania.
I to jest piękne. Mieć swoje zdanie. Pierniku lecz nas. Ukształtował czas. Nie uwierzę, że nie jesteś cierpliwy. Doirzali ludzie mogą, mają ten luksus, siedzieć na swojej górze i nawet nic nie mówiąc pouczać. Wiem co piszę. Milczenie jest na pewno bardzie stresujące dla otoczenia. Ponieważ to na nie zostaje przeniesiony element myślenia. I co ciekawe. Niejednokrotnie takie mikrocefale. Odkrywają w sobie to, że mają głowę.:)
Usuńhttp://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19357789,roman-giertych-ma-klopoty-powod-slynne-wideo-z-marszu-w-obronie.html?lokale=local#BoxNewsLink
OdpowiedzUsuńQŃ zapomniał, że kto mieczem wojuje, od miecza ginie.
Wracając jeszcze do Ściosa, moja wiedza jest może zbyt mała a wersja, że to służby ustawiają w całości naszą scenę polityczną gdyby była brana przeze mnie pod uwagę sprawiłaby, że odpuściłabym sobie politykę.
OdpowiedzUsuńTo może trzeba tak zrobić?
UsuńWedług mnie uczestniczymy w teatrze marionetek.
Ale to też jest ciekawe.
Wiele razy słyszałam, że scena polityczna jest obsadzona przez służby, ale słyszałam też, że wszystkie kraje w Europie mają taką ułomność jest tylko taka różnica, że większość wie, że naród nie jest bezsilny i dba aby nie miał powodów tego pokazać. U nas jakoś się nie przejmują.
OdpowiedzUsuń@lexie2010
UsuńRewolucji nie robią emeryci.
Z Polski wyjechało za chlebem kilka milionów. Tych najbardziej aktywnych. Nie tylko ekonomicznie.
Nie chodzi o przejmowanie a o nadstawianie karku.
Czysty pragmatyzm.
Prędzej babcie lub dziadek granat przemycą nim młody kulki załaduje:)
UsuńPowiedz mi dlaczego to zwykle starzy wysyłają młodych na barykady?
UsuńA nie odwrotnie?
Ja nie wysyłam nikogo. Ja za moimi młodymi stoję murem. Od tyłu ich ubezpieczam. I nawet nie stoję o jakieś frukty. Wystarczy mi ich sukces. To, że nie są posiniaczeni. To jest ich czas. Dużo gadamy. Nawet się kłócimy. Ale nie tak by zerwać kłębek. Bo jak się jest kłębkiem, nerwów. Młody ucieknie. Poszuka sobie takiego medium, które go będzie lukrować. A na końcu połknie. Mogę siedzieć i giczołami machać. Młodzi są nam potrzebni. Choćby po to, żebyśmy mieli coś takiego maleńkiego co "zacznie twarze rozpoznawać" Ja ich nie wyślę na barykady. Będę zawsze ubezpieczał. Nich walczą wiedząc, że z tyłu mają bezpiecznie.
UsuńPowiem Ci coś takiego. Od jakiegoś czasu oglądam z konieczności tureckie seriale. I te historyczne i współczesne. Leci właśnie taki współczesny "Szeherezada". Zwróciłem uwagę na to, że jest tam coś, czego nam brakuje. Ciągłość pokoleniowa. Turcja nie brała udziału w I i II WW. Nie poniosła takich strat jak my. Dzisiaj ich rodzina ma rodziców, dziadków, czasami pradziadków, skupionych często pod jednym dachem. Mają majątki których dorobili się przez pokolenia swoją pracą, a nie przez przekręty.
UsuńTo jest ta zasadnicza różnica, którą nie wszyscy dostrzegają.
W ogóle z Turcją, a nawet od Turcji możemy się wiele nauczyć. Historia to potwierdza. Toć Turcja nie zaakceptowała rozbiorów. A co do seriali. Oglądam ten babski horror. "wspaniałe stulecie" a to za Twoją przyczyną.:)
UsuńPozdrawiam i idę się bogacić:)
http://m.money.pl/wiadomosci/artykul/nord-stream-niemiecki-sad-odrzucil-skarge,156,0,1981852.html
OdpowiedzUsuńCzyje interesy są realizowane w UE? To retorycznebpytanie:). Były jakieś mgliste obietnice, że zmieni sie położenie rury? Czy pamięć płata mi figle?
Coś na dobranoc
OdpowiedzUsuńhttp://niezalezna.pl/74020-ryszard-petru-jest-wszedzie-zobacz-memy
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19364831,nocne-wejscie-ludzi-macierewicza-do-centrum-kontrwywiadu-nato.html#MT
OdpowiedzUsuńCoś tu jest nie tak.
Dlaczego ten cyrk odbywa się wobec mediów?
To są służby, czy kelnerzy?
Gdzie tu jest miejsce na dyskrecję działania służb?
http://www.rp.pl/Rzad-PiS/151219341-Ludzie-Macierewicza-w-Centrum-Kontrwywiadu.html
UsuńO tym samym, ale nie tak samo.
To jest kolejny przyczynek do dyskusji o tym kto faktycznie rządzi w Polsce? Według Siemoniaków rząd ma wyłącznie przyjąć do wiadomości istnienie Centrum. Dlaczego? Przecież Siemoniak też był tylko członkiem rządu. O tym kto kieruje Centrum decyduje obecny minister ON. Jeśli chciał dokonać zmiany dotychczasowego szefa Centrum to miał pisać do niego podanie?
Usuńhttp://wiadomosci.onet.pl/kraj/nato-dzialania-w-centrum-eksperckim-kontrwywiadu-nato-to-sprawa-polskich-wladz/9st539
UsuńJak zwykle czerska usiłowała,jak widać bezskutecznie, wygenerować problem prawie międzynarodowy.
Odrywanie od koryta jednak boli.
http://niezalezna.pl/74062-koniec-z-ochrona-konsalnetu-na-okeciu-kontrolerzy-wniesli-bron-na-lotnisko
OdpowiedzUsuńJakoś w mediach o tym cicho sza!
Dlaczego?
p.s. Dlaczego dano Konsalnetowi pół roku na ewakuację z lotnisk?
Warto przypomnieć i to
http://wpolityce.pl/polityka/255072-z-kim-wspolpracuje-bor-konsalnet-perla-w-koronie-resortu-czytaj-fragment-ksiazki-resortowe-dzieci-sluzby
Zauważyłem ciekawostkę
OdpowiedzUsuńhttps://twitter.com/obibok_poland
Już myślałem, że przeszedł na emeryturę.
I mówi, że nie buszuje po TT:) Po co to kręcić?
OdpowiedzUsuńNie kręci. Nie bierz innych swoją miarą.
UsuńParzcież to Ty pisałeś, że TT nie dla Ciebie i na nim nie bywasz. Masz rację, że moja miara na "innych" nie pasuje.
UsuńA Lexie jak rozpoznałeś jak była Anonimem? Po zapachu:)?
.................................................
"Chłopie" ogarnij się!
................................
A ja byłem bliski zaufania.
Czegoś nie rozumiesz. A rżniesz bystrzaka.
UsuńWytłumaczę ci więc jak chłop krowie na rowie :)
1. na tt bywam jako czytelnik; nie mam swojego konta.
2. co do @lexie2010 to ona jest właścicielem bloga i ma uprawnienia administratora; ja jako drugi. Podstronę "grudzień3_2015" założyła ona, bo o 5-tej z minutami to ja smacznie spałem.
Coś jeszcze?
Usłyszę "przepraszam"?
"Chłopie" ty też ogarnij się!
I nie szermuj tak zaufaniem. Tyle razy już poddałeś je w wątpliwość.
Będę się logowała będzie łatwiej:).
UsuńKomu?
Usuń:)
Oj tam;)
OdpowiedzUsuń@stary.piernik Jak można obserwować TT bez logowania?
OdpowiedzUsuńWitaj @Lexie.
UsuńNa obserwację nie mam czasu. Czasem zaglądam do Ciebie, albo na inne adresy, żeby trafić z kolei gdzie indziej. Do tego nie trzeba się logować.
A jakie zdanie macie na temat posiadania broni przez Polaków? Większym do niej dostępie? Powinno się te przepisy nieco rozluźnić?
OdpowiedzUsuńTo jest delikatny temat.
UsuńU nas koszty uzyskania pozwolenia są wysokie. Sama bron też droga. Potem amunicja.
Dzisiaj broń ma ten kto ma pieniądze i kto ma dobre układy z policją. Pomijam przestępców, bo oni nie widzą trudności. Chcą to mają.
W naszych realiach trzeba by wprowadzić ścisłe regulacje prawne dotyczące warunków jej noszenia i użycia.
Problemem jest co oznacza prawo do posiadania broni. Mieć ją wyłącznie w domu, czy mieć prawo jej noszenia. Znowu na jakich zasadach? W sposób widoczny, czy ukryty dla otoczenia?
Itd. Jest jeszcze kwestia, czy broń krotka, czy długa. Wykluczyłbym dostęp do broni automatycznej.
Ogólnie jestem za, ale na określonych, nie bezsensownie wyśrubowanych zasadach.
http://vod.tvp.pl/22845781/19122015
OdpowiedzUsuńWarte wysłuchania, zwłaszcza druga część, wywiad z Karolem Modzelewskim.
Wśród wielu spraw zaprzątających, bądź takich, które powinny nam zaprzątać uwagę, jest taka: W styczniu Sąd Najwyższy ma wydać wyrok o ważności wyborów z 25 października 2015 roku. Został do rozpatrzenia tylko jeden protest dotyczący startu PiS jako partii, a nie koalicji 3 partii. Uważam, że nie należy traktować tego jako formalności, bo za tym mogą kryć się poważne problemy.
OdpowiedzUsuńJest jednak iskierka optymizmu. Ten protest wpłynął po terminie, czy powinien być rozpatrywany? http://naszeblogi.pl/59396-sad-najwyzszy-i-ostatni-protest-wyborczy
Z drugiej strony jaką wartość praktyczną miałby wyrok SN stwierdzający nieważność wyborów październikowych? Teoretycznie nie ma rzeczy niemożliwych. Ale …
http://www.sn.pl/aktualnosci/SitePages/Komunikaty_o_sprawach.aspx?ItemID=88&ListName=Komunikaty_o_sprawach
Dla porządku przypomnę, że na 19 stycznia 2016 roku wyznaczono termin posiedzenia Parlamentu Europejskiego na którym ma się odbyć debata o sytuacji w Polsce http://www.rp.pl/Rzad-PiS/151219476-PE-19-stycznia-debata-o-sytuacji-w-Polsce.html
Zbieg okoliczności?
https://kefir2010.wordpress.com/2015/12/17/szokujace-fakty-o-ryszardzie-petru-musisz-to-wiedziec/
OdpowiedzUsuńZaczyna się zbieranie materiałów o przeszłości i dokonaniach Ryszarda Petru.
http://www.pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=7560#.VncAuE-E6Rx
OdpowiedzUsuńPo nitce ze swetra do ... Petru :)
http://www.rp.pl/Swiat/312209951-Oburzeni-podbijaja-Madryt.html
OdpowiedzUsuńZanosi się na przetasowanie w Hiszpanii.
Europa skręca na prawo.
https://miziaforum.wordpress.com/2015/12/21/aktywista-dzialacz-k-o-d-to-policjant-katujacy-polaka-na-marszu-11-listopada-za-posiadanie-flagi-bialo-czerwonej-mat-av/
OdpowiedzUsuńTeraz takie informacje będą zaprzątały naszą uwagę.
Tylko co jest prawdą? Przeszłość tego gostka, czy teraźniejszość?
Ja uważam, że ewenementem jest to, że T. Lis na demonstrację KOD-u przyszedł z osobistym ochroniarzem. Przed kim miał go chronić? Przecież to była demonstracja pokojowa!
http://wpolityce.pl/polityka/275725-nie-do-wiary-rzecznik-mon-ujawnia-w-biurze-plk-duszy-w-centralnym-miejscu-wisial-herb-rosyjskiej-fsb-to-bylo-panstwo-w-panstwie-ciesze-sie-ze-moglismy-to-rozbic
OdpowiedzUsuńCiekawi mnie dalszy rozwój tego wątku. Kto kogo wezwie do sądu? Kto kogo bardziej przestraszy?
Zakładam, że do tego oskarżenia jest dokumentacja filmowa zrobiona w obecności wiarygodnych świadków.
Co tu jest prowokacją?
Coś lżejszej wagi.
OdpowiedzUsuńOd jakiegoś czasu słucham wystąpień publicznych posła PO Borysa Budki,
b. ministra sprawiedliwości.
Denerwuje mnie sposób jego wypowiadania się. Jestem osobą starszą, pamiętającą czasy wczesnego PRL-u. Budka jako żywo przypomina głosem Władysława Gomułkę!
Kto go jeszcze pamięta?
http://www.rp.pl/Kraj/151229782-Walesa-Moja-prezydentura-byla-blogoslawiona.html
OdpowiedzUsuńPamięć wybiórcza TW Bolka.
Co było dobre dla niego, niekoniecznie było dobre dla Polski.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19387133,ciezarowka-staranowala-przejscie-graniczne-w-goldapi.html?lokale=local#BoxNewsImg
OdpowiedzUsuńZnowu świąteczna ciekawostka.
Co przewoziła ciężarówka, że zaryzykowała ten sposób przekroczenia granicy UE?
W Senacie trwa debata nad nowelą ustawy o TK.
OdpowiedzUsuńW zasadzie to dopełnienie formalności.
Na marginesie, dziwi mnie, że Senat będący ponoć izbą refleksji, korzysta z młodocianych jako znawców prawa.
Na czym polega ich doświadczenie życiowe? Nie mówiąc już o wiedzy specjalistycznej. To osoba świeżo po studiach /chociaż nie wiem, może to tylko "czytacz" czyjegoś wypracowania?/
Jeszcze trochę przygotowań i krzątaniny i nareszcie Święta.
OdpowiedzUsuńA więc Z okazji Świąt Bożego Narodzenia
życzę wszystkiego najlepszego,
oby drogi wyboiste i kręte stały się prostymi,
a pagórki równinami.
Życzę aby w każdej niepożądanej sytuacji znalazł się ktoś,
kto nie będzie się z tego cieszył, ale wyciągnie pomocną rękę.
Życzę wszelkiego dobra w nadchodzącym 2016 roku
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19398455,prof-turko-odmowil-przyjecia-orderu-od-dudy-to-tak-jakby.html#MTstream
OdpowiedzUsuńIle jeszcze głupot przyjdzie nam wysłuchać i przeczytać? To nie pierwszy przypadek kiedy odznaczony odmawia przyjęcia lub zwraca, z sobie znanych powodów, otrzymane odznaczenie.
Poza tym co za sława? Jakoś nie widać jego osiągnięć. Chyba, że za takie przyjąć przynależność do kolejnych mutacji UW i UD. https://pl.wikipedia.org/wiki/Ludwik_Turko Po jego „wyczynie” usłużni zdążyli już zmodyfikować stronę wikipedii. Pusty śmiech człowieka ogarnia.
O incydencie oczywiście informuje czerska i wiertnicza. Na nich zawsze można liczyć.
Na marginesie, zdarzenie pojawiło się w mediach 10.12.2015 r. http://wyborcza.pl/1,75478,19326345,prof-ludwik-turko-nie-przyjmuje-odznaczenia-od-prezydenta.html#BoxGWImg a czerska podaje to ponownie jako świeżynkę . Dopiero teraz zasłużyło na uwagę? Czy tylko wtedy przeszło bez echa?
Oddanie odznaczenia z którym wiązał się chyba 25% dodatek do emerytury to był gest, a dzisiaj? To tylko po to żeby zaistnieć w mediach. I to nie wszystkich.
Bardzo ważna i interesująca analiza dotycząca sytuacji w Polsce
OdpowiedzUsuńhttp://kontrowersje.net/comment/190693#comment-190693
To wiele wyjaśnia kto za tym stoi.
To też jest związane z TK. Ba, dotyczy samego prezesa http://www.wprost.pl/ar/527993/Oswiadczenie-wydawcy-tygodnika-Wprost-Michala-M-Lisieckiego-prezesa-zarzadu-AWR-Wprost-wlasciciela-prawnego-tytulu-Nagroda-Kisiela/#strona-komentarzy-1
OdpowiedzUsuńhttp://niezalezna.pl/74272-rzeplinski-na-liscie-hanby
Tylko co ja mam o tym sądzić?
Pomysłodawca nagrody pewnie się w grobie przewraca patrząc na to co się dzieje. Jak odczytać protest wydawcy WPROST? Nie wie prawica co czyni lewica? Mam poważne wątpliwości. Wzrastają one we mnie kiedy patrzę na laureatów nagrody z poprzednich lat. Ale ... może ja mam skrzywione spojrzenie?
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19402658,2-mld-zl-za-modernizacje-128-czolgow-leopard.html?biznes=local&disableRedirects=true#BoxBizLink
OdpowiedzUsuńNumer stary jak świat. Najpierw Niemcy wcisnęli nam "za darmo" czołgi z którymi wtedy /2002 rok/ nie wiedzieli co zrobić. Do tego trzeba zapewnić obsługę serwisową i remonty, a więc szkolenie, części zamienne i amunicję. Modernizacja zacznie się w 2018 roku, ale kiedy się skończy?
Może jednak taniej było kontynuować prace w przemyśle krajowym? Byłaby dodatkowa korzyść z ewentualnego eksportu.
Ale taki kit lepiej wygląda w mediach.
Tak na marginesie, ile z tych miliardów pójdzie poza Polskę w ramach kooperacji z podwykonawcami?
http://www.rp.pl/Budzet-i-Podatki/312299957-MF-przeciwko-podwyzce-kwoty-wolnej-od-podatku.html
OdpowiedzUsuńDzień bez rumuna to dzień stracony.
Każdy samodzielnie i logicznie myślący wie, że zanim się podejmie decyzję o wydawaniu pieniędzy trzeba mieć świadomość czy te pieniądze są, czy tylko mają być.
Powiększanie zadłużenia to żadna sztuka.
Rząd PO-PSL był pod tym względem lepszy. Nie obiecywał i słowa dotrzymywał.
Poza tym wydawał oszczędności zgromadzone przez poprzedników. To każdy głupi potrafi.
Warto też wiedzieć, że rząd pracuje na materiale przygotowanym przez rząd PO-PSL przyjętym do dalszej realizacji we wrześniu br. http://wiadomosci.onet.pl/kraj/rzad-przyjal-projekt-budzetu-na-2016-r/l74e8z
OdpowiedzUsuńUstawę budżetową przygotowuje się prawie pół roku.
Jeśli planuje się zwiększenie wydatków trzeba znaleźć źródła ich pokrycia. Trzeba też mieć świadomość, że komuś trzeba zabrać. A ten ktoś wcześniej zaplanował ich zagospodarowanie.
To naczynia połączone.
http://www.rp.pl/Media/312299955-Projekt-PiS-wygasniecie-mandatow-wladz-TVP-i-PR.html
OdpowiedzUsuńPodstawowy powód dla którego należy szybko znowelizować ustawę o mediach publicznych to sposób prezentacji prac rządu i partii rządzącej w mediach nazywanych publicznymi, na które my wnosimy haracz dla zmyłki nazywany opłatą abonamentową.
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19403036,zwolnienia-grupowe-w-pko-bp-czy-to-poczatek-lawiny.html#MT
OdpowiedzUsuńHisteria w najlepsze.
W poprzednich latach zwolnienia grupowe w bankach przekraczały wielokrotnie tysiąc pracowników. Tu jest planowane 800.
Jest okazja siać zamęt?
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19404106,schetyna-amerykanie-szukaja-pretekstu-by-szczyt-nato-w-warszawie.html?lokale=local#BoxNewsImg
OdpowiedzUsuńSchetyna jest taki głupi czy tylko tak wygląda?
Skąd czerpie wiedzę? Od zdradka?
Na marginesie. Zastanawiam się, czy te szreki i inne POpłuczyny zdają sobie sprawę, że szkodzą wizerunkowi Polski na arenie międzynarodowej? Interes partyjny jest ważniejszy?
Usuńhttp://www.rp.pl/Polityka/312299940-Chca-odebrac-stopien-doktora-prezydentowi-To-jednak-niemozliwe.html
OdpowiedzUsuńNie na darmo mówią, że miłosierdzie Boże i głupota ludzka nie znają granic. :)
http://kokos.salon24.pl/688296,najwieksi-przegrani-2015
OdpowiedzUsuńNiezłe requiem :)
http://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/312299869-Trybunal-Konstytucyjny-scenariusze-wojny-o-sklad.html
OdpowiedzUsuńSpektakl pt. Trybunał Konstytucyjny trwa w najlepsze. Jego końca, póki co, nie widać.
Warto zwrócić uwagę na ten komentarz:
"kontestator
12.29.2015, 21:15
Czas najwyższy, aby Minister Sprawiedliwości rozpoczął procedurę w sprawie dyscyplinarnego zwolnienia ze stanowiska, prezesa TK Andrzeja Rzeplińskiego. Pan prezes mieni się być ważniejszy od Sejmu, rządu i Konstytucji. Zaczęło się od pisania pod dyktando Platformy, nowej ustawy o Trybunale Konstytucyjnym, czego jako apolityczny sędzia nie powinien robić. Ustaw ta była z resztą niezgodna z Konstytucją, co stwierdził sam TK. Dzisiaj pan Rzepliński zachowuje się jak polityk, a nie sędzia. Wczoraj, po wejściu w życie nowej ustawy regulującej pracę TK, pan sędzia orzekł o jej niekonstytucyjności pomimo, że wniosek o zbadanie konstytucyjności wpłynął dopiero dzisiaj. Pan sędzia nie miał prawa tego robić. Ponadto, pan sędzia Rzepliński zapowiedział, że nie będzie stosował się do nakazów nowej ustawy, łamiąc tym samym paragraf 197 Konstytucji ,określający zasady działania TK. Nie dość tego, Rzepliński próbuje poszerzać kompetencje TK ,chcąc orzekać w sprawie uchwał sejmowych, czego Konstytucja nie przewiduje. Te wszystkie czyny są moim mniemaniu wystarczającym powodem aby wszcząć procedurę dyscyplinarnego zwolnienia z funkcji pana sędziego Andrzeja Rzeplińskiego. Pozostawienie go na stanowisku, spowoduje paraliż Trybunału ze szkodą dla polskiej demokracji."
W temacie TK robi się coraz ciekawiej. To znaczy najciekawiej może być 12 stycznia podczas posiedzenia TK.
UsuńDzisiaj I prezes SN udziela instruktażu prezesowi TK jak traktować prawo stanowione przez Sejm RP.
http://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/312309947-I-prezes-SN-zaskarzyla-do-TK-nowelizacje-ustawy-o-Trybunale-autorstwa-PiS.html
Warto więc przypomnieć cytowane już dzisiaj wypowiedzi konstytucjonalistów o uznanym autorytecie
http://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/312299869-Trybunal-Konstytucyjny-scenariusze-wojny-o-sklad.html
Podobno SN stoi na straży przestrzegania prawa?
Czy to co zrobiła I prezes SN jest zgodne z prawem?
UsuńWydaje mi się, że w sprawie oceny aktu prawnego powinien wypowiedzieć się sąd a nie sędzia poza salą sądową!
To też powinno mieć swoje konsekwencje!
Wystąpienie poseł Joanny Lichockiej w Sejmie
OdpowiedzUsuńhttp://videosejm.pl/video/3130-posel-joanna-lichocka-wystapienie-z-dnia-30-grudnia-2015-roku
Witam Wszystkich w Nowym Roku 2016.
OdpowiedzUsuńJak ten czas leci