Góralu, zgodnie z obietnicą, wróciłem. Zrobiłem około 400 km i dopełniłem obowiązku wobec Zmarłych. Ciąg dalszy jutro, ale już na krótszym dystansie. Warszawa i okolice. Teraz trzeba trochę odpocząć.
p.s. Dziękuję za bardzo ładny wpis 2 listopada 2014 11:37
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,16903536,Gorbaczow_broni_polityki_Putina___Pozostaje_powitac.html#BoxWiadTxt Ma rację, czy nie ma? A może to tylko demencja?
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,16902827,_Bardzo_niewielu_mowilo_o_tym_publicznie___Setki_tysiecy.html#BoxWiadTxt Zastanawiam się czemu ma służyć ten artykuł? Co było większą zdradą, czy jak kto woli obciachem; wcielenie Polaka do Wehrmachtu, czy Armii Czerwonej? Za dużo tu uproszczeń.
http://www.rp.pl/artykul/16,1154183-Kopacz-zaprasza-partyjnych-liderow-na-rozmowy.html?p=1 Według mnie sprawa zalatuje na kilometr. Na miejscu PiS nie dałbym się wmanewrować w tą niby-dyskusję. Zorganizowana na kolanie będzie dyskusją o niczym. No, może dyskusją o dyskusji. W założeniu to ma być promocja PO w kampanii samorządowej. Dlaczego trąbi się tylko o udziale Kaczyńskiego? Jeśli mają być obecni wszyscy wodzowie, to nie słyszałem ich reakcji. Czyli, może poczekać i przygotować dyskusję? A poza tym, może taką dyskusję przeprowadzić w Sejmie?
"- Polakom najbardziej potrzebna jest praca; bez niej nie będą powstawać nowe rodziny - podkreślił prezes PiS Jarosław Kaczyński w poniedziałek wieczorem podczas podlaskiej konwencji wyborczej partii w Białymstoku. Kaczyński zadeklarował, że PiS idzie do wyborów, by słuchać co mówią ludzie i im służyć.
http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/474311,straz-miejska-krytykuje-nik-za-raport-o-drogach-i-fotoradarach.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Dziennik-PL+%28RSS+-+Dziennik%29 Jest raport NIK o fotoradarach i są komentarze zainteresowanych. Sam raport NIK nie przekłada się jeszcze na regulacje prawne. A szkoda. Na dobrą sprawę nikt nie ma pomysłu, które rozwiązanie będzie optymalne. Namnożyło się tych służb uprawnionych do dorabiania, a jakoś nie słychać w jakim stopniu przekłada się to na wzrost bezpieczeństwa ruchu drogowego.
http://www.rp.pl/artykul/738666,1154544-Kaczynski-zaprosil-Kopacz-na-wspolne-posiedzenie-klubow-PiS-i-SP.html?referer=glowna Teraz już chyba wyraźnie widać, że chodziło o ustawienie sobie Kaczyńskiego. Nie ma znaczenia, że dyskusja u Kopacz będzie dyskusją o niczym. Spotka się towarzystwo wzajemnej adoracji i będzie sobie wzajemnie spijać z dzióbków. Kaczyński w sumie zachował się poprawnie. Na ofertę odpowiedział ofertą.
http://www.rp.pl/artykul/92106,1154448-Braun-wygral-w-Strasbourgu--Mogl-nazwac-prof--Miodka-agentem-SB.html?referer=glowna Dla wielu ten wyrok to spore zaskoczenie.
Cicho tu jak nie przymierzając, na cmentarzu. Zbieg okoliczności? Wszyscy przepracowani, czy zmęczeni? Do ściany też mogę pisać. To nieszkodliwe. Gorzej gdybym pił do lustra. Czasem trzeba z kimś mądrym porozmawiać ;0) Nieprawdaż?
p.s. Wędrówki po stołecznych, nie tylko, cmentarzach jeszcze nie zakończyłem. Mam tam sporo znajomości :( To przywilej mojego wieku.
Ej Pierniku, Pierniku. Na nos padam. A do bycia "kimś mądrym" nie pretenduję. Mogę co najwyżej robić za- no i masz babo placek zapomniałem. Jak to było? Aaaaaaaaa! No zapominałem! Eeeeeeeeee! Kurna! O! Voks populi? Coś takiego. Czyli taki chłopek roztropek! Co to swoje wi i pieprzy!
Witam Szanownego! Duje jak skurczy byk. Już kiedyś pisałem, że bytuję w niewielkiej niszy. Górą pędzi setkę. Drzewa się kładą. A u mnie coś tam niewielkiego. Widzę tylko jak górą i z daleka, przed oknami, drzewa pracują. Nie pojmuję jak gdzieś tam po górach stoją domy na gołych górach. Toż to może z chałupy wywiać. I nie wierzę, ale żadne okna nie chronią przed wiatrem. Jest przynajmniej ciepło. Dziś było 16 C. Chodziłem wyletniony. A ponadto praca i oktawa minionych świąt. Trzeba więc być i w kościele i na cmentarzu. Taka nasza tradycja. A tradycja daje nam tożsamość. Ktoś się uśmiechnie. Uczyni tak ten, kto nie czuje związku z tymi co byli przed nami. I co mu ciąży. Jeżeli oderwiemy się od naszej pamięci. Naszych chałup. Zginiemy.
Ja dalej wędruję po cmentarzach. U mnie ciepło, było 18-19 stopni w południe. Wiatr raczej słaby, ale odczuwalny. Dzisiaj byłem na Starych Powązkach. Przypadkowo trafiłem na grób M. Wańkowicza. Byłem na Wszystkich Świętych na grobach Rodziców, na grobie Ojca już 50 raz. Wierzyć się nie chce jak ten czas leci.
I jak tak się zadumać. To cmentarz jest najstalszym miejscem człowieka. Gdzie by się nie znajdował. Grób zawsze jest nasz. My objechaliśmy od Orawy po Zakopane i Sądecki komunalny. Wszędzie ktoś spoczął. Na wiekuistą sprawiedliwość. Powiem Tobie, że w niektórych miejscach nawet mi się podobało. Myślimy o czymś przytulnym. Chcemy być na swoim.:)!
Widzisz, nawet to jest nie dla wszystkich :) W górach cmentarze wyglądają inaczej niż na nizinach. W dużych aglomeracjach szybciej się zapełniają. W latach 80-tych byłem na pierwszych pogrzebach na Cmentarzu Północnym. Teraz to jest jak lotnisko. Idziesz i końca nie widać. Dla słabszych jest melex do dyspozycji. ja bardzo lubię Stare Powązki. To spory kawał historii Polski.
Patrzę i widzę w sąsiednich wioskach, gdzie są parafie, oświetlone cmentarze. Widok niesamowity. Robi wrażenie. A Sądecki komunalny to dopiero historia. Obecnie jest druga część wystawy rody sądeckie. Ukazała się pozycja książkowa. Zaczytuję się. Wspaniałe nazwiska. Polska historia rodzinami pisana jest frapująca. I pokrzepiająca. Ile potrafiliśmy znieść. Rodziły się dzieci, były kształcone. Nikt nie zapytał się nawet czy dostanie za to pomoc od państwa. Państwa nie było. A kiedy wybuchło. To było tyle do roboty, że pozwalało się bogacić. Nie to co teraz. Po 1989 roku niby lepsze państwo powstało. I tak się starało i stara, że nieroby i lenie czekają i liczą. A państwo wszystko robi by zadusić człowieka w imię poprawy, postępu i troski. Tak sobie dumam czytając tę zaduszną pozycję.
Nie! Nie gratuluj. Miast to wstydu nie ma. Doszło do swoistego wyścigu. Kto pierwszy zacznie rozwalać. Miasto wiedziało, że będzie akcja. I w try miga leciało z młotami rozbijać. Po prostu kabaret.
Pierniku. Może? Generalnie i lokalnie. Doszło już do takiego momentu, że ludzie się śmieją. I spostrzegają koniunkturalizm. Wiedzą, że wyparło odwagą. Widzą ludzie braki w pomyślunku. Po prostu zużyły się wszelkiego rodzaju metody. Praca zniszczenia wszystkiego po drodze dała efekt odwrotny. Jakieś zabiegi miały być pozytywne. A tu się odwróciło.
Wiem Pierniku. Liczy się niekiedy odruch zdrowego rozsądku. Powiem nawet szaleństwo. Czyż nie "szaleni" byli Ci, którzy jako "przeklęci" ginęli i leżą na Łączce? Byli w jakiś sposób szaleni i dający swoje życie nie kalkulując. A czy my wszyscy jesteśmy? No właśnie jacy? Przecież nas też nazywają ciemnogrodem. A kto wie, czy nie będą nam odmawiać prawa do naszych grobów. I będą widzieć dla nas rozrzut kości od wschodu do zachodu. Wszystko ma być wykalkulowane. Pisałem nieraz o grze pozorami. Ale widzę, ze już niektóre pozory zaczęły być faktami. Brakuje tylko, że zostaniemy obwinieni o II Wojnę Światową. I znowu zrobiło się Zaduszenie. ................................... Spadam Pierniku. Spać. Dobranoc.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,16914952,Wegry__Premier_Orban_potwierdzil__ze_chce_realizacji.html#BoxWiadTxt Wydaje mi się, że media biją zwyczajnie pianę. Najpierw musi zmienić zdanie Bułgaria przez której terytorium ma przejść odnoga na Węgry. A Węgry, zresztą słusznie uważają, że najlepiej liczyć na siebie, bo na UE nie warto. Dowodów aż nadto. Każdy pilnuje własnego interesu. No, może za wyjątkiem Polski. My jesteśmy internacjonaliści.
http://www.rp.pl/artykul/31,1154383-Byly-szef-NSA-Keith-Alexander-i-jego-podejrzane-transakcje.html?referer=glowna Człowiek ma ułomna naturę. Kto się oprze, jeśli jest okazja? Pytanie: ile takich przypadków wypływa na światło dzienne?
http://www.rp.pl/artykul/153227,1154836-Potomek-hitlerowskiego-generala-grozi-Muzeum-Powstania-Warszawskiego.html Dobrze by było, gdyby rodzina generała Stahela swą „groźbę” spełniła i skierowała sprawę do sądu, zwłaszcza niemieckiego. Będzie to darmowa międzynarodowa reklama dla Muzeum Powstania Warszawskiego. W rewanżu, może znajdą się rodziny ofiar działalności generała podczas Powstania Warszawskiego i wystąpią z roszczeniami o zadośćuczynienie. Co do ewentualnego wyroku, to nie byłbym w stu procentach pewien naszej wygranej. Od lat mamy do czynienia z wybielaniem działalności III Rzeszy Niemieckiej na terenach okupowanych. Jeśli nie będziemy temu zdecydowanie przeciwdziałać, za kilka lat utrwali się wersja, że drugą wojnę światową wywołała Polska, a III Rzesza musiała się bronić przed polską agresją.
http://www.rp.pl/artykul/16,1154818-Ewa-Kopacz-spotkala-sie-z-liderami-partyjnymi-w-KPRM.html?referer=redpol No i po spotkaniu. Poza tym, że się odbyło, żadnych konkretów. Zgodnie z oczekiwaniami. Czyli Kaczyński miał rację, że to strata czasu.
http://www.pb.pl/3927311,28592,wegry-szefowa-urzedu-podatkowego-z-zakazem-wjazdu-do-usa Demokracja w wydaniu amerykańskim. Korupcja bez przypisania konkretnym osobom to pustosłowie. W rzeczywistości chodzi o nacisk na rząd Orbana za naruszanie interesów finansjery amerykańskiej na Węgrzech.
Redaktor Janecki nie jest dla mnie autorytetem, co nie znaczy, że nie czytam i nie słucham go. Zdarzają mu się ciekawe wypowiedzi. do takich zaliczam zapis z jego czatu http://www.wsieci.pl/janecki-kopacz-ma-doholowac-mase-upadlosciowa-pnews-1557.html Interesujący jest zwłaszcza ten fragment dotyczący możliwości wywołania "Majdanu" w Polsce: "W Polsce "Majdan" jest znacznie trudniejszy niż na Ukrainie, bo wielu ludzi ma co stracić. Na Ukrainie natomiast bardzo wąska grupa miała co stracić, a miliony mogły tylko zyskać. Polskie społeczeństwo jest już na tyle rozwinięte, że pewne procesy przebiegają według konserwatywnego, a nie rewolucyjnego wzorca. Ale nigdy nie można wykluczyć buntu, choćby z tego powodu, że może wybuchnąć kolejny kryzys ekonomiczny na skalę globalną albo konflikt militarny." Janecki nie jest tu odkrywcą. Od dawna słychać w Polsce nawoływania do czynnego protestu, ale na tym sprawa się kończy. Sedno sprawy tkwi w tym, że najbardziej aktywny element naszego społeczeństwa wyemigrował za chlebem, a ci którzy pozostali są zajęci wiązaniem końca z końcem, czy jak kto woli, przeżyciem od pierwszego do pierwszego.
W ramach przypomnień rządów Pinokia http://wpolityce.pl/polityka/122324-ukryty-raport-nik-rzad-tuska-doprowadzil-stocznie-do-upadku-przedstawia-ogromna-liczbe-nieprawidlowosci
http://niepoprawni.pl/blog/krzysztof-zagozda/tajemnice-muzeum-zydow-polskich Mamy do czynienia ze sporą niespodzianką. Będę z zainteresowaniem oczekiwał dalszego rozwoju wydarzeń.
Tu jest jeszcze jedna rzecz warta uwagi. Zdarzenie miało miejsce blisko rok temu. Kiedyś takie sprawy załatwiało kolegium orzekające w ciągu kilku dni. Dopiero odwołanie trafiało do sądu. Tu sprawa leżała by nagle wypłynąć jako element rozgrywki politycznej na tydzien przed wyborami samorządowymi w których Wipler kandyduje na prezydenta Warszawy.
Wszystko się zgadza. Tylko Wiplera stać na dobrego adwokata i nie odpuści sprawy. Ważne jest czym to się skończy. Dlaczego policja nie jest tak waleczna jak ma przed sobą meneli, czy gangsterów?
p.s. A Wiplerowi taka "kuracja" dobrze zrobiła jako posłowi. Na przyszłość jak znalazł. Noc jest od tego, żeby przebywać w domu, przy rodzinie, a nie szlajać się po knajpach.
Swoją drogą jest jeszcze inny wymiar tego cyrku. Dzisiaj zamiast dyskusji o expose Schetyny mamy dyskusję o zachowaniu policji wobec obywateli. Trzeźwych, czy pijanych, to odrębna sprawa.
Wszystko prawda. A jeszcze taka jest ci ona, czyli prawda, że z tych wszystkich nawalanek prania. A piorą się wszyscy równo:). Piorą się na odlew. Kołderka tak się sprała, że widać spod niej i rogi i kopyta! Zdiablenie jest takie wielkie, że się nie mieści! Pierniku jeszcze raz piszę. Masz rację. Ale byłeś młody. I nie uwierzę, żeś nie zgłupiał ni razu. Staram się rozumieć młodych. A policja nie jest od tego by na odlew prać. Toć wyraźnie widać, że ta policjantka lała cały ród męski. W postaci Wiplera. Musi być nieźle zmotywowana jakimiś portkami. Już nie powiem, że ich zawartością. Widać, że jej agresja była w stylu a masz, za moje krzywdy.
Młody, czy stary, co za różnica. Policja ma interweniować po to, żeby zaprowadzić porządek, a nie wyżywać się, czy odreagowywać. Potem się dziwią, że ktoś odreagowywuje na nich. Tak też bywa.
Zgadza się. Ludziska wychodzą z domów, a następnie wychodzą z siebie. I tak idą przez życie z wlokącym się za nimi ogonem doświadczeń. Już niekiedy będę musiał zamykać oczy. Bo na moje nieszczęście zrobiłem tę psych. i ta eksperiencja. Nierzadko diagnozuję trafnie. I praca nad sobą. .................................... A powiedz coś o tej mowie tronowej p. Schetyny.
Mowa została zaliczona. http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/grzegorz-schetyna-w-sejmie-o-wejsciu-polski,190,0,1653438.html Sprawy drażliwe odłożono na później. To dotyczy również wprowadzenia euro. Dużo przepychanek słownych, ale konkretów niewiele. Co ciekawe, chwali go prezydent i premier. Opozycja już mniej. Ale to normalne.
http://www.ekonomia.rp.pl/artykul/532645,1155106-Wlosi-groza-Gazpromowi.html To jest chyba kolejny dowód na to, że South Stream odejdzie w niebyt. Powód jak zawsze ten sam. Kasa, a dokładnie jej brak.
http://www.rp.pl/artykul/11,1155610-Ukraina--Rosja-przerzuca-czolgi-do-Donbasu.html Te informacje pokazują, że Ukraina nie panuje nad sytuacją we wschodniej jej części. Co wynika z przekazu informacji o ruchach wojsk rosyjskich? Nic, poza tym, że robią co chcą. Kolumny można ostrzelać, zbombardować, albo pomachać im na powitanie. Rosja konsekwentnie dąży do utworzenia korytarza umożliwiającego transport drogą lądową na Krym przed nastaniem zimy. Czy Ukraina będzie w stanie im w tym skutecznie przeszkodzić? Mam poważne wątpliwości.
Czy jest drugie dno w sprawie pobicia przez policję posła Wiplera? Dokładnie chodzi o medialne nagłośnienie sprawy na tydzień przed wyborami samorządowymi. http://kontrowersje.net/dlaczego_wipler_nie_tylko_si_przebi_ale_trafi_na_czo_wki Materiał MK i dyskusja pod nim nakazują zachować czujność. W poprzednich latach marsze z okazji 11 Listopada były okazją do prowokowania zadym. Nie należy się łudzić, że w tym roku będzie inaczej. Wybór może sprowadzić się do tego, czy będzie to Warszawa, czy inne większe miasto? O ile można mieć zastrzeżenia do wartości bojowej naszych sił zbrojnych, o tyle policja i siły porządkowe mają się dobrze i w razie potrzeby, czy nawet bez potrzeby, okażą swą siłę i sprawność.
Sejm czy kabaret? http://www.rp.pl/artykul/16,1155507-Radoslaw-Sikorski-pozostaje-marszalkiem-Sejmu--Wotum-nieufnosci-odrzucone.html?referer=redpol Marszałek Sejmu dał dziś kolejny pokaz swej omnipotencji. Głosowaniu i dyskusji na temat odwołania posła Radosława Sikorskiego z funkcji marszałka Sejmu przewodniczył oczywiście poseł PO Radosław Sikorski. Dziwne, że posłowie tego faktu nie oprotestowali. To kolejny przejaw buty tego posła, czy tylko przejaw chamstwa politycznego PO?
http://www.rp.pl/artykul/10,1155646-Bez-lotow-nad-Warszawa.html Zmyłkowy tytuł notki, a dalej coś takiego:
"W sobotę w stolicy odbędzie się demonstracja Razem Przeciwko Nacjonalizmowi. Zacznie się o godz. 13. przed bramą Uniwersytetu Warszawskiego przy Krakowskim Przedmieściu. Uczestnicy m.in. z antyfaszystowskiej grupy 161 Crew, Kolektyw Syrena, Przychodnia Skłot, Pracownicza Demokracja i Warszawska Federacja Anarchistyczna przejdą spod UW na pl. Trzech Krzyży, potem pod Pomnik AK i Polskiego Państwa Podziemnego, potem na Wilczą, pl. Konstytucji i na pl. Zbawiciela, gdzie zakończą demonstrację."
Po pierwsze, z jakiej okazji odbędzie się ta demonstracja? Co jest zagrożone w państwie polskim? Demokracja, czy niepodległość? Kto jest tym zagrożeniem? Gołym okiem widać, że to anarchiści i wszelkiej maści lewactwo będzie demonstrować na ulicach stolicy! Przeciwko czemu demonstrują? Kto wydał zgodę na demonstrację? Proszę zajrzeć na stronę http://161crew.bzzz.net/o-nas/ jeszcze lepiej widać to tu http://161crew.bzzz.net/kontakt/ Doborowe towarzystwo, a strona jako żywo przypomina Anonymus!
"Pracujący w Belgii sprzeciwiają się w ten sposób podniesieniu wieku emerytalnego z 65 do 67 lat, wstrzymaniu indeksacji płac, zamrożeniu płac, niższym dodatkom socjalnym na rodzinę i dziecko, droższej edukacji, transportowi publicznemu i wyższym cenom energii, a więc przeciwko wszystkiemu temu, co u nas już rząd PO-PSL skutecznie wprowadził bez żadnych protestów." http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/221224-polska-krajem-pracujacych-nedzarzy-mamy-tyrac-na-nasza-sitwe-i-to-bez-szemrania
Jak ja nie cierpię wszelkiej maści Krzysióf! http://wpolityce.pl/polityka/221197-panstwo-prawa-czy-prawa-jasnie-panstwa-votum-separatum-w-sprawie-wiplera
Tu mam coś ciekawego http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/szewczak-czeka-nas-nowa-odslona-kryzysu,11963397718 Tekst jest również w ostatnim numerze „wSieci”. Szewczak może straszy, ale ma rację w tym co pisze. „Po siedmiu latach ratowania euro pułapka wspólnej waluty zatrzaskuje się coraz mocniej. Wszystko trzeszczy w szwach, Grecja tonie, kwitnie spekulacja, a bańka na rynku obligacji państw strefy Euro, ale także takich krajów jak Polska czy Węgry lada chwila może pęknąć z wielkim hukiem. Dziś dwuletnie obligacje niemieckie są wyceniane na 0 procent. Rynki giełdowe zaczynają robić bokami, panika rośnie. Napięcia geopolityczne osłabiają tlący się jeszcze gdzie niegdzie wątły wzrost, a wirus Ebola dołoży swój negatywny wkład w sferze gospodarczej. Unia Europejska stała się Unią Zadłużonych. Europejskie banki – zombi – funkcjonują w najlepsze na coraz silniejszych dopalaczach EBC, a i tak ciągle okazują się być studniami bez dna. W ramach kolejnych stress-testów może się okazać w listopadzie, że trzeba będzie do nich znów dołożyć między 100 a 200 mld dolarów natychmiast. Dotychczasowa potęga i pozycja niemieckiej gospodarki okazuje się być mitem opartym w dużej mierze na złudzeniach i na fakcie, że inni w Europie mają dużo gorzej. Polityka zaciskania pasa, wręcz obsesja oszczędzania zaordynowana Europie przez Niemcy całkowicie zawiodła. Wśród karzełków liliput okazał się wielkoludem rozdającym karty. Niemcy z kanclerz A. Merkel i MF W. Schauble okazali się być jak zwykle butni, a zarazem ślepi na zagrożenia, jak i kolejne ostrzeżenia, że dalsze odchudzanie, może doprowadzić UE tylko i wyłącznie do anoreksji gospodarczej i finansowej. Zbilansowany budżet Niemiec na 2015 r. bez deficytu może tylko pogłębić problemy unijnej gospodarki a wręcz zabójczy może być dla Polski, polskiej gospodarki i polskiego eksportu. Wzrost gospodarczy jeszcze w tym roku w Niemczech może zejść nawet poniżej 1 proc. Spada eksport, zamówienia w przemyśle, produkcja przemysłowa w Niemczech, a to dla polskich firm katastrofalna wiadomość. Recesja we Włoszech, we Francji też dobrze nie przysłuży się działającym w Polsce dużym koncernom zagranicznym, jak np. Fiat, Michelin czy dużym zagranicznym bankom. Bardzo negatywnie odczują to również duże, giełdowe spółki Skarbu Państwa. Mimo, że fasada niemieckiej gospodarki jeszcze błyszczy, rysy na fundamentach unijnej gospodarki są coraz większe i groźniejsze. Narasta wielkie rozczarowanie dotychczasowym przywództwem w Unii ze strony Niemiec oraz sprzecznymi posunięciami ze strony szefa EBC M. Draghiego. Niemcy wcześniej czy później zdecydują się jednak utworzyć ścisły rdzeń UE porzucając swe zobowiązania wobec słabszych, w tym zwłaszcza wobec Polski. Czeka nas więc niewątpliwie nowa odsłona kryzysu, jakiego dotąd nie znaliśmy. To właśnie Polska i jej gospodarka oraz waluta może znacząco ucierpieć w wyniku powrotu recesji w strefie Euro. Europejski „Rzym” już płonie, grecki Akropol ponownie się rozpada, a kanclerz Merkel niczym „Neron w spódnicy” dalej każe oszczędzać i gra w ciuciubabkę z Rosją Putina. Żeby w Europie i UE było lepiej najpierw w Niemczech musiałoby być gorzej, a na pewno inaczej, ale o tym nie chcą słyszeć niemieccy politycy. Premier David Cameron już otwarcie mówi, że jego serce nie pęknie, jeśli Wielka Brytania wyjdzie z Unii. Pakiet klimatyczny może tylko dobić europejski przemysł, podobnie jak i polski. Polska ze swym gigantycznym długiem, brakiem własnego przemysłu i wyprzedanym majątkiem narodowym jest zupełnie bezbronna i całkowicie nieprzygotowana na nadchodzącą nową fazę kryzysu gospodarczego. Janusz Szewczak, główny ekonomista SKOK
Ameryka nie odpuści. Nie podda się. Widocznie odrobili straty. I obecnie grają na wzmocnienie zielonego. A może być i tak, ze będą przenosić zakłady niemieckie do Ukrainy. Musimy zmienić administrację. Wypiąć się na klimatyczny pakiet i zwiększyć popyt. Przeżyliśmy Hitlera, wzięła go cholera, przeżyliśmy Ruska i Tuska to co nas wyłuska? Nic!
http://www.ekonomia.rp.pl/artykul/706205,1155589-Biznes-na-Kremlu.html?referer=glowna To jest doskonałe uzupełnienie do tekstu Szewczaka. Polityka to jedno, a czysty biznes to drugie. Niemcy stoją w obliczu kryzysu i starają się ratować sytuację. Na ile im się to uda? Zobaczymy? Kogo złożą na ołtarzu? Też zobaczymy. Można z dużym prawdopodobieństwem przyjąć, że znajdzie się na nim miejsce nie tylko dla Ukrainy, ale i Polski.
A tu kolejny przykład działania niewidzialnej ręki: http://www.wsieci.pl/aktualne-wydanie-sieci.html Miękki zamach stanu
Ujawnienie nagrań polityków podsłuchanych w restauracjach Sowa & Przyjaciele oraz Amber Room okazało się operacją wymiany ekipy rządzącej. Operacją precyzyjnie zaplanowaną i sprawnie przeprowadzoną. Możemy już dość precyzyjnie zrekonstruować ten „miękki zamach stanu”. Przekazanie taśm mediom było pomyślane jako uderzenie w ministrów Sikorskiego, Sienkiewicza oraz „dobicie” odwołanego ze stanowiska ministra Rostowskiego, stronnika Sikorskiego, a celem głównym było zmuszenie premiera Tuska do „ucieczki” do Brukseli. Operację przeprowadziły tajne służby, a właściwie ich część, mające wsparcie ośrodka prezydenckiego oraz grup interesów związanych z energetyką, przemysłem chemicznym, sektorem zbrojeniowym i częścią sektora finansowego. ...
No dobrze. To teraz wytłumacz mi, Szanowny mój Przyjacielu. Co oznacza ten wariacki lot do Madrytu. Broniłem Hofmana, jak imitował swego cykusia. Ale teraz stwierdzam, że jest 5 kolumną z Antonim rozwodnikiem. Bo, że w dupach im się poprzewracało? To byłoby za proste tłumaczenie.
A co może oznaczać? Ciągle to samo. Młodzi do partii idą po to, żeby skorzystać z uroków życia. Działalność polityczna jest tylko dodatkiem. Bryluje tu zwłaszcza Hofman. To już druga jego wpadka. Słuchy chodzą, że Kaczyński wyrzuci go z PiS. O samym wyjeździe jest tu http://natemat.pl/123219,lot-z-awantura-na-koszt-sejmu-hofman-i-kaminski-wzieli-kilkanascie-tysiecy-zlotych-zaliczki Hofman jest niereformowalny. Uważa, że na tym stanowisku wszystko mu wolno. Trzeba więc przywołać go do porządku. Wszyscy trzej to durnie. Wiedzą, że są ciągle pod obserwacją mediów i żaden nie uspokoił swoich małżonek które musiały sobie popic w czasie lotu, bo nie miały kiedy tego zrobić. Bronić nie ma czego.
Hofman, Kamiński i Rogacki polecieli do Madrytu w ramach parlamentarnej delegacji. Celem ich wizyty było posiedzenie jednej z komisji Zgromadzenia Parlamentarnego Rady Europy. Okazało się, że na posiedzeniu byli tylko po to, żeby podpisać listę obecności. Nie mieli czasu na udział w posiedzeniu. Zrobili sobie wycieczkę do Madrytu na koszt kancelarii Sejmu. Czy samochodem, czy samolotem, to nie ma znaczenia.
Dobry wieczór Pierniku. Nikogo nie bronię. Broniłem. Staram się zawsze młodość rozumieć. Bo to czas na pianę w głowie. Ale po 30 należy nabierać rozumy. Bo w przeciwnym razie to niedorozwój emocjonalny i intelektualny w pełnej korelacji daje defekt mentalny. Realizujący powiedzenie, że każdy głupi ma też rozum. I tylko karma dla kociarstwa na czele z silikonem w garści. Toż to ten król silikonowego prącia ma swoje 5 minut. On wyznacza standardy. Pokładaliśmy się ze śmiechu. Jak on zatroskany nad kondycją Sejmy:):):):)!
Nie zapracowany. Bez przesady. A Hofmany są po prostu durne. Gdyby się zapisał do partii bardziej na lewo, to nie byłoby problemu. A tak okazuje się, że tam jest większa dyscyplina. Chętnie mówią o nepotyźmie u innych, a kto załatwił dobrze płatną posadę dla żony w KGHM?
http://naszeblogi.pl/50473-kaczynski-po-hiszpanskich-ekscesach-usunie-hofmana A media mają używanie. http://naszeblogi.pl/50527-adam-hofman-wzor-prawdziwego-pisowca
http://bezdekretu.blogspot.com/2014/11/stratedzy-bezbronnosci_6.html Po raz kolejny głos wołającego na puszczy. Co tu komentować? A doktryny obronnej jak nie było tak nie ma.
Czytając tekst A.Ściosa uświadomiłem sobie, że tak naprawdę w dyskusji zajmujemy się nie konkretnymi problemami wymagającymi rozpatrzenia, czy omówienia, ale ustawicznymi „podrzutkami”. Krótko mówiąc uczestniczymy w ustawkach narzucanych nam przez specjalistów od manipulacji medialnej. Nic z tego nie wynika, poza narastającą frustracją. A przecież realne problemy nie przestają dlatego istnieć. Nie wiadomo, czy bardziej ubolewać nad ogłupieniem naszego społeczeństwa, czy …? Naprawdę jest o czym dyskutować. Na Ukrainie toczy się niewypowiedziana wojna o niepodległość i integralność tego państwa. W Brukseli dochodzi do ostrych starć ulicznych z siłami porządku wobec zapowiedzi zmian w systemie emerytalnym. Ale te zmiany mają wejść w życie dopiero w 2030 roku! W mediach jakoś dziwnie cicho o rezultatach kuracji wstrząsowej zaaplikowanej Grecji, Portugalii i Hiszpanii. Jedno co jest pewne, przepadły bezpowrotnie miliardy z naszej rezerwy walutowej przeznaczone na utrzymanie wysokich zasiłków i emerytur Greków, którzy mają nieco inne podejście do otaczającej rzeczywistości niż reszta UE. Wkrótce będziemy obchodzili Święto Niepodległości. Nie chciałbym dożyć tej chwili, kiedy będziemy mogli się przekonać w realu o wartości osławionego artykułu 5 Traktatu Północnoatlantyckiego. Żeby znowu nie stało się ciałem, że zostaliśmy zdradzeni o świcie.
http://www.ekonomia.rp.pl/artykul/705487,1155706-Nie-chca-aut-z-polskich-fabryk.html?referer=mv Kolejny przykład manipulacji medialnej, czy raczej bezmyślności piszącego dziennikarza. Samochody w Polsce od lat nie są produkowane, a jedynie montowane. Spadek produkcji i sprzedaży samochodów odnotowywany jest w całej Europie. O tym co i w jakich ilościach montuje się w zakładach zlokalizowanych w Polsce decydują centrale zlokalizowane w Niemczech, we Włoszech, czy gdzie indziej poza granicami naszego kraju.
A Matka Kurka to fajny Pituch! "Szanuję Kaczyńskiego, za to, że nie śledzi konta, że nie liczy braw, a w chwili próby stosuje te same kryteria, które są moim własnym credo. Stanowczość, konsekwencja, autentyczność kolekcjonowanie osiągnięć, a nie kasy, działają w każdej skali. Kto za, ten do roboty, reszta do czyszczenia kibli." http://kontrowersje.net/najbardziej_kaczy_skiego_lubi_za_to_e_jeste_my_do_siebie_podobni
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,138764,16936578,_Komunisci_____incydent_przed_marszem_antyfaszystow_.html#BoxWiadTxt Dobiega końca pierwsza z demonstracji zaplanowanych na długi weekend. Frekwencja nie powala. Około 1000 osób protestujących, w słusznej w ocenie organizatorów sprawie, to zdecydowanie mało w metropolii liczącej ponad półtora miliona mieszkańców. Demonstracja bardziej przypomina mi procesję. I to zawłaszczanie miejsc pamięci narodowej. Ohyda. Kolejno: wejście na teren Uniwersytetu Warszawskiego, Sejm, złożenie kwiatów pod pomnikiem Polskiego Państwa Podziemnego i Armii Krajowej, squat na ul. Wilczej i docelowo "nabożeństwo" przy tęczy na Pl. Zbawiciela. Zwraca uwagę brak w pochodzie polityków lewicy. Stwierdzili brak korzyści politycznych dla siebie. Poza jednym Rozenkiem.
I na deser komentarz blogera pod linkowanym tekstem: Pokojowo nastawieni lewacy z "wypie...ć" na ustach poszukują w Polsce faszyzmu. Zasłonięte twarze i styliska wystające z czarnych plecaczków sugerują otwartość, szczerość i dialog - cechy charakteryzujące społeczeństwo tzw. otwarte, wychowane na Marksie, Leninie i towarzyszu Mao.
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/10404241_759818617386875_4474530591080380582_n.jpg?oh=a11ca9d496599eb45d55067bbe1d537a&oe=54E628A4 To jest demonstracja antyfaszystowska czy tylko przejaw skrajnej głupoty politycznej? A może tylko prowokacja?
Do czego prowadzi wodogłowie: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,138764,16936578,_Komunisci_____incydent_przed_marszem_antyfaszystow_.html#BoxWiadTxt W tym komentarzu jest esencja dzisiejszego marszu: Kilka faktów dla lewacko- komunistycznej bandy: 1. Manifestacja odbywa się w rocznicę antyżydowskich zajść, które miały miejsce w hitlerowskich Niemczech. Niemniej jednak polska lewica nie jedzie do Berlina by przypomnieć o tym swoim zaodrzańskim kolegom. 2. Manifestacja odbywa się w rocznicę antyżydowskich zajść, które miały miejsce w hitlerowskich Niemczech. Pomimo tego ostrze warszawskiego marszu wymierzone jest ... w polski Marsz Niepodległości 11 listopada, który odbywa się w Warszawie - zburzonej doszczętnie przez ... tychże Niemców. 3. Manifestacja odbywa się w rocznicę antyżydowskich zajść, które miały miejsce w hitlerowskich Niemczech. Głównym przeciwnikiem manifestujących 8-go listopada nie są jednak niemieccy naziści a ... polscy narodowcy, którzy od początku do końca wojny z hitlerowskimi Niemcami walczyli, siedzieli w obozach, ginęli w Auschwitz i zapłacili w czasie II wojny światowej największą daninę krwi spośród wszystkich nurtów politycznych w Polsce. 4. Lewica często opisuje potępianie komunizmu, rozliczanie jego zbrodni itd. jako prawicową aberrację. Tymczasem dziś ... anarchiści pobili i wyrzucili z manifestacji komunistów ozdobionych flagami z sierpem i młotem. Cisną się w związku z tym dwa pytania: - co się takiego stało, że podczas poprzednich lewicowych manifestacji zbrodniczy symbol sierpa i młota był jak najbardziej akceptowany, a teraz akceptowany być przestał? - czy to trwały trend i czy już wkrótce nawet na lewicowych manifestacjach w Polsce będziemy słyszeli "precz z komuną!" ?
http://www.rp.pl/artykul/10,1155930-Zmarl-syn-marszalka-Adama-Struzika.html Czytając takie komunikaty zastanawiam się jak słabą konstrukcję psychiczną mają dzisiejsi młodzi? Co spowodowało targnięcie się na życie człowieka, któremu ptasiego mleka chyba tylko brakowało?
Tak przy okazji niejako ciśnie się pytanie: dlaczego zakład medycyny sądowej nie ma dyżurnego lekarza w dni wolne od pracy? Oszczędności, czy świadome tworzenie warunków do zacierania śladów przestępstw? Coraz częściej wspomina się przy takich okazjach, że pewne substancje chemiczne znikają z organizmu bezśladowo po upływie kilku godzin od zażycia. Łatwiej wydać orzeczenie o zejściu śmiertelnym bez udziału osób trzecich?
http://www.rp.pl/artykul/107684,1155956-Nowy-przewodniczacy-BdV-o-wypedzeniach--bezprawie.html Na co liczą wypędzeni, czy wysiedleni? Widzą tylko swoją krzywdę, niezawinioną przez Polskę. Dlaczego z takim uporem nie dążą do wypłaty Polsce odszkodowań za zniszczenia wojenne? A co mamy powiedzieć na wysiedlenia Polaków z Kresów Wschodnich? Tych Polaków można było przesiedlać bezkarnie?
"Strzeżmy się wszystkich tych, którzy każą nam widzieć interes Polski na wschodzie."???????????? http://www.fronda.pl/a/neoendecji-marsz-na-wschod-ku-zgubie-polski,43759.html Czy tylko słodkie popierdywania? Żeby Was szlak nie trafił. Z zawiści.
"- Widać, że sekta pana red. Terlikowskiego też została zmobilizowana do świętej wojny z „nacjonalizmem”, co jest o tyle zabawne, że ubóstwiane przez „Frondę” państwo żydowskie zorganizowane jest właśnie na zasadzie nacjonalistycznej, żeby nie powiedzieć – szowinistycznej" http://www.prawy.pl/felieton/7456-maszeruja-chlopcy-maszeruja
"O ile w znanej nam strategii bolszewickiej główne uderzenie skierowane zostało na gwałtowną zmianę stosunków własnościowych i masowy terror, wspomagany przez masowe duraczenie, to w nowej strategii głównym polem bitwy rewolucyjnej jest sfera kultury, w związku z czym na plan pierwszy wysunęło się duraczenie.
Narzędzia terrory wprawdzie są stworzone, ale nie są zbyt skwapliwie używane m.in. dlatego, że duraczenie przynosi świetne rezultaty. Cele zaś i w jednym i drugim przypadku są takie same: wyhodowanie „człowieka sowieckiego” i stworzenie mu odpowiedniego środowiska w postaci państwa totalitarnego.
I właśnie takie totalitarne państwo, które nie toleruje żadnej władzy poza własną, toteż likwiduje władzę rodzicielską, władzę właścicielską i władzę religijną, budowane jest przy pomocy instytucji Unii Europejskiej, wskutek czego III RP coraz bardziej upodabnia się do organizacji przestępczej o charakterze zbrojnym, w jaką prędzej czy później musi przekształcić się każde państwo socjalistyczne." ........................................................ Nic dodać, nic ująć.
Pierniku jest tyle spraw, że trudno wybrać. Choćby wczorajsze konwencje. I ta hiszpańska eskapada, influensja hiśzpańska. Potępiałem takie zachowanie. Ale teraz zmieniam zdanie. Tzn dalej potępiam. Rozumieć jednak zaczynam. I skłaniam się ku twierdzeniu, że to było mistrzostwo. Rozgrywka doskonała. Toż przecież w mediodajniach tylko o tym trąbiono. Nawet to nadawanie z podziemia błękitnych ptaków, tak wyglądała sala PO, sino i ciemno, jak z sabatu czarnoksiężników. Zostało zagadane grypą hiszpańską. Po prostu sukces. A Ci panowie nich grają dalej wykopanych przez "strasznego Kaczora". Super!
Zgadzam się co do jednego. Obłudą zionie ze wszystkich kątów. Co do pechowej czwórki wypowiedziałem sie wczoraj. PiS skorzysta z okazji żeby spuścić Hofmana. Przy okazji padną inni, ale na wojnie trzeba się liczyć ze stratami. A cymbał zawsze będzie cymbałem. W polityce nie ma miejsca na sentymenty i nie może być taryfy ulgowej. Dla nikogo.
Consensus, consensus Pierniku. W całej rozciągłości. Nie wystarczy spuścić po brzytwie. Ważne są korzyści. A mogą tu być wielorakie. Cza tylko manipulować narracją. Tak by cała ta ferajna dostała zadyszki. I ośmieszenia. Grunt by strzelała, bo strzelać będzie, Więc niech strzela na oślep. Nie wiedząc co sama chce ustrzelić. Idzie, powinna iść, cudowna gra na wątki i wyjątki. To idzie przecież o końcówką.
Stworzono doskonały temat zastępczy. Tak jak napisałeś Góralu, przykryto wszystko inne. Za sama głupotę kara musi być sroga. Hofman musi mieć świadomość, że za nim ciągną fotoreporterzy i inna bladź. Tu nie ma miejsca na przypadek. Szukano haka i hak się cudownie znalazł. I o to chodziło.
Tylko, że taki hak może być wielokrotnego użytku. ............................................................................. Miałem dziś dzień bardzo emocjonalny. Nawet nie przypuszczałem, że tak jestem wrażliwy. Objechałem wróciłem. Wzruszyłem się. I padam na szanowne oblicze. I to się liczy Pierniku. To się liczy. Takie małe okruszki. I nie wiesz nawet człowieku jak to się dzieje, ze rodzi się taki mały człowiek. Z niczego? Że dorośli tracą rozum. Stają, zatrzymują się i nie pojmują. I odgadują czyja to buzia, a czyje oczka. A włoski. No tracimy rozum. I przytulasz te 195 cm. I mówisz mój ukochany synu. I więcej nie możesz. Bo to ostatni i najmłodszy. Daruj Pierniku idę spać Dobranoc. To jest ważne. To jest najważniejsze.
"Głośne wrzaski, wulgarne gesty i lądowanie na czworaka. Tak Adam Hofman zachowywał się na Plaza Mayor – największym placu w Madrycie. Wszystko zarejestrował zniesmaczony turysta z Polski. Tylko u nas zobaczysz film z zajścia" http://www.fakt.pl/polityka/adam-hofman-w-madrycie-tak-wygladal-pobyt-poslow-pis-w-madrycie,artykuly,501874.html .............................................................. No to już nadinterpretacja. A to zwykłe chamstwo! Doskonale obśmiane: http://naszeblogi.pl/50589-skandalhofman-z-zona-i-kolegami-imprezowali-w-nocnym-barze Podobne nowe informacje? http://wpolityce.pl/polityka/221466-nowe-informacje-kompromituja-parlamentarzystow-hofman-kaminski-i-rogacki-kupili-bilety-przed-otrzymaniem-zgody-na-podroz-autem Tylko co dalej chcą obrzydzać. Bo poseł Sławku zegarek dalej nosi? A PO dalej za kołnierz wylewa. Palikot silikonem się w łożu POsługuje. A Miller żyje za moskiewską pożyczkę. No może nie tak? I o tym cicho bo cza mieć na POdmiankę parlamentarzystów.
Za głupotę trzeba płacić. Hofman był na celowniku od dawna i nie potrafił wyciągnąć wniosków. Nie nadaje się do bycia w pierwszym szeregu, więc musi pójść w odstawkę. Szkoda tylko, że o jego losach zadecydowały inne partie. Kaczyńskiemu zostawiono funkcję egzekutora.
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103087,16944599,__Kopacz_zastawila_pulapke_na_Kaczynskiego__A_ten.html#BoxSlotI3img Czy to już dno, czy ciągle ktoś puka od spodu? Kopacz zwierzała się Lisowi? A autoryzacja wywiadu jest?
Te pieprzone media gównianego ścieku pilnują jedne opozycji a partii rządzącej nie maj a nic do zarzucenia. To dopiero patologia. Nauka tego nie ogarnia.
Zastanawiam się komu zawdzięczamy te cudowne zbiegi okoliczności, że w decydującym momencie było na miejscu oko i ucho. Podejrzliwość moja wzrosła, kiedy wychylił się niejaki Biedroń, który też tam był. Jaki jest jego udział w nagłośnieniu sprawy? On nie korzystał z tanich linii? Przykładnie oszczędza nasze pieniądze, czy wozi doope w klasie lux, albo co najmniej vip?
Witam Pierniku. Właśnie. A nawet ten Biedroniowy Pryncypał przywoływał Go jak krynice mądrości. Widzisz Pierniku jak to się kształtuje. Tumanom ich własny tuman zaszkodził na rozumie. Takie lewaki i inne nie mają ni hamulców, ni rozumu. By się nie stawiać w roli busoli. Jest bucem ale i pretenduje do bycia azymutem. Ale w sumie dobrze, że działanie było szybkie i radykalne. Jak to mówią rykoszet. Niech się teraz rozliczają. Jak się chce być na piedestale to cza świecić przykładem. Zwykły człowiek beknie za batonika. To niech bekają teraz ci Niezwykli!
Dobry wieczór Góralu. Teraz dopiero się zacznie zamiatanie pod dywan. Sikorski drze sie, że zrobi porządek. Tylko nie chce traktować wszystkich równo. A to jednoznacznie wskazuje cel zadymy. Udupić PiS! Swoimi nie damy pomiatać!
Jeżeli ktoś to "odpalił" z zamiarem dołożenia Pis-owi. To nie ma to tamto. Jakby się nie wili. Piłeczka jest POstronie koalicji . Nie ma uproś. Drąc się na całe gardło. Wznosząc potępieńcze wrzaski oburzenia. Sami nagłaśniali problem. Działając w ten sposób na niekorzyść własną. Wiem co piszę. To nie chodzi o to zawołanie, że drze się najgłośniej ten, kto chce krzykiem wystraszyć i siebie wykreować na ofiarę. Trzeba wiedzieć o tym, że skończył się czas bez emocjonalnego patrzenia peryferii na dokazywania POmazańców. I to nie koniecznie spod skrótu PO. Będą musieli wybory odbywać na ręcznym sterowaniu. Trudno jest zdecydować jak zachowa się elektorat. Jaki by on nie był. Cza będzie niektórym dorobić nieco zer. Ale to już nie moja broszka. Pójdę za człowiekiem. Nie koniecznie za partią. Choć zawsze mówiłem, że alternatywy nie ma.
http://naszeblogi.pl/50595-teraz-frakcja-hofmana-zacznie-rozbijac-pis Rozwlekła analiza i do tego nudna. Za to z myślą przewodnią, jak się pozbyć skutecznie Kaczyńskiego? Małe szanse, chyba, że sam odejdzie :(
Tak se dumam @stary.piernik. Czy nie zmienić se ksywkę? Już taki czas długi używam obecnej. Ty się nazywasz @stary.piernik to ja mogę np. @ stary kuper? Co myślisz i Wy Consortesy. Ale wówczas będę bardzo poważniejszy.:) Już nie będę jaj robił mowo wiązano gadał. Częstochowskich rymów klecił! Co dzieci?
Aleś mnie pytał. Jak a Kataryną braliśmy rozwód. Pamiętam. A zmiana też by była dla przekory. Ale może nie. Bo to Twoje nazwanie mnie wotum separatum też było dobre.
Góralu, zgodnie z obietnicą, wróciłem. Zrobiłem około 400 km i dopełniłem obowiązku wobec Zmarłych. Ciąg dalszy jutro, ale już na krótszym dystansie. Warszawa i okolice.
OdpowiedzUsuńTeraz trzeba trochę odpocząć.
p.s. Dziękuję za bardzo ładny wpis 2 listopada 2014 11:37
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,16903536,Gorbaczow_broni_polityki_Putina___Pozostaje_powitac.html#BoxWiadTxt
OdpowiedzUsuńMa rację, czy nie ma?
A może to tylko demencja?
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,16902827,_Bardzo_niewielu_mowilo_o_tym_publicznie___Setki_tysiecy.html#BoxWiadTxt
OdpowiedzUsuńZastanawiam się czemu ma służyć ten artykuł? Co było większą zdradą, czy jak kto woli obciachem; wcielenie Polaka do Wehrmachtu, czy Armii Czerwonej? Za dużo tu uproszczeń.
http://www.rp.pl/artykul/16,1154183-Kopacz-zaprasza-partyjnych-liderow-na-rozmowy.html?p=1
OdpowiedzUsuńWedług mnie sprawa zalatuje na kilometr. Na miejscu PiS nie dałbym się wmanewrować w tą niby-dyskusję. Zorganizowana na kolanie będzie dyskusją o niczym. No, może dyskusją o dyskusji.
W założeniu to ma być promocja PO w kampanii samorządowej. Dlaczego trąbi się tylko o udziale Kaczyńskiego? Jeśli mają być obecni wszyscy wodzowie, to nie słyszałem ich reakcji. Czyli, może poczekać i przygotować dyskusję?
A poza tym, może taką dyskusję przeprowadzić w Sejmie?
"- Polakom najbardziej potrzebna jest praca; bez niej nie będą powstawać nowe rodziny - podkreślił prezes PiS Jarosław Kaczyński w poniedziałek wieczorem podczas podlaskiej konwencji wyborczej partii w Białymstoku. Kaczyński zadeklarował, że PiS idzie do wyborów, by słuchać co mówią ludzie i im służyć.
OdpowiedzUsuńCzytaj więcej: http://www.polskatimes.pl/artykul/3632218,kaczynski-na-konwencji-pis-polakom-najbardziej-potrzebna-jest-praca,id,t.html?cookie=1
Może wreszcie coś z tego będzie.
UsuńŚciana wschodnia nie miała szczęścia do żadnego rządu po 1989 roku.
http://www.polskatimes.pl/artykul/3595719,kowalewski-nie-wiedzialem-ze-jestem-zydem-zaczalem-sie-zastanawiac-dzien-przed-pogromem,1,id,t,sa.html
OdpowiedzUsuńZaskoczenie?
http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/474311,straz-miejska-krytykuje-nik-za-raport-o-drogach-i-fotoradarach.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Dziennik-PL+%28RSS+-+Dziennik%29
OdpowiedzUsuńJest raport NIK o fotoradarach i są komentarze zainteresowanych. Sam raport NIK nie przekłada się jeszcze na regulacje prawne. A szkoda. Na dobrą sprawę nikt nie ma pomysłu, które rozwiązanie będzie optymalne. Namnożyło się tych służb uprawnionych do dorabiania, a jakoś nie słychać w jakim stopniu przekłada się to na wzrost bezpieczeństwa ruchu drogowego.
http://www.rp.pl/artykul/738666,1154544-Kaczynski-zaprosil-Kopacz-na-wspolne-posiedzenie-klubow-PiS-i-SP.html?referer=glowna
OdpowiedzUsuńTeraz już chyba wyraźnie widać, że chodziło o ustawienie sobie Kaczyńskiego. Nie ma znaczenia, że dyskusja u Kopacz będzie dyskusją o niczym. Spotka się towarzystwo wzajemnej adoracji i będzie sobie wzajemnie spijać z dzióbków.
Kaczyński w sumie zachował się poprawnie. Na ofertę odpowiedział ofertą.
http://www.rp.pl/artykul/92106,1154448-Braun-wygral-w-Strasbourgu--Mogl-nazwac-prof--Miodka-agentem-SB.html?referer=glowna
OdpowiedzUsuńDla wielu ten wyrok to spore zaskoczenie.
Cicho tu jak nie przymierzając, na cmentarzu.
OdpowiedzUsuńZbieg okoliczności? Wszyscy przepracowani, czy zmęczeni?
Do ściany też mogę pisać. To nieszkodliwe. Gorzej gdybym pił do lustra.
Czasem trzeba z kimś mądrym porozmawiać ;0)
Nieprawdaż?
p.s. Wędrówki po stołecznych, nie tylko, cmentarzach jeszcze nie zakończyłem.
Mam tam sporo znajomości :(
To przywilej mojego wieku.
Ej Pierniku, Pierniku.
UsuńNa nos padam. A do bycia "kimś mądrym" nie pretenduję.
Mogę co najwyżej robić za- no i masz babo placek zapomniałem. Jak to było?
Aaaaaaaaa! No zapominałem! Eeeeeeeeee!
Kurna! O! Voks populi? Coś takiego. Czyli taki chłopek roztropek!
Co to swoje wi i pieprzy!
Dobry wieczór Góralu!
UsuńA już myślałem, że Cię ten halny nachalny gdzieś wywiał ;0)
Witam Szanownego!
UsuńDuje jak skurczy byk.
Już kiedyś pisałem, że bytuję w niewielkiej niszy.
Górą pędzi setkę. Drzewa się kładą. A u mnie coś tam niewielkiego.
Widzę tylko jak górą i z daleka, przed oknami, drzewa pracują.
Nie pojmuję jak gdzieś tam po górach stoją domy na gołych górach.
Toż to może z chałupy wywiać. I nie wierzę, ale żadne okna nie chronią przed wiatrem.
Jest przynajmniej ciepło. Dziś było 16 C. Chodziłem wyletniony.
A ponadto praca i oktawa minionych świąt. Trzeba więc być i w kościele i na cmentarzu. Taka nasza tradycja. A tradycja daje nam tożsamość. Ktoś się uśmiechnie. Uczyni tak ten, kto nie czuje związku z tymi co byli przed nami. I co mu ciąży. Jeżeli oderwiemy się od naszej pamięci. Naszych chałup. Zginiemy.
Ja dalej wędruję po cmentarzach. U mnie ciepło, było 18-19 stopni w południe. Wiatr raczej słaby, ale odczuwalny. Dzisiaj byłem na Starych Powązkach. Przypadkowo trafiłem na grób M. Wańkowicza.
UsuńByłem na Wszystkich Świętych na grobach Rodziców, na grobie Ojca już 50 raz. Wierzyć się nie chce jak ten czas leci.
I jak tak się zadumać. To cmentarz jest najstalszym miejscem człowieka. Gdzie by się nie znajdował. Grób zawsze jest nasz.
UsuńMy objechaliśmy od Orawy po Zakopane i Sądecki komunalny. Wszędzie ktoś spoczął. Na wiekuistą sprawiedliwość. Powiem Tobie, że w niektórych miejscach nawet mi się podobało. Myślimy o czymś przytulnym. Chcemy być na swoim.:)!
Widzisz, nawet to jest nie dla wszystkich :)
UsuńW górach cmentarze wyglądają inaczej niż na nizinach. W dużych aglomeracjach szybciej się zapełniają. W latach 80-tych byłem na pierwszych pogrzebach na Cmentarzu Północnym. Teraz to jest jak lotnisko. Idziesz i końca nie widać. Dla słabszych jest melex do dyspozycji.
ja bardzo lubię Stare Powązki. To spory kawał historii Polski.
Przypomniało mi się coś. Dziś rozwalony został ten pomnik z czerwoną gwiazdą.
UsuńNo to gratulacje dla miasta i jego mieszkańców.
UsuńCiekawe co będzie dalej?
Patrzę i widzę w sąsiednich wioskach, gdzie są parafie, oświetlone cmentarze. Widok niesamowity. Robi wrażenie. A Sądecki komunalny to dopiero historia. Obecnie jest druga część wystawy rody sądeckie. Ukazała się pozycja książkowa. Zaczytuję się. Wspaniałe nazwiska. Polska historia rodzinami pisana jest frapująca. I pokrzepiająca. Ile potrafiliśmy znieść. Rodziły się dzieci, były kształcone. Nikt nie zapytał się nawet czy dostanie za to pomoc od państwa. Państwa nie było. A kiedy wybuchło. To było tyle do roboty, że pozwalało się bogacić. Nie to co teraz. Po 1989 roku niby lepsze państwo powstało. I tak się starało i stara, że nieroby i lenie czekają i liczą. A państwo wszystko robi by zadusić człowieka w imię poprawy, postępu i troski. Tak sobie dumam czytając tę zaduszną pozycję.
UsuńNie! Nie gratuluj. Miast to wstydu nie ma. Doszło do swoistego wyścigu. Kto pierwszy zacznie rozwalać. Miasto wiedziało, że będzie akcja. I w try miga leciało z młotami rozbijać. Po prostu kabaret.
UsuńJednak liczy się efekt końcowy. Tam były jakieś szczątki żołnierzy pochowane. Powinni to przenieść na cmentarz i zamknąć temat.
UsuńPierniku. Może? Generalnie i lokalnie. Doszło już do takiego momentu, że ludzie się śmieją. I spostrzegają koniunkturalizm. Wiedzą, że wyparło odwagą. Widzą ludzie braki w pomyślunku. Po prostu zużyły się wszelkiego rodzaju metody. Praca zniszczenia wszystkiego po drodze dała efekt odwrotny. Jakieś zabiegi miały być pozytywne. A tu się odwróciło.
UsuńWiele pomogła też opinia prawna, że nie trzeba pytać ruskich o zgodę.
UsuńZamieszczałem ją tu niedawno.
Wiem Pierniku.
UsuńLiczy się niekiedy odruch zdrowego rozsądku. Powiem nawet szaleństwo. Czyż nie "szaleni" byli Ci, którzy jako "przeklęci" ginęli i leżą na Łączce? Byli w jakiś sposób szaleni i dający swoje życie nie kalkulując. A czy my wszyscy jesteśmy? No właśnie jacy? Przecież nas też nazywają ciemnogrodem. A kto wie, czy nie będą nam odmawiać prawa do naszych grobów. I będą widzieć dla nas rozrzut kości od wschodu do zachodu. Wszystko ma być wykalkulowane. Pisałem nieraz o grze pozorami. Ale widzę, ze już niektóre pozory zaczęły być faktami. Brakuje tylko, że zostaniemy obwinieni o II Wojnę Światową. I znowu zrobiło się Zaduszenie.
...................................
Spadam Pierniku. Spać.
Dobranoc.
Dobranoc Góralu.
UsuńTo ten tekst
Usuńhttp://prawo.rp.pl/artykul/1056940,1150847-Usuniecie-sowieckich-symboli-jest-proste-z-prawnego-punktu-widzenia.html
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,16914952,Wegry__Premier_Orban_potwierdzil__ze_chce_realizacji.html#BoxWiadTxt
OdpowiedzUsuńWydaje mi się, że media biją zwyczajnie pianę.
Najpierw musi zmienić zdanie Bułgaria przez której terytorium ma przejść odnoga na Węgry. A Węgry, zresztą słusznie uważają, że najlepiej liczyć na siebie, bo na UE nie warto. Dowodów aż nadto.
Każdy pilnuje własnego interesu. No, może za wyjątkiem Polski. My jesteśmy internacjonaliści.
http://www.rp.pl/artykul/31,1154383-Byly-szef-NSA-Keith-Alexander-i-jego-podejrzane-transakcje.html?referer=glowna
OdpowiedzUsuńCzłowiek ma ułomna naturę. Kto się oprze, jeśli jest okazja?
Pytanie: ile takich przypadków wypływa na światło dzienne?
http://www.rp.pl/artykul/153227,1154836-Potomek-hitlerowskiego-generala-grozi-Muzeum-Powstania-Warszawskiego.html
OdpowiedzUsuńDobrze by było, gdyby rodzina generała Stahela swą „groźbę” spełniła i skierowała sprawę do sądu, zwłaszcza niemieckiego. Będzie to darmowa międzynarodowa reklama dla Muzeum Powstania Warszawskiego. W rewanżu, może znajdą się rodziny ofiar działalności generała podczas Powstania Warszawskiego i wystąpią z roszczeniami o zadośćuczynienie. Co do ewentualnego wyroku, to nie byłbym w stu procentach pewien naszej wygranej. Od lat mamy do czynienia z wybielaniem działalności III Rzeszy Niemieckiej na terenach okupowanych. Jeśli nie będziemy temu zdecydowanie przeciwdziałać, za kilka lat utrwali się wersja, że drugą wojnę światową wywołała Polska, a III Rzesza musiała się bronić przed polską agresją.
http://www.rp.pl/artykul/16,1154818-Ewa-Kopacz-spotkala-sie-z-liderami-partyjnymi-w-KPRM.html?referer=redpol
OdpowiedzUsuńNo i po spotkaniu. Poza tym, że się odbyło, żadnych konkretów.
Zgodnie z oczekiwaniami.
Czyli Kaczyński miał rację, że to strata czasu.
http://www.pb.pl/3927311,28592,wegry-szefowa-urzedu-podatkowego-z-zakazem-wjazdu-do-usa
OdpowiedzUsuńDemokracja w wydaniu amerykańskim. Korupcja bez przypisania konkretnym osobom to pustosłowie.
W rzeczywistości chodzi o nacisk na rząd Orbana za naruszanie interesów finansjery amerykańskiej na Węgrzech.
Redaktor Janecki nie jest dla mnie autorytetem, co nie znaczy, że nie czytam i nie słucham go. Zdarzają mu się ciekawe wypowiedzi. do takich zaliczam zapis z jego czatu http://www.wsieci.pl/janecki-kopacz-ma-doholowac-mase-upadlosciowa-pnews-1557.html
OdpowiedzUsuńInteresujący jest zwłaszcza ten fragment dotyczący możliwości wywołania "Majdanu" w Polsce:
"W Polsce "Majdan" jest znacznie trudniejszy niż na Ukrainie, bo wielu ludzi ma co stracić. Na Ukrainie natomiast bardzo wąska grupa miała co stracić, a miliony mogły tylko zyskać. Polskie społeczeństwo jest już na tyle rozwinięte, że pewne procesy przebiegają według konserwatywnego, a nie rewolucyjnego wzorca. Ale nigdy nie można wykluczyć buntu, choćby z tego powodu, że może wybuchnąć kolejny kryzys ekonomiczny na skalę globalną albo konflikt militarny."
Janecki nie jest tu odkrywcą. Od dawna słychać w Polsce nawoływania do czynnego protestu, ale na tym sprawa się kończy. Sedno sprawy tkwi w tym, że najbardziej aktywny element naszego społeczeństwa wyemigrował za chlebem, a ci którzy pozostali są zajęci wiązaniem końca z końcem, czy jak kto woli, przeżyciem od pierwszego do pierwszego.
W ramach przypomnień rządów Pinokia
OdpowiedzUsuńhttp://wpolityce.pl/polityka/122324-ukryty-raport-nik-rzad-tuska-doprowadzil-stocznie-do-upadku-przedstawia-ogromna-liczbe-nieprawidlowosci
http://niepoprawni.pl/blog/krzysztof-zagozda/tajemnice-muzeum-zydow-polskich
OdpowiedzUsuńMamy do czynienia ze sporą niespodzianką.
Będę z zainteresowaniem oczekiwał dalszego rozwoju wydarzeń.
Jestem jak Franz K.
OdpowiedzUsuńhttp://www.rp.pl/artykul/107684,1155308-Jestem-jak-Franz-K--Wywiad-z-Przemyslawem-Wiplerem.html
Nie wiem na ile jest winien i czego Wipler. Wiem tylko, że policja krawężnikowa od milicji różni się tylko tym, że ma poświęcone pały :(
UsuńTu jest jeszcze jedna rzecz warta uwagi. Zdarzenie miało miejsce blisko rok temu. Kiedyś takie sprawy załatwiało kolegium orzekające w ciągu kilku dni. Dopiero odwołanie trafiało do sądu.
UsuńTu sprawa leżała by nagle wypłynąć jako element rozgrywki politycznej na tydzien przed wyborami samorządowymi w których Wipler kandyduje na prezydenta Warszawy.
Widziałeś film. Bo ja tak kątem oka. Prali Go jak kiedyś baby szmaty nad stawem. Tak widziałem.
UsuńWszystko się zgadza. Tylko Wiplera stać na dobrego adwokata i nie odpuści sprawy.
UsuńWażne jest czym to się skończy.
Dlaczego policja nie jest tak waleczna jak ma przed sobą meneli, czy gangsterów?
p.s. A Wiplerowi taka "kuracja" dobrze zrobiła jako posłowi. Na przyszłość jak znalazł.
Noc jest od tego, żeby przebywać w domu, przy rodzinie, a nie szlajać się po knajpach.
Swoją drogą jest jeszcze inny wymiar tego cyrku.
UsuńDzisiaj zamiast dyskusji o expose Schetyny mamy dyskusję o zachowaniu policji wobec obywateli. Trzeźwych, czy pijanych, to odrębna sprawa.
Wszystko prawda. A jeszcze taka jest ci ona, czyli prawda, że z tych wszystkich nawalanek prania. A piorą się wszyscy równo:). Piorą się na odlew. Kołderka tak się sprała, że widać spod niej i rogi i kopyta! Zdiablenie jest takie wielkie, że się nie mieści!
UsuńPierniku jeszcze raz piszę. Masz rację. Ale byłeś młody. I nie uwierzę, żeś nie zgłupiał ni razu. Staram się rozumieć młodych. A policja nie jest od tego by na odlew prać. Toć wyraźnie widać, że ta policjantka lała cały ród męski. W postaci Wiplera. Musi być nieźle zmotywowana jakimiś portkami. Już nie powiem, że ich zawartością. Widać, że jej agresja była w stylu a masz, za moje krzywdy.
Młody, czy stary, co za różnica. Policja ma interweniować po to, żeby zaprowadzić porządek, a nie wyżywać się, czy odreagowywać. Potem się dziwią, że ktoś odreagowywuje na nich.
UsuńTak też bywa.
Zgadza się. Ludziska wychodzą z domów, a następnie wychodzą z siebie. I tak idą przez życie z wlokącym się za nimi ogonem doświadczeń. Już niekiedy będę musiał zamykać oczy. Bo na moje nieszczęście zrobiłem tę psych. i ta eksperiencja. Nierzadko diagnozuję trafnie.
UsuńI praca nad sobą.
....................................
A powiedz coś o tej mowie tronowej p. Schetyny.
Mowa została zaliczona.
Usuńhttp://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/grzegorz-schetyna-w-sejmie-o-wejsciu-polski,190,0,1653438.html
Sprawy drażliwe odłożono na później. To dotyczy również wprowadzenia euro. Dużo przepychanek słownych, ale konkretów niewiele. Co ciekawe, chwali go prezydent i premier. Opozycja już mniej. Ale to normalne.
Wiatr halny. 04-05/11/2014
OdpowiedzUsuńhttps://www.youtube.com/watch?v=RSef8VgxcIc&list=UU4ZK71KlL07ufI3PQdss5yw
Czekam, że tak przejdzie aż do Bałtyku!!!!!!!!!
Dzień dobry :)
UsuńNa co by to pomogło Góralu?
Wywiało by wszystkie śmieci za Bałtyk.
UsuńWitam.
Aj tam, aj tam ;0)
UsuńNo to dobra tuman kurzu przypudrowałby niektóre gęby. I przemknęliby się na następna kadencje. Może być? Lepiej? Bardziej po ludzku?
UsuńDobra Pierniku.
OdpowiedzUsuńDobranoc. Bo mnie też wypałują:):):)!
No, znowu idzie spać razem z kurami :(
UsuńDobranoc Góralu.
http://www.ekonomia.rp.pl/artykul/532645,1155106-Wlosi-groza-Gazpromowi.html
OdpowiedzUsuńTo jest chyba kolejny dowód na to, że South Stream odejdzie w niebyt.
Powód jak zawsze ten sam. Kasa, a dokładnie jej brak.
http://www.rp.pl/artykul/11,1155610-Ukraina--Rosja-przerzuca-czolgi-do-Donbasu.html
OdpowiedzUsuńTe informacje pokazują, że Ukraina nie panuje nad sytuacją we wschodniej jej części. Co wynika z przekazu informacji o ruchach wojsk rosyjskich? Nic, poza tym, że robią co chcą. Kolumny można ostrzelać, zbombardować, albo pomachać im na powitanie. Rosja konsekwentnie dąży do utworzenia korytarza umożliwiającego transport drogą lądową na Krym przed nastaniem zimy.
Czy Ukraina będzie w stanie im w tym skutecznie przeszkodzić? Mam poważne wątpliwości.
Czy w ogóle chce przeszkadzać?
UsuńTo jest zasadnicze pytanie. Nie od dzisiaj.
UsuńCzy jest drugie dno w sprawie pobicia przez policję posła Wiplera? Dokładnie chodzi o medialne nagłośnienie sprawy na tydzień przed wyborami samorządowymi.
OdpowiedzUsuńhttp://kontrowersje.net/dlaczego_wipler_nie_tylko_si_przebi_ale_trafi_na_czo_wki
Materiał MK i dyskusja pod nim nakazują zachować czujność.
W poprzednich latach marsze z okazji 11 Listopada były okazją do prowokowania zadym. Nie należy się łudzić, że w tym roku będzie inaczej. Wybór może sprowadzić się do tego, czy będzie to Warszawa, czy inne większe miasto?
O ile można mieć zastrzeżenia do wartości bojowej naszych sił zbrojnych, o tyle policja i siły porządkowe mają się dobrze i w razie potrzeby, czy nawet bez potrzeby, okażą swą siłę i sprawność.
Sejm czy kabaret?
OdpowiedzUsuńhttp://www.rp.pl/artykul/16,1155507-Radoslaw-Sikorski-pozostaje-marszalkiem-Sejmu--Wotum-nieufnosci-odrzucone.html?referer=redpol
Marszałek Sejmu dał dziś kolejny pokaz swej omnipotencji. Głosowaniu i dyskusji na temat odwołania posła Radosława Sikorskiego z funkcji marszałka Sejmu przewodniczył oczywiście poseł PO Radosław Sikorski.
Dziwne, że posłowie tego faktu nie oprotestowali. To kolejny przejaw buty tego posła, czy tylko przejaw chamstwa politycznego PO?
https://www.youtube.com/watch?v=gJF9UtcsiZ4
OdpowiedzUsuńDOBRE :))))))))))))))))))))))))))))))))
UsuńPOspolity Firerek!
Usuńhttp://www.rp.pl/artykul/10,1155646-Bez-lotow-nad-Warszawa.html
OdpowiedzUsuńZmyłkowy tytuł notki, a dalej coś takiego:
"W sobotę w stolicy odbędzie się demonstracja Razem Przeciwko Nacjonalizmowi. Zacznie się o godz. 13. przed bramą Uniwersytetu Warszawskiego przy Krakowskim Przedmieściu.
Uczestnicy m.in. z antyfaszystowskiej grupy 161 Crew, Kolektyw Syrena, Przychodnia Skłot, Pracownicza Demokracja i Warszawska Federacja Anarchistyczna przejdą spod UW na pl. Trzech Krzyży, potem pod Pomnik AK i Polskiego Państwa Podziemnego, potem na Wilczą, pl. Konstytucji i na pl. Zbawiciela, gdzie zakończą demonstrację."
Po pierwsze, z jakiej okazji odbędzie się ta demonstracja? Co jest zagrożone w państwie polskim? Demokracja, czy niepodległość? Kto jest tym zagrożeniem? Gołym okiem widać, że to anarchiści i wszelkiej maści lewactwo będzie demonstrować na ulicach stolicy! Przeciwko czemu demonstrują? Kto wydał zgodę na demonstrację? Proszę zajrzeć na stronę http://161crew.bzzz.net/o-nas/
jeszcze lepiej widać to tu http://161crew.bzzz.net/kontakt/
Doborowe towarzystwo, a strona jako żywo przypomina Anonymus!
"Pracujący w Belgii sprzeciwiają się w ten sposób podniesieniu wieku emerytalnego z 65 do 67 lat, wstrzymaniu indeksacji płac, zamrożeniu płac, niższym dodatkom socjalnym na rodzinę i dziecko, droższej edukacji, transportowi publicznemu i wyższym cenom energii, a więc przeciwko wszystkiemu temu, co u nas już rząd PO-PSL skutecznie wprowadził bez żadnych protestów."
OdpowiedzUsuńhttp://wpolityce.pl/spoleczenstwo/221224-polska-krajem-pracujacych-nedzarzy-mamy-tyrac-na-nasza-sitwe-i-to-bez-szemrania
Jak ja nie cierpię wszelkiej maści Krzysióf!
OdpowiedzUsuńhttp://wpolityce.pl/polityka/221197-panstwo-prawa-czy-prawa-jasnie-panstwa-votum-separatum-w-sprawie-wiplera
Okazuje się, że to dziennikarz zadaniowy. Kazali to napisał.
UsuńWielka nadzieja Kota siedzi!
OdpowiedzUsuńhttp://niezalezna.pl/61183-dominik-taras-siedzi-w-radomskim-areszcie
To niech się do tego ustosunkuje. Ksysiu!
OdpowiedzUsuńhttp://wiadomosci.onet.pl/kraj/poslowie-pis-zawieszeni-w-zwiazku-z-kontrowersyjnym-lotem/6kghb
To powinien być już koniec takich "małoletnich" cymbałów. Zdemoralizowanych.
UsuńTu mam coś ciekawego http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/szewczak-czeka-nas-nowa-odslona-kryzysu,11963397718
OdpowiedzUsuńTekst jest również w ostatnim numerze „wSieci”. Szewczak może straszy, ale ma rację w tym co pisze.
„Po siedmiu latach ratowania euro pułapka wspólnej waluty zatrzaskuje się coraz mocniej. Wszystko trzeszczy w szwach, Grecja tonie, kwitnie spekulacja, a bańka na rynku obligacji państw strefy Euro, ale także takich krajów jak Polska czy Węgry lada chwila może pęknąć z wielkim hukiem.
Dziś dwuletnie obligacje niemieckie są wyceniane na 0 procent. Rynki giełdowe zaczynają robić bokami, panika rośnie. Napięcia geopolityczne osłabiają tlący się jeszcze gdzie niegdzie wątły wzrost, a wirus Ebola dołoży swój negatywny wkład w sferze gospodarczej. Unia Europejska stała się Unią Zadłużonych.
Europejskie banki – zombi – funkcjonują w najlepsze na coraz silniejszych dopalaczach EBC, a i tak ciągle okazują się być studniami bez dna. W ramach kolejnych stress-testów może się okazać w listopadzie, że trzeba będzie do nich znów dołożyć między 100 a 200 mld dolarów natychmiast. Dotychczasowa potęga i pozycja niemieckiej gospodarki okazuje się być mitem opartym w dużej mierze na złudzeniach i na fakcie, że inni w Europie mają dużo gorzej.
Polityka zaciskania pasa, wręcz obsesja oszczędzania zaordynowana Europie przez Niemcy całkowicie zawiodła. Wśród karzełków liliput okazał się wielkoludem rozdającym karty. Niemcy z kanclerz A. Merkel i MF W. Schauble okazali się być jak zwykle butni, a zarazem ślepi na zagrożenia, jak i kolejne ostrzeżenia, że dalsze odchudzanie, może doprowadzić UE tylko i wyłącznie do anoreksji gospodarczej i finansowej.
Zbilansowany budżet Niemiec na 2015 r. bez deficytu może tylko pogłębić problemy unijnej gospodarki a wręcz zabójczy może być dla Polski, polskiej gospodarki i polskiego eksportu. Wzrost gospodarczy jeszcze w tym roku w Niemczech może zejść nawet poniżej 1 proc.
Spada eksport, zamówienia w przemyśle, produkcja przemysłowa w Niemczech, a to dla polskich firm katastrofalna wiadomość. Recesja we Włoszech, we Francji też dobrze nie przysłuży się działającym w Polsce dużym koncernom zagranicznym, jak np. Fiat, Michelin czy dużym zagranicznym bankom. Bardzo negatywnie odczują to również duże, giełdowe spółki Skarbu Państwa.
Mimo, że fasada niemieckiej gospodarki jeszcze błyszczy, rysy na fundamentach unijnej gospodarki są coraz większe i groźniejsze. Narasta wielkie rozczarowanie dotychczasowym przywództwem w Unii ze strony Niemiec oraz sprzecznymi posunięciami ze strony szefa EBC M. Draghiego. Niemcy wcześniej czy później zdecydują się jednak utworzyć ścisły rdzeń UE porzucając swe zobowiązania wobec słabszych, w tym zwłaszcza wobec Polski.
Czeka nas więc niewątpliwie nowa odsłona kryzysu, jakiego dotąd nie znaliśmy. To właśnie Polska i jej gospodarka oraz waluta może znacząco ucierpieć w wyniku powrotu recesji w strefie Euro. Europejski „Rzym” już płonie, grecki Akropol ponownie się rozpada, a kanclerz Merkel niczym „Neron w spódnicy” dalej każe oszczędzać i gra w ciuciubabkę z Rosją Putina. Żeby w Europie i UE było lepiej najpierw w Niemczech musiałoby być gorzej, a na pewno inaczej, ale o tym nie chcą słyszeć niemieccy politycy.
Premier David Cameron już otwarcie mówi, że jego serce nie pęknie, jeśli Wielka Brytania wyjdzie z Unii. Pakiet klimatyczny może tylko dobić europejski przemysł, podobnie jak i polski. Polska ze swym gigantycznym długiem, brakiem własnego przemysłu i wyprzedanym majątkiem narodowym jest zupełnie bezbronna i całkowicie nieprzygotowana na nadchodzącą nową fazę kryzysu gospodarczego.
Janusz Szewczak, główny ekonomista SKOK
Ameryka nie odpuści. Nie podda się. Widocznie odrobili straty. I obecnie grają na wzmocnienie zielonego. A może być i tak, ze będą przenosić zakłady niemieckie do Ukrainy. Musimy zmienić administrację. Wypiąć się na klimatyczny pakiet i zwiększyć popyt. Przeżyliśmy Hitlera, wzięła go cholera, przeżyliśmy Ruska i Tuska to co nas wyłuska? Nic!
Usuńhttp://www.ekonomia.rp.pl/artykul/706205,1155589-Biznes-na-Kremlu.html?referer=glowna
UsuńTo jest doskonałe uzupełnienie do tekstu Szewczaka. Polityka to jedno, a czysty biznes to drugie. Niemcy stoją w obliczu kryzysu i starają się ratować sytuację. Na ile im się to uda? Zobaczymy? Kogo złożą na ołtarzu? Też zobaczymy. Można z dużym prawdopodobieństwem przyjąć, że znajdzie się na nim miejsce nie tylko dla Ukrainy, ale i Polski.
A tu kolejny przykład działania niewidzialnej ręki:
OdpowiedzUsuńhttp://www.wsieci.pl/aktualne-wydanie-sieci.html
Miękki zamach stanu
Ujawnienie nagrań polityków podsłuchanych w restauracjach Sowa & Przyjaciele oraz Amber Room okazało się operacją wymiany ekipy rządzącej. Operacją precyzyjnie zaplanowaną i sprawnie przeprowadzoną. Możemy już dość precyzyjnie zrekonstruować ten „miękki zamach stanu”. Przekazanie taśm mediom było pomyślane jako uderzenie w ministrów Sikorskiego, Sienkiewicza oraz „dobicie” odwołanego ze stanowiska ministra Rostowskiego, stronnika Sikorskiego, a celem głównym było zmuszenie premiera Tuska do „ucieczki” do Brukseli.
Operację przeprowadziły tajne służby, a właściwie ich część, mające wsparcie ośrodka prezydenckiego oraz grup interesów związanych z energetyką, przemysłem chemicznym, sektorem zbrojeniowym i częścią sektora finansowego. ...
No dobrze.
OdpowiedzUsuńTo teraz wytłumacz mi, Szanowny mój Przyjacielu. Co oznacza ten wariacki lot do Madrytu. Broniłem Hofmana, jak imitował swego cykusia. Ale teraz stwierdzam, że jest 5 kolumną z Antonim rozwodnikiem. Bo, że w dupach im się poprzewracało? To byłoby za proste tłumaczenie.
A co może oznaczać? Ciągle to samo.
UsuńMłodzi do partii idą po to, żeby skorzystać z uroków życia. Działalność polityczna jest tylko dodatkiem. Bryluje tu zwłaszcza Hofman. To już druga jego wpadka. Słuchy chodzą, że Kaczyński wyrzuci go z PiS. O samym wyjeździe jest tu http://natemat.pl/123219,lot-z-awantura-na-koszt-sejmu-hofman-i-kaminski-wzieli-kilkanascie-tysiecy-zlotych-zaliczki
Hofman jest niereformowalny. Uważa, że na tym stanowisku wszystko mu wolno. Trzeba więc przywołać go do porządku. Wszyscy trzej to durnie. Wiedzą, że są ciągle pod obserwacją mediów i żaden nie uspokoił swoich małżonek które musiały sobie popic w czasie lotu, bo nie miały kiedy tego zrobić.
Bronić nie ma czego.
Hofman, Kamiński i Rogacki polecieli do Madrytu w ramach parlamentarnej delegacji. Celem ich wizyty było posiedzenie jednej z komisji Zgromadzenia Parlamentarnego Rady Europy.
UsuńOkazało się, że na posiedzeniu byli tylko po to, żeby podpisać listę obecności. Nie mieli czasu na udział w posiedzeniu. Zrobili sobie wycieczkę do Madrytu na koszt kancelarii Sejmu. Czy samochodem, czy samolotem, to nie ma znaczenia.
Dobry wieczór Pierniku.
UsuńNikogo nie bronię. Broniłem. Staram się zawsze młodość rozumieć. Bo to czas na pianę w głowie. Ale po 30 należy nabierać rozumy. Bo w przeciwnym razie to niedorozwój emocjonalny i intelektualny w pełnej korelacji daje defekt mentalny. Realizujący powiedzenie, że każdy głupi ma też rozum.
I tylko karma dla kociarstwa na czele z silikonem w garści. Toż to ten król silikonowego prącia ma swoje 5 minut. On wyznacza standardy. Pokładaliśmy się ze śmiechu. Jak on zatroskany nad kondycją Sejmy:):):):)!
Widzę, że Piernik zapracowany.
OdpowiedzUsuńTo i ja idę , kurnik gdacze. Dobranoc.
Nie zapracowany. Bez przesady.
OdpowiedzUsuńA Hofmany są po prostu durne. Gdyby się zapisał do partii bardziej na lewo, to nie byłoby problemu. A tak okazuje się, że tam jest większa dyscyplina. Chętnie mówią o nepotyźmie u innych, a kto załatwił dobrze płatną posadę dla żony w KGHM?
http://naszeblogi.pl/50473-kaczynski-po-hiszpanskich-ekscesach-usunie-hofmana
OdpowiedzUsuńA media mają używanie.
http://naszeblogi.pl/50527-adam-hofman-wzor-prawdziwego-pisowca
http://bezdekretu.blogspot.com/2014/11/stratedzy-bezbronnosci_6.html
OdpowiedzUsuńPo raz kolejny głos wołającego na puszczy.
Co tu komentować?
A doktryny obronnej jak nie było tak nie ma.
Czytając tekst A.Ściosa uświadomiłem sobie, że tak naprawdę w dyskusji zajmujemy się nie konkretnymi problemami wymagającymi rozpatrzenia, czy omówienia, ale ustawicznymi „podrzutkami”. Krótko mówiąc uczestniczymy w ustawkach narzucanych nam przez specjalistów od manipulacji medialnej.
OdpowiedzUsuńNic z tego nie wynika, poza narastającą frustracją. A przecież realne problemy nie przestają dlatego istnieć. Nie wiadomo, czy bardziej ubolewać nad ogłupieniem naszego społeczeństwa, czy …? Naprawdę jest o czym dyskutować.
Na Ukrainie toczy się niewypowiedziana wojna o niepodległość i integralność tego państwa. W Brukseli dochodzi do ostrych starć ulicznych z siłami porządku wobec zapowiedzi zmian w systemie emerytalnym. Ale te zmiany mają wejść w życie dopiero w 2030 roku!
W mediach jakoś dziwnie cicho o rezultatach kuracji wstrząsowej zaaplikowanej Grecji, Portugalii i Hiszpanii. Jedno co jest pewne, przepadły bezpowrotnie miliardy z naszej rezerwy walutowej przeznaczone na utrzymanie wysokich zasiłków i emerytur Greków, którzy mają nieco inne podejście do otaczającej rzeczywistości niż reszta UE.
Wkrótce będziemy obchodzili Święto Niepodległości. Nie chciałbym dożyć tej chwili, kiedy będziemy mogli się przekonać w realu o wartości osławionego artykułu 5 Traktatu Północnoatlantyckiego.
Żeby znowu nie stało się ciałem, że zostaliśmy zdradzeni o świcie.
http://www.ekonomia.rp.pl/artykul/705487,1155706-Nie-chca-aut-z-polskich-fabryk.html?referer=mv
OdpowiedzUsuńKolejny przykład manipulacji medialnej, czy raczej bezmyślności piszącego dziennikarza. Samochody w Polsce od lat nie są produkowane, a jedynie montowane. Spadek produkcji i sprzedaży samochodów odnotowywany jest w całej Europie. O tym co i w jakich ilościach montuje się w zakładach zlokalizowanych w Polsce decydują centrale zlokalizowane w Niemczech, we Włoszech, czy gdzie indziej poza granicami naszego kraju.
A Matka Kurka to fajny Pituch!
OdpowiedzUsuń"Szanuję Kaczyńskiego, za to, że nie śledzi konta, że nie liczy braw, a w chwili próby stosuje te same kryteria, które są moim własnym credo. Stanowczość, konsekwencja, autentyczność kolekcjonowanie osiągnięć, a nie kasy, działają w każdej skali. Kto za, ten do roboty, reszta do czyszczenia kibli."
http://kontrowersje.net/najbardziej_kaczy_skiego_lubi_za_to_e_jeste_my_do_siebie_podobni
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,138764,16936578,_Komunisci_____incydent_przed_marszem_antyfaszystow_.html#BoxWiadTxt
OdpowiedzUsuńDobiega końca pierwsza z demonstracji zaplanowanych na długi weekend. Frekwencja nie powala. Około 1000 osób protestujących, w słusznej w ocenie organizatorów sprawie, to zdecydowanie mało w metropolii liczącej ponad półtora miliona mieszkańców. Demonstracja bardziej przypomina mi procesję. I to zawłaszczanie miejsc pamięci narodowej. Ohyda. Kolejno: wejście na teren Uniwersytetu Warszawskiego, Sejm, złożenie kwiatów pod pomnikiem Polskiego Państwa Podziemnego i Armii Krajowej, squat na ul. Wilczej i docelowo "nabożeństwo" przy tęczy na Pl. Zbawiciela. Zwraca uwagę brak w pochodzie polityków lewicy. Stwierdzili brak korzyści politycznych dla siebie. Poza jednym Rozenkiem.
I na deser komentarz blogera pod linkowanym tekstem:
Pokojowo nastawieni lewacy z "wypie...ć" na ustach poszukują w Polsce faszyzmu. Zasłonięte twarze i styliska wystające z czarnych plecaczków sugerują otwartość, szczerość i dialog - cechy charakteryzujące społeczeństwo tzw. otwarte, wychowane na Marksie, Leninie i towarzyszu Mao.
Miłe, co?
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/10404241_759818617386875_4474530591080380582_n.jpg?oh=a11ca9d496599eb45d55067bbe1d537a&oe=54E628A4
UsuńTo jest demonstracja antyfaszystowska czy tylko przejaw skrajnej głupoty politycznej? A może tylko prowokacja?
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/1452073_775420622505901_1053350633937811725_n.png?oh=6b3a8104a3a6defbfc16453fa38c14cf&oe=54D75430
UsuńMam chyba mroczki przed oczami, bo 1500 ludzi to to nie jest na pewno!
Zobaczymy jak będą liczyli we wtorek ;0)
Do czego prowadzi wodogłowie:
Usuńhttp://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,138764,16936578,_Komunisci_____incydent_przed_marszem_antyfaszystow_.html#BoxWiadTxt
W tym komentarzu jest esencja dzisiejszego marszu:
Kilka faktów dla lewacko- komunistycznej bandy:
1. Manifestacja odbywa się w rocznicę antyżydowskich zajść, które miały miejsce w hitlerowskich Niemczech. Niemniej jednak polska lewica nie jedzie do Berlina by przypomnieć o tym swoim zaodrzańskim kolegom.
2. Manifestacja odbywa się w rocznicę antyżydowskich zajść, które miały miejsce w hitlerowskich Niemczech. Pomimo tego ostrze warszawskiego marszu wymierzone jest ... w polski Marsz Niepodległości 11 listopada, który odbywa się w Warszawie - zburzonej doszczętnie przez ... tychże Niemców.
3. Manifestacja odbywa się w rocznicę antyżydowskich zajść, które miały miejsce w hitlerowskich Niemczech. Głównym przeciwnikiem manifestujących 8-go listopada nie są jednak niemieccy naziści a ... polscy narodowcy, którzy od początku do końca wojny z hitlerowskimi Niemcami walczyli, siedzieli w obozach, ginęli w Auschwitz i zapłacili w czasie II wojny światowej największą daninę krwi spośród wszystkich nurtów politycznych w Polsce.
4. Lewica często opisuje potępianie komunizmu, rozliczanie jego zbrodni itd. jako prawicową aberrację. Tymczasem dziś ... anarchiści pobili i wyrzucili z manifestacji komunistów ozdobionych flagami z sierpem i młotem. Cisną się w związku z tym dwa pytania:
- co się takiego stało, że podczas poprzednich lewicowych manifestacji zbrodniczy symbol sierpa i młota był jak najbardziej akceptowany, a teraz akceptowany być przestał?
- czy to trwały trend i czy już wkrótce nawet na lewicowych manifestacjach w Polsce będziemy słyszeli "precz z komuną!" ?
https://www.youtube.com/watch?v=n6Rb0ngsze8&feature=youtu.be
OdpowiedzUsuńTak wygląda tolerancja poglądów w III RP.
To nie ulica, to wyższa uczelnia.
http://wyborcza.pl/magazyn/1,142069,16935099,Prezydent_w_Duchu_Swietym.html#MT
OdpowiedzUsuńMiał być wywiad, a wyszedł panegiryk na cześć ...
Swoją drogą, dlaczego prezydent Warszawy to większy splendor niż premier RP?
http://www.rp.pl/artykul/10,1155930-Zmarl-syn-marszalka-Adama-Struzika.html
OdpowiedzUsuńCzytając takie komunikaty zastanawiam się jak słabą konstrukcję psychiczną mają dzisiejsi młodzi?
Co spowodowało targnięcie się na życie człowieka, któremu ptasiego mleka chyba tylko brakowało?
Tylko co do tego ma ghb? czy raczej GHB?
UsuńTak przy okazji niejako ciśnie się pytanie: dlaczego zakład medycyny sądowej nie ma dyżurnego lekarza w dni wolne od pracy? Oszczędności, czy świadome tworzenie warunków do zacierania śladów przestępstw? Coraz częściej wspomina się przy takich okazjach, że pewne substancje chemiczne znikają z organizmu bezśladowo po upływie kilku godzin od zażycia.
OdpowiedzUsuńŁatwiej wydać orzeczenie o zejściu śmiertelnym bez udziału osób trzecich?
http://www.rp.pl/artykul/107684,1155956-Nowy-przewodniczacy-BdV-o-wypedzeniach--bezprawie.html
OdpowiedzUsuńNa co liczą wypędzeni, czy wysiedleni? Widzą tylko swoją krzywdę, niezawinioną przez Polskę. Dlaczego z takim uporem nie dążą do wypłaty Polsce odszkodowań za zniszczenia wojenne?
A co mamy powiedzieć na wysiedlenia Polaków z Kresów Wschodnich?
Tych Polaków można było przesiedlać bezkarnie?
"Strzeżmy się wszystkich tych, którzy każą nam widzieć interes Polski na wschodzie."????????????
OdpowiedzUsuńhttp://www.fronda.pl/a/neoendecji-marsz-na-wschod-ku-zgubie-polski,43759.html
Czy tylko słodkie popierdywania? Żeby Was szlak nie trafił. Z zawiści.
Fronda to Terlikowski. I wszystko jasne :(
Usuń"- Widać, że sekta pana red. Terlikowskiego też została zmobilizowana do świętej wojny z „nacjonalizmem”, co jest o tyle zabawne, że ubóstwiane przez „Frondę” państwo żydowskie zorganizowane jest właśnie na zasadzie nacjonalistycznej, żeby nie powiedzieć – szowinistycznej"
OdpowiedzUsuńhttp://www.prawy.pl/felieton/7456-maszeruja-chlopcy-maszeruja
Terlikowski zbłaźnił się już tyle razy, że mało kto zwraca uwagę na jego działania.
UsuńChociaż, ... może to błąd z naszej strony?
"O ile w znanej nam strategii bolszewickiej główne uderzenie skierowane zostało na gwałtowną zmianę stosunków własnościowych i masowy terror, wspomagany przez masowe duraczenie, to w nowej strategii głównym polem bitwy rewolucyjnej jest sfera kultury, w związku z czym na plan pierwszy wysunęło się duraczenie.
OdpowiedzUsuńNarzędzia terrory wprawdzie są stworzone, ale nie są zbyt skwapliwie używane m.in. dlatego, że duraczenie przynosi świetne rezultaty. Cele zaś i w jednym i drugim przypadku są takie same: wyhodowanie „człowieka sowieckiego” i stworzenie mu odpowiedniego środowiska w postaci państwa totalitarnego.
I właśnie takie totalitarne państwo, które nie toleruje żadnej władzy poza własną, toteż likwiduje władzę rodzicielską, władzę właścicielską i władzę religijną, budowane jest przy pomocy instytucji Unii Europejskiej, wskutek czego III RP coraz bardziej upodabnia się do organizacji przestępczej o charakterze zbrojnym, w jaką prędzej czy później musi przekształcić się każde państwo socjalistyczne."
........................................................
Nic dodać, nic ująć.
Proszę pamiętać o źródle
OdpowiedzUsuńhttp://www.prawy.pl/felieton/7456-maszeruja-chlopcy-maszeruja
p.s. dobry wieczór Góralu!
Czyżby dzisiaj wieczór Michalkiewicza :)
Witam serdecznie.
UsuńUwielbiam czytać p. Michalkiewicza.
Ale niekoniecznie temat wieczoru .
To co w zamian?
UsuńPierniku jest tyle spraw, że trudno wybrać.
UsuńChoćby wczorajsze konwencje. I ta hiszpańska eskapada, influensja hiśzpańska. Potępiałem takie zachowanie. Ale teraz zmieniam zdanie. Tzn dalej potępiam. Rozumieć jednak zaczynam. I skłaniam się ku twierdzeniu, że to było mistrzostwo. Rozgrywka doskonała. Toż przecież w mediodajniach tylko o tym trąbiono. Nawet to nadawanie z podziemia błękitnych ptaków, tak wyglądała sala PO, sino i ciemno, jak z sabatu czarnoksiężników. Zostało zagadane grypą hiszpańską.
Po prostu sukces. A Ci panowie nich grają dalej wykopanych przez "strasznego Kaczora". Super!
Zgadzam się co do jednego. Obłudą zionie ze wszystkich kątów. Co do pechowej czwórki wypowiedziałem sie wczoraj. PiS skorzysta z okazji żeby spuścić Hofmana. Przy okazji padną inni, ale na wojnie trzeba się liczyć ze stratami.
UsuńA cymbał zawsze będzie cymbałem. W polityce nie ma miejsca na sentymenty i nie może być taryfy ulgowej. Dla nikogo.
Consensus, consensus Pierniku. W całej rozciągłości. Nie wystarczy spuścić po brzytwie. Ważne są korzyści. A mogą tu być wielorakie. Cza tylko manipulować narracją. Tak by cała ta ferajna dostała zadyszki. I ośmieszenia. Grunt by strzelała, bo strzelać będzie, Więc niech strzela na oślep. Nie wiedząc co sama chce ustrzelić. Idzie, powinna iść, cudowna gra na wątki i wyjątki. To idzie przecież o końcówką.
UsuńStworzono doskonały temat zastępczy. Tak jak napisałeś Góralu, przykryto wszystko inne. Za sama głupotę kara musi być sroga. Hofman musi mieć świadomość, że za nim ciągną fotoreporterzy i inna bladź. Tu nie ma miejsca na przypadek. Szukano haka i hak się cudownie znalazł. I o to chodziło.
UsuńTylko, że taki hak może być wielokrotnego użytku.
Usuń.............................................................................
Miałem dziś dzień bardzo emocjonalny. Nawet nie przypuszczałem, że tak jestem wrażliwy.
Objechałem wróciłem. Wzruszyłem się. I padam na szanowne oblicze. I to się liczy Pierniku. To się liczy. Takie małe okruszki. I nie wiesz nawet człowieku jak to się dzieje, ze rodzi się taki mały człowiek. Z niczego? Że dorośli tracą rozum. Stają, zatrzymują się i nie pojmują. I odgadują czyja to buzia, a czyje oczka. A włoski. No tracimy rozum. I przytulasz te 195 cm. I mówisz mój ukochany synu. I więcej nie możesz. Bo to ostatni i najmłodszy.
Daruj Pierniku idę spać
Dobranoc.
To jest ważne. To jest najważniejsze.
Dobranoc Góralu.
UsuńJutro też jest dzień.
No to jeszcze Michalkiewicz na dobranoc
OdpowiedzUsuńhttp://www.bibula.com/?p=77501
"Głośne wrzaski, wulgarne gesty i lądowanie na czworaka. Tak Adam Hofman zachowywał się na Plaza Mayor – największym placu w Madrycie. Wszystko zarejestrował zniesmaczony turysta z Polski. Tylko u nas zobaczysz film z zajścia"
OdpowiedzUsuńhttp://www.fakt.pl/polityka/adam-hofman-w-madrycie-tak-wygladal-pobyt-poslow-pis-w-madrycie,artykuly,501874.html
..............................................................
No to już nadinterpretacja. A to zwykłe chamstwo!
Doskonale obśmiane: http://naszeblogi.pl/50589-skandalhofman-z-zona-i-kolegami-imprezowali-w-nocnym-barze
Podobne nowe informacje? http://wpolityce.pl/polityka/221466-nowe-informacje-kompromituja-parlamentarzystow-hofman-kaminski-i-rogacki-kupili-bilety-przed-otrzymaniem-zgody-na-podroz-autem
Tylko co dalej chcą obrzydzać. Bo poseł Sławku zegarek dalej nosi? A PO dalej za kołnierz wylewa. Palikot silikonem się w łożu POsługuje. A Miller żyje za moskiewską pożyczkę. No może nie tak? I o tym cicho bo cza mieć na POdmiankę parlamentarzystów.
Za głupotę trzeba płacić. Hofman był na celowniku od dawna i nie potrafił wyciągnąć wniosków. Nie nadaje się do bycia w pierwszym szeregu, więc musi pójść w odstawkę.
UsuńSzkoda tylko, że o jego losach zadecydowały inne partie. Kaczyńskiemu zostawiono funkcję egzekutora.
Kolejna komplikacja
OdpowiedzUsuńhttp://www.ekonomia.rp.pl/artykul/532645,1156097-Gaz-za-swoje.html
Takie pieniądze to gospodarka Rosji odczuje.
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103087,16944599,__Kopacz_zastawila_pulapke_na_Kaczynskiego__A_ten.html#BoxSlotI3img
OdpowiedzUsuńCzy to już dno, czy ciągle ktoś puka od spodu?
Kopacz zwierzała się Lisowi? A autoryzacja wywiadu jest?
Te pieprzone media gównianego ścieku pilnują jedne opozycji a partii rządzącej nie maj a nic do zarzucenia. To dopiero patologia. Nauka tego nie ogarnia.
OdpowiedzUsuńZastanawiam się komu zawdzięczamy te cudowne zbiegi okoliczności, że w decydującym momencie było na miejscu oko i ucho. Podejrzliwość moja wzrosła, kiedy wychylił się niejaki Biedroń, który też tam był. Jaki jest jego udział w nagłośnieniu sprawy? On nie korzystał z tanich linii? Przykładnie oszczędza nasze pieniądze, czy wozi doope w klasie lux, albo co najmniej vip?
UsuńWitam Pierniku.
UsuńWłaśnie. A nawet ten Biedroniowy Pryncypał przywoływał Go jak krynice mądrości. Widzisz Pierniku jak to się kształtuje. Tumanom ich własny tuman zaszkodził na rozumie. Takie lewaki i inne nie mają ni hamulców, ni rozumu. By się nie stawiać w roli busoli. Jest bucem ale i pretenduje do bycia azymutem.
Ale w sumie dobrze, że działanie było szybkie i radykalne. Jak to mówią rykoszet. Niech się teraz rozliczają. Jak się chce być na piedestale to cza świecić przykładem. Zwykły człowiek beknie za batonika. To niech bekają teraz ci Niezwykli!
Dobry wieczór Góralu.
UsuńTeraz dopiero się zacznie zamiatanie pod dywan. Sikorski drze sie, że zrobi porządek. Tylko nie chce traktować wszystkich równo. A to jednoznacznie wskazuje cel zadymy. Udupić PiS! Swoimi nie damy pomiatać!
Jeżeli ktoś to "odpalił" z zamiarem dołożenia Pis-owi. To nie ma to tamto. Jakby się nie wili. Piłeczka jest POstronie koalicji . Nie ma uproś. Drąc się na całe gardło. Wznosząc potępieńcze wrzaski oburzenia. Sami nagłaśniali problem. Działając w ten sposób na niekorzyść własną. Wiem co piszę. To nie chodzi o to zawołanie, że drze się najgłośniej ten, kto chce krzykiem wystraszyć i siebie wykreować na ofiarę. Trzeba wiedzieć o tym, że skończył się czas bez emocjonalnego patrzenia peryferii na dokazywania POmazańców. I to nie koniecznie spod skrótu PO.
UsuńBędą musieli wybory odbywać na ręcznym sterowaniu. Trudno jest zdecydować jak zachowa się elektorat. Jaki by on nie był. Cza będzie niektórym dorobić nieco zer. Ale to już nie moja broszka. Pójdę za człowiekiem. Nie koniecznie za partią. Choć zawsze mówiłem, że alternatywy nie ma.
http://naszeblogi.pl/50595-teraz-frakcja-hofmana-zacznie-rozbijac-pis
OdpowiedzUsuńRozwlekła analiza i do tego nudna. Za to z myślą przewodnią, jak się pozbyć skutecznie Kaczyńskiego? Małe szanse, chyba, że sam odejdzie :(
To nich rozwalają. Zobaczymy jak się sami wyśturają!
UsuńMrówcza praca trwa. Licznik przeskoczył 74 !!!!!!!!!!!!!!1
OdpowiedzUsuńNiesamowite?
Usuń>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ale martwię się o Lexie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lexie jest zapracowana po uszy :)))))))))))))
UsuńTak se dumam @stary.piernik. Czy nie zmienić se ksywkę? Już taki czas długi używam obecnej.
OdpowiedzUsuńTy się nazywasz @stary.piernik to ja mogę np. @ stary kuper? Co myślisz i Wy Consortesy. Ale wówczas będę bardzo poważniejszy.:) Już nie będę jaj robił mowo wiązano gadał. Częstochowskich rymów klecił! Co dzieci?
Trudno mi coś doradzić.
UsuńSwój wymyśliłem z czystej przekory. Zmieniać? po co? Zostawiłem tu kawał swego życia. Kilka lat.
To nie jest kwestia jaj.
Aleś mnie pytał. Jak a Kataryną braliśmy rozwód. Pamiętam. A zmiana też by była dla przekory.
UsuńAle może nie. Bo to Twoje nazwanie mnie wotum separatum też było dobre.
Jak zadecydujesz, będzie dobrze. Ważne, żeby było wiadomo kto się za nickiem kryje.
Usuńp.s. Otworzyłem nową stronę, bo ta już się zbyt wolno przewija.
Dobra to idę spać.
OdpowiedzUsuńMówię Dobranoc Piernikowi.
Bo tylko on minie lubi.
Nie żartuj. Spójrz obok siebie :)
UsuńAle ... dobranoc.