Ostatnio mam często kontakt z internetem tylko przez mobilne urządzenie co jest odrobinę uciążliww.Mam nadzieje na zmianę więc postaram się przyjrzeć co się dzieje.Pozdrawiam serdecznie. Lexie
W tle hecy z odwołaniem i powołaniem na wicemarszałka kogoś z RP przebąkuje się o przygotowaniach do sprzedaży LOTOS-u Rosjanom. To wiele wyjaśnia. Stare chwyty ciągle się sprawdzają.
Wypada przypomnieć znane od dwóch lat stanowisko rządu w tej sprawie http://www.wykop.pl/ramka/681611/tusk-nie-ma-powodow-by-powstrzymac-sprzedaz-lotosu-rosjanom/
@Stary.piernik szukam linka do dzisiejszej konferencji naukowców w sprawie Smoleńska, robi się bardzo ciekawie. Wygląda na to, ze jest przyzwolenie na powołanie nowej komisji, może się mylę, ale tak wygląda jakby zmieniała się narracja.
Jest tu http://niezalezna.pl/38091-debata-smolenska-transmisja Fragment końcowy transmisji na żywo /około godziny/ słuchałem. Teraz szukam komentarzy w informacjach bieżących, ale cisza. Czyli jest normalnie. Pozdrawiam
To akurat słyszałem na żywo. Jest jeszcze jeden temat, który robi karierę Pisałem o tym wcześniej http://lubczasopismo.salon24.pl/krecianora/post/483814,wiosna-dojdzie-w-polsce-do-interwencji-zbrojnej-panstw-obcych
A tu się ukryliście. Dopiero teraz dostrzegłem. Zmroziło mnie to wszystko co podałeś. Na jednym z filmów jest Szeremietiew. Ty jesteś krytyczny do niego.
Dobry wieczór. Pierniku. Nie ma co próbować. Bo kupę to na nas narobią. Wszyscy się kłócą. Partii jak we psie flaków. Ten w takich służbach tamten w innych. Tan gazetę zakłada, tamtemu ekran podpieprzyli. Szykujemy sobie bat na dupę. A jeszcze i Rydzyk jest zły. Każdy ma coś dla siebie. Boże musisz interweniować i daruj, że się łajdacze i przeklinam.
Tu mieszanie odbywa się na całego. Pod tym linkiem http://lubczasopismo.salon24.pl/krecianora/post/483814,wiosna-dojdzie-w-polsce-do-interwencji-zbrojnej-panstw-obcych gdzie są opowieści o Białymstoku jest ciekawa informacja nt. Mossadu w Polsce. Niestety, ale to czysta prawda. Mówił o tym już nieboszczyk Petelicki.
Ja się na tym wszystkim nie znam, ale tak na moją miarę, to za dużo tego kombinowania z tej niby "prawej" strony. Tego wieszania psów jedni na drugich. Napuszczania wzajemnego, szczucia. Można już ułożyć wiele rzeczy, że nie dzieją się beż przyczyny. Nie wiem czy widziałeś jak w Bundestagu jakiś Salcie rozpaczała a sala jej klaskała. Albo raptem z Monachium daje jakiś Niemiec głoś w sprawie Smoleńska. Dla mnie to jakieś nieprzypadkowe. A wpadam w depresję. Widzisz już skutek jest. Chyba będą się pakował. Śmignę do dzieci i już. Jeszcze jedno. Pamiętasz ten film, który dałeś o prezydencie Kaczyńskim w Izraelu. Ja dałem cały A Ty spytałeś czy mam lepsze samopoczucie. Odpowiadam teraz, że mam poczucie, że się nie sprawdził, był za niemrawy/ Czy co?
Staram się jakoś w tym znaleźć, ale jest tego za wiele. Tu nie ma miejsca na przypadek. Wyjechać stąd można. Ale czy to coś załatwia? Według mnie ciągle nie potrafimy określić do jakiego stopnia jesteśmy naiwni. Bo co do tego, że nas rozgrywają nie masz chyba wątpliwości?
Jeszcze takie pytanie związane z prawicą. Gdzie ona jest? Komu wierzyć? Dzisiaj gdzieś znalazłem materiały o Wileckim. Ze zdziwieniem stwierdziłem, że facet nie ma rodziców. Urodził się i od razu skończył liceum. Potem już miał całe życie z górki. Związany z PZPR. A na prezydenta kandydował jako narodowiec. I ludzie się na to nabierają. Takich jest sporo.
To w takim razie niech już krzyczą hande hoh. Bo handel hoh to już zrobiony. Pierniku dobranoc. Może jutro porozmawiamy. Jak będę na siłach. Dziś myślałem, że wykorkuję. Pozdrów Lexie. A co tam będę się Tobą wyręczał. Lexie uściski.
@lexie2010 Mnie nie. To nie jest pobór. Chodzi o ustalenie, ile mięsa armatniego waadza ma do dyspozycji na wypadek zagrożenia wojennego. Chyba, że zostanie przywrócona zasadnicza służba wojskowa. A to nie jest niemożliwe.
Nie sądzę, żeby się zmieniło. Chwilowo udają, że nie ma tematu, bo teraz na warsztacie jest Grodzka i Nowicka. Ale ciekawie może być jutro po Brukseli. Zanosi się na to, że Francja zrobi nam kuku. Co wtedy?
Jak dla mnie po wczorajszej konferencji cisza w mediach w sprawie Smoleńska jest zadziwiająca, cały raport Millera nadaje się do kosza. Zastanawiam się czy poprawiając i ukrywając niektóre informacje komisja nie popełniła przestępstwa. Choć całość postępowania w tej sprawie określiłabym jako przestępczą działalność:(
Dałem na @katarynie linki do materiałów upublicznionych. Na uwagę zasługują dwie informacje z @niezależnej, o uszkodzeniach płuc ofiar katastrofy i postępowaniu prokuratury wobec J. Millera z zamiarem oskarżenia o niedopełnienie obowiązków na stanowisku szefa SWiA. Poza tym, to chyba trwa gorączkowe poszukiwanie tematu, który mógłby przykryć konferencję i jej ustalenia. Ale jak tam napisałem, coraz trudniej idzie zamiatanie pod dywan. Stale coś wystaje.
Wszystko rozumiem. I dużo wiem. I nieprawda, że mam długi język, a Lexie nazwała tę przypadłość nerwowymi pazurkami. Ja też dłubię swoje. Proszę oglądać spokojnie mecz.
Tak mówisz, że to nie zboczenie? Też tak uważam, tylko żartowałem. Ćwiczę umysł. Wiesz to jest strasznie. Bo podobno przez to, że mam takie zainteresowania, stałem się nie do wytrzymania. Takie ma informacje od ślubnej. Ale tak jak powiedziałem to jest nie moja wina. Tylko, że winowajcy tego się nie zarzuca. Patrzy się w niego ja w święty obrazek, jak to mamcia w synusia. .................... Mieliśmy porozmawiać na inny temat. Ale dziś już się pożegnam. Mówię dobranoc Tobie i Lexie. Szkoda, że nie ma pozostałych kobitek. Myślę o Gsl i Jonnnie. Dobranoc.
@jo.aszka czasem pojawia się na @katarynie. @gsl zeszła do podziemia, albo znudziło jej się. Poza tym, nie każdy ma czas na stukanie w klawiaturę. Zwłaszcza jak przestaje go to rajcować. Ale to potwierdza, że nie mamy zdrowia do pracy organicznej. Jakiś zryw, to owszem. Znowu uogólniam. Więc dobranoc. Może jutro zdołamy porozmawiać? Też małe szanse, bo to tłusty czwartek. Zbliża się koniec karnawału. Jak ten czas leci!
Co tym sądzisz?http://niezalezna.pl/38199-jednak-krew-sie-liczy Według mnie bardzo znamienny tekst. Napisany nieco pokrętnym językiem. Jednak bardzo czytelny. Potwierdza to, czego się domyślałem. Czas pokaże na ile taki kierunek jest uczciwy. Na pewno jest konieczny. A czym i w jaki sposób wzmocniony. Na pewno to jest istotny front i "barykada". I czy na pewno chcą się pozbyć nawisu zbrodniczego. Tu nie wiadomo?
Według mnie to kolejny dowód na testowanie nas. Młody W. ma dobre rozpoznanie tematu. Ale to nie wszystko. Zobaczymy jak to się rozwinie. Ciekawa jest dyskusja pod tekstem. Więc do porządku dziennego nad tym przejść nie można.
Powtarzam za @Markiem z @kataryny ZNALEZIONE W SIECI
Polska 72,9 mld euro = 15.000 Euro na osobę (38,5 mln) Węgry 23 mld euro = 23.000 Euro na osobę (10 mln ludzi) Czechy 22 mld euro = 21.000 Euro na osobę (10,5 mln ludzi) Portugalia 20 mld euro = 20.000 Euro na osobę (10 mln ludzi) Słowacja 15 mld euro = 27.000 Euro na osobę (5,5 mln ludzi) Chorwacja 8 mld euro = 18.000 Euro na osobę (4,5 mln ludzi) Litwa 6 mld euro = 17.000 Euro na osobę (3,5 mln ludzi)
Wszystkie te kraje sa wedlug Eurostat bogatsze (pkb na osobe) od Polski. I Tusk znowu mówi, ze dostaliśmy najwiecej. Tak w ogólnych liczbach, ale tak naprawde zamiast 72,9 powinnismy uzyskac 32 mld EURO wiecej, jeśli chcemy porownywac sie z Wegrami.
To a propos sukcesu Donalda T. odniesionego w Brukseli.
Dzień dobry! Co do zasady to wygląda tak http://polskawue.gov.pl/Przeplywy,finansowe,miedzy,Polska,a,budzetem,UE,235.html Jeśli to za mało, znajdę jeszcze. Pozdrawiam w niedzielne popołudnie :)
@lexie Dobry wieczór! Zgodzisz się, że ten artykuł nie wyczerpuje problemu. W linkach, które podrzuciłem Góralowi jest rozwinięcie informacji o kosztach innych niż wymienione w artykule. Na końcu zostaje pytanie: ile dokładamy do tego interesu? Bo ten rzekomy zysk wydaje się iluzoryczny.
Dzięki Pierniku. A wszystko to Jałmużna dla Polski: http://www.naszdziennik.pl/wp/22286,jalmuzna-dla-polski.html A historyk się cieszy do kawałka sera.
Moim zdaniem nasz problem uczestnictwa w przedsięwzięciu o nazwie UE bierze się stąd, że daliśmy sobie narzucić niekorzystne warunki wejściowe. Teraz ponosimy tego konsekwencje. Poczynając od spraw rolnych. Do tego nie wiemy za jakie świecidełka zostaliśmy sprzedani. Zrobiono to za czasów Buzka i L. Millera.
Pierniku chodziło mi właśnie o te fantazje na temat, że dają nam mannę z nieba. Za którą przecież płacimy. Wróciłem dziś ale już uciekam. Zjazd z 39C z kreskami nie jest przyjemny. A i mogę gadać gorzej niż od rzeczy. Pozdrawiam. Biorę coś na sen i zmykam.
Zapowiedź abdykacji papieża Benedykta XVI jest niewątpliwie wiadomością dnia. Trzeba jednak pamiętać, że papież to też człowiek i w pewnym okresie swego życia nie jest w stanie podołać obowiązkom. Kto będzie następcą? Od dzisiaj zaczną się spekulacje.
Podczas meczu tenisowego reprezentacji kobiecych Polski i Izraela, rozgrywanego w piątek w Izraelu, doszło do ekscesów kibiców izraelskich wobec reprezentantek Polski. niezalezna.pl/38358-tenisista-potwierdza-incydent-w-izraelu Ciekawe, czy usłyszymy wyraźnie o co poszło? Na miejscu byli przedstawiciele PZT i nagle zostali dotknięci amnezją. niezalezna.pl/38352-izraelscy-kibice-do-siostr-radwanskich-katolickie-si
Czy antypolonizm będzie tolerowany, bo ważniejsza jest poprawność polityczna?
Nie jest to coś nowego, ale wiele informacji zebrane w jedno miejsce.
p.s. Odpowiedzi na postawione na końcu tekstu pytania raczej nie doczekamy się. Podobnie jak nie doczekamy się takiego tekstu opublikowanego w mediach mainstreamowych. Takie czasy :(
Zanim ktoś osądzi śp. Aleksandra Gudzowatego proponuję przeczytanie www.swiatowid.fora.pl/a-co-tam-panie-w-polityce,11/testament-aleksandra-gudzowatego,699.html#14173
Gudzowaty prowadził swój blog http://gudzowaty.blog.onet.pl/ Ostatni wpis tam zamieszczony pochodzi z 22 stycznia 2013 roku. zwraca uwagę brak komentarzy pod wpisami. Poza tym pisał na Nowym Ekranie http://gudzowaty.nowyekran.pl/post/54504,ten-paskudny-walesa
Tu jest trochę szczegółów biznesowych i politycznych dotyczących udziału Gudzowatego w biznesie gazowym http://bezdekretu.blogspot.com/2010/01/gazowy-gambit-czy-gra-na-krawedzi.html
Ta informacja często jest powtarzana http://www.jewish.org.pl/index.php/pl/wiadomopci-mainmenu-57/2754--aleksander-gudzowaty-laureatem-nagrody-adl.html
Policjantka jeździ - free disc.pl freedisc.pl/download/71299 Format pliku: PDF/Adobe Acrobat /Angora nr 18 z 2012 str. 21/ artykuł o nowym pomyśle Gudzowatego
Czego możemy oczekiwać po kandydacie na ministra spraw wewnętrznych? http://www.tvn24.pl/biznes-gospodarka,6/bloomberg-co-dalej-polska-liberalna,130991.html
@stary.piernik Pierniku niesamowite. Sądzę, że dobrze się domyślam. W moim przypadku co czynisz? Jestem stabilny! Nawet bardzo stabilny. Zniesmaczenie pozostaje. Pozdrawiam.
Już rozumiem. To proste. W internecie można wiele znaleźć nawet jak to pochowają. Trzeba wiedzieć o co pytać. Tu facet pozostawia za sobą zbyt wiele śladów. To tyle.
@gor-al1 Ponieważ nie samym chlebem człowiek żyje, proponuję w ramach odświeżenia pamięci zajrzeć tu http://niepoprawni.pl/blog/394/czas-odejsc-panie-schetyna-aleksander-scios
Wojna z Rosją – możliwe scenariusze http://niezalezna.pl/38724-wojna-z-rosja-mozliwe-scenariusze A co Ty na takie banialuki. Prorocy z Koziej Wólki. Pierwsi do matuli pod spódnice uciekną. A bed€ti ci snuli proroctwa. Czyste nabijanie kasy na głodnych dreszczyku emocji.
Pomyśl, kto jest głupszy? Ten co to napisał, czy ci, którzy to komentują? Zagrożenie ze wschodu było zawsze. Ale o wojnie nie ma co marzyć. Rosja nie jest gotowa. Przechodzi modernizacje sił, a to potrwa kilka lat. Dzisiaj nie mają powodu wszczynać jakichkolwiek awantur. To dla nich żaden biznes. Na Białorus też nie ma co liczyć :(
Właśnie. Jakoś niektórzy strasznie by chcieli nastraszyć. Sądzę, że właściwe jest postawienie pytania: kto taką orkiestrą dyryguje. Gdzie się Wy biedne Polaczki podziejecie, gdzie się schronicie. Czy to nie jest zbliżanie się do krawędzi. I ktoś robi się za dobrego proroka, który będzie, poprzez w czasie ostrzeganie robił za wyciągającego nas z leja po bombie. W szerokim spektrum widzę trzy frakcje walczące o miejsce w sercach i rozumach Polaków. Ilu to ekonomów możemy mieć, tylko, że Ci się już z sobą ugadali, że zachowają tyłki tych dotychczasowych w spokoju. A wszystko w imię giewałtu.
Co tam lata. Jak to taki kabaret. Dać sobie spokój? To znaczy nie dbać o dobro wspólne, które zostawił mój ojciec. A jego ślady poniemieckie na plecach. A mój dziadek co przeszedł wojnę 1920. A jego siedzenie za Bieruta i wyjście i śmierć. A moja babka, która siedziała i szukała Dziadka, bo wyszła wcześniej i nic nie wiedziała o nim. A moje dzieci parzcież nie dały by mi spokoju. A nagrywały opowiadania dziadka o jego wojennej poniewierce i Niemca. Polaka dla nas to nir jakaś spatologizowana polityka. Odwrócona do góry dnem i stojąca na głowie. Polityka to chociażby dbałość o pamięć i rodzinę. Przecież jakieś zobowiązanie i uczciwość z tamtym pokoleniem obowiązuje. Zwykła godność i uczciwość, honor.
@gor-al1 Lektura na dobranoc http://www.klubinteligencjipolskiej.pl/index.php/konferencje-i-odczyty/12-konferencje-i-odczyty/473-dzika-prywatryzacja-polskiej-wsi.html
Dobry wieczór. Zajrzę. Ale jakoś u lexie jest przytulniej. Choć jej nie widać czuje się opiekę kobiecą. No co zrobię,że jestem nienowoczesny, a zdecydowany.
Nieśmiertelny temat gazu łupkowego http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,13464410,Czy_Unia_moze_zakazac_nam_wydobywania_gazu_lupkowego_.html#BoxSlotII3img#BoxWiadTxt
@gor-al1 Zanim się pojawisz, podstawowe pytanie: czy ten gaz jest w Polsce w ilościach nadających się do wydobycia na skalę przemysłową? Można zaryzykować twierdzenie, że jest. Różnica polega na tym, czy starczy go na 50, 100 czy 300 lat wydobycia. Żeby się o tym przekonać, trzeba zrobić ponad 100 odwiertów kontrolnych. Na to potrzeba kasy. Fachowcy mówią, że około 3-4 mld zl na odwiert. dotychczas wykonano tych odwiertów około 20. Trzeba to sprawdzić.
Pierniku moje zdanie jest takie, że azali. Nie opłaca się tylko nic nie robić. Mój rozum jest prosty i myślę w sposób nieskomplikowany. Najpierw trzeba sobie postawić pytanie: co to znaczy opłacalność? Miej na pamięci to co sam napisałeś na stronie wstępnej ulicy. i co dał toto.1 pod tytułem: a Szaf powiedział. Wiadomo że nie jesteśmy potęgą technologiczną. Jest wielkie bezrobocie. I czy nie warto pomyśleć, że choćby to był tylko szaflik tego gazy to jego wydobycie da miejsca pracy. To lepiej dawać te miejsca pracy tym, u których kupujemy i uzależniamy się?
To jest argument. Ale najpierw trzeba zadowolić ekologów. Szczelinowanie jest niegroźne dla środowiska pod warunkiem, ze będzie robione zgodnie z technologią. To po pierwsze. Po drugie Polacy proponują stosować do szczelinowania skroplony dwutlenek węgla. To wymaga dopracowania w skali przemysłowej. Dotychczas zrobiono próby w skali manufaktury, czyli trochę powyżej laboratorium. W naszych warunkach nie ma zagrożenia trzęsieniami ziemi, więc nie ma zagrożenia uszkodzenia instalacji doprowadzających. To tyle. Teraz wypada powiedzieć o uwarunkowaniach zewnętrznych.
Dalej o opłacalności: wszystko się opłaca co daje pracę, podnosi człowieka na duchy / sfera psychiczne/ pokazuje, że jest człowiek potrzebny, że kształtuje swój los i wpływa na społeczeństwo/ sfera społeczne. A można szeroko i rozlegle. Zostaliśmy zainfekowani pohukiwaniem, żeśmy pierdoły, nadliczbowi i nic nam się nie opłaca. Już niedaleko do stwierdzenia, że jesteśmy za drodzy w utrzymaniu na garnuszku jakichś tam bonzów unijnych i może wpadną na pomysł uwolnienia się od polskiego ołowiu. Pierniku argument opłacalności jest kompletnie chybiony, tzn. kupy się nie trzyma.
Niestety, nie masz racji. Nie ten kierunek. Są inne źródła energii do wykorzystania. Choćby gazyfikacja złóż węgla kamiennego. Technologia jest opracowana przez polskich naukowców. Ale masz rację w jednym. Trzeba coś robić, a nie mówić w kółko, że się nie da, że nie ma pieniędzy na to, czy tamto.
A czynnik zewnętrzny zawsze będzie kuł swój interes. Zawsze będzie dopłacał aby odstręczyć od rozwoju. Użyje gróźb, przekupstwa i łakoci do ukształtowania swojego widzi się , aby zrobić interes. Tu nie będzie zlituj się. i należy patrzeć na ręce. i nasuwa się takie pytanie co to było jak p. Pawlak podpisywał umowę gzową z Rosją?
Z tymi domysłami to jest tak. W UE uaktywniło się lobby negujące celowość eksploatacji łupków. Stoi za tym Gazprom. Niemcy zainwestowali w rurę i musi im się to zwrócić. Francja postawiła na elektrownie atomowe i póki co nie są w potrzebie. My, jeśli nie będziemy robić swego, zostaniemy w ogonie. Teraz cała forsa inwestorów poszła na Ukrainę. A co ciekawe, Rosja bez rozgłosu szuka gazu łupkowego u siebie. To tak pokrótce.
Ważne jest jeszcze coś. Sfera prawna. UE chce nas udupić zakazami prawnymi. Trzeba stanąć na głowie, żeby do tego nie dopuścić. W ostateczności postawić weto. To nie może być stale gra do jednej bramki.
Warunkiem jest polska władza i poczucie Polaków, że są gospodarzami a nie niedojdami. Unii należy powiedzieć, że może, jak chce , nas całować. Mówienie, że unia to czy tamto. Tak przy nie polskiej władzy wszystko nam dyktuje. Udupić zakazami prawnymi. Udupiamy się sami co widać po trzęsących się majtkach na dupie.
Pierniku. Możemy być w ogonie. Mnie rola ogona odpowiada. Byle ogon był mój. Przynajmniej jest się czym oganiać od much, które nas obsiadły. Sam potwierdzasz to, że nie ma co oglądać się na propagandę. Pomalutku i po cichu. Ale na własnym smarowaniu należy jechać. i nie dawać sobie wmówić żeśmy pierdoły. i Zrobić słuszną kampanię, że Polak nie od macochy a Polska nie jest też macochą i dzieci swoich nie odtrąca. To tylko parobki się rozpanoszyły i robią zamęt z nakazu zagranicy. a jak się bronimy to czynią lament. Choćby inwalidę to się da wyprostować i robi wszystko aby czuł się przydatny. Nie jesteśmy jeszcze takimi inwalidami. Należy mówić jak do pełno sprytnych a nie jak do upośledzonych co to nie myślą.
Ja to mówię od ponad 20 lat. Ale nie ja decyduję. Kiedy pracowałem, to w miarę swoich możliwości nie tylko tak mówiłem, ale i robiłem. Dzisiaj się tego nie wstydzę. Moja filozofia była taka: żeby coś kupić u obcych, trzeba samemu coś wyprodukować i sprzedać. Nie tylko sprzedać. Tylko sprzedawać można do czasu. Przychodzi taki moment, kiedy nie ma co sprzedać. Co wtedy? Kredyt? Też go trzeba spłacić z odsetkami!
Nie bądź rozlazłym, mięczakiem. Najwyższy czas, ażebyś pozbył się tego osobliwego współczucia, jakim darzysz samego siebie. ........................................................................... Nie można być miękkimi, bo wówczas trzeba mieć twardą dupę. Zawsze znajdą się tacy, który PO niej zechcą kopać! .................................................. Dobranoc Pierniku.
@gor-al1 Rozumiem, że pytanie o koncesję dla TV Trwam było rzucone przez Ciebie w przestrzeń blogu. Nie chce tam zabierać głosu, bo moja wypowiedź może być różnie odebrana. Spróbuję jednak przedstawić swoje zdanie. Zacznę od tego, że jestem znudzony, czy raczej zdegustowany tematem. Dlaczego? Choćby dlatego, że próbuje się przedstawić sprawę jako prywatne działanie o. Rydzyka. Nikt na to nie reaguje. Wypada jednak przypomnieć, że rozróżniamy Kościół instytucjonalny i Kościół hierarchiczny. Instytucjonalny trwał, trwa i trwać będzie. Metamorfozy przechodzi Kościół hierarchiczny. Nawet niewtajemniczeni widzą, że toczą się rozgrywki między poszczególnymi frakcjami. Nie powinny one przysłaniać spraw zasadniczych dla funkcjonowania Kościoła. Działania wiernych i sympatyków TV Trwam są i będą nieskuteczne bez wsparcia hierarchii kościelnej. Ludzie mają krótką pamięć i do tego wybiórczą. Zapomnieli, że elity styropianowe „Solidarności” zostały wykreowane przy wydatnej pomocy Kościoła. Dzisiaj te elity uważają, że nie mają żadnego długu wdzięczności. Kościół nie wykorzystuje swoich uprawnień wynikających z konkordatu. Dotyczy to również możliwości nadawania programów telewizyjnych zgodnych z nauką Kościoła. Pluralizm medialny nie polega na tym, że stacja w nazwie ma słowo „religia”. Na marginesie, moim zdaniem, obecna sytuacja jest wygodna dla hierarchów. Są zbyt zajęci sobą. Ciągle mam przed oczami sprawę biskupa Jareckiego. Z jakichś względów nie pasuje Nyczowi. Wiadomo, że jak się chce psa uderzyć, kij zawsze się znajdzie. Biskup Jarecki nie jest jakimś tuzinkowym biskupem. Jest , czy był, biskupem pomocniczym Nycza. Wyjeżdżał z terenu archidiecezji. Nikt nie zwrócił uwagi, że nawalony jak stodoła po żniwach siadł za kierownicą? Naiwny to ja może jestem. Ale aż tak to nie. Takich gier i gierek jest o wiele więcej. Hierarchowie sobie po prostu nie radzą. Od dawna. Na to nakładają się stare sprawy związane z brakiem lustracji i niestety V kolumna w Kościele. Trudno w to wszystko uwierzyć, ale faktów się nie zmieni.
p.s. Odezwę się dopiero późnym wieczorem. Mam wychodne.
Chyba już dziś się nie poczytamy. Napiszę, że masz rację. Jest to jednak niewielki wycinek zjawiska. Główne źródło choroby pt. przyznanie miejsca na pleksie. Leży w nieuczciwym przeprowadzeniu postępowania koncesyjnego. Ta cała czereda masońsko ubecka boi się nie siły modlitwy- to mogą tylko ośmieszać, kpić. Boi się części oświecającej rozumy Polaków. Realizowanej edukacji społecznej i historycznej. Nie uświadczysz nauki nauki społecznej kościoła nigdzie poza mediami toruńskimi. Co do wątku, który poruszyłeś nie będę się odnosił. Ty piszesz ogólnie. i to wystarczy. Mógłby też dorzucić i szczegółów i znanych i nie znanych. A tych ogólnych wiemy tyle,tzn. ja wiem, że jak się ten kościół postępowy nie opamięta to sam się zawodu pozbawi. Tak zawodu, ponieważ robią z siebie pracowników. Walczą o te 0,5% jakby to miało być ich misją. Teraz dopiero mogą się rozpocząć jazdy i stawianie wymagań i zejście na żebry. Tv Trwam i RM niszczy, łamie monopol nie w takim zwykłym nadawaniu. A w nadawaniu i demaskowaniu tego całego zła. Tak masz racje, milczenie biskupów to może wyglądać jak kupowanie przychylności. Ale czy nie było takim czyś liczenie na odwzajemnienie, o tym piszesz, ze strony Solidarności. I z tego powinna być wyprowadzona nauka, a nie naiwne trwanie przy załatwianiu dla siebie 0,5%. Przecież to niema mocy przetrwania. A i zabawić się wesoło nie da. Pozdrawiam.
W jakimś stopniu mam rację. Ty tez mi ja przyznajesz. Problem ma znacznie szerszy wymiar. Sam zwróciłeś na to uwagę. Zwłaszcza hierarchia kościelna zapomina o tym, że królestwo Boże nie z tego jest świata. Wobec otaczającej nas zewsząd biedy walka o 0,5% czy komisja majątkowa robią złą robotę. Osoby postronne to widzą. I im bardziej są oddaleni od Kościoła, tym ostrzej to widzą. I krytykują. Czy to jest właśnie kryzys w Kościele Katolickim?
Pierniku obudź się. Bywaj!!!!!!!!! Temat gorący jak kartofel, którym ciskają. vod.gazetapolska.pl/3400-starcie-z-ruchem-narodowym vod.gazetapolska.pl/3415-starcie-z-ruchem-narodowym-cz-2
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,13474676,_Twarz_chrzescijanstwa_wg_srodowiska_Radia_Maryja.html#BoxSlotII2img http://wyborcza.pl/1,75478,13470023,Kto_niszy_Kosciol__Dominikanin__O__Rydzyk_i_biskupi.html#BoxSlotII2img Są znane odpowiedzi na wszystkie pytania. Tylko kto je daje? Wrogowie, czy przyjaciele?
Jeszcze jedna łajza dołączyła do chóru opluwaczy http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,13474975,Mazowiecki__Slucham_czasem_radia_Maryja__To_przerazajace.html#BoxWiadTxt.
Pierniku szybko piszę. Zaraz wypalam domu na cały dzień. No cóż z stary jestem, że by zmieniać poglądy i postawę, która są u menie uformowane . Powstały na skale nie na ruchomych piaskach przesypujących się wraz z powiewem wiatru. A taki powiew ma przenieść ten piasek w inne miejsce, tak jak mają być przeniesione akcenty, strachy, lęki, nienawiść pod wpływem takich właśnie krzyków. Mają one, te krzyki zaprowadzić nowy porządek myślenia i właśnie przekonaniu, że dobrodzieje to właśnie My, krzyczący. To My, Mazowiecki, Tygodnik Powszechny, Wyborcza TVN, Odszczepieni zakonnicy, K. Bonieckie, jesteśmy zaściankowy katoliku kompasem dla Was. Tygodnik powszechny należy do Grupy TVN. Dlatego Ojciec piszący w tygodniku jest niewiarygodny. Przecież nie opublikowali by tego artykułu jakby był inny. A p. Mazowiecki? A wystarczy znać jego przeszłość i machnąć ręką. Tak się składa, ze ja non stop słucham radia M. Jest ono/RM/ naszym życiem. Nauczyło się modlić, wierzyć głęboko w Boga, nauczyło myśleć, czuć jeszcze bardziej po Polsku. Sponsoruję to radio jak tylko mogą. Nie razi mnie odpychająco nic. Śmieszą nieraz i nawet denerwują potknięcia niektórych prowadzących. Jednak to nie mankament odpychający i dający powód kwestionujący istnienie tej Grupy Medialnej. Już o samym sposobie prowadzenia rozmów ze słuchaczami nie napiszę- to wielka kultura. A co do Biskupów. Ojczulek Dominikanin nie ustawiał by lepiej Biskupów. Nie opowiadał by, ze idą na smyczy o. Rydzyka. Przecenia O.R i infantylizuje Biskupów. A przecież takich niedorozwinięte dzieci O. Dominikanie mają, mieli u siebie, to Ci, którzy wychodzą ze Zakonu i produkują się medialnie. Nie wiem ale czy O. Dominikanin nie jest takim malowanym O. Turowskim ze Smoleńska? No i oczywiście gadka o krociach wyrażonych ilością pieniędzy. I najprawdopodobniej o to chodzi. A nie od dziś wiadomo, że mamona niejednego namówiła do szkalowania. Ponadto podejrzane jest to, że bije się cały czas w Media Toruńskie. I całe zło widzi się w nich. Już tylko z tej nawałnicy widać, że niemożliwe jest skumulowanie wszystkich grzechów polskich w Toruniu. To po prostu odbieranie zdrowego rozsądku ludziom. Ojciec zarzuca zło a sam posługuje się kalumnią. Mówi o metodzie i ośrodku a sam posługuje się nimi. No cóż złoszczą się dlatego, że lekcja ogłupiania nie odniosła 100% sukcesu. I mówi Niesiołowski do Dworaka:"co jeszcze tego Rydzyka Ćwiczycie?": " nie bój się" pociesza p. Niesiołowski. Co się tłumaczy, że ma się P. Dworak nie lękać, pomoc nadejdzie i będzie ratunek,ma się nie dawać i spełniać wytyczne.
Miałem cały dzień na przemyślenia. Jesteśmy obaj w kwiecie wieku i jesteśmy ludźmi poważnymi. Nie mamy jeszcze życia za sobą. Ale mamy bagaż doświadczenia życiowego za sobą. Stać mnie na obiektywną ocenę rzeczywistości. Widzę wielkość Kościoła i widzę ułomności jego urzędników. To nie przejęzyczenie. To rezultaty nowomowy, która coraz częściej zyskuje sobie u nas prawo obywatelstwa. Ksiądz, podobnie jak żołnierz, służy a nie pracuje. Księża o tym często zapominają. Ci, którzy po święceniach, występują z Kościoła, to ludzie słabi duchem. Dla nich ważniejsze jest korzystanie z uciech świata doczesnego. A ci odszczepieńcy nie idą do nowych zajęć, ale zdobytą w uczelniach kościelnych wiedzę wykorzystują do walki z Kościołem. Stąd taka ich popularność wśród wszelkiej maści ateistów.
Zaczęliśmy zupełnie o czym innym. Podmiot jakby ten sam. Natomiast przedmiot umknął. Natomias co do przewartościowań masz rację. Do uzasadnienia dałbym nieco treści. Ale po co siać zgorszenie opowiadając przykłady. Lepsza jest zasada, aby wziąć brata na stronę i powiedzieć jemu, że błądzi. Dlatego to co robi zakon Dominikanów niektórymi jego przedstawicielami jest nie do zaakceptowania. Nie realizują właśnie tej ewangelicznej zasady pouczania się nawzajem po cichu. I na pewno pierwsi spadną z gałęzi. Często bywam na Jamnej. Lubię latem tam pojechać i wśród gór pobyć i uczestniczyć we Mszy Sw. Są tam dominikanie. Tylko, że jacyś inni.Znam ich tylko przez to doświadczenie. Natomiast jestem związany z Jezuitami. Moje dzieci też, w czasie studiów, uczestniczyli w duszpasterstwach Jezuickich. Na złe im to nie wyszło. Znam poprzez nich duszpasterstwa jezuickie na KUL i na Kopernika w Krakowie. O moim warszawskim nie wspominam. To tak dawno. Kończę ten moment kościołowy.
@gor-al1 Pisałem dzisiaj o tematach zastępczych. Wokół nas dzieją się rzeczy ważne, wręcz historyczne. A media zamulają nas odgrzewanymi kotletami w rodzaju pogromów żydowskich. Co dziwne, nikt na to nie reaguje. Spływa to jak po kaczce woda. Czy to ma być normalne?
Wydaje się, że propaganda już nie nadąża. Zacięła się i dlatego stosowana jest najprymitywniejsza metoda - przemilczanie. Nawet nie wrzucają już głupich wstawek. W rodzaju świnka w kropki lub zakładanie stringów krowie. I niech już ten Kaczobus rusza w Polskę.
Pójście Donalda T. w lud skończy się tym, że go gdzieś obiją, jak to miało miejsce parę lat temu po powodzi, pod Sandomierzem. Po to jest centralny szczebel zarządzania, żeby racjonalnie wydawać pieniądze. Budżetowe i unijne. Ludzie mogą to oceniać, a nie proponować cele. To pomieszanie pojęć.
These oils have been tested and proven to be effective against a variety of warts. Touching your chin frequently will transfer these germs and dirt to the chin area which may result in acne on chin.
After throughly washing the area then placing ice on top of acne will support with the swelling and pain.
Cellulite is an unsightly dimpled appearance, especially around the thighs. The folding action Endermologie creates causes the connective issues to stretch. You must understand that the body is designed to move.
@lexie 2010
OdpowiedzUsuńWitam, witam :)
Widzę, że czuwasz.
Czy można zbanować tego natręta na stronie głównej, który zawiesza tam reklamy?
Ostatnio mam często kontakt z internetem tylko przez mobilne urządzenie co jest odrobinę uciążliww.Mam nadzieje na zmianę więc postaram się przyjrzeć co się dzieje.Pozdrawiam serdecznie.
UsuńLexie
W tle hecy z odwołaniem i powołaniem na wicemarszałka kogoś z RP przebąkuje się o przygotowaniach do sprzedaży LOTOS-u Rosjanom.
OdpowiedzUsuńTo wiele wyjaśnia. Stare chwyty ciągle się sprawdzają.
Wypada przypomnieć znane od dwóch lat stanowisko rządu w tej sprawie
OdpowiedzUsuńhttp://www.wykop.pl/ramka/681611/tusk-nie-ma-powodow-by-powstrzymac-sprzedaz-lotosu-rosjanom/
Dla JVR liczy się tylko kasa.
@Stary.piernik szukam linka do dzisiejszej konferencji naukowców w sprawie Smoleńska, robi się bardzo ciekawie. Wygląda na to, ze jest przyzwolenie na powołanie nowej komisji, może się mylę, ale tak wygląda jakby zmieniała się narracja.
OdpowiedzUsuńJest tu
OdpowiedzUsuńhttp://niezalezna.pl/38091-debata-smolenska-transmisja
Fragment końcowy transmisji na żywo /około godziny/ słuchałem. Teraz szukam komentarzy w informacjach bieżących, ale cisza. Czyli jest normalnie.
Pozdrawiam
Dziękuję tutaj jest w tym temacie ciekawa wypowiedź:
Usuńhttp://www.rmf24.pl/news-prof-nowaczyk-w-rmf-fm-polska-jest-na-kolanach-smolenskich,nId,891919
To akurat słyszałem na żywo.
UsuńJest jeszcze jeden temat, który robi karierę
Pisałem o tym wcześniej
http://lubczasopismo.salon24.pl/krecianora/post/483814,wiosna-dojdzie-w-polsce-do-interwencji-zbrojnej-panstw-obcych
Sprawę uważam za niezwykle poważną.
A tu się ukryliście. Dopiero teraz dostrzegłem.
OdpowiedzUsuńZmroziło mnie to wszystko co podałeś.
Na jednym z filmów jest Szeremietiew. Ty jesteś krytyczny do niego.
Dzieją się różne dziwne rzeczy. Próbuję to ogarnąć.
UsuńDobry wieczór.
OdpowiedzUsuńPierniku. Nie ma co próbować. Bo kupę to na nas narobią. Wszyscy się kłócą. Partii jak we psie flaków. Ten w takich służbach tamten w innych. Tan gazetę zakłada, tamtemu ekran podpieprzyli. Szykujemy sobie bat na dupę. A jeszcze i Rydzyk jest zły. Każdy ma coś dla siebie. Boże musisz interweniować i daruj, że się łajdacze i przeklinam.
Tu mieszanie odbywa się na całego. Pod tym linkiem
OdpowiedzUsuńhttp://lubczasopismo.salon24.pl/krecianora/post/483814,wiosna-dojdzie-w-polsce-do-interwencji-zbrojnej-panstw-obcych
gdzie są opowieści o Białymstoku jest ciekawa informacja nt. Mossadu w Polsce.
Niestety, ale to czysta prawda. Mówił o tym już nieboszczyk Petelicki.
Ja się na tym wszystkim nie znam, ale tak na moją miarę, to za dużo tego kombinowania z tej niby "prawej" strony. Tego wieszania psów jedni na drugich. Napuszczania wzajemnego, szczucia. Można już ułożyć wiele rzeczy, że nie dzieją się beż przyczyny. Nie wiem czy widziałeś jak w Bundestagu jakiś Salcie rozpaczała a sala jej klaskała. Albo raptem z Monachium daje jakiś Niemiec głoś w sprawie Smoleńska. Dla mnie to jakieś nieprzypadkowe. A wpadam w depresję. Widzisz już skutek jest. Chyba będą się pakował. Śmignę do dzieci i już.
OdpowiedzUsuńJeszcze jedno. Pamiętasz ten film, który dałeś o prezydencie Kaczyńskim w Izraelu. Ja dałem cały A Ty spytałeś czy mam lepsze samopoczucie. Odpowiadam teraz, że mam poczucie, że się nie sprawdził, był za niemrawy/ Czy co?
Staram się jakoś w tym znaleźć, ale jest tego za wiele. Tu nie ma miejsca na przypadek.
OdpowiedzUsuńWyjechać stąd można. Ale czy to coś załatwia?
Według mnie ciągle nie potrafimy określić do jakiego stopnia jesteśmy naiwni.
Bo co do tego, że nas rozgrywają nie masz chyba wątpliwości?
Jeszcze takie pytanie związane z prawicą. Gdzie ona jest? Komu wierzyć?
OdpowiedzUsuńDzisiaj gdzieś znalazłem materiały o Wileckim. Ze zdziwieniem stwierdziłem, że facet nie ma rodziców. Urodził się i od razu skończył liceum. Potem już miał całe życie z górki. Związany z PZPR. A na prezydenta kandydował jako narodowiec. I ludzie się na to nabierają. Takich jest sporo.
To w takim razie niech już krzyczą hande hoh. Bo handel hoh to już zrobiony.
OdpowiedzUsuńPierniku dobranoc.
Może jutro porozmawiamy. Jak będę na siłach.
Dziś myślałem, że wykorkuję.
Pozdrów Lexie. A co tam będę się Tobą wyręczał. Lexie uściski.
A więc dobranoc.
UsuńDo jutra.
@goral
UsuńDziękuję i zdrowia życzę, bo pogoda nie rozpieszcza zwłaszcza sercowców.
Czy nie zaskoczył Was ten pobór dla rezerwy? A młodzi w łóżkach z laptopami, ale czasy:)
@lexie2010
UsuńMnie nie. To nie jest pobór. Chodzi o ustalenie, ile mięsa armatniego waadza ma do dyspozycji na wypadek zagrożenia wojennego. Chyba, że zostanie przywrócona zasadnicza służba wojskowa.
A to nie jest niemożliwe.
Czy coś się zmieniło w kwestii zagrożenia? O ile dobrze zrozumiałam Tusk to zachód nas będzie bronił, więc...?
Usuń@stary.piernik, witam!
UsuńNie sądzę, żeby się zmieniło. Chwilowo udają, że nie ma tematu, bo teraz na warsztacie jest Grodzka i Nowicka.
UsuńAle ciekawie może być jutro po Brukseli. Zanosi się na to, że Francja zrobi nam kuku. Co wtedy?
@lexie2010
UsuńOczywiście witam również :)
Zanadto zajmuje się tematami zamiast pamiętać o kindersztubie ;0)
p.s. Zaraz mnie @gor-al1 zruga.
@stary.piernik
OdpowiedzUsuńJak dla mnie po wczorajszej konferencji cisza w mediach w sprawie Smoleńska jest zadziwiająca, cały raport Millera nadaje się do kosza. Zastanawiam się czy poprawiając i ukrywając niektóre informacje komisja nie popełniła przestępstwa. Choć całość postępowania w tej sprawie określiłabym jako przestępczą działalność:(
Dałem na @katarynie linki do materiałów upublicznionych. Na uwagę zasługują dwie informacje z @niezależnej, o uszkodzeniach płuc ofiar katastrofy i postępowaniu prokuratury wobec J. Millera z zamiarem oskarżenia o niedopełnienie obowiązków na stanowisku szefa SWiA.
UsuńPoza tym, to chyba trwa gorączkowe poszukiwanie tematu, który mógłby przykryć konferencję i jej ustalenia.
Ale jak tam napisałem, coraz trudniej idzie zamiatanie pod dywan. Stale coś wystaje.
Dobry wieczór lexie2010.
UsuńPiernika już witałem. Lexie widzisz jak Piernik dorabia mi kopyta. Zaraz zacznie mnie podkuwać.
Spoko. Już jestem.
UsuńMuszę być i tu i tam. Do tego jeszcze chciałbym na mecz rzucić okiem.
Taki mały przypadek schizofrenii :)
Wszystko rozumiem. I dużo wiem. I nieprawda, że mam długi język, a Lexie nazwała tę przypadłość nerwowymi pazurkami.
UsuńJa też dłubię swoje.
Proszę oglądać spokojnie mecz.
Teraz np rozkoszuję się tym: II OSK 910/07 - Wyrok NSA z 2008-07-24
UsuńCzyżby to było tzw. zajęcie dodatkowe?
UsuńJestem już zboczony. Śmieję się, robię "doktorat". A zainfekował mnie tym mój synuś. Jak nieraz dyskutujemy. To dom wypala.
UsuńTo żadne zboczenie. Raczej zainteresowania poboczne.
UsuńMonokultura nawet w rolnictwie nie jest mile widziana.
Tak mówisz, że to nie zboczenie? Też tak uważam, tylko żartowałem. Ćwiczę umysł. Wiesz to jest strasznie. Bo podobno przez to, że mam takie zainteresowania, stałem się nie do wytrzymania. Takie ma informacje od ślubnej. Ale tak jak powiedziałem to jest nie moja wina. Tylko, że winowajcy tego się nie zarzuca. Patrzy się w niego ja w święty obrazek, jak to mamcia w synusia.
Usuń....................
Mieliśmy porozmawiać na inny temat. Ale dziś już się pożegnam.
Mówię dobranoc Tobie i Lexie.
Szkoda, że nie ma pozostałych kobitek. Myślę o Gsl i Jonnnie.
Dobranoc.
@jo.aszka czasem pojawia się na @katarynie. @gsl zeszła do podziemia, albo znudziło jej się.
UsuńPoza tym, nie każdy ma czas na stukanie w klawiaturę. Zwłaszcza jak przestaje go to rajcować.
Ale to potwierdza, że nie mamy zdrowia do pracy organicznej. Jakiś zryw, to owszem.
Znowu uogólniam.
Więc dobranoc.
Może jutro zdołamy porozmawiać?
Też małe szanse, bo to tłusty czwartek. Zbliża się koniec karnawału.
Jak ten czas leci!
A mecz? Cóż, trzeba pracować, a wyniki przyjdą.
OdpowiedzUsuńNiekoniecznie same.
Znawcy zaczynają harce. Krytykują wszystko jak leci.
Czy to krytyka konstruktywna?
Zakumkał, czy nie zakumkał? Ten Piernik?
OdpowiedzUsuńJak myślisz?
UsuńNo wiedziałem. Co tu myśleć!
UsuńAle serio, oddalam się do pączków.
OdpowiedzUsuńTrochę późno, ale tak wyszło :(
Co tym sądzisz?http://niezalezna.pl/38199-jednak-krew-sie-liczy
OdpowiedzUsuńWedług mnie bardzo znamienny tekst. Napisany nieco pokrętnym językiem. Jednak bardzo czytelny. Potwierdza to, czego się domyślałem. Czas pokaże na ile taki kierunek jest uczciwy. Na pewno jest konieczny. A czym i w jaki sposób wzmocniony. Na pewno to jest istotny front i "barykada". I czy na pewno chcą się pozbyć nawisu zbrodniczego. Tu nie wiadomo?
Według mnie to kolejny dowód na testowanie nas. Młody W. ma dobre rozpoznanie tematu. Ale to nie wszystko. Zobaczymy jak to się rozwinie. Ciekawa jest dyskusja pod tekstem. Więc do porządku dziennego nad tym przejść nie można.
Usuńp.s. teraz Pospieszalski w TVP Info.
To mam iść oglądać? Zrozumiem co?
UsuńOglądam właśnie. Tym razem o przewałach przy budowie autostrad.
UsuńPowtarzam za @Markiem z @kataryny
OdpowiedzUsuńZNALEZIONE W SIECI
Polska 72,9 mld euro = 15.000 Euro na osobę (38,5 mln)
Węgry 23 mld euro = 23.000 Euro na osobę (10 mln ludzi)
Czechy 22 mld euro = 21.000 Euro na osobę (10,5 mln ludzi)
Portugalia 20 mld euro = 20.000 Euro na osobę (10 mln ludzi)
Słowacja 15 mld euro = 27.000 Euro na osobę (5,5 mln ludzi)
Chorwacja 8 mld euro = 18.000 Euro na osobę (4,5 mln ludzi)
Litwa 6 mld euro = 17.000 Euro na osobę (3,5 mln ludzi)
Wszystkie te kraje sa wedlug Eurostat bogatsze (pkb na osobe) od Polski. I Tusk znowu mówi, ze dostaliśmy najwiecej. Tak w ogólnych liczbach, ale tak naprawde zamiast 72,9 powinnismy uzyskac 32 mld EURO wiecej, jeśli chcemy porownywac sie z Wegrami.
To a propos sukcesu Donalda T. odniesionego w Brukseli.
Dzień Dobry Pierniku.
OdpowiedzUsuńIle płacimy rocznie składki do UE?
Dzień dobry!
UsuńCo do zasady to wygląda tak
http://polskawue.gov.pl/Przeplywy,finansowe,miedzy,Polska,a,budzetem,UE,235.html
Jeśli to za mało, znajdę jeszcze.
Pozdrawiam w niedzielne popołudnie :)
http://archiwum.patriota.pl/169_polska_doplaci_do_unii_europejskiej_80_miliardow_euro/
OdpowiedzUsuńciekawa informacja z czasów początków uczestnictwa Polski w UE.
http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,11668363,Ile_Polska_placi_za_bycie_czlonkiem_organizacji_miedzynarodowych.html
OdpowiedzUsuńto też jest ciekawe.
http://www.naszdziennik.pl/wp/22286,jalmuzna-dla-polski.html
OdpowiedzUsuń@lexie
UsuńDobry wieczór!
Zgodzisz się, że ten artykuł nie wyczerpuje problemu. W linkach, które podrzuciłem Góralowi jest rozwinięcie informacji o kosztach innych niż wymienione w artykule.
Na końcu zostaje pytanie: ile dokładamy do tego interesu?
Bo ten rzekomy zysk wydaje się iluzoryczny.
Dzięki Pierniku. A wszystko to Jałmużna dla Polski:
OdpowiedzUsuńhttp://www.naszdziennik.pl/wp/22286,jalmuzna-dla-polski.html
A historyk się cieszy do kawałka sera.
Dobry wieczór.
UsuńA co poza tym?
Historyk cieszy się z czego innego.
UsuńJeszcze raz udało się wcisnąć lemingom kit.
Moim zdaniem nasz problem uczestnictwa w przedsięwzięciu o nazwie UE bierze się stąd, że daliśmy sobie narzucić niekorzystne warunki wejściowe. Teraz ponosimy tego konsekwencje. Poczynając od spraw rolnych.
OdpowiedzUsuńDo tego nie wiemy za jakie świecidełka zostaliśmy sprzedani. Zrobiono to za czasów Buzka i L. Millera.
Pierniku chodziło mi właśnie o te fantazje na temat, że dają nam mannę z nieba. Za którą przecież płacimy.
OdpowiedzUsuńWróciłem dziś ale już uciekam. Zjazd z 39C z kreskami nie jest przyjemny. A i mogę gadać gorzej niż od rzeczy. Pozdrawiam. Biorę coś na sen i zmykam.
Jak grypa atakuje świat medycyny, to znaczy, że żarty się skończyły.
UsuńZdrowiej mi!
Dobranoc.
Zapowiedź abdykacji papieża Benedykta XVI jest niewątpliwie wiadomością dnia. Trzeba jednak pamiętać, że papież to też człowiek i w pewnym okresie swego życia nie jest w stanie podołać obowiązkom.
OdpowiedzUsuńKto będzie następcą? Od dzisiaj zaczną się spekulacje.
Podczas meczu tenisowego reprezentacji kobiecych Polski i Izraela, rozgrywanego w piątek w Izraelu, doszło do ekscesów kibiców izraelskich wobec reprezentantek Polski.
OdpowiedzUsuńniezalezna.pl/38358-tenisista-potwierdza-incydent-w-izraelu
Ciekawe, czy usłyszymy wyraźnie o co poszło? Na miejscu byli przedstawiciele PZT i nagle zostali dotknięci amnezją.
niezalezna.pl/38352-izraelscy-kibice-do-siostr-radwanskich-katolickie-si
Czy antypolonizm będzie tolerowany, bo ważniejsza jest poprawność polityczna?
http://niepoprawni.pl/blog/3081/geneza-ub-1
OdpowiedzUsuńhttp://niepoprawni.pl/blog/3081/geneza-ub-2
Dobry materiał.
Znalazłem ostatnio taki tekst
OdpowiedzUsuńinfonurt3.com/index.php?option=com_content&view=article&id=3723:wadysaw-bartman-vel-bartoszewski&catid=44:sensacje&Itemid=53
Nie jest to coś nowego, ale wiele informacji zebrane w jedno miejsce.
p.s. Odpowiedzi na postawione na końcu tekstu pytania raczej nie doczekamy się.
Podobnie jak nie doczekamy się takiego tekstu opublikowanego w mediach mainstreamowych.
Takie czasy :(
Zmarł Aleksander Gudzowaty
OdpowiedzUsuńwww.ekonomia24.pl/artykul/705507,980667-Zmarl-Aleksander-Gudzowaty.html
Cześć Jego pamięci!
p.s. Ciekawe jakie wiadomości wypłyną w związku z tą śmiercią?
Zanim ktoś osądzi śp. Aleksandra Gudzowatego proponuję przeczytanie
OdpowiedzUsuńwww.swiatowid.fora.pl/a-co-tam-panie-w-polityce,11/testament-aleksandra-gudzowatego,699.html#14173
Zdziwieni?
Ja bardzo, jedno jest pewne wiedział o czym pisze.
Usuń@stary.piernik
OdpowiedzUsuńmożna coś więcej w tym temacie?
@lexie
Usuń????????????
Gudzowaty prowadził swój blog
OdpowiedzUsuńhttp://gudzowaty.blog.onet.pl/
Ostatni wpis tam zamieszczony pochodzi z 22 stycznia 2013 roku.
zwraca uwagę brak komentarzy pod wpisami.
Poza tym pisał na Nowym Ekranie
http://gudzowaty.nowyekran.pl/post/54504,ten-paskudny-walesa
Parę szczegółów tabloidowych o Zmarłym
OdpowiedzUsuńhttp://www.fakt.pl/Gudzowaty-zostanie-pochowany-w-grobowcow-z-klamka-wewnatrz-Pogrzeb-Aleksandra-Gudzowatego-na-cmentarzu-na-Woli,artykuly,200305,1.html
Ile w tym jest prawdy?
OdpowiedzUsuńhttp://www.fakt.pl/Gudzowaty-Pieniadze-to-nie-wszystko,artykuly,39655,1.html
Tu mniej lukrowany życiorys
OdpowiedzUsuńhttp://www.pb.pl/2999801,4064,zmarl-aleksander-gudzowaty
Tu jest trochę szczegółów biznesowych i politycznych dotyczących udziału Gudzowatego w biznesie gazowym
OdpowiedzUsuńhttp://bezdekretu.blogspot.com/2010/01/gazowy-gambit-czy-gra-na-krawedzi.html
Ta informacja często jest powtarzana
OdpowiedzUsuńhttp://www.jewish.org.pl/index.php/pl/wiadomopci-mainmenu-57/2754--aleksander-gudzowaty-laureatem-nagrody-adl.html
Niedokończony pomysł Gudzowatego
OdpowiedzUsuńhttp://cyklista.wordpress.com/2012/08/27/uszaty-gudzowaty-poglebia-stosunki-polsko-izraelskie/
Tu jest mowa o marcu, a w innym miejscu On pisał na blogu, że w maju 2013 r.
Policjantka jeździ - free disc.pl
OdpowiedzUsuńfreedisc.pl/download/71299
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat
/Angora nr 18 z 2012 str. 21/ artykuł o nowym pomyśle Gudzowatego
To do poczytania jutro
OdpowiedzUsuńhttp://www.money.pl/archiwum/felieton/artykul/jakimczyk;straszak;wsi;i;sumienie;likwidatora,49,0,355889.html
Znalazłem cały wywiad z Gudzowatym
OdpowiedzUsuńhttp://www.polskieradio.pl/9/299/Artykul/211130/
Kto pamięta jeszcze tą historię?
OdpowiedzUsuńhttp://www.polskieradio.pl/7/129/Artykul/237795/
Ciekawe, że nie było żadnego dalszego ciągu. Przynajmniej oficjalnie.
Do czego zdolni są starsi bracia w wierze
OdpowiedzUsuńwww.dailymotion.com/video/xxdmss_gaza-the-killing-zone-pl_lifestyle#.USPRU_IpuGc
Czego możemy oczekiwać po kandydacie na ministra spraw wewnętrznych?
OdpowiedzUsuńhttp://www.tvn24.pl/biznes-gospodarka,6/bloomberg-co-dalej-polska-liberalna,130991.html
Słuchając komentarzy po dzisiejszym wystąpieniu Donalda T. w sprawie proponowanych zmian w rządzie mogę powiedzieć, że nastał czas dla bmw.
OdpowiedzUsuńTo tyle.
@stary.piernik
OdpowiedzUsuńPierniku niesamowite. Sądzę, że dobrze się domyślam. W moim przypadku co czynisz?
Jestem stabilny! Nawet bardzo stabilny. Zniesmaczenie pozostaje.
Pozdrawiam.
Przepraszam, ale zbyt wiele spraw ostatnio poruszyłem i nie chwytam.
UsuńJuż rozumiem. To proste. W internecie można wiele znaleźć nawet jak to pochowają. Trzeba wiedzieć o co pytać.
UsuńTu facet pozostawia za sobą zbyt wiele śladów. To tyle.
Wątek wrocławski?
OdpowiedzUsuńZwiązany ze Schetyną. Dawna sprawa, ale z kategorii niedokończonych.
UsuńKrótkie info
Usuńhttp://www.mowimyjak.pl/fakty/informacje/kim-jest-grzegorz-schetyna,22_31794.html
Nie wyczerpuje tematu.
@stary.piernik
OdpowiedzUsuńTak po starej znajomości powiem Ci - nie pieprz i nie rżnij Greka. Bo rozśmieszasz mnie.
Serio nie rozumiem o co Ci chodzi?
UsuńMam zamilknąć?
Zaraz zamilknąć! Gdyby nie Ty nie byłbym ćwierć cywilizowany.
Usuń@stary.piernik
OdpowiedzUsuńChodzi o tego prof. P. Żuka z Wrocławia. Źle myślę?
Dobrze początkowo myślałem.
UsuńAle co Cię dziwi w tej sprawie?
No widzisz jaki Ty mądry. Ale musiałeś mnie ciągnąc za język. Kurna podstępny jesteś!
UsuńDla jasności. Żuk jest związany z wrocławskim SLD.
UsuńDość wysoko postawiona figura.
A czy nie podejrzewasz, że to nasz rycerz-turniejowy?
UsuńNie sądzę. Ale wykluczyć nie mogę. Nie ta kategoria.
UsuńGłowy jednak nie dam ;0)
Jeśli chcesz coś więcej poczytać wpisz w google :profesro Piotr Żuk Wrocław.
OdpowiedzUsuńZajęcie na cały wieczór :(
Nie chcę czytać. Ale zgadza się metryka? Wiesz o kim piszę?
UsuńWiem. Ale to mało prawdopodobne.
UsuńTemu szkoda byłoby czasu. Prędzej by komuś zlecił taką robotę.
To zamykamy te fantazję.
Usuń@gor-al1
OdpowiedzUsuńPonieważ nie samym chlebem człowiek żyje, proponuję w ramach odświeżenia pamięci zajrzeć tu
http://niepoprawni.pl/blog/394/czas-odejsc-panie-schetyna-aleksander-scios
Wojna z Rosją – możliwe scenariusze
OdpowiedzUsuńhttp://niezalezna.pl/38724-wojna-z-rosja-mozliwe-scenariusze
A co Ty na takie banialuki. Prorocy z Koziej Wólki. Pierwsi do matuli pod spódnice uciekną. A bed€ti ci snuli proroctwa. Czyste nabijanie kasy na głodnych dreszczyku emocji.
Pomyśl, kto jest głupszy? Ten co to napisał, czy ci, którzy to komentują?
UsuńZagrożenie ze wschodu było zawsze. Ale o wojnie nie ma co marzyć. Rosja nie jest gotowa. Przechodzi modernizacje sił, a to potrwa kilka lat.
Dzisiaj nie mają powodu wszczynać jakichkolwiek awantur.
To dla nich żaden biznes.
Na Białorus też nie ma co liczyć :(
Właśnie. Jakoś niektórzy strasznie by chcieli nastraszyć. Sądzę, że właściwe jest postawienie pytania: kto taką orkiestrą dyryguje. Gdzie się Wy biedne Polaczki podziejecie, gdzie się schronicie. Czy to nie jest zbliżanie się do krawędzi. I ktoś robi się za dobrego proroka, który będzie, poprzez w czasie ostrzeganie robił za wyciągającego nas z leja po bombie. W szerokim spektrum widzę trzy frakcje walczące o miejsce w sercach i rozumach Polaków. Ilu to ekonomów możemy mieć, tylko, że Ci się już z sobą ugadali, że zachowają tyłki tych dotychczasowych w spokoju. A wszystko w imię giewałtu.
OdpowiedzUsuńA może by dać sobie spokój z polityką na stare lata?
UsuńCo tam lata. Jak to taki kabaret. Dać sobie spokój? To znaczy nie dbać o dobro wspólne, które zostawił mój ojciec. A jego ślady poniemieckie na plecach. A mój dziadek co przeszedł wojnę 1920. A jego siedzenie za Bieruta i wyjście i śmierć. A moja babka, która siedziała i szukała Dziadka, bo wyszła wcześniej i nic nie wiedziała o nim. A moje dzieci parzcież nie dały by mi spokoju. A nagrywały opowiadania dziadka o jego wojennej poniewierce i Niemca. Polaka dla nas to nir jakaś spatologizowana polityka. Odwrócona do góry dnem i stojąca na głowie. Polityka to chociażby dbałość o pamięć i rodzinę. Przecież jakieś zobowiązanie i uczciwość z tamtym pokoleniem obowiązuje. Zwykła godność i uczciwość, honor.
Usuń@Gor-al1
UsuńNie sądzisz, że ja to serio napisałem?
Gdyby tak miało być, to po co ja tu tyle czasu siedzę?
Dobranoc.
Pierniku głupi jest ten co napisał, a zgłupiali są Ci komentujący. Chociaż jak znam życie. To mogą być wciąż Ci sami. I robią tłum komentujących.
OdpowiedzUsuńPowiem tak. Trzeba mieć pewną wiedzę fachową, żeby zabierać głos w takim temacie.
UsuńDlatego napisałem, że to wierutne bzdury.
@gor-al1
OdpowiedzUsuńLektura na dobranoc
http://www.klubinteligencjipolskiej.pl/index.php/konferencje-i-odczyty/12-konferencje-i-odczyty/473-dzika-prywatryzacja-polskiej-wsi.html
Temat jak najbardziej realny.
Przeczytaj co napisałem powyżej i Dobranoc.
OdpowiedzUsuńco się dziś urodziło?
OdpowiedzUsuńZajrzyj na @katarynę. Poza tym dałem nowy wpis u @lexie.
UsuńDobry wieczór!
Dobry wieczór.
UsuńZajrzę. Ale jakoś u lexie jest przytulniej. Choć jej nie widać czuje się opiekę kobiecą. No co zrobię,że jestem nienowoczesny, a zdecydowany.
@gor-al1
OdpowiedzUsuńCzyli mam zrobić Ci prasówkę ?
Nie. Właśnie czytam.
OdpowiedzUsuńPrzyjemnej lektury :)
UsuńDobranoc Pierniku.
UsuńDobranoc Góralu :)
UsuńNieśmiertelny temat gazu łupkowego
OdpowiedzUsuńhttp://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,13464410,Czy_Unia_moze_zakazac_nam_wydobywania_gazu_lupkowego_.html#BoxSlotII3img#BoxWiadTxt
Witak tu Kolegę po długiej nieobecności.
OdpowiedzUsuńWitam.
UsuńTo co kontynuujemy?
@gor-al1
OdpowiedzUsuńZanim się pojawisz, podstawowe pytanie: czy ten gaz jest w Polsce w ilościach nadających się do wydobycia na skalę przemysłową? Można zaryzykować twierdzenie, że jest. Różnica polega na tym, czy starczy go na 50, 100 czy 300 lat wydobycia. Żeby się o tym przekonać, trzeba zrobić ponad 100 odwiertów kontrolnych. Na to potrzeba kasy. Fachowcy mówią, że około 3-4 mld zl na odwiert. dotychczas wykonano tych odwiertów około 20. Trzeba to sprawdzić.
Pierniku moje zdanie jest takie, że azali. Nie opłaca się tylko nic nie robić. Mój rozum jest prosty i myślę w sposób nieskomplikowany. Najpierw trzeba sobie postawić pytanie: co to znaczy opłacalność? Miej na pamięci to co sam napisałeś na stronie wstępnej ulicy. i co dał toto.1 pod tytułem: a Szaf powiedział. Wiadomo że nie jesteśmy potęgą technologiczną. Jest wielkie bezrobocie. I czy nie warto pomyśleć, że choćby to był tylko szaflik tego gazy to jego wydobycie da miejsca pracy. To lepiej dawać te miejsca pracy tym, u których kupujemy i uzależniamy się?
OdpowiedzUsuńTo jest argument. Ale najpierw trzeba zadowolić ekologów. Szczelinowanie jest niegroźne dla środowiska pod warunkiem, ze będzie robione zgodnie z technologią. To po pierwsze. Po drugie Polacy proponują stosować do szczelinowania skroplony dwutlenek węgla. To wymaga dopracowania w skali przemysłowej. Dotychczas zrobiono próby w skali manufaktury, czyli trochę powyżej laboratorium. W naszych warunkach nie ma zagrożenia trzęsieniami ziemi, więc nie ma zagrożenia uszkodzenia instalacji doprowadzających.
UsuńTo tyle.
Teraz wypada powiedzieć o uwarunkowaniach zewnętrznych.
Dalej o opłacalności: wszystko się opłaca co daje pracę, podnosi człowieka na duchy / sfera psychiczne/ pokazuje, że jest człowiek potrzebny, że kształtuje swój los i wpływa na społeczeństwo/ sfera społeczne. A można szeroko i rozlegle. Zostaliśmy zainfekowani pohukiwaniem, żeśmy pierdoły, nadliczbowi i nic nam się nie opłaca. Już niedaleko do stwierdzenia, że jesteśmy za drodzy w utrzymaniu na garnuszku jakichś tam bonzów unijnych i może wpadną na pomysł uwolnienia się od polskiego ołowiu.
UsuńPierniku argument opłacalności jest kompletnie chybiony, tzn. kupy się nie trzyma.
Niestety, nie masz racji. Nie ten kierunek. Są inne źródła energii do wykorzystania. Choćby gazyfikacja złóż węgla kamiennego. Technologia jest opracowana przez polskich naukowców.
UsuńAle masz rację w jednym. Trzeba coś robić, a nie mówić w kółko, że się nie da, że nie ma pieniędzy na to, czy tamto.
A czynnik zewnętrzny zawsze będzie kuł swój interes. Zawsze będzie dopłacał aby odstręczyć od rozwoju. Użyje gróźb, przekupstwa i łakoci do ukształtowania swojego widzi się , aby zrobić interes. Tu nie będzie zlituj się. i należy patrzeć na ręce. i nasuwa się takie pytanie co to było jak p. Pawlak podpisywał umowę gzową z Rosją?
Usuńjest jeszcze coś gorszego. Spotkałem się z taką opinią, że zyskami z łupków mamy spłacić Izraelitów. Te słynne 65 mld USD.
UsuńCo Ty na to?
Powtarzam co napisałem na @katarynie:
OdpowiedzUsuńZ tymi domysłami to jest tak. W UE uaktywniło się lobby negujące celowość eksploatacji łupków. Stoi za tym Gazprom. Niemcy zainwestowali w rurę i musi im się to zwrócić. Francja postawiła na elektrownie atomowe i póki co nie są w potrzebie. My, jeśli nie będziemy robić swego, zostaniemy w ogonie. Teraz cała forsa inwestorów poszła na Ukrainę. A co ciekawe, Rosja bez rozgłosu szuka gazu łupkowego u siebie.
To tak pokrótce.
Ważne jest jeszcze coś.
UsuńSfera prawna. UE chce nas udupić zakazami prawnymi. Trzeba stanąć na głowie, żeby do tego nie dopuścić. W ostateczności postawić weto.
To nie może być stale gra do jednej bramki.
Warunkiem jest polska władza i poczucie Polaków, że są gospodarzami a nie niedojdami. Unii należy powiedzieć, że może, jak chce , nas całować. Mówienie, że unia to czy tamto. Tak przy nie polskiej władzy wszystko nam dyktuje. Udupić zakazami prawnymi. Udupiamy się sami co widać po trzęsących się majtkach na dupie.
UsuńPierniku. Możemy być w ogonie. Mnie rola ogona odpowiada. Byle ogon był mój. Przynajmniej jest się czym oganiać od much, które nas obsiadły. Sam potwierdzasz to, że nie ma co oglądać się na propagandę. Pomalutku i po cichu. Ale na własnym smarowaniu należy jechać. i nie dawać sobie wmówić żeśmy pierdoły. i Zrobić słuszną kampanię, że Polak nie od macochy a Polska nie jest też macochą i dzieci swoich nie odtrąca. To tylko parobki się rozpanoszyły i robią zamęt z nakazu zagranicy. a jak się bronimy to czynią lament. Choćby inwalidę to się da wyprostować i robi wszystko aby czuł się przydatny. Nie jesteśmy jeszcze takimi inwalidami. Należy mówić jak do pełno sprytnych a nie jak do upośledzonych co to nie myślą.
OdpowiedzUsuńJa to mówię od ponad 20 lat. Ale nie ja decyduję. Kiedy pracowałem, to w miarę swoich możliwości nie tylko tak mówiłem, ale i robiłem. Dzisiaj się tego nie wstydzę.
UsuńMoja filozofia była taka: żeby coś kupić u obcych, trzeba samemu coś wyprodukować i sprzedać. Nie tylko sprzedać. Tylko sprzedawać można do czasu. Przychodzi taki moment, kiedy nie ma co sprzedać. Co wtedy?
Kredyt? Też go trzeba spłacić z odsetkami!
św Josemaría Escrivá @swJosemaria
UsuńNie bądź rozlazłym, mięczakiem. Najwyższy czas, ażebyś pozbył się tego osobliwego współczucia, jakim darzysz samego siebie.
...........................................................................
Nie można być miękkimi, bo wówczas trzeba mieć twardą dupę. Zawsze znajdą się tacy, który PO niej zechcą kopać!
..................................................
Dobranoc Pierniku.
Dobranoc Góralu.
Usuń@gor-al1
OdpowiedzUsuńRozumiem, że pytanie o koncesję dla TV Trwam było rzucone przez Ciebie w przestrzeń blogu.
Nie chce tam zabierać głosu, bo moja wypowiedź może być różnie odebrana. Spróbuję jednak przedstawić swoje zdanie.
Zacznę od tego, że jestem znudzony, czy raczej zdegustowany tematem. Dlaczego? Choćby dlatego, że próbuje się przedstawić sprawę jako prywatne działanie o. Rydzyka. Nikt na to nie reaguje. Wypada jednak przypomnieć, że rozróżniamy Kościół instytucjonalny i Kościół hierarchiczny. Instytucjonalny trwał, trwa i trwać będzie. Metamorfozy przechodzi Kościół hierarchiczny. Nawet niewtajemniczeni widzą, że toczą się rozgrywki między poszczególnymi frakcjami. Nie powinny one przysłaniać spraw zasadniczych dla funkcjonowania Kościoła. Działania wiernych i sympatyków TV Trwam są i będą nieskuteczne bez wsparcia hierarchii kościelnej.
Ludzie mają krótką pamięć i do tego wybiórczą. Zapomnieli, że elity styropianowe „Solidarności” zostały wykreowane przy wydatnej pomocy Kościoła. Dzisiaj te elity uważają, że nie mają żadnego długu wdzięczności.
Kościół nie wykorzystuje swoich uprawnień wynikających z konkordatu. Dotyczy to również możliwości nadawania programów telewizyjnych zgodnych z nauką Kościoła. Pluralizm medialny nie polega na tym, że stacja w nazwie ma słowo „religia”.
Na marginesie, moim zdaniem, obecna sytuacja jest wygodna dla hierarchów. Są zbyt zajęci sobą. Ciągle mam przed oczami sprawę biskupa Jareckiego. Z jakichś względów nie pasuje Nyczowi. Wiadomo, że jak się chce psa uderzyć, kij zawsze się znajdzie. Biskup Jarecki nie jest jakimś tuzinkowym biskupem. Jest , czy był, biskupem pomocniczym Nycza. Wyjeżdżał z terenu archidiecezji. Nikt nie zwrócił uwagi, że nawalony jak stodoła po żniwach siadł za kierownicą? Naiwny to ja może jestem. Ale aż tak to nie.
Takich gier i gierek jest o wiele więcej. Hierarchowie sobie po prostu nie radzą. Od dawna. Na to nakładają się stare sprawy związane z brakiem lustracji i niestety V kolumna w Kościele.
Trudno w to wszystko uwierzyć, ale faktów się nie zmieni.
p.s. Odezwę się dopiero późnym wieczorem. Mam wychodne.
Chyba już dziś się nie poczytamy. Napiszę, że masz rację. Jest to jednak niewielki wycinek zjawiska. Główne źródło choroby pt. przyznanie miejsca na pleksie. Leży w nieuczciwym przeprowadzeniu postępowania koncesyjnego. Ta cała czereda masońsko ubecka boi się nie siły modlitwy- to mogą tylko ośmieszać, kpić. Boi się części oświecającej rozumy Polaków. Realizowanej edukacji społecznej i historycznej. Nie uświadczysz nauki nauki społecznej kościoła nigdzie poza mediami toruńskimi.
UsuńCo do wątku, który poruszyłeś nie będę się odnosił. Ty piszesz ogólnie. i to wystarczy. Mógłby też dorzucić i szczegółów i znanych i nie znanych. A tych ogólnych wiemy tyle,tzn. ja wiem, że jak się ten kościół postępowy nie opamięta to sam się zawodu pozbawi. Tak zawodu, ponieważ robią z siebie pracowników. Walczą o te 0,5% jakby to miało być ich misją. Teraz dopiero mogą się rozpocząć jazdy i stawianie wymagań i zejście na żebry.
Tv Trwam i RM niszczy, łamie monopol nie w takim zwykłym nadawaniu. A w nadawaniu i demaskowaniu tego całego zła. Tak masz racje, milczenie biskupów to może wyglądać jak kupowanie przychylności. Ale czy nie było takim czyś liczenie na odwzajemnienie, o tym piszesz, ze strony Solidarności. I z tego powinna być wyprowadzona nauka, a nie naiwne trwanie przy załatwianiu dla siebie 0,5%. Przecież to niema mocy przetrwania. A i zabawić się wesoło nie da.
Pozdrawiam.
W jakimś stopniu mam rację. Ty tez mi ja przyznajesz. Problem ma znacznie szerszy wymiar. Sam zwróciłeś na to uwagę.
UsuńZwłaszcza hierarchia kościelna zapomina o tym, że królestwo Boże nie z tego jest świata. Wobec otaczającej nas zewsząd biedy walka o 0,5% czy komisja majątkowa robią złą robotę. Osoby postronne to widzą. I im bardziej są oddaleni od Kościoła, tym ostrzej to widzą. I krytykują.
Czy to jest właśnie kryzys w Kościele Katolickim?
Pierniku obudź się.
OdpowiedzUsuńBywaj!!!!!!!!!
Temat gorący jak kartofel, którym ciskają.
vod.gazetapolska.pl/3400-starcie-z-ruchem-narodowym
vod.gazetapolska.pl/3415-starcie-z-ruchem-narodowym-cz-2
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,13474676,_Twarz_chrzescijanstwa_wg_srodowiska_Radia_Maryja.html#BoxSlotII2img
OdpowiedzUsuńhttp://wyborcza.pl/1,75478,13470023,Kto_niszy_Kosciol__Dominikanin__O__Rydzyk_i_biskupi.html#BoxSlotII2img
Są znane odpowiedzi na wszystkie pytania. Tylko kto je daje? Wrogowie, czy przyjaciele?
Pierniku chciałem przeczytać. Żaden sznureczek nie wchodzi.
UsuńDobranoc.
Wchodzą oba. Każdy zaczyna się od http:/
UsuńSa dobrym przyczynkiem do naszej wymiany zdań.
Jeszcze jedno. Spróbuj skopiować link i wpisz w Google. Może to pomoże.
OdpowiedzUsuńDobranoc.
Jeszcze jedna łajza dołączyła do chóru opluwaczy
OdpowiedzUsuńhttp://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,13474975,Mazowiecki__Slucham_czasem_radia_Maryja__To_przerazajace.html#BoxWiadTxt.
Dlaczego łajza?
http://www.radiownet.pl/publikacje/jak-tadeusz-mazowiecki-zwalczal-zolnierzy-wykletych#/publikacje/jak-tadeusz-mazowiecki-zwalczal-zolnierzy-wykletych
Tak, tak!
Pierniku szybko piszę. Zaraz wypalam domu na cały dzień. No cóż z stary jestem, że by zmieniać poglądy i postawę, która są u menie uformowane . Powstały na skale nie na ruchomych piaskach przesypujących się wraz z powiewem wiatru. A taki powiew ma przenieść ten piasek w inne miejsce, tak jak mają być przeniesione akcenty, strachy, lęki, nienawiść pod wpływem takich właśnie krzyków. Mają one, te krzyki zaprowadzić nowy porządek myślenia i właśnie przekonaniu, że dobrodzieje to właśnie My, krzyczący. To My, Mazowiecki, Tygodnik Powszechny, Wyborcza TVN, Odszczepieni zakonnicy, K. Bonieckie, jesteśmy zaściankowy katoliku kompasem dla Was.
OdpowiedzUsuńTygodnik powszechny należy do Grupy TVN. Dlatego Ojciec piszący w tygodniku jest niewiarygodny. Przecież nie opublikowali by tego artykułu jakby był inny. A p. Mazowiecki? A wystarczy znać jego przeszłość i machnąć ręką. Tak się składa, ze ja non stop słucham radia M. Jest ono/RM/ naszym życiem. Nauczyło się modlić, wierzyć głęboko w Boga, nauczyło myśleć, czuć jeszcze bardziej po Polsku. Sponsoruję to radio jak tylko mogą. Nie razi mnie odpychająco nic. Śmieszą nieraz i nawet denerwują potknięcia niektórych prowadzących. Jednak to nie mankament odpychający i dający powód kwestionujący istnienie tej Grupy Medialnej. Już o samym sposobie prowadzenia rozmów ze słuchaczami nie napiszę- to wielka kultura.
A co do Biskupów. Ojczulek Dominikanin nie ustawiał by lepiej Biskupów. Nie opowiadał by, ze idą na smyczy o. Rydzyka. Przecenia O.R i infantylizuje Biskupów. A przecież takich niedorozwinięte dzieci O. Dominikanie mają, mieli u siebie, to Ci, którzy wychodzą ze Zakonu i produkują się medialnie.
Nie wiem ale czy O. Dominikanin nie jest takim malowanym O. Turowskim ze Smoleńska?
No i oczywiście gadka o krociach wyrażonych ilością pieniędzy. I najprawdopodobniej o to chodzi. A nie od dziś wiadomo, że mamona niejednego namówiła do szkalowania.
Ponadto podejrzane jest to, że bije się cały czas w Media Toruńskie. I całe zło widzi się w nich. Już tylko z tej nawałnicy widać, że niemożliwe jest skumulowanie wszystkich grzechów polskich w Toruniu. To po prostu odbieranie zdrowego rozsądku ludziom. Ojciec zarzuca zło a sam posługuje się kalumnią. Mówi o metodzie i ośrodku a sam posługuje się nimi. No cóż złoszczą się dlatego, że lekcja ogłupiania nie odniosła 100% sukcesu. I mówi Niesiołowski do Dworaka:"co jeszcze tego Rydzyka Ćwiczycie?": " nie bój się" pociesza p. Niesiołowski. Co się tłumaczy, że ma się P. Dworak nie lękać, pomoc nadejdzie i będzie ratunek,ma się nie dawać i spełniać wytyczne.
Miałem cały dzień na przemyślenia.
UsuńJesteśmy obaj w kwiecie wieku i jesteśmy ludźmi poważnymi. Nie mamy jeszcze życia za sobą. Ale mamy bagaż doświadczenia życiowego za sobą.
Stać mnie na obiektywną ocenę rzeczywistości. Widzę wielkość Kościoła i widzę ułomności jego urzędników. To nie przejęzyczenie. To rezultaty nowomowy, która coraz częściej zyskuje sobie u nas prawo obywatelstwa. Ksiądz, podobnie jak żołnierz, służy a nie pracuje. Księża o tym często zapominają. Ci, którzy po święceniach, występują z Kościoła, to ludzie słabi duchem. Dla nich ważniejsze jest korzystanie z uciech świata doczesnego. A ci odszczepieńcy nie idą do nowych zajęć, ale zdobytą w uczelniach kościelnych wiedzę wykorzystują do walki z Kościołem. Stąd taka ich popularność wśród wszelkiej maści ateistów.
Zaczęliśmy zupełnie o czym innym. Podmiot jakby ten sam. Natomiast przedmiot umknął. Natomias co do przewartościowań masz rację. Do uzasadnienia dałbym nieco treści. Ale po co siać zgorszenie opowiadając przykłady. Lepsza jest zasada, aby wziąć brata na stronę i powiedzieć jemu, że błądzi. Dlatego to co robi zakon Dominikanów niektórymi jego przedstawicielami jest nie do zaakceptowania. Nie realizują właśnie tej ewangelicznej zasady pouczania się nawzajem po cichu. I na pewno pierwsi spadną z gałęzi. Często bywam na Jamnej. Lubię latem tam pojechać i wśród gór pobyć i uczestniczyć we Mszy Sw. Są tam dominikanie. Tylko, że jacyś inni.Znam ich tylko przez to doświadczenie. Natomiast jestem związany z Jezuitami. Moje dzieci też, w czasie studiów, uczestniczyli w duszpasterstwach Jezuickich. Na złe im to nie wyszło. Znam poprzez nich duszpasterstwa jezuickie na KUL i na Kopernika w Krakowie. O moim warszawskim nie wspominam. To tak dawno. Kończę ten moment kościołowy.
UsuńDobrego dnia Pierniku życzę.
OdpowiedzUsuń@lexie
OdpowiedzUsuńPrzekroczyliśmy 15 000 wyświetleń.
Jak na niszę to całkiem nieźle ;)
To Lexie może zarządzi jakie co nie co. Ja mogę polewać.
Usuń@gor-al1
OdpowiedzUsuńPisałem dzisiaj o tematach zastępczych. Wokół nas dzieją się rzeczy ważne, wręcz historyczne. A media zamulają nas odgrzewanymi kotletami w rodzaju pogromów żydowskich. Co dziwne, nikt na to nie reaguje. Spływa to jak po kaczce woda. Czy to ma być normalne?
Wydaje się, że propaganda już nie nadąża. Zacięła się i dlatego stosowana jest najprymitywniejsza metoda - przemilczanie. Nawet nie wrzucają już głupich wstawek. W rodzaju świnka w kropki lub zakładanie stringów krowie.
UsuńI niech już ten Kaczobus rusza w Polskę.
Pójście Donalda T. w lud skończy się tym, że go gdzieś obiją, jak to miało miejsce parę lat temu po powodzi, pod Sandomierzem.
UsuńPo to jest centralny szczebel zarządzania, żeby racjonalnie wydawać pieniądze. Budżetowe i unijne. Ludzie mogą to oceniać, a nie proponować cele. To pomieszanie pojęć.
Dobranoc.
OdpowiedzUsuńThese oils have been tested and proven to be effective
OdpowiedzUsuńagainst a variety of warts. Touching your chin frequently will transfer these germs and dirt to the chin area which may result in acne on chin.
After throughly washing the area then placing ice on
top of acne will support with the swelling and pain.
Also visit my webpage: how to get rid of warts around the eye
Cellulite is an unsightly dimpled appearance, especially around the thighs.
OdpowiedzUsuńThe folding action Endermologie creates causes the connective issues to stretch.
You must understand that the body is designed to move.
Here is my weblog - Cellulite Removal