Wiele działających na rosyjskim rynku firm stara się wykorzystać marketingowy potencjał wiekopomnego wydarzenia, w którego realizację niektórzy naprawdę wierzą. Jedna z nich wprowadziła na rynek specjalne zestawy, które mając pomóc przeciętnemu Rosjaninowi w przetrwaniu najgorszych dni. Surwiwalowe pakiety można kupić w wielu sklepach na Syberii.
W skład specjalnej paczki wchodzą lekarstwa, w tym medykamenty, które mają niwelować problemy z pracą serca, mydło, świeczki, konserwa z rybami, kasza gryczana, przybory do pisania oraz sznur (można się tylko domyślać, do czego). Są tam także karty identyfikacyjne, które należy wcześniej wypełnić. Oczywiście w pakunku nie mogło zabraknąć największego dla wielu Rosjan rarytasu, czyli wódki. Tym, którzy w czasie końca świata nie chcą się nudzić, dedykowany jest zestaw gier planszowych - poinformował serwis RT.com.
Firma, która "wypuściła" na rynek komplety, ma swoją siedzibę w Tomsku. Jej przedstawiciele twierdzą, że ich produkt cieszy się dużą popularnością. Do tej pory udało się sprzedać już tysiąc zestawów. Koszt jednego wynosi równowartość 28 dolarów (ok. 90 złotych). Złośliwi komentatorzy uważają, że pakiety mogą się stać prawdziwym hitem wśród pracodawców, którzy zamiast tradycyjnych paczek na święta zakupią dla pracowników takie właśnie zestawy.
Ciekawe, czy u nas też znajdą się tacy, którzy będą próbowali na tym zrobić kokosy? Wszak pomysłowość ludzka nie zna granic. Podobno. Ale też głupota ludzka nie zna granic. Podobno ;0)
Panie Pierniku. Wszystko to tylko wmówić innym potrzebę. No i trzeba trafić na podatny podmiot. A tych, którzy będą oporni potraktować na ostro. Normalna procedura. Jednym krzyczeć hura i polecą o innych - tych opornych wyrżnąć. Marketing i zarządzanie. Mój drogi Panie.
@gor-al1 Dobra, dobra, chwila :) Dobry wieczór. Ja dzisiaj tylko na zapleczu. Miałem Andrzejki. Marketing jaki jest, każdy widzi. To nie tylko ten świstak, co siedzi i zawija w sreberka. Zawsze ktoś siedzi z boku, albo w kantorku i liczy kasę. A frajerzy? Byli, są i będą. Na szczęście dla jednych, na nieszczęście dla innych.
Przepraszam. Ale jestem nieociosany. Nie przywitałem się. Co niniejszym nadrabiam, mówiąc: Doby wieczór. I najlepsze życzenia? Jeżeli tak - to wszystkiego najlepszego.
@gor-al1 Dobry wieczór. Co tu jest do rozumienia albo nie? Wytworzyła się sytuacja jak w stanie wojennym. Ci którzy nie są pupilami waadzy mają swoje pięć minut i skrzętnie to wykorzystują. Zresztą obaj mówią to otwartym tekstem. Oni zawsze mieli swoją wiedzę w temacie, ale nie zawsze się z nią dzielili z nami. Przyczyny były różne, ale najczęściej prozaiczne. Kasa, misiu, kasa :(
Dobra, dobra. Żartujcie sobie ze mnie. I tak tu robię za głupka. Ale w sumie miły zwrot: "Nasz @gor-al1 bardzo jest spostrzegawczy" Dziękuję. ps. A taki jestem spostrzegawczy, że dopiero teraz zauważyłem powrót p. Lexie do 2010.
– Są to ustawy dotyczące najbardziej skrajnych przypadków niepełnosprawności – epilepsji, ociemniałości i chorób psychicznych. Mimo to zmiany w przepisach zostały wprowadzone w trybie nagłym i przez to okazały się źle przygotowane. Na przykład pomija się problem opieki nad ludźmi przykutymi do łóżek. W tym pośpiechu czuło się presję ministra Rostowskiego. Dodatkowo wyszły na jaw proceduralne manipulacje i kłamstwa. Okazało się, że wbrew zapewnieniom, których nam udzielono, ustawa nie była konsultowana z fachowcami, a ci jej nie poparli. Było odwrotnie, np. środowiska niewidomych apelowały, aby jej nie przyjmować – mówi zbulwersowany polityk Platformy.
Tak się złożyło, że miałem możliwość poznać osobiście pana senatora i to w czasach, kiegy nie miał pojęcia, że będzie politykiem. Dzisiaj czuje smród wokół siebie i przypomina sobie, ze swoją pozycję zawdzięcza wyborcom. Samo życie.
Jest to powiedzmy spóźnione, ale zdrowe podejście. Byłoby nieźle gdyby wyborców przypomnieli sobie i pozostali parlamentarzyści, ale wtedy musieliby w większości złożyć mandat.
http://niezalezna.pl/35383-osobisty-wiezien-tuska Tak o przetrzymywanym od miesięcy w areszcie Piotrze Staruchowiczu mówią prywatnie politycy Platformy Obywatelskiej. Są wśród nich i tacy, którzy próbują dać wyraz swojej dezaprobacie. W głębokiej konspiracji inspirują artykuły o sytuacji gniazdowego kibiców Legii. Oficjalnie, rzecz jasna, potępiają stadionowych bandytów – w tym gronie premier wywalczył sobie nawet prawo do więzienia ludzi. Sprawa „Starucha” jest wręcz symbolicznym przykładem ograniczania wolności na zamówienie władzy. Nieformalny lider kibiców Legii od miesięcy siedzi w areszcie z powodu kilku ogólnikowych zdań wypowiedzianych przez skruszonego przestępcę.
I te komentarze. Polecam wystąpienie pp. Gmyza i Króla. Trochę długie, ale ciekawe. Zwłaszcza dla tych, którzy nie mają pojęcia o kuchni dziennikarskiej.
"Niedoszły sojusznik czy trzeci agresor? Wojskowo-polityczne aspekty trudnego sąsiedztwa Polski i Słowacji 1918–1939" http://wydawnictwo.univ.rzeszow.pl/product_info.php?products_id=1572 .......................... P. Pierniku o tym kiedyś rozmawialiśmy. .......................... Boję się!!!!!!!!!!!!!!
To wygląda na kolejne never ending story http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,12977484,Pawel_Deresz__To_Kaczynski_kazal_bratu_ladowac.html Dziwi tylko, że mimo upływu ponad dwóch lat o katastrofy nic ponad te pomówienia nie zostało upublicznione.
z jednej strony wierzyć się nie chce, że to już 10 lat minęło. Z drugiej strony pojawia się pytanie dlaczego w tym czasie nie uporządkowano podstawowych spraw związanych z zakupioną licencją? http://www.ekonomia24.pl/artykul/706203,957594-Polsko--finska-wojna-o-rosomaki.html Jeśli Finowie za dużo przy niej kombinowali, trzeba było podjąć starania o znalezienie rozwiązań alternatywnych. Okazuje się, ze spieprzono wszystko co tylko było możliwe, a dzisiaj robi się dobrą minę do złej gry. Przecież PATRIA nie robiła wszystkiego sama. To jest składak, kooperacja międzynarodowa. dlaczego ten biznes miał opłacać się Finom w nieskończoność? http://www.ekonomia24.pl/artykul/706203,957959-Bron-najlepiej--z-polskich-fabryk.html Nasze, publiczne pieniądze też trzeba wydawać z głową, a nie tylko myśleć o nabijaniu własnej kasy.
Jaki jest cel i sens okładania się agentem Tomkiem? http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,12981058,Kaczmarek_po_naszej_publikacji___Dziennikarze_stworzyli.html#MT Wiem, że to kolejny temat zastępczy, ale dlaczego zainteresowany i jego były szef zachowują się jak idioci i dają się wkręcać?
Pod tym adresem można odsłuchać posiedzenie sejmowej komisji sprawiedliwości z udziałem prokuratorów o śledztwie w sprawie katastrofy smoleńskiej. http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/transmisje.xsp?unid=FE0EA708C584E9B9C1257AC3004F6961
P. |Pierniku. A czy nie może być również tak, że ci panowie prokuratorzy z rozmysłem kreują się na mądrych, swoją funkcją, wygadujących głupstwa. Nie chce mi się jakoś wierzyć, aby oni wypowiadali rzeczy , w które wierzą. Zakładając, że są głupcami i dlatego bzdury mówią. To znaczy, że sądzą, że mówią mądrze do jeszcze większych głupków. Przecież na pewno mają coś takiego, na widoku, jak poczucie misji i stanowiska. A jeżeli mają poczucie misji, to może właśnie je wypowiadają w sposób durnowaty.
Dzisiaj dołączył do nich poseł Kalisz. Zresztą on jest z nich. Wiedzą, że my wiemy, ale oficjalnie do tego nie mogą się przyznać, bo jeszcze nie czas. to tak pokrótce.
Kłaniam się najpiękniej, jak potrafię. ........................................................... Jeżeli i pasta do butów ma cząstki wysokoenergetyczne. To już wiadomo, dlaczego Ci prokuratorzy to takie wystrzałowe chłopaki.
Producent tych detektorów /obecny na posiedzeniu/ wyraźnie powiedział, że o przekłamaniu nie ma mowy, bo te detektory są stosowane w ponad 60 krajach świata. A więc prokuratura rżnie głupa. Co robiła również na dzisiejszym posiedzeniu komisji.
P. Pierniku. A czy czasem oni nie chcą aby ich uważano za niedorozwiniętych. Czyli za niepełno sprytnych. Problem próbek. Na jasny rozum. Pobierać komplety próbek, w trzech dublowanych egzemplarzach i zostawiać u Ruskich, pod opieką. Idiotyzm totalny. To tak jak burkowi kazać pilnować kiełbasy.
lexie2010 Zbliżają się Święta. I co z przepisem na sernik sądecki ze śliwkami wędzonymi? Gsl202 miała wypróbować na mężu. Relacji nie zdała. Czy maż przeżył. Sama przepadła beż wieści. Przypominam - sylwestrowy smażony sernik ze śliwkami wędzonymi.
Witam, przepraszam, że wczoraj nie odpisałam. Po wysłuchaniu wczorajszego posiedzenia komisji sejmowej zdjęła mnie nagła ochota posłużenia się czymś co w dzisiejszej polityce określa się "mową nienawiści", więc postanowiłam ochłonąć. Już na samym wstępie próba zastraszania posłów sprawiła, że ostatecznie legły w gruzach resztki nadziei jaką żywiłam na wyjaśnienie czegokolwiek, potem było już tylko gorzej a zakończenie to klasyka znana nam z Sejmu z czasów "hazardowej". Resztki szacunku straciłam też do prokuratora Seremeta, chociaż to proces dawno już zakończony:( Ciężko było się pofatygować? To nie tylko posłowie, którzy brali udział w posiedzeniu komisji byli stroną oczekującą wyjaśnień, ale całkiem spora część społeczeństwa.
Witam również. Tych kwiatków z wczorajszego posiedzenia jest więcej. Choćby zachowanie Kalisza. Wymowne są też dzisiejsze komentarze medialne, w tym komunikat prokuratury. Głoszą wytrwale swoją prawdę i fakty im w tym nie przeszkadzają.
Jak to co. Piernik jakiś nie swój. Nie naski? Ten, którego znam chwyta w lot. Albo w locie. A dzisiejszy jakiś przymulony. Jak to co ma być? Mikołaje będą zwalniane. Pójdą na bezrobocie.
Nie zamierzam wikłać się w długotrwałe procesy. Poza trzema przypadkami. Według mnie Grzegorz Hajdarowicz i rada nadzorcza Presspubliki w swoim oświadczeniu ewidentnie naruszyli moje dobra osobiste. I zamierzam w tej sprawie wystąpić na drogę sądową. Podobnie, jak w przypadku mojego dawnego przełożonego Tomasza Wołka, który oskarżył mnie, że „polowałem na prof. Geremka” - mówi w rozmowie z Rebelya.pl Cezary Gmyz.
Jak się czujesz po wczorajszym posiedzeniu Sejmowej Komisji Sprawiedliwości i Praw Człowieka. Potwierdzenie tego, co napisałeś przyszło chyba szybciej niż się spodziewałeś?
Już 30 października po konferencji prasowej wojskowej prokuratury, na której występował prok. Ireneusz Szeląg napisałem na Twitterze, że niczego nie odwołuję i podtrzymuję swoje ustalenia, ponieważ wiem kim są moje źródła informacji i jakie są to dobre źródła informacji. I na pewno tych źródeł nie wydam. W środę po raz kolejny prokuratura wojskowa próbowała manipulować informacją, jednak w końcu szef NPW płk. Jerzy Artymiak musiał przyznać, że na wyświetlaczach detektorów, którymi posługiwali się w Smoleńsku polscy eksperci pojawiło się „TNT”. Teraz mogę spokojnie pokazywać tego „tweeta” z 30 października.
Pozostając przy Twitterze. Kataryna napisała: „mam nadzieję, że Cezary Gmyz weźmie dobrego prawnika i obłowi się na procesach z tymi, co po nim jechali”. Masz jakiegoś swojego Romka, który pisze pozwy?
Nie zamierzam wikłać w długotrwałe procesy. Poza trzema przypadkami. Według mnie Grzegorz Hajdarowicz i rada nadzorcza Presspubliki w swoim oświadczeniu ewidentnie naruszyła moje dobra osobiste. I zamierzam w tej sprawie wystąpić na drogę sądową. Podobnie, jak w przypadku mojego dawnego przełożonego Tomasza Wołka, który oskarżył mnie, że „polowałem na prof. Geremka”. W środę wieczorem w programie Moniki Olejnik moje dobra osobiste ewidentnie naruszył poseł SLD Ryszard Kalisz podając rzeczy, których nie było w moim tekście. Myślę więc, że wytoczę trzy procesy, ale mógłbym ich tak naprawdę wytoczyć co najmniej kilkanaście, czy kilkadziesiąt. Kłamstw na temat mojego tekstu, które padały w mediach szły właśnie w dziesiątki, jak nie w setki.
Co dalej z oficjalną narracją ws. Smoleńska? Polityka informacyjna wojskowej prokuratury poniosła druzgoczącą klęskę.
To, że polityka informacyjna poniosła klęskę to jedno. Nie zmienia to faktu, że już zaczęło się zamilczanie tego, co się wydarzyło. W momencie, gdy byłem flekowany w mediach ze wszystkich stron przez miesiąc, środowa informacja wypowiedziana przez szefa NPW płk. Artymiaka nie przebiła się specjalnie na czołówki portali i serwisów. Muszę zaznaczyć, że pozytywnie wyróżnił się portal Tvn24.pl, który minuta po minucie na swojej czołówce relacjonował przekaz prokuratury i robił to rzetelnie. Jednak gdy rano przejrzałem internet zobaczyłem, że tematu praktycznie nie ma.
Nad jakimi wątkami ws. Smoleńska będziesz pracował, bo jak mówisz "nie zamierzasz odpuścić"?
Trudno głośno mówić o konkretach, chcąc żeby coś z tego wyszło. Wielokrotnie powtarzałem, że w Smoleńsku zginęło wielu ludzi, których znałem, z którymi miałem częsty kontakt. Był tam mój przyjaciel ks. Adam Pilch. Nikt mnie nie może zwolnić z tego, abym zajmował się tą sprawą. Z roboty można mnie zwolnić, ale nie z zajmowania się okolicznościami tragedii smoleńskiej. Czeka nas w tej sprawie jeszcze wiele bardzo ciekawych informacji. http://rebelya.pl/post/3047/gmyz-dla-rebelyapl-pozwe-hajdarowicza-woka-i-ka
Dobry wieczór. To wszystko kolejne potwierdzenia czegoś o czym już wiemy. Pozostaje pytanie: co dalej? Gmyz jest dzisiaj sam. Po drugiej stronie są przede wszystkim olbrzymie pieniądze. I tupet oraz poczucie bezkarności. Czy to się kiedykolwiek zmieni?
@lexie Wiadomo czym to się skończy. Ale przecież nie chodzi o to, żeby złapać króliczka, ale gonić go. MK się wybroni, ale to nie znaczy, że nie można go nękać.
Dobry wieczór. Wiecie Państwo co mnie najbardziej wkurza? To takie rozgadanie. To wiecznie nie zmykające się rozgadanie. Wiem, że może tak trzeba. Chyba jednak nie wszystko trzeba wywlekać. Nie lepiej byłoby więcej robić a mniej mówić. Przecież teraz tamta strona nawet bez badań powie, że wybuchu nie było. Potrzebny jest odpowiednio rozwleczony czas, aby udowodnić dokładność badań.
Dobry wieczór. A znasz inny sposób na szybkie pogadanie sobie? Poza telefonem i w cztery oczy? Zgadzam się, że nie wszystko powinno się wywlekać na światło dzienne. Ale kto ma tym sterować? Można to ograniczać przez zaniechanie dyskusji na pewne tematy. Gorzej z wykonaniem.
Powiedzieli na zasadzie: bo my mamy taki pogląd. Podobnie dziś w TVP - Wiadomości podano, że 65% nie wierzy w zamach. Jakby to była sprawa wiary. A ci, którzy to podają robili za pana boga. Dlatego teraz przechodzimy do etapu, nauka się wypowiada z naszej - tej właściwej strony. A obora ma wierzyć szkiełku i oku. Dlatego twierdzę, że czasami ciszej a dalej zajedziesz.
@stary.piernik Oczywiście, że nic nie znajdą jak znaleźli to wpadli w taką panikę, że trzeba było wykazać, że to co znaleźli to właściwie jest coś zupełnie innego. I stało się kilkugodzinne opóźnienie zanim wydali komunikat.
Na pewno jestem zwichrowany. Za bardzo wierzę ludziom. I może to jest jakiś intencjonalne. Chcę widzieć dobro w ludziach. Dlatego Lexie jakoś instynktownie chcę ufać Seremetowi. P. Pierniku. Zgadza się to jest zamulanie. Ale wówczas powstaje pytanie / o tym wczoraj wspominałeś/ - dlaczego? Przecież to już na podświadomość nie idzie. Jeżeli ktoś tak sądzi, to tylko świadczy, że obraca się w świecie nierealny.
Przykro mi, bardzo mnie PG rozczarował a trwałam przy swojej wizji tego człowieka bardzo długo. Wiele wrzutek obrażających ludzi, którzy zginęli w Smoleńsku można było zdementować i to prokuratura miała do tego narzędzia. Wczoraj powinien być w Sejmie oczekiwałam jego obecności osobistej to jego śledztwo, jego najważniejsze śledztwo.
@lexie Ja wątpliwości miałem i mam. Ale PG zajęty jest rozgrywkami własnymi. Dzisiaj pisałem, że PG miał złożyć w komisji Kalisza informacje o podstawach umorzenia śledztwa w sprawie korupcji w SN. To transakcje wiązane.
lexie2010 Rozumiem. Też mam różne odczucia co do p. S. Staram się jednocześnie uświadomić sobie gdzie on tkwi. Na pewno chodziło o przyjęcie sprawozdania. Mylę się, czy mam rację? Nie wiem.
lexie2010 Właśnie i to co teraz widzimy to opowiadania dzieciom o Baba Jadze. Lexie. W brzozie na pewno będą odłamki skrzydła. Przecież skrzydło zaczepiło o Brzozę?
To zapewne panowie prokuratorzy dysponują zdjęciami i dokładnym materiałem opisującym pobrane próbki zanim je oddali Rosjanom. Materiałem opatrzonym własnymi podpisami i mogą występować w roli świadków w tej sprawie. Mam nadzieję, że potem się nie okaże, że nie wiadomo właściwie kto tam był, bo nikt sie nie przyzna. A jeżeli ktoś sie już odważy zeznawać to ciężar odpowiedzialności nie zaprowadzi go do piwnicy. Przecież to śledztwo to jakaś paranoja.
@gor-al1 Dowcipkujesz sobie. A sprawa jest poważna. Brzozy nie ma. Co można znaleźć w czymś czego nie ma? Dawno wiedzą, że ich narracja się wysypała. Teraz jest tylko gra na czas.
lexie2010 Mimo wszystko. Uważam, że nie stracona. Nie wywinie się choćby ten, który zaniedbał staranność w przygotowaniach. Ten kto siedział w kancelarii. To tak jak ktoś poluzuje śruby w kołach i w trakcie jazdy odpadną. Teraz napiszę coś sprzecznego z tym co wyznaję. Ale będzie to takie uzupełnienie. Całą prezydenturę zgubiła nadmierna ufność. Ja wierzę tylko do pierwszego razu. Można zapominać ale nie można działać bez pamięci. Wiele faktów było wcześniej aby można było ufać kanaliom.
stary.piernik Nie p. Pierniku. Staram się zrozumieć logikę głupka. I tyle. Moja metryka już dawno mnie nauczył, że jak chcesz kogoś zrozumieć, musisz postarać się myśleć tak jak on. Przecież już doszliśmy niejednokrotnie, przepraszam, że tak mówię bezdystansowo, że Ci narratorzy smoleńscy to kretyni. Oni na pewno powagą urzędu stwierdzą, że w drewnie odłamków jak w kaszy skwarek.
@gor-al1 Zgoda, ale ja teraz o czym innym. Zadałeś pytanie o to czy i kogo dosięgnie sprawiedliwość? Tego nie wiem. Ale wiem, że ekipę prezydenta LK zgubił brak czujności. Nie wiem na jakiej podstawie uwierzyli ludziom strony przeciwnej. To byli ludzie wywodzący się z etosu. Byli też związani więzami rodzinnymi. Wszystko na nic. LK ufał swoim współpracownikom. Ci ufali, jak widać bezpodstawnie, swoim współpracownikom z innych instytucji. Okazało się poniewczasie, że wielu nie dopełniło swoich obowiązków. Niektórzy ponieśli natychmiastową karę /zginęli w katastrofie/. Wielu jednak długo będzie żyło z poczuciem winy. Nie wiem co jest gorsze. a my? Błądzimy jak dzieci we mgle.
Jeszcze coś dodam. Do czego doprowadziło nadmierne zaufanie? Wśród ofiar był szef BBN, szef kancelarii prezydenta /były szef BBN/, szef SG WP, dowódcy rodzajów wojsk i służb. Ich też zawiódł instynkt samozachowawczy? Tak byli pewni siebie? Wierzysz w to?
Dobrze napisałeś o powiązaniach rodzinnych. Odniosę to do sytuacji aktualnej. A to w ten sposób, że teraz ta rodzinność jest nie tylko pokrewieństwem ale także powinowactwem. I niech się ta rodzina pozabija. W takiej konfiguracji nie podoba mi się cała polityka z młodzieżą. z tym marszem 13 grudnia. Jakieś niepotrzebne jątrzenie. Przecież LK też stawiał na młodych. I może aż za bardzo. Nie wystarczy mieć doktoraty. Trzeba wiedzieć jak kanalia pachnie. I wcale nie konwalią. A przecież należało pamiętać i mieć w uszach wypowiadane słowa przez mędrca, który by ich potopił w przysłowiowej łyżce wody. Itd. Pierniku teraz to trzeba mieć cierpliwość. Niech się powinowaci poprzetrącają. Może to brzmi nierychliwie. Ale na pewno będzie sprawiedliwie. ps. Piszę drugi raz. nie skopiowałem i coś szlak trafił pierwszy wpis.
Postawiłeś pytanie egzystencjalne na wysokim "C". W moim przypadku to dzianie się nie jest moim kosztem. Może dlatego nie jestem sfrustrowany. Sam niejednokrotnie pisałeś, że za wiele sobie pokpiwam. Dzielę rzeczy świata materialnego na dwa. Na te, o których mogę decydować i na te, które są poza moim zasięgiem. Mnie tam pod żyrandolem nie było i nie będzie. Domyślam się, że piszesz o sprawiedliwości takiej, której można doświadczyć zmysłami. A przecież napisałeś, że wielu pewnie długo będzie żyło z poczuciem winy. Wiem, że miałeś na myśli tych którzy nie spełnili swoich obowiązków, a powinni. Poczucie winy miał i Judasz i ten, który wydłubał oczy Jurandowi. Wiec i ci, którzy byli lekkomyślni będą je mieć. Ale na pewno mają i ci, którzy uczynili zło. A czy będą się wieszać? Nie wiem? Mogą poślizgnąć się na bananie. I uszkodzić kość ogonową. Jak takiego potem posadzić. Nikt nie jest pusty w środku Pierniku.
A najgłośniej się drze ten kto ma wyrzuty sumienia. Drze się żeby ich nie słyszeć. Pierniku. Idę spać. Jutro zu arbajt. Dobranoc. Aleśmy se po ględzili.
Poczucie winy to nie tylko targnięcie się na własne życie. Są rozwiązania bardziej wyrafinowane i rozłożone w czasie. To choćby alkoholizm, manie prześladowcze i wiele innych atrakcji. To wszystko dla ludzi.
Takiego steku bzdur dawno nie czytałem. Komorowski junior jest ekspertem od czego? wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,13005888,Maciej_Komorowski_u_Olejnik___Jesli_ktos_na_tym_etapie.html Ma wątpliwości. Ja też mam. Czy coś z tego wynika? - Ja widziałem tę brzozę.
Jaką brzozę? Tą która Rosjanie ścieli w ramach czyszczenia podejścia do lądowania?
- Nie oszukujmy się: z tego, co się chyba wszyscy jako Polacy domyślamy, pan prezydent chciał wygłosić przemówienie w Katyniu, za wszelką cenę. Ale może trzeba było wystartować wcześniej, znaleźć czas na zapasowe lotnisko, na plan B - mówił dalej Komorowski. Przypomniał też braki i błędy w szkoleniu pilotów tupolewa. Stwierdził, że rozmawiał o tej sprawie z wieloma pilotami wojskowymi i cywilnymi. - Wszyscy mówią, ze ci panowie nie byli przygotowani do takiej misji. To wszystko razem mogło spowodować taki straszliwy wypadek - dodał.
Kolejny użyteczny idiota? Jak się będzie czuł, kiedy okaże się, że jego ojciec wiceminister ON był też współwinny tej katastrofie? Na pokładzie znalazł się przez przypadek. Zastąpił w ostatniej chwili Bogdana Klicha.
p.s. Gdyby ktoś nie kumał, przypomnę, że śp. Stanisław Komorowski był wiceministrem ON ds. polityki obronnej.
Ciekaw jestem reakcji. Kto się pierwszy odezwie i w jakim tonie?
Czy można w ogóle gębę otworzyć? Przecież to jest toćka w toćkę to o czym wczoraj rozmawialiśmy. .................................................. Podejrzliwość i zaufanie. http://www.naszdziennik.pl/wp/17270,podejrzliwosc-i-zaufanie.html "Jednak taki totalny brak zaufania czyniłby życie niemożliwym. Wystarczy sobie uświadomić, ile czynności życia codziennego wykonujemy na zasadzie bezgranicznego zaufania do innych ludzi. Wsiadamy, dajmy na to, do samolotu, zasiadamy do stolika w restauracji - i tak dalej. Dlatego i ja, chociaż człowiek podejrzliwy, darzę zaufaniem ......."
Do tego: /1,114871,13005888,Maciej_Komorowski_u_Olejnik___Jesli_ktos_na_tym_etapie.html To biedne dziecko. Wygadywać takie rzeczy. Dlaczego nie potrafią mówić o swoich spostrzeżenia, odczuciach. A natychmiast robią to w kontekście JK. Wprowadzają element wartościujący. JK źle a ten, kto to mówi jest lepszy i trafniejszy. Nie spostrzega tego, że wypowiada się z odniesieniami. To jest to co mnie razi u takich gładko wygadanych. Co to myślą, że wszystkie rozumy zjedli. A w rzeczywistości skończyli historię sztuki lub konserwację zabytków. Nikt takim młodym nie powiedział, że powinni milczeć jak nie mają co do powiedzenia. Widział brzozę i ma wrażenie, że to mocna brzoza. No cóż urósł jak brzoza a głupi jak koza/ łoj nie napiszę, ze cap ci on.bo to polityczne, czy niepoprawne politycznie/ Kołomyja.
A w ogóle p. Pierniku. Coś mi się wydaje, że zbierzemy owoce. I to na pewno cierpkie w smaku, a nawet więcej niedojrzałe i zupełnie zielone. A tymi owocami będą owoce hodowanie dzieci. Totalny liberalizm, i wychowanie bez wartości doprowadzi, że właśnie dzieci. Powiedzą dość. Chcemy przynależeć do kręgu. Jeżeli nie dajecie nam miłości, bezpieczeństwa. Jeżeli żyjecie na kocią łapę, po rozwodach. Tatuś jest z doskoku, mamusia myśli o innych tatusiach to my was też olewamy. Młodzież zacznie robić własną Polskę. Lewactwo w materii propozycji modelu wychowania poległo na całej lini. Naturalną potrzebą człowieka jest wychowanie w cieple domu rodzinnego i tradycji opowiadanej do kołyski przez dziadka i babcię i rodziców pochylonych nad ko łyską. I stąd bierze się ta Młoda Polska, która doskonale pojmuje, że w oziębłym stosunku nie można żyć. Wychowanie owsem telewizyjnym nie jest dobrym wychowaniem. I stąd, wg mnie, to całe lękliwe zachowanie jako reakcja na marsz 11 listopada. I mówienie, że PiS jest wrogi. Papierusy podcierusy są w pogotowiu. Są gotowi mówić za lud.
widzisz, reakcja na 11 listopada świadczy o czym innym. Przynajmniej ja tak to widzę. Trwa walka o zawłaszczenie pewnych obszarów polityki. Myślę tu o rozgrywce między PiS i MW. Czy to zachowanie jest zdrowe? marsz 13 grudnia to wielka niewiadoma. Może mieć dużą frekwencję, albo małą. Co wtedy? Wiem, że trwa walka o przywództwo na prawicy. Problem jednak ze zdefiniowaniem tej prawicy. Ona ciągle nie jest zbyt klarowna. Zwróć uwagę na podany przeze mnie link na początku wieczoru. Mętlik niesamowity.
Jeszcze jedno a propos młodych. Swój rozum mają, ale nie mają doświadczenia. Sam rozum wystarczy? Nam wątpliwości. Niestety są tacy, którzy wyspecjalizowali się w wyciąganiu kasztanów z ognia cudzymi rękami. Normalka.
Ten młodzian na pewno odrobił zadanie. A temat młodzieży musi być ogarnięty. Nie może być tak, że MW ze swym żywiołem jest nie ogarnięta. Mówią żarliwie i bardzo mądrze. To takie Tarasy sikające mają medialną reklamę. A MW pokazywana jest jako wcielone zło. I tu mam złość do Pis, że milczał. Przecież Mają w swoich szeregach sejmowych, nie napiszę o działaczach herbacianych, też młodych. Niech ci młodzi , nawet tak dla picu po krytykują i utożsamią się z MW. Przyda im się takie uwypuklenie własnego stanowiska i odcięcie od tetryków pisowskich. Po kolejne: dlaczego gardłowali za antykomorem a nie mówili nic o tych licealistach krakowskich. To dla mnie jest nie zrozumiałe.
PiS powinien się bardzo mocno zastanowić nad prowadzeniem takich rozgrywek. P. Pierniku tak się kokietujemy niekiedy naszym wiekiem. A co to być wielosylwestrowym? Być wielosylwestrowym to znaczy zachwycać się młodymi. Tymi, którzy as po nas a nie podejmować z nimi walkę. Przecież trzeba mieć zstępnych. Trzeba wychować sobie następców. I wcale nie sądzę, ze trudno zdefiniować prawicowość. Dla mnie być prawicowcem to być prawym. A być prawym to itd. Ja bym nawet pojechał do przysłowiowego Sulejówka i poprzyglądał się jak narybek się sprawuje. Ciekawe czy to całe towarzystwo nie pomarłoby z szoku?
http://daani.salon24.pl/464756,pis-juz-w-sieci-lejby-fogelmana Tu jest tekst który zmusza do myślenia i to intensywnego. Włącznie z komentarzami pod nim.
Wynika z niego, przynajmniej dla mnie, ze w dalszym ciągu niewiele wiem i jeszcze mniej rozumiem.
@gor=al1 Rzucił mi się w oczy ciekawy wątek związany z marszem 13 grudnia http://wywczas.salon24.pl/470316,dlaczego-duda-nie-chce-isc-z-kaczynskim Do czego to zmierza? Wiele argumentów przywołanych w tym tekście można uznać za zasadne, ale chyba problem jest o wiele poważniejszy. Kto tu odwala krecią robotę i na czyją korzyść?
Sądzę, że nikt nie odwala kreciej roboty. Na pewno nie w kategoriach siania zamętu. Według mnie jeżeli coś uznać za zasadne. To przede wszystkim zamysł generalny, który ma pokazać, że musi ktoś być kołem ratunkowy. A jak mówi praktyka to i tak wszystko okaże się w praniu. Wyczuwam przede wszystkim taki podtekst, że nie ma co się wysilać, robota przez właściwych już jest odwalona. I jeżeli tak to niech pozostanie ten kierunek. Wszystkie komentarze są tak płytkie i prymitywne, że można z wielką trafnością zaryzykować twierdzenie, iż autor jest ten sam. Na prawdę więcej takich tekstów i do tego górujące sondaże. Z podtekstem róbmy coś bo ni ma wyjścia. Polityka musi być, bez niej nie da się żyć. Wszyscy mają pełne gęby polityki i troski. Nawet o to, z e PIS polegnie. Przecież jak PiS polegnie to więcej miejsca będzie dla zwycięzców. I rozliczeń nie będzie. To przecież same zyski i laury. A jakoś nikt nie chce tych serwerów wywieść spod Moskwy.
Dobrze, że się jeszcze gdzie indziej nie produkuję. A poza tym, to zauważyłem, że Sz. Pan też stąd wyskakuje od czasu do czasu. W ramach wietrzenia się, czy dotleniania?
Dziękuję już wylizane. Synusiów nie ma to ja mam ten zaszczyt. Robić tzw wymaz palcem z miski. A tu tort pierzyna i cycki cyganki i ciasto kora i na końcu spróbuj czy galaretka dość słona i pieprzna. Już mnie mgli.
Ale ten najmłodszy makaronik przydałby się. Niechby wpadł choć na sekundę. Ale cicho serce, muszą wystarczyć telefony. Pierniku to jest straszne. Wszystkie dzieci są ważne, ale ten najmłodszy, choć już pod trzydziestkię i na drabinkę musimy wchodzić do pogłaskania. Porusza najbardziej. Wyłączam tęsknotę za najmłodszym. Bo matki nie przebiję. Ona jest lepsza ode mnie.
P. Pierniku czytam o tym Lejbie: PIS juz w sieci Lejby Fogelmana? Co to jest? Z tego pisania wynika, że już poprzez samą obserwacją Polak się aberuje. Toż to teza, że wyssaliśmy zło z pokarmem matek, których pierś ssały dzieci. To znaczy, że choć wyrwaliśmy się z wojny i komunizmu to i tak musimy przejść próbę płomienia? "Traci się część swojego człowieczeństwa...z obserwowania"????????? I podział na elitę i inteligencją, która i tak jest nieracjonalna. Czyżby z tego wynikało, że być elitą to nie koniecznie być inteligentnym?/to moje/. I to zmartwienie o geny w kontekście celibatu i nadmiernej emigracji. To troska o co. Czyżby nie o to skąd weźmiemy my Judejczyki niewolnika? Co to ci Racjonalni. A p. Warzecha - tego nie pojąłem.
To temat na poważniejszą dyskusję. nie wiadomo co jest wrzutą, a co zaliczyć do faktów. To od dawna nie daje mi spokoju. Kto nami manipuluje. Dlaczego? Na to pytanie może bym dał odpowiedź, ale to niczego nie załatwia. Te powiązania. Jawne i nie tylko. Wiele rzeczy się nam wmawia. Ale czy to wszystko tłumaczy? Czy my naprawdę jesteśmy aż tak naiwni? Czy tylko widzimy to co chcemy?
Znowu nagadałem. Przepraszam. Powiem jeszcze tylko, że wiele się widzi. Jednak wybory są trudne. Niejednokrotność wymuszone. Np. taki Bielecki nigdy mnie nie pasował. I tu się zatrzymam. Na dziś dobranoc.
@gor-al1 Dzień dobry. Wieczorem nie chciałem zaczynać nowego wątku. Znalazłem to na nE http://szeremietiew.nowyekran.pl/post/82269,w-izraelu-sa-izraelczycy Z tezą autora nie zgadzam się, ale ciekawy materiał zawarty jest w komentarzach i odsyłaczach. Warte przeczytania. Wiele informacji jest wprost szokujące. Co ciekawe są podane ich źródła.
Witam pięknie. Dziękuję. przeczytam. Na razie spadam. Jak będę miał coś ciekawego to napiszę. ................................ Ale Robin jest mało kumaty. Manipulant. Ale dobra duszyczka, choć lekko niezrównoważona.
Akurat w moim przypadku trafił na niepoddający się materiał żadnej obróbce. Powinien pamiętać, że co za dużo to nie koniecznie jest skuteczne. Przegięcie w propagandzie jest antypropagandą tej propagandy. Jeżeli jest wynajęty to jest niekontrolowany. Robi właśnie antypropagandę. I w tym sensie jest niekumaty, czyli niereformowalny. Pod każdym nickiem siedzieć powinien człowiek. Chyba, ze nie. A to już inna parz kaloszy. Pozdrówka.
Tak siedzę i otwieram różne sznureczki. I co z tego wynika. A wynikają z tego bardzo ciekawe spostrzeżenia. Potwierdzają się moje przypuszczenia w sensie co było do udowodnienia. To są poszlaki, ale całkiem logiczne. Można je krótko przedstawić w formie sentencji, że banda nigdy nie wybacza, a kosa ostra.
Informacja uzupełniająca do wpisu @r-t na @katarynie o Michalkiewiczu http://niepoprawni.pl/blog/6206/media-wobec-bezpieki-nowa-ksiazka-leszka-szymowskiego Jeszcze taka ciekawostka http://polandleaks.org/index.php/9-news/49-sluzby-na-tropie-znanego-dziennikarza
http://www.pth.nowysacz.mnet.pl/ Zrodził się ciekawy pomysł zorganizowania wspólnie przez Stowarzyszenie Kibiców Sandecji Nowy Sącz oraz Oddział Polskiego Towarzystwa Historycznego w Nowym Sączu cyklu wykładów historycznych dotyczących zarówno Historii Polski jak i jej wycinka w skali naszego regionu.
Celem projektu "Bliżej Historii" jest zapraszanie co jakiś czas do Nowego Sącza na spotkanie oraz wykłady znanych polskich historyków, którzy w fachowy i rzetelny przedstawialiby dany temat odnoszący się do naszej Historii. Plan jest bardzo ambitny. Czy ta inicjatywa się przyjmie w naszych szeregach? Wszystko zależy od was, czy licznie stawicie się na pierwszą odsłonę cyklu wykładów "Bliżej Historii".
Jako pierwszy z historyków nasze zaproszenie przyjął z wielką radością Pan dr hab. Andrzej Olejko profesor Uniwersytetu Rzeszowskiego. Pan prof Olejko jest historykiem specjalizującym się w historii wojskowości, a w szczególności problematyce lotniczej. Na co dzień jest wykładowcą historii na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jest autorem wielu publikacji min: Szachownice nad okupowaną Europą Niedoszły sojusznik, czy trzeci agresor? Wojskowo-polityczne aspekty trudnego sąsiedztwa Polski i Słowacji 1918-1939.
Mosty, które rozwiesiła noc. Dokumenty, wspomnienia, relacje ( wspólnie z dr Krzysztofem Mroczkowskim)
Lotnicze tradycje Bieszczadów
Jest autorem cyklu programów historycznych "Zakamarki Przeszłości" w Telewizji Polskiej realizowanych przez jej oddział w Rzeszowie. Pana Profesora można również co tydzień usłyszeć w Radiu Rzeszów, gdzie w każdy poniedziałek od godz. 18:05 - 18:45 prowadzi wspólnie z Jerzym Pasierbem audycję pt. Wojny, kampanie, militaria... czyli o historii inaczej .
http://www.tvp.pl/rzeszow/historia/zakamarki-przeszlosci/wideo/narodziny-szachownicy/6652251?start_rec=8 „O godle, barwie i zapomnianych znakach polskich skrzydeł – czyli o rywalach szachownicy i o niej samej” Cóż mam opisywać. Obejrzycie Lexie2010 i Piernik na tym krótkim filmie. Wykład był na pewno obszerniejszy. Widać było, że słucha się doświadczonego wykładowcy akademickiego. Było wiele humoru i anegdot. Były np. przyśpiewki ułańskie, czyli żurawiejki. Takie rubaszne, dobrze że nie zapamiętałem ich. Świerzbiłby mnie język i swędziały pazurki do powtórzenia. Lexie na pewno byłaby zgorszona i dałaby mnie po łapkach, albo banem poleciała. Czyli, a zali: Żurawiejki czyli rubaszne przyśpiewki (najczęściej w formie dwuwiersza), łatwe do zapamiętania. Nierozerwalnie kojarzą się z naszą kawalerią i ułanami. Występowały w różnych wersjach. Układane przez ułanów na cześć swoich pułków podkreślające waleczność i sławę swoich jednostek lub też ich oponentów służących w innych pułkach kawalerii. A co tam parę powtórzę. Damy też mają uszy i coś tam.Do słuchania i skubania.
1 Pułk Szwoleżerów Józefa Piłsudskiego Ciesz się dzielny szwoleżerze, Masz protekcję w Belwederze Cała kupa jest frajerów, W pierwszym pułku szwoleżerów.
3 Pułk Szwoleżerów Mazowieckich Kto w Suwałkach robi dzieci Szwoleżerów to pułk trzeci Łeb jak ceber, ch** jak wałek, To szwoleżer ze Suwałek.
10 Pułk Ułanów Litewskich Jedzie ułan z dziesiątego, Wyją psy na widok jego.
13 Pułk Ułanów Wileńskich Z przodu księżyc, z tyłu gwiazda To tatarska nasza jazda. A kto chłopom gwałci wdowy, To trzynasty pułk morowy.
16 Pułk Ułanów Wielkopolskich im. gen. Gustawa Orlicz - Dreszera Piją z beczki, nie pijani, To bydgoscy są ułani. Zawsze łasy na niewiasty, To ułanów pułk szesnasty
17 Pułk Ułanów Wielkopolskich Czy to świta, czy to dnieje, Siedemnasty zawsze wieje. Siedemnasty dużo smrodzi, I dlatego żółto chodzi.
Refren żurawiejek Lance do boju, szable w dłoń Bolszewika goń, goń, goń. Lance do boju, szable w dłoń Bolszewika goń za Ural Za Ural goń!
Śledztwo w sprawie zabójstwa Krzysztofa Zalewskiego zostało już sprowadzone na właściwe tory. Powodem był konflikt na tle finansowym miedzy prezesem wydawnictwa Magnum X Cezarym S. a ofiarą, która była w tym wydawnictwie wiceprezesem.
Dziwna sprawa http://clouds.nowyekran.pl/post/82472,wciaz-nie-znaleziono-ciala-ks-rumianka Co o tym sądzić? ............................................ No właśnie co o tym sądzić? Powiedz p. Pierniku.
http://www.rp.pl/artykul/626085,960304-W-sobote-odbedzie-sie-ponowny-pogrzeb-ofiary-smolenskiej.html Wygląda na to, że była wrzuta. Bardzo prawdopodobne.
Wymowny komentarz na podsumowanie morderstwa Krzysztofa Zalewskiego http://cirilla.nowyekran.pl/post/82579,morderstwo-krzysztofa-zalewskiego-eksperta-od-katastrofy-smolenskiej
to zabójstwo nie jest wcale takie dziwne jeśli je osadzi się w konkretnej rzeczywistosci,facet był najprawdopodobnie pod wpływem środków pewnie psychotropowych i całkowicie nieświadomy co czyni ...teraz służby stosują podobne używki po zażyciu których syn zamorduje w najbardziej odrażający sposób swoja rodzona matkę całkowicie bez świadomosci tegoż czynu ,tutaj mozna przyjac iż zastosowano podobny wariant ,pewnie między innymi spowodu iż NOWA TECHNIKA WOJSKOWA wykończała powoli konkurencyjny RAPORT pana HYPKIEGO ,a który jak napisałem wyżej był cennym żródłem wywiadowczym dla Rosjan jak i propagandową tubą ich własnej siły militarnej...pewnie ,,ubito" za jednym zamachem dwa cele ,pozbyto się zajadłego przeciwnika raportu ANODINY ,jak i pozbytu konkurencyjnego magazynu ,a jeszcze co też ma znaczenie, zwiększono w zdecydowany sposób zastraszenie innych osób twardo stojących na drodze PRAWDY smoleńskiej ze wskazaniem ,widzicie ??? wy mozecie być następni ,NIKT WAS NIE OCHRONI ,tyle śmierci w wiadomej sprawie a władza milczy,albo udaje że nic się nie stało...
Ma być sensacja za wszelką cenę. http://polandleaks.nowyekran.pl/post/82519,zdradzony-olewnik Rzecz w tym, że ta informacja ukazała się już w maju 2011 roku w znacznie szerszym zakresie http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,126765,9580606,Spowiedz_Jacka_Krupinskiego__Przyjaciel_Olewnika_.html
W mojej ocenie Jacek Krupiński siedzi w tej sprawie po uszy. dziwi mnie tylko dlaczego prokuratura po zatrzymaniu i postawieniu zarzutów go wypuściła? inna sprawa, że moim zdaniem rodzina Olewników nie jest w tej sprawie bez winy. http://historia-porwania-krzysztofa-olewnika.blog.onet.pl/2,ID364834172,index.html Tak to jest z nuworyszami.
Widzę i podziwiam. JA jak wpadam do domu to najczęściej padam na pysk. I żeby nie miłe towarzystwo. To nie odpalałbym komputra. Nie rozumiem jednego. Dlaczego prokuratura nie zezwoliła na badania genetyczne, skoro rodzina nie rozpoznała. Jakie były argumenty za odrzuceniem wniosku rodziny. Przecież P. też nie miała pewności. Przecież te wątpliwości były powodem zwłoki pochówku. To wszystko jakieś siłowe.
@gor-al1 To jest bardziej złożona sprawa. Właściwie nie wiadomo, czego się trzymać. Trzeba się cofnąć do samego początku, czyli 10 kwietnia 2010 r. A może parę dni wcześniej. Ale to są zbyt daleko idące przypuszczenia. Prokuratura ma za zadanie rwać wątki. Śledztwo w żadnym momencie nie może układać się w logiczną całość. Jak na razie to się prokuraturze udaje. Niestety. Dlaczego tak się dzieje? Wróć do ostatniego komentarza który cytowałem z nE.
Przeczytałem. To woła o pomstę do nieba. To wszystko musi wylecieć w powietrze. Przecież my wszyscy i ja. Rozmawiamy o tak makabrycznych sprawach jakby o tym czym posmarować bułkę. A przecież rodzina ma nadmiar emocji. A tu ciągłe wymuszanie jakichś rozważań. Brak słów. Widzi mi się, że jesteśmy widzami. I mamy radość, że to nas bezpośrednio nie dotyczy. Takie, nawet moje, szukanie słów na wyrażenie oburzenia, też jest głupie. Ale z drugiej strony, czy można zamknąć oczy i nic nie widzieć?
Widzisz, tych spojrzeń na sprawę jest wiele. Masz rację. Możemy tylko obserwować i komentować. Wpływ na to wszystko mamy żaden. Ale nie możemy milczeć. To nie jest tylko sprawa rodzin ofiar. To jest o wiele, wiele więcej. Nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę. Ale przez to wcale nie jesteśmy lepsi.
A ja powiem, że jesteś nawet gorsi. Ponieważ tacy chcemy być dobrzy i sprawiedliwi. A daliśmy się zapędzić w przysłowiowy róg. I dziękujemy, że jeszcze się nam wszystkim nie dobrano do dupska. Choć zamach na Matkę Bożą musi obudzić wreszcie katolików. Przecież podnieść rękę najpierw na Rzeczpospolitą, następnie na Krzyż, a Teraz na Matkę Bożą. Boję się, że przez takie cicho siedzenie. Czeka nas otchłań. Wszystkich. Tych bezczelnych i tych potulnych. A nie można zapominać o tych judzących.
Jaki by nie był ten prezydent, to jednak człowiek. Czy ten obecny, czy tamci poprzedni/ Kwaśniewski, Wałęsa, Jaruzelski/?/. Nie zasługiwali na taką nienawiść. Każdy ma prawo do życia i do szacunku po śmierci. Ktoś może nie być moim wyborem. Ale mścić się nie wolno. Teraz wymyśla się analogie do zamachu na Narutowicza. Co ten Żakowski wymyśla. Idę bo się rozkręcam. Ps. P. Pierniku. Dam coś pięknego: http://www.sadeczanin.info/wiadomosci,5/blizej-przyrody-przejdz-odnowiona-sciezke-rdziostow,41544#!prettyPhoto[sd_gal]/0/
Bo my som i do tańca i do Różańca. I do wypitki i do bitki. Jak trza!!!!!!!!!! ................................... Stąd wolność szła. To tu powiewały pierwsze flagi biało czerwone. Pierwsza zawisłe 30pażdziernika w Cieszynie. Potem Tarnów, Nowy Sącz i Kraków 31 października. A nie 11 listopada Warszawa. Nie darmo p Jarosław powiedział, że to polski Piemont.
Czyżby głupota prokuratury sięgała zenitu? http://www.rp.pl/artykul/92106,960344-Prokuratura--motyw-zabojstwa-eksperta-lotniczego---biznesowy.html Komentarz: j100dulski (gość) pisze: 11 grudnia 2012 22:28:37 "...najpierw doszło do detonacji nieustalonego jeszcze ładunku pirotechnicznego. Eksplozja ciężko zraniła wszystkie trzy osoby... Po wybuchu mężczyźni znaleźli się na korytarzu. Tutaj sprawca dokonał zabójstwa - zadał wiele ciosów nożem w okolice klatki piersiowej, brzucha i pleców... sprawcy amputowano dłoń..." Jakim cudem ciężko ranny sprawca z niesprawną jedną dłonią, jest w stanie zadać nożem wiele ciosów ? Last action hero ?
Wczoraj napisali, że ta trzecia osoba /która powiadomiła przejeżdżający patrol policji/ nie odniosła widocznych obrażeń i została odesłana do domu. Tu piszą, że przebywa w szpitalu. Czyli wzięli go na przechowanie, żeby nie rozpowiadał co tam się naprawdę stało. Bo tak do końca nie jestem pewien kto zabił, a kto zdetonował ten ładunek i dlaczego?
stary.piernik Z tego widać, że brak jest kierownictwa od informacji? Nie prawdopodobne. To już lepiej milczeć, niż podawać nielogiczne informacje. A może jest w tym jakaś metoda na dowód.
W tym co się wokół sprawy dzieje jest wiele ciekawych obserwacji. Zwrócę uwagę na pewien charakterystyczny szczegół. Po jednym dniu pracy prokuratura już wszystko wie. W sprawie np. Starucha ciągle nie potrafi sformułować aktu oskarżenia. O innych sprawach zamilknę.
stary.piernik, lexie2010 Uśmiecham się do Państwa i posyłam najcieplejsze myśli. Polecam Łasce Narodzonego Pana na cały rok. Składam już życzenia Noworoczne i zmykam do obowiązków. Zostańcie z Bogiem.
Zostały nam trzy tygodnie do końca świata, a my czym się zajmujemy?
OdpowiedzUsuń;0)
@stary.piernik
UsuńDziękuję za przypomnienie:))
Wiele działających na rosyjskim rynku firm stara się wykorzystać marketingowy potencjał wiekopomnego wydarzenia, w którego realizację niektórzy naprawdę wierzą. Jedna z nich wprowadziła na rynek specjalne zestawy, które mając pomóc przeciętnemu Rosjaninowi w przetrwaniu najgorszych dni. Surwiwalowe pakiety można kupić w wielu sklepach na Syberii.
OdpowiedzUsuńW skład specjalnej paczki wchodzą lekarstwa, w tym medykamenty, które mają niwelować problemy z pracą serca, mydło, świeczki, konserwa z rybami, kasza gryczana, przybory do pisania oraz sznur (można się tylko domyślać, do czego). Są tam także karty identyfikacyjne, które należy wcześniej wypełnić. Oczywiście w pakunku nie mogło zabraknąć największego dla wielu Rosjan rarytasu, czyli wódki. Tym, którzy w czasie końca świata nie chcą się nudzić, dedykowany jest zestaw gier planszowych - poinformował serwis RT.com.
Firma, która "wypuściła" na rynek komplety, ma swoją siedzibę w Tomsku. Jej przedstawiciele twierdzą, że ich produkt cieszy się dużą popularnością. Do tej pory udało się sprzedać już tysiąc zestawów. Koszt jednego wynosi równowartość 28 dolarów (ok. 90 złotych). Złośliwi komentatorzy uważają, że pakiety mogą się stać prawdziwym hitem wśród pracodawców, którzy zamiast tradycyjnych paczek na święta zakupią dla pracowników takie właśnie zestawy.
http://niewiarygodne.pl/kat,1031979,title,Koniec-swiata-za-trzy-tygodnie-Rosja-jest-juz-gotowa,wid,15140740,wiadomosc.html?smgajticaid=6fa01
:D
Dziś dopiero zauważyłem powrót do 2010.
UsuńJestem ślepy.
Pięknie pozdrawiam i cieszę się tym - lexie2010!!!!!!!!!!!!
Ciekawe, czy u nas też znajdą się tacy, którzy będą próbowali na tym zrobić kokosy?
UsuńWszak pomysłowość ludzka nie zna granic. Podobno. Ale też głupota ludzka nie zna granic. Podobno ;0)
Panie Pierniku. Wszystko to tylko wmówić innym potrzebę. No i trzeba trafić na podatny podmiot. A tych, którzy będą oporni potraktować na ostro.
UsuńNormalna procedura. Jednym krzyczeć hura i polecą o innych - tych opornych wyrżnąć. Marketing i zarządzanie. Mój drogi Panie.
@gor-al1
UsuńDobra, dobra, chwila :)
Dobry wieczór. Ja dzisiaj tylko na zapleczu. Miałem Andrzejki.
Marketing jaki jest, każdy widzi. To nie tylko ten świstak, co siedzi i zawija w sreberka. Zawsze ktoś siedzi z boku, albo w kantorku i liczy kasę.
A frajerzy? Byli, są i będą. Na szczęście dla jednych, na nieszczęście dla innych.
Przepraszam. Ale jestem nieociosany. Nie przywitałem się.
UsuńCo niniejszym nadrabiam, mówiąc: Doby wieczór.
I najlepsze życzenia? Jeżeli tak - to wszystkiego najlepszego.
Dziękuję :)
UsuńAle cicho, sza :)
Jasne:)
UsuńZ innej beczki, ale z życia wzięte.
OdpowiedzUsuńhttp://prawo.rp.pl/artykul/792778,957194-Zlodziej-ukradl-dowod-a-poszkodowana-zaplacila-za-jego-telefon.html?p=1
Wiedzy nigdy za wiele.
http://www.pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=2831
OdpowiedzUsuńMateriałów przybywa.
Ciekawy wywiad z red. Gmyzem
OdpowiedzUsuńhttp://www.pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=2831
http://niezalezna.pl/35265-kim-jest-nowy-naczelny-uwazam-rze
OdpowiedzUsuńCiekawsze chyba komentarze pod tekstem.
W ramach poprawy jesiennych nastrojów
OdpowiedzUsuńhttp://kontrowersje.net/pe_ne_porty_politruka_stasi_skiego
Kij zawsze ma tylko dwa końce
OdpowiedzUsuńhttp://www.ekonomia24.pl/artykul/532645,957766-Rosja-sprzedaje-mniej-gazu.html
Obniżka cen gazu o około 10% dla odbiorcy indywidualnego to tylko efekt odpryskowy ogólnego trendu światowego.
Lektura obowiązkowa w ramach pracy u podstaw
OdpowiedzUsuńhttp://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GPyZSssS9X0
To znalazł @czerski.sernik
Dobry wieczór Miłym Państwu.
UsuńP. Pierniku. Czy p. coś z tego rozumie?
Bo ja nic nie kapuję. P.p Gmyz z Królem.
Co jeszcze przyjdzie nam strawić?
@gor-al1
UsuńDobry wieczór.
Co tu jest do rozumienia albo nie?
Wytworzyła się sytuacja jak w stanie wojennym. Ci którzy nie są pupilami waadzy mają swoje pięć minut i skrzętnie to wykorzystują. Zresztą obaj mówią to otwartym tekstem. Oni zawsze mieli swoją wiedzę w temacie, ale nie zawsze się z nią dzielili z nami. Przyczyny były różne, ale najczęściej prozaiczne.
Kasa, misiu, kasa :(
@stary.piernik
OdpowiedzUsuńSpóźnione życzenia andrzejkowe: wszystkiego najlepszego przede wszystkim wspaniałego końca świata!:)
Serdecznie dziękuję.
Usuńp.s. gratulacje dla poczty pantoflowej :)
Nasz @gor-al1 bardzo jest spostrzegawczy:)i tutaj obowiązkowo Go pozdrowię:)
UsuńJeszcze raz witam.
UsuńAle przysięgam. Gębę miałem na kłódkę.
Tylko te palce...:))
UsuńWitam!
UsuńDobra, dobra.
UsuńŻartujcie sobie ze mnie.
I tak tu robię za głupka.
Ale w sumie miły zwrot: "Nasz @gor-al1 bardzo jest spostrzegawczy"
Dziękuję.
ps. A taki jestem spostrzegawczy, że dopiero teraz zauważyłem powrót p. Lexie do 2010.
@gor-al1
UsuńZa kogo tu robisz sam najlepiej wiesz;0)
Ale tu przynajmniej masz pytanie i masz odpowiedź. Bez uników i ślizgania się po ścianie. ;)
Wiem p. Pierniku.
UsuńWiem i to, że iloraz poszedł mi w górę poprzez obracanie się w eleganckim towarzystwie. Za co jestem niezmiernie wdzięczny.
@gor-al1
UsuńJako wierzący i praktykujący wiesz, że nadmierne pomniejszanie się w oczach innych to grzech pychy?
p.s. Pamiętaj, że ja swoje wiem ;0)
i to bez żadnego podtekstu.
@ gor-al1
UsuńJa to mniej jestem wyrozumiała niż @stary.piernik, ale to już wiadomo. Czasem tylko mam więcej cierpliwości:)
To i jak muszę ścierpieć. I język przygryzać.
UsuńW ramach obowiązkowej lektury:
OdpowiedzUsuńhttp://niezalezna.pl/35410-senator-po-bardzo-krytycznie-o-rzadzie
– Są to ustawy dotyczące najbardziej skrajnych przypadków niepełnosprawności – epilepsji, ociemniałości i chorób psychicznych. Mimo to zmiany w przepisach zostały wprowadzone w trybie nagłym i przez to okazały się źle przygotowane. Na przykład pomija się problem opieki nad ludźmi przykutymi do łóżek. W tym pośpiechu czuło się presję ministra Rostowskiego. Dodatkowo wyszły na jaw proceduralne manipulacje i kłamstwa. Okazało się, że wbrew zapewnieniom, których nam udzielono, ustawa nie była konsultowana z fachowcami, a ci jej nie poparli. Było odwrotnie, np. środowiska niewidomych apelowały, aby jej nie przyjmować – mówi zbulwersowany polityk Platformy.
Tak się złożyło, że miałem możliwość poznać osobiście pana senatora i to w czasach, kiegy nie miał pojęcia, że będzie politykiem. Dzisiaj czuje smród wokół siebie i przypomina sobie, ze swoją pozycję zawdzięcza wyborcom.
UsuńSamo życie.
Jest to powiedzmy spóźnione, ale zdrowe podejście. Byłoby nieźle gdyby wyborców przypomnieli sobie i pozostali parlamentarzyści, ale wtedy musieliby w większości złożyć mandat.
UsuńTo też warto przeczytać:
OdpowiedzUsuńhttp://niezalezna.pl/35383-osobisty-wiezien-tuska
Tak o przetrzymywanym od miesięcy w areszcie Piotrze Staruchowiczu mówią prywatnie politycy Platformy Obywatelskiej. Są wśród nich i tacy, którzy próbują dać wyraz swojej dezaprobacie. W głębokiej konspiracji inspirują artykuły o sytuacji gniazdowego kibiców Legii. Oficjalnie, rzecz jasna, potępiają stadionowych bandytów – w tym gronie premier wywalczył sobie nawet prawo do więzienia ludzi. Sprawa „Starucha” jest wręcz symbolicznym przykładem ograniczania wolności na zamówienie władzy. Nieformalny lider kibiców Legii od miesięcy siedzi w areszcie z powodu kilku ogólnikowych zdań wypowiedzianych przez skruszonego przestępcę.
http://niezalezna.pl/35383-osobisty-wiezien-tuska
I te komentarze.
UsuńPolecam wystąpienie pp. Gmyza i Króla. Trochę długie, ale ciekawe. Zwłaszcza dla tych, którzy nie mają pojęcia o kuchni dziennikarskiej.
Słucham, słucham:), ale tyle się dzieje dzisiaj w internecie, że chyba muszę puścić sobie od nowa:(
Usuńhttp://www.sadeczanin.info/rozmaitosci,9/kibice-sandecji-dla-godla-barwy-i-polskich-skrzydel,41211#.UL5eaWdDSPY
OdpowiedzUsuń"Niedoszły sojusznik czy trzeci agresor? Wojskowo-polityczne aspekty trudnego sąsiedztwa Polski i Słowacji 1918–1939"
http://wydawnictwo.univ.rzeszow.pl/product_info.php?products_id=1572
..........................
P. Pierniku o tym kiedyś rozmawialiśmy.
..........................
Boję się!!!!!!!!!!!!!!
@gor-al1
UsuńJeśli będzie jakieś słowo pisane lub nagrane po spotkaniu polecam się łaskawej pamięci.
Oczywiście.
UsuńTo wygląda na kolejne never ending story
OdpowiedzUsuńhttp://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,12977484,Pawel_Deresz__To_Kaczynski_kazal_bratu_ladowac.html
Dziwi tylko, że mimo upływu ponad dwóch lat o katastrofy nic ponad te pomówienia nie zostało upublicznione.
z jednej strony wierzyć się nie chce, że to już 10 lat minęło. Z drugiej strony pojawia się pytanie dlaczego w tym czasie nie uporządkowano podstawowych spraw związanych z zakupioną licencją?
OdpowiedzUsuńhttp://www.ekonomia24.pl/artykul/706203,957594-Polsko--finska-wojna-o-rosomaki.html
Jeśli Finowie za dużo przy niej kombinowali, trzeba było podjąć starania o znalezienie rozwiązań alternatywnych. Okazuje się, ze spieprzono wszystko co tylko było możliwe, a dzisiaj robi się dobrą minę do złej gry. Przecież PATRIA nie robiła wszystkiego sama. To jest składak, kooperacja międzynarodowa.
dlaczego ten biznes miał opłacać się Finom w nieskończoność?
http://www.ekonomia24.pl/artykul/706203,957959-Bron-najlepiej--z-polskich-fabryk.html
Nasze, publiczne pieniądze też trzeba wydawać z głową, a nie tylko myśleć o nabijaniu własnej kasy.
Jaki jest cel i sens okładania się agentem Tomkiem?
OdpowiedzUsuńhttp://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,12981058,Kaczmarek_po_naszej_publikacji___Dziennikarze_stworzyli.html#MT
Wiem, że to kolejny temat zastępczy, ale dlaczego zainteresowany i jego były szef zachowują się jak idioci i dają się wkręcać?
Pod tym adresem można odsłuchać posiedzenie sejmowej komisji sprawiedliwości z udziałem prokuratorów o śledztwie w sprawie katastrofy smoleńskiej.
OdpowiedzUsuńhttp://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/transmisje.xsp?unid=FE0EA708C584E9B9C1257AC3004F6961
@stary.piernik, witam!
UsuńDziękuję bardzo! Dopiera teraz mam czas:(
P. |Pierniku.
OdpowiedzUsuńA czy nie może być również tak, że ci panowie prokuratorzy z rozmysłem kreują się na mądrych, swoją funkcją, wygadujących głupstwa. Nie chce mi się jakoś wierzyć, aby oni wypowiadali rzeczy , w które wierzą.
Zakładając, że są głupcami i dlatego bzdury mówią. To znaczy, że sądzą, że mówią mądrze do jeszcze większych głupków. Przecież na pewno mają coś takiego, na widoku, jak poczucie misji i stanowiska.
A jeżeli mają poczucie misji, to może właśnie je wypowiadają w sposób durnowaty.
Dzisiaj dołączył do nich poseł Kalisz. Zresztą on jest z nich. Wiedzą, że my wiemy, ale oficjalnie do tego nie mogą się przyznać, bo jeszcze nie czas. to tak pokrótce.
UsuńWitam też @gor-al1:)
OdpowiedzUsuń@lexie 2010
OdpowiedzUsuń@gor-al1
Witam wieczorową porą!
Kłaniam się najpiękniej, jak potrafię.
Usuń...........................................................
Jeżeli i pasta do butów ma cząstki wysokoenergetyczne. To już wiadomo, dlaczego Ci prokuratorzy to takie wystrzałowe chłopaki.
Producent tych detektorów /obecny na posiedzeniu/ wyraźnie powiedział, że o przekłamaniu nie ma mowy, bo te detektory są stosowane w ponad 60 krajach świata. A więc prokuratura rżnie głupa. Co robiła również na dzisiejszym posiedzeniu komisji.
UsuńP. Pierniku.
UsuńA czy czasem oni nie chcą aby ich uważano za niedorozwiniętych. Czyli za niepełno sprytnych.
Problem próbek. Na jasny rozum. Pobierać komplety próbek, w trzech dublowanych egzemplarzach i zostawiać u Ruskich, pod opieką. Idiotyzm totalny. To tak jak burkowi kazać pilnować kiełbasy.
Masz rację. Wszyscy się z tego śmieją. Ale dali się wmanewrować w taki układ z Rosjanami i brną konsekwentnie. Może nawet wbrew sobie.
Usuńlexie2010
OdpowiedzUsuńZbliżają się Święta. I co z przepisem na sernik sądecki ze śliwkami wędzonymi?
Gsl202 miała wypróbować na mężu. Relacji nie zdała. Czy maż przeżył. Sama przepadła beż wieści.
Przypominam - sylwestrowy smażony sernik ze śliwkami wędzonymi.
Witam, przepraszam, że wczoraj nie odpisałam. Po wysłuchaniu wczorajszego posiedzenia komisji sejmowej zdjęła mnie nagła ochota posłużenia się czymś co w dzisiejszej polityce określa się "mową nienawiści", więc postanowiłam ochłonąć. Już na samym wstępie próba zastraszania posłów sprawiła, że ostatecznie legły w gruzach resztki nadziei jaką żywiłam na wyjaśnienie czegokolwiek, potem było już tylko gorzej a zakończenie to klasyka znana nam z Sejmu z czasów "hazardowej". Resztki szacunku straciłam też do prokuratora Seremeta, chociaż to proces dawno już zakończony:( Ciężko było się pofatygować? To nie tylko posłowie, którzy brali udział w posiedzeniu komisji byli stroną oczekującą wyjaśnień, ale całkiem spora część społeczeństwa.
UsuńWitam również.
UsuńTych kwiatków z wczorajszego posiedzenia jest więcej. Choćby zachowanie Kalisza. Wymowne są też dzisiejsze komentarze medialne, w tym komunikat prokuratury. Głoszą wytrwale swoją prawdę i fakty im w tym nie przeszkadzają.
Idzie Św. Mikołaj.
OdpowiedzUsuńCo z dziećmi?
A co ma być?
UsuńJak to co.
UsuńPiernik jakiś nie swój. Nie naski? Ten, którego znam chwyta w lot. Albo w locie. A dzisiejszy jakiś przymulony.
Jak to co ma być?
Mikołaje będą zwalniane. Pójdą na bezrobocie.
Dobra łostań Pierniku w scyńściu.
UsuńNie jest tak źle. Dziecki to dziecki.
UsuńW tym roku będzie, a w przyszłym sie zobacy.
Dobranoc.
OdpowiedzUsuńNie zamierzam wikłać się w długotrwałe procesy. Poza trzema przypadkami. Według mnie Grzegorz Hajdarowicz i rada nadzorcza Presspubliki w swoim oświadczeniu ewidentnie naruszyli moje dobra osobiste. I zamierzam w tej sprawie wystąpić na drogę sądową. Podobnie, jak w przypadku mojego dawnego przełożonego Tomasza Wołka, który oskarżył mnie, że „polowałem na prof. Geremka” - mówi w rozmowie z Rebelya.pl Cezary Gmyz.
Jak się czujesz po wczorajszym posiedzeniu Sejmowej Komisji Sprawiedliwości i Praw Człowieka. Potwierdzenie tego, co napisałeś przyszło chyba szybciej niż się spodziewałeś?
Już 30 października po konferencji prasowej wojskowej prokuratury, na której występował prok. Ireneusz Szeląg napisałem na Twitterze, że niczego nie odwołuję i podtrzymuję swoje ustalenia, ponieważ wiem kim są moje źródła informacji i jakie są to dobre źródła informacji. I na pewno tych źródeł nie wydam. W środę po raz kolejny prokuratura wojskowa próbowała manipulować informacją, jednak w końcu szef NPW płk. Jerzy Artymiak musiał przyznać, że na wyświetlaczach detektorów, którymi posługiwali się w Smoleńsku polscy eksperci pojawiło się „TNT”. Teraz mogę spokojnie pokazywać tego „tweeta” z 30 października.
Pozostając przy Twitterze. Kataryna napisała: „mam nadzieję, że Cezary Gmyz weźmie dobrego prawnika i obłowi się na procesach z tymi, co po nim jechali”. Masz jakiegoś swojego Romka, który pisze pozwy?
Nie zamierzam wikłać w długotrwałe procesy. Poza trzema przypadkami. Według mnie Grzegorz Hajdarowicz i rada nadzorcza Presspubliki w swoim oświadczeniu ewidentnie naruszyła moje dobra osobiste. I zamierzam w tej sprawie wystąpić na drogę sądową. Podobnie, jak w przypadku mojego dawnego przełożonego Tomasza Wołka, który oskarżył mnie, że „polowałem na prof. Geremka”. W środę wieczorem w programie Moniki Olejnik moje dobra osobiste ewidentnie naruszył poseł SLD Ryszard Kalisz podając rzeczy, których nie było w moim tekście. Myślę więc, że wytoczę trzy procesy, ale mógłbym ich tak naprawdę wytoczyć co najmniej kilkanaście, czy kilkadziesiąt. Kłamstw na temat mojego tekstu, które padały w mediach szły właśnie w dziesiątki, jak nie w setki.
Co dalej z oficjalną narracją ws. Smoleńska? Polityka informacyjna wojskowej prokuratury poniosła druzgoczącą klęskę.
To, że polityka informacyjna poniosła klęskę to jedno. Nie zmienia to faktu, że już zaczęło się zamilczanie tego, co się wydarzyło. W momencie, gdy byłem flekowany w mediach ze wszystkich stron przez miesiąc, środowa informacja wypowiedziana przez szefa NPW płk. Artymiaka nie przebiła się specjalnie na czołówki portali i serwisów. Muszę zaznaczyć, że pozytywnie wyróżnił się portal Tvn24.pl, który minuta po minucie na swojej czołówce relacjonował przekaz prokuratury i robił to rzetelnie. Jednak gdy rano przejrzałem internet zobaczyłem, że tematu praktycznie nie ma.
Nad jakimi wątkami ws. Smoleńska będziesz pracował, bo jak mówisz "nie zamierzasz odpuścić"?
Trudno głośno mówić o konkretach, chcąc żeby coś z tego wyszło. Wielokrotnie powtarzałem, że w Smoleńsku zginęło wielu ludzi, których znałem, z którymi miałem częsty kontakt. Był tam mój przyjaciel ks. Adam Pilch. Nikt mnie nie może zwolnić z tego, abym zajmował się tą sprawą. Z roboty można mnie zwolnić, ale nie z zajmowania się okolicznościami tragedii smoleńskiej. Czeka nas w tej sprawie jeszcze wiele bardzo ciekawych informacji.
http://rebelya.pl/post/3047/gmyz-dla-rebelyapl-pozwe-hajdarowicza-woka-i-ka
Dobry wieczór.
UsuńTo wszystko kolejne potwierdzenia czegoś o czym już wiemy. Pozostaje pytanie: co dalej? Gmyz jest dzisiaj sam.
Po drugiej stronie są przede wszystkim olbrzymie pieniądze. I tupet oraz poczucie bezkarności. Czy to się kiedykolwiek zmieni?
Sąd: Będzie proces b. szefa CBA za "aferę gruntową"
Usuńhttp://fakty.interia.pl/polska/news/sad-bedzie-proces-b-szefa-cba-za-afere-gruntowa,1870687
Dalej będzie tak samo:(
Na 13 grudnia zapewne wyznaczą pierwszą rozprawę.
Usuń@lexie
UsuńWiadomo czym to się skończy. Ale przecież nie chodzi o to, żeby złapać króliczka, ale gonić go. MK się wybroni, ale to nie znaczy, że nie można go nękać.
I tak pięknie przypomnieć koalicjanta PISu:(, czy to nie jest idealny proces?
UsuńZapowiedź procesu i doprowadzenie do niego, to dwie różne sprawy.
Usuńp.s. Wczoraj gdzieś przeczytałem, że Samoobrona chce wrócić na scenę polityczną.
Wielkich szans na ten powrót nie widzę.
UsuńO własnych siłach raczej nie.
UsuńOj to chyba pod nowym szyldem, ale z kim? Giertych? Eee raczej nie:)
Usuńhttp://wiadomosci.onet.pl/wiadomosci/wielki-powrot-do-polityki-tylko-my-mozemy-obronic-,1,5323235,wiadomosc.html
UsuńBrzydko mi to wygląda, na stary chwyt:(
Dobry wieczór.
OdpowiedzUsuńWiecie Państwo co mnie najbardziej wkurza?
To takie rozgadanie. To wiecznie nie zmykające się rozgadanie.
Wiem, że może tak trzeba. Chyba jednak nie wszystko trzeba wywlekać. Nie lepiej byłoby więcej robić a mniej mówić.
Przecież teraz tamta strona nawet bez badań powie, że wybuchu nie było. Potrzebny jest odpowiednio rozwleczony czas, aby udowodnić dokładność badań.
Ale tamta strona to już powiedziała.
UsuńDobry wieczór:)
UsuńTo w takim razie po co pobierali 255 próbek?
UsuńW jakim celu będą badać/?/ drewno brzozy?
Dobry wieczór.
UsuńA znasz inny sposób na szybkie pogadanie sobie? Poza telefonem i w cztery oczy?
Zgadzam się, że nie wszystko powinno się wywlekać na światło dzienne.
Ale kto ma tym sterować?
Można to ograniczać przez zaniechanie dyskusji na pewne tematy. Gorzej z wykonaniem.
@gor-al1
UsuńPo mojemu to zwykłe zamulanie. Tu nic nie zostanie wykryte ani znalezione.
Tyle razy myto i odkażano, że nie ma siły.
Powiedzieli na zasadzie: bo my mamy taki pogląd.
UsuńPodobnie dziś w TVP - Wiadomości podano, że 65% nie wierzy w zamach. Jakby to była sprawa wiary. A ci, którzy to podają robili za pana boga.
Dlatego teraz przechodzimy do etapu, nauka się wypowiada z naszej - tej właściwej strony. A obora ma wierzyć szkiełku i oku. Dlatego twierdzę, że czasami ciszej a dalej zajedziesz.
@gor-al1
UsuńNo cóż trzeba jednak brak wybuchu jakoś udokumentować. Naród nie łyknął wersji skróconej.
@stary.piernik
UsuńOczywiście, że nic nie znajdą jak znaleźli to wpadli w taką panikę, że trzeba było wykazać, że to co znaleźli to właściwie jest coś zupełnie innego. I stało się kilkugodzinne opóźnienie zanim wydali komunikat.
Na pewno jestem zwichrowany. Za bardzo wierzę ludziom. I może to jest jakiś intencjonalne. Chcę widzieć dobro w ludziach. Dlatego Lexie jakoś instynktownie chcę ufać Seremetowi.
OdpowiedzUsuńP. Pierniku. Zgadza się to jest zamulanie. Ale wówczas powstaje pytanie / o tym wczoraj wspominałeś/ - dlaczego?
Przecież to już na podświadomość nie idzie. Jeżeli ktoś tak sądzi, to tylko świadczy, że obraca się w świecie nierealny.
Przykro mi, bardzo mnie PG rozczarował a trwałam przy swojej wizji tego człowieka bardzo długo. Wiele wrzutek obrażających ludzi, którzy zginęli w Smoleńsku można było zdementować i to prokuratura miała do tego narzędzia. Wczoraj powinien być w Sejmie oczekiwałam jego obecności osobistej to jego śledztwo, jego najważniejsze śledztwo.
Usuń@lexie
UsuńJa wątpliwości miałem i mam. Ale PG zajęty jest rozgrywkami własnymi. Dzisiaj pisałem, że PG miał złożyć w komisji Kalisza informacje o podstawach umorzenia śledztwa w sprawie korupcji w SN.
To transakcje wiązane.
lexie2010
UsuńRozumiem. Też mam różne odczucia co do p. S. Staram się jednocześnie uświadomić sobie gdzie on tkwi. Na pewno chodziło o przyjęcie sprawozdania. Mylę się, czy mam rację? Nie wiem.
lexie2010
OdpowiedzUsuńWłaśnie i to co teraz widzimy to opowiadania dzieciom o Baba Jadze.
Lexie. W brzozie na pewno będą odłamki skrzydła. Przecież skrzydło zaczepiło o Brzozę?
To zapewne panowie prokuratorzy dysponują zdjęciami i dokładnym materiałem opisującym pobrane próbki zanim je oddali Rosjanom. Materiałem opatrzonym własnymi podpisami i mogą występować w roli świadków w tej sprawie. Mam nadzieję, że potem się nie okaże, że nie wiadomo właściwie kto tam był, bo nikt sie nie przyzna. A jeżeli ktoś sie już odważy zeznawać to ciężar odpowiedzialności nie zaprowadzi go do piwnicy.
UsuńPrzecież to śledztwo to jakaś paranoja.
Tak , tak podpisane atramentem sympatycznym.
Usuń@gor-al1
OdpowiedzUsuńDowcipkujesz sobie. A sprawa jest poważna.
Brzozy nie ma. Co można znaleźć w czymś czego nie ma? Dawno wiedzą, że ich narracja się wysypała. Teraz jest tylko gra na czas.
@stary.piernik
UsuńTo jest stracona sprawa, prawda? Ech,:(, dobranoc!
lexie2010
UsuńMimo wszystko. Uważam, że nie stracona. Nie wywinie się choćby ten, który zaniedbał staranność w przygotowaniach.
Ten kto siedział w kancelarii. To tak jak ktoś poluzuje śruby w kołach i w trakcie jazdy odpadną.
Teraz napiszę coś sprzecznego z tym co wyznaję. Ale będzie to takie uzupełnienie.
Całą prezydenturę zgubiła nadmierna ufność. Ja wierzę tylko do pierwszego razu. Można zapominać ale nie można działać bez pamięci. Wiele faktów było wcześniej aby można było ufać kanaliom.
stary.piernik
OdpowiedzUsuńNie p. Pierniku.
Staram się zrozumieć logikę głupka. I tyle.
Moja metryka już dawno mnie nauczył, że jak chcesz kogoś zrozumieć, musisz postarać się myśleć tak jak on.
Przecież już doszliśmy niejednokrotnie, przepraszam, że tak mówię bezdystansowo, że Ci narratorzy smoleńscy to kretyni.
Oni na pewno powagą urzędu stwierdzą, że w drewnie odłamków jak w kaszy skwarek.
@gor-al1
OdpowiedzUsuńZgoda, ale ja teraz o czym innym.
Zadałeś pytanie o to czy i kogo dosięgnie sprawiedliwość?
Tego nie wiem. Ale wiem, że ekipę prezydenta LK zgubił brak czujności. Nie wiem na jakiej podstawie uwierzyli ludziom strony przeciwnej. To byli ludzie wywodzący się z etosu. Byli też związani więzami rodzinnymi. Wszystko na nic. LK ufał swoim współpracownikom. Ci ufali, jak widać bezpodstawnie, swoim współpracownikom z innych instytucji. Okazało się poniewczasie, że wielu nie dopełniło swoich obowiązków. Niektórzy ponieśli natychmiastową karę /zginęli w katastrofie/. Wielu jednak długo będzie żyło z poczuciem winy. Nie wiem co jest gorsze.
a my? Błądzimy jak dzieci we mgle.
Znam jeden kwiatek. Oj.
UsuńJeszcze coś dodam. Do czego doprowadziło nadmierne zaufanie? Wśród ofiar był szef BBN, szef kancelarii prezydenta /były szef BBN/, szef SG WP, dowódcy rodzajów wojsk i służb. Ich też zawiódł instynkt samozachowawczy? Tak byli pewni siebie?
OdpowiedzUsuńWierzysz w to?
Dobrze napisałeś o powiązaniach rodzinnych. Odniosę to do sytuacji aktualnej. A to w ten sposób, że teraz ta rodzinność jest nie tylko pokrewieństwem ale także powinowactwem. I niech się ta rodzina pozabija. W takiej konfiguracji nie podoba mi się cała polityka z młodzieżą. z tym marszem 13 grudnia. Jakieś niepotrzebne jątrzenie. Przecież LK też stawiał na młodych. I może aż za bardzo. Nie wystarczy mieć doktoraty. Trzeba wiedzieć jak kanalia pachnie. I wcale nie konwalią.
OdpowiedzUsuńA przecież należało pamiętać i mieć w uszach wypowiadane słowa przez mędrca, który by ich potopił w przysłowiowej łyżce wody.
Itd. Pierniku teraz to trzeba mieć cierpliwość. Niech się powinowaci poprzetrącają. Może to brzmi nierychliwie. Ale na pewno będzie sprawiedliwie.
ps. Piszę drugi raz. nie skopiowałem i coś szlak trafił pierwszy wpis.
Ale wytłumacz dlaczego to odbywa się naszym kosztem? Ja, mimo wszystko, w sprawiedliwość nie wierzę. Przynajmniej tu na ziemi.
UsuńTak mam.
Postawiłeś pytanie egzystencjalne na wysokim "C". W moim przypadku to dzianie się nie jest moim kosztem. Może dlatego nie jestem sfrustrowany. Sam niejednokrotnie pisałeś, że za wiele sobie pokpiwam. Dzielę rzeczy świata materialnego na dwa. Na te, o których mogę decydować i na te, które są poza moim zasięgiem.
UsuńMnie tam pod żyrandolem nie było i nie będzie. Domyślam się, że piszesz o sprawiedliwości takiej, której można doświadczyć zmysłami. A przecież napisałeś, że wielu pewnie długo będzie żyło z poczuciem winy. Wiem, że miałeś na myśli tych którzy nie spełnili swoich obowiązków, a powinni. Poczucie winy miał i Judasz i ten, który wydłubał oczy Jurandowi. Wiec i ci, którzy byli lekkomyślni będą je mieć. Ale na pewno mają i ci, którzy uczynili zło. A czy będą się wieszać? Nie wiem? Mogą poślizgnąć się na bananie. I uszkodzić kość ogonową. Jak takiego potem posadzić. Nikt nie jest pusty w środku Pierniku.
A najgłośniej się drze ten kto ma wyrzuty sumienia. Drze się żeby ich nie słyszeć.
UsuńPierniku. Idę spać. Jutro zu arbajt.
Dobranoc.
Aleśmy se po ględzili.
Mamy wiele wspólnego w oglądzie świata. Cóż, wiek robi swoje.
UsuńDobranoc.
Poczucie winy to nie tylko targnięcie się na własne życie. Są rozwiązania bardziej wyrafinowane i rozłożone w czasie. To choćby alkoholizm, manie prześladowcze i wiele innych atrakcji.
UsuńTo wszystko dla ludzi.
Pozwoliłem sobie na ten wpis na @katarynie
OdpowiedzUsuńTakiego steku bzdur dawno nie czytałem. Komorowski junior jest ekspertem od czego?
wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,13005888,Maciej_Komorowski_u_Olejnik___Jesli_ktos_na_tym_etapie.html
Ma wątpliwości. Ja też mam. Czy coś z tego wynika?
- Ja widziałem tę brzozę.
Jaką brzozę? Tą która Rosjanie ścieli w ramach czyszczenia podejścia do lądowania?
- Nie oszukujmy się: z tego, co się chyba wszyscy jako Polacy domyślamy, pan prezydent chciał wygłosić przemówienie w Katyniu, za wszelką cenę. Ale może trzeba było wystartować wcześniej, znaleźć czas na zapasowe lotnisko, na plan B - mówił dalej Komorowski. Przypomniał też braki i błędy w szkoleniu pilotów tupolewa. Stwierdził, że rozmawiał o tej sprawie z wieloma pilotami wojskowymi i cywilnymi. - Wszyscy mówią, ze ci panowie nie byli przygotowani do takiej misji. To wszystko razem mogło spowodować taki straszliwy wypadek - dodał.
Kolejny użyteczny idiota?
Jak się będzie czuł, kiedy okaże się, że jego ojciec wiceminister ON był też współwinny tej katastrofie? Na pokładzie znalazł się przez przypadek. Zastąpił w ostatniej chwili Bogdana Klicha.
p.s. Gdyby ktoś nie kumał, przypomnę, że śp. Stanisław Komorowski był wiceministrem ON ds. polityki obronnej.
Ciekaw jestem reakcji. Kto się pierwszy odezwie i w jakim tonie?
Czy można w ogóle gębę otworzyć?
UsuńPrzecież to jest toćka w toćkę to o czym wczoraj rozmawialiśmy.
..................................................
Podejrzliwość i zaufanie.
http://www.naszdziennik.pl/wp/17270,podejrzliwosc-i-zaufanie.html
"Jednak taki totalny brak zaufania czyniłby życie niemożliwym. Wystarczy sobie uświadomić, ile czynności życia codziennego wykonujemy na zasadzie bezgranicznego zaufania do innych ludzi. Wsiadamy, dajmy na to, do samolotu, zasiadamy do stolika w restauracji - i tak dalej. Dlatego i ja, chociaż człowiek podejrzliwy, darzę zaufaniem ......."
Że tak powiem szanowny p. Pierniku.
UsuńWitając się wylewnie.
@gor-al1
UsuńDobry wieczór.
Sugerujesz, że ktoś przysłuchuje się naszym rozmowom?
Nie wiem, nie wiem. Ale żeby aż taka zbieżność?
UsuńToż to telepatia.
Złóżmy to na karb przypadku.
UsuńKoniec. Kropka.
Może i tak.
UsuńNa sprawę można spojrzeć i tak.
UsuńZajmujemy się tu istotnymi problemami naszej codzienności.
To też pokrzepiające.
Do tego: /1,114871,13005888,Maciej_Komorowski_u_Olejnik___Jesli_ktos_na_tym_etapie.html
UsuńTo biedne dziecko. Wygadywać takie rzeczy. Dlaczego nie potrafią mówić o swoich spostrzeżenia, odczuciach. A natychmiast robią to w kontekście JK. Wprowadzają element wartościujący. JK źle a ten, kto to mówi jest lepszy i trafniejszy. Nie spostrzega tego, że wypowiada się z odniesieniami.
To jest to co mnie razi u takich gładko wygadanych. Co to myślą, że wszystkie rozumy zjedli. A w rzeczywistości skończyli historię sztuki lub konserwację zabytków. Nikt takim młodym nie powiedział, że powinni milczeć jak nie mają co do powiedzenia. Widział brzozę i ma wrażenie, że to mocna brzoza. No cóż urósł jak brzoza a głupi jak koza/ łoj nie napiszę, ze cap ci on.bo to polityczne, czy niepoprawne politycznie/ Kołomyja.
Kto miał powiedzieć? W szkołach wielu rzeczy nie uczą. To nic nowego.
UsuńPoza tym, zabrał głos z własnej inicjatywy, czy na zlecenie. Czyje?
A w ogóle p. Pierniku. Coś mi się wydaje, że zbierzemy owoce. I to na pewno cierpkie w smaku, a nawet więcej niedojrzałe i zupełnie zielone. A tymi owocami będą owoce hodowanie dzieci. Totalny liberalizm, i wychowanie bez wartości doprowadzi, że właśnie dzieci. Powiedzą dość. Chcemy przynależeć do kręgu. Jeżeli nie dajecie nam miłości, bezpieczeństwa. Jeżeli żyjecie na kocią łapę, po rozwodach. Tatuś jest z doskoku, mamusia myśli o innych tatusiach to my was też olewamy. Młodzież zacznie robić własną Polskę. Lewactwo w materii propozycji modelu wychowania poległo na całej lini. Naturalną potrzebą człowieka jest wychowanie w cieple domu rodzinnego i tradycji opowiadanej do kołyski przez dziadka i babcię i rodziców pochylonych nad ko łyską. I stąd bierze się ta Młoda Polska, która doskonale pojmuje, że w oziębłym stosunku nie można żyć. Wychowanie owsem telewizyjnym nie jest dobrym wychowaniem. I stąd, wg mnie, to całe lękliwe zachowanie jako reakcja na marsz 11 listopada. I mówienie, że PiS jest wrogi. Papierusy podcierusy są w pogotowiu. Są gotowi mówić za lud.
Usuńwidzisz, reakcja na 11 listopada świadczy o czym innym. Przynajmniej ja tak to widzę. Trwa walka o zawłaszczenie pewnych obszarów polityki. Myślę tu o rozgrywce między PiS i MW. Czy to zachowanie jest zdrowe? marsz 13 grudnia to wielka niewiadoma. Może mieć dużą frekwencję, albo małą.
UsuńCo wtedy?
Wiem, że trwa walka o przywództwo na prawicy. Problem jednak ze zdefiniowaniem tej prawicy. Ona ciągle nie jest zbyt klarowna. Zwróć uwagę na podany przeze mnie link na początku wieczoru. Mętlik niesamowity.
Jeszcze jedno a propos młodych. Swój rozum mają, ale nie mają doświadczenia. Sam rozum wystarczy? Nam wątpliwości. Niestety są tacy, którzy wyspecjalizowali się w wyciąganiu kasztanów z ognia cudzymi rękami. Normalka.
UsuńTen młodzian na pewno odrobił zadanie.
UsuńA temat młodzieży musi być ogarnięty. Nie może być tak, że MW ze swym żywiołem jest nie ogarnięta. Mówią żarliwie i bardzo mądrze. To takie Tarasy sikające mają medialną reklamę. A MW pokazywana jest jako wcielone zło. I tu mam złość do Pis, że milczał. Przecież Mają w swoich szeregach sejmowych, nie napiszę o działaczach herbacianych, też młodych. Niech ci młodzi , nawet tak dla picu po krytykują i utożsamią się z MW. Przyda im się takie uwypuklenie własnego stanowiska i odcięcie od tetryków pisowskich. Po kolejne: dlaczego gardłowali za antykomorem a nie mówili nic o tych licealistach krakowskich. To dla mnie jest nie zrozumiałe.
PiS powinien się bardzo mocno zastanowić nad prowadzeniem takich rozgrywek.
UsuńP. Pierniku tak się kokietujemy niekiedy naszym wiekiem. A co to być wielosylwestrowym? Być wielosylwestrowym to znaczy zachwycać się młodymi. Tymi, którzy as po nas a nie podejmować z nimi walkę. Przecież trzeba mieć zstępnych. Trzeba wychować sobie następców. I wcale nie sądzę, ze trudno zdefiniować prawicowość. Dla mnie być prawicowcem to być prawym. A być prawym to itd. Ja bym nawet pojechał do przysłowiowego Sulejówka i poprzyglądał się jak narybek się sprawuje. Ciekawe czy to całe towarzystwo nie pomarłoby z szoku?
http://daani.salon24.pl/464756,pis-juz-w-sieci-lejby-fogelmana
OdpowiedzUsuńTu jest tekst który zmusza do myślenia i to intensywnego. Włącznie z komentarzami pod nim.
Wynika z niego, przynajmniej dla mnie, ze w dalszym ciągu niewiele wiem i jeszcze mniej rozumiem.
@gor=al1
OdpowiedzUsuńRzucił mi się w oczy ciekawy wątek związany z marszem 13 grudnia
http://wywczas.salon24.pl/470316,dlaczego-duda-nie-chce-isc-z-kaczynskim
Do czego to zmierza? Wiele argumentów przywołanych w tym tekście można uznać za zasadne, ale chyba problem jest o wiele poważniejszy. Kto tu odwala krecią robotę i na czyją korzyść?
Sądzę, że nikt nie odwala kreciej roboty. Na pewno nie w kategoriach siania zamętu. Według mnie jeżeli coś uznać za zasadne. To przede wszystkim zamysł generalny, który ma pokazać, że musi ktoś być kołem ratunkowy. A jak mówi praktyka to i tak wszystko okaże się w praniu. Wyczuwam przede wszystkim taki podtekst, że nie ma co się wysilać, robota przez właściwych już jest odwalona. I jeżeli tak to niech pozostanie ten kierunek. Wszystkie komentarze są tak płytkie i prymitywne, że można z wielką trafnością zaryzykować twierdzenie, iż autor jest ten sam. Na prawdę więcej takich tekstów i do tego górujące sondaże. Z podtekstem róbmy coś bo ni ma wyjścia. Polityka musi być, bez niej nie da się żyć. Wszyscy mają pełne gęby polityki i troski. Nawet o to, z e PIS polegnie. Przecież jak PiS polegnie to więcej miejsca będzie dla zwycięzców. I rozliczeń nie będzie. To przecież same zyski i laury.
OdpowiedzUsuńA jakoś nikt nie chce tych serwerów wywieść spod Moskwy.
P. Pierniku. Żebyś się nam nie rozdwoił.
OdpowiedzUsuńDlaczego?
UsuńBo tak na dwa fortepiany Acan lecisz.
UsuńDobrze, że się jeszcze gdzie indziej nie produkuję.
UsuńA poza tym, to zauważyłem, że Sz. Pan też stąd wyskakuje od czasu do czasu.
W ramach wietrzenia się, czy dotleniania?
Właśnie mnie wołają na lizanie garnków.
UsuńCzyli lecę na chwilę. Robię za królika doświadczalnego.
Smacznego :)
UsuńDziękuję już wylizane. Synusiów nie ma to ja mam ten zaszczyt. Robić tzw wymaz palcem z miski.
UsuńA tu tort pierzyna i cycki cyganki i ciasto kora i na końcu spróbuj czy galaretka dość słona i pieprzna. Już mnie mgli.
Ale przynajmniej robisz za autorytet.
UsuńTym razem kulinarny. wiesz jaka to odpowiedzialność!
Ale ten najmłodszy makaronik przydałby się. Niechby wpadł choć na sekundę. Ale cicho serce, muszą wystarczyć telefony.
UsuńPierniku to jest straszne. Wszystkie dzieci są ważne, ale ten najmłodszy, choć już pod trzydziestkię i na drabinkę musimy wchodzić do pogłaskania. Porusza najbardziej.
Wyłączam tęsknotę za najmłodszym. Bo matki nie przebiję. Ona jest lepsza ode mnie.
Masz w czym wybierać to wybieraj. Ale tej miłości musi starczyć dla wszystkich. Inaczej się nie da.
UsuńNie wybieram. Nie wybieram.
UsuńMusimy się hamować. Bo byśmy je wszystkie zagłaskali.
Lexie 2012 arbarty z arakiem dziś nie podaje?
OdpowiedzUsuń@lexie to jeszcze prowadzi dom i nie zawsze ma czas na dyżur tutaj. Nie to co przykładowo ja :)
UsuńP. Pierniku czytam o tym Lejbie: PIS juz w sieci Lejby Fogelmana?
OdpowiedzUsuńCo to jest? Z tego pisania wynika, że już poprzez samą obserwacją Polak się aberuje. Toż to teza, że wyssaliśmy zło z pokarmem matek, których pierś ssały dzieci.
To znaczy, że choć wyrwaliśmy się z wojny i komunizmu to i tak musimy przejść próbę płomienia?
"Traci się część swojego człowieczeństwa...z obserwowania"?????????
I podział na elitę i inteligencją, która i tak jest nieracjonalna.
Czyżby z tego wynikało, że być elitą to nie koniecznie być inteligentnym?/to moje/.
I to zmartwienie o geny w kontekście celibatu i nadmiernej emigracji. To troska o co. Czyżby nie o to skąd weźmiemy my Judejczyki niewolnika?
Co to ci Racjonalni. A p. Warzecha - tego nie pojąłem.
To temat na poważniejszą dyskusję. nie wiadomo co jest wrzutą, a co zaliczyć do faktów. To od dawna nie daje mi spokoju. Kto nami manipuluje. Dlaczego? Na to pytanie może bym dał odpowiedź, ale to niczego nie załatwia. Te powiązania. Jawne i nie tylko. Wiele rzeczy się nam wmawia. Ale czy to wszystko tłumaczy?
UsuńCzy my naprawdę jesteśmy aż tak naiwni? Czy tylko widzimy to co chcemy?
Elita, inteligencja, to tylko określenia. Czy za nimi coś istnieje?
UsuńZnowu nagadałem. Przepraszam.
OdpowiedzUsuńPowiem jeszcze tylko, że wiele się widzi. Jednak wybory są trudne. Niejednokrotność wymuszone.
Np. taki Bielecki nigdy mnie nie pasował. I tu się zatrzymam.
Na dziś dobranoc.
Mnie tez.
UsuńDobranoc :)
@gor-al1
OdpowiedzUsuńDzień dobry.
Wieczorem nie chciałem zaczynać nowego wątku. Znalazłem to na nE
http://szeremietiew.nowyekran.pl/post/82269,w-izraelu-sa-izraelczycy
Z tezą autora nie zgadzam się, ale ciekawy materiał zawarty jest w komentarzach i odsyłaczach. Warte przeczytania. Wiele informacji jest wprost szokujące. Co ciekawe są podane ich źródła.
Witam pięknie.
OdpowiedzUsuńDziękuję. przeczytam.
Na razie spadam. Jak będę miał coś ciekawego to napiszę.
................................
Ale Robin jest mało kumaty. Manipulant. Ale dobra duszyczka, choć lekko niezrównoważona.
On jest kumaty i to bardzo. ale jest zadaniowy. Ma pluć i siać zamęt. Robi co mu każą. Jest przy tym bezrefleksyjny.
UsuńAkurat w moim przypadku trafił na niepoddający się materiał żadnej obróbce. Powinien pamiętać, że co za dużo to nie koniecznie jest skuteczne. Przegięcie w propagandzie jest antypropagandą tej propagandy.
OdpowiedzUsuńJeżeli jest wynajęty to jest niekontrolowany. Robi właśnie antypropagandę. I w tym sensie jest niekumaty, czyli niereformowalny.
Pod każdym nickiem siedzieć powinien człowiek. Chyba, ze nie. A to już inna parz kaloszy.
Pozdrówka.
Tak siedzę i otwieram różne sznureczki. I co z tego wynika. A wynikają z tego bardzo ciekawe spostrzeżenia.
OdpowiedzUsuńPotwierdzają się moje przypuszczenia w sensie co było do udowodnienia. To są poszlaki, ale całkiem logiczne. Można je krótko przedstawić w formie sentencji, że banda nigdy nie wybacza, a kosa ostra.
Pracuj, pracuj, ...
UsuńJa też rzeźbię.
Miłego wieczoru.
Trochę szczegółów o przeszłości Pawła Deresza
OdpowiedzUsuńhttp://niezalezna.pl/5276-pawel-deresz-w-uscisku-tajnych-sluzb
Ile nazwisk znajomych przy okazji ;0)
Dziwna sprawa
OdpowiedzUsuńhttp://clouds.nowyekran.pl/post/82472,wciaz-nie-znaleziono-ciala-ks-rumianka
Co o tym sądzić?
A gdzie żeś się Pan podział. Bywaj bo mam pytania.
UsuńInformacja uzupełniająca do wpisu @r-t na @katarynie o Michalkiewiczu
OdpowiedzUsuńhttp://niepoprawni.pl/blog/6206/media-wobec-bezpieki-nowa-ksiazka-leszka-szymowskiego
Jeszcze taka ciekawostka
http://polandleaks.org/index.php/9-news/49-sluzby-na-tropie-znanego-dziennikarza
Niezły materiał
OdpowiedzUsuńhttp://www.youtube.com/watch?v=NSErQFWJC9o
http://www.pth.nowysacz.mnet.pl/
OdpowiedzUsuńZrodził się ciekawy pomysł zorganizowania wspólnie przez Stowarzyszenie Kibiców Sandecji Nowy Sącz oraz Oddział Polskiego Towarzystwa Historycznego w Nowym Sączu cyklu wykładów historycznych dotyczących zarówno Historii Polski jak i jej wycinka w skali naszego regionu.
Celem projektu "Bliżej Historii" jest zapraszanie co jakiś czas do Nowego Sącza na spotkanie oraz wykłady znanych polskich historyków, którzy w fachowy i rzetelny przedstawialiby dany temat odnoszący się do naszej Historii. Plan jest bardzo ambitny. Czy ta inicjatywa się przyjmie w naszych szeregach? Wszystko zależy od was, czy licznie stawicie się na pierwszą odsłonę cyklu wykładów "Bliżej Historii".
Jako pierwszy z historyków nasze zaproszenie przyjął z wielką radością Pan dr hab. Andrzej Olejko profesor Uniwersytetu Rzeszowskiego. Pan prof Olejko jest historykiem specjalizującym się w historii wojskowości, a w szczególności problematyce lotniczej. Na co dzień jest wykładowcą historii na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jest autorem wielu publikacji min:
Szachownice nad okupowaną Europą
Niedoszły sojusznik, czy trzeci agresor? Wojskowo-polityczne aspekty trudnego sąsiedztwa Polski i Słowacji 1918-1939.
Mosty, które rozwiesiła noc. Dokumenty, wspomnienia, relacje ( wspólnie z dr Krzysztofem Mroczkowskim)
Lotnicze tradycje Bieszczadów
Jest autorem cyklu programów historycznych "Zakamarki Przeszłości" w Telewizji Polskiej realizowanych przez jej oddział w Rzeszowie. Pana Profesora można również co tydzień usłyszeć w Radiu Rzeszów, gdzie w każdy poniedziałek od godz. 18:05 - 18:45 prowadzi wspólnie z Jerzym Pasierbem audycję pt. Wojny, kampanie, militaria... czyli o historii inaczej .
http://www.tvp.pl/rzeszow/historia/zakamarki-przeszlosci/wideo/narodziny-szachownicy/6652251?start_rec=8
„O godle, barwie i zapomnianych znakach polskich skrzydeł – czyli o rywalach szachownicy i o niej samej”
Cóż mam opisywać. Obejrzycie Lexie2010 i Piernik na tym krótkim filmie. Wykład był na pewno obszerniejszy. Widać było, że słucha się doświadczonego wykładowcy akademickiego. Było wiele humoru i anegdot. Były np. przyśpiewki ułańskie, czyli żurawiejki. Takie rubaszne, dobrze że nie zapamiętałem ich. Świerzbiłby mnie język i swędziały pazurki do powtórzenia. Lexie na pewno byłaby zgorszona i dałaby mnie po łapkach, albo banem poleciała.
Czyli, a zali: Żurawiejki czyli rubaszne przyśpiewki (najczęściej w formie dwuwiersza), łatwe do zapamiętania. Nierozerwalnie kojarzą się z naszą kawalerią i ułanami. Występowały w różnych wersjach. Układane przez ułanów na cześć swoich pułków podkreślające waleczność i sławę swoich jednostek lub też ich oponentów służących w innych pułkach kawalerii.
A co tam parę powtórzę. Damy też mają uszy i coś tam.Do słuchania i skubania.
1 Pułk Szwoleżerów Józefa Piłsudskiego
Ciesz się dzielny szwoleżerze,
Masz protekcję w Belwederze
Cała kupa jest frajerów,
W pierwszym pułku szwoleżerów.
3 Pułk Szwoleżerów Mazowieckich
Kto w Suwałkach robi dzieci
Szwoleżerów to pułk trzeci
Łeb jak ceber, ch** jak wałek,
To szwoleżer ze Suwałek.
10 Pułk Ułanów Litewskich
Jedzie ułan z dziesiątego,
Wyją psy na widok jego.
13 Pułk Ułanów Wileńskich
Z przodu księżyc, z tyłu gwiazda
To tatarska nasza jazda.
A kto chłopom gwałci wdowy,
To trzynasty pułk morowy.
16 Pułk Ułanów Wielkopolskich im. gen. Gustawa Orlicz - Dreszera
Piją z beczki, nie pijani,
To bydgoscy są ułani.
Zawsze łasy na niewiasty,
To ułanów pułk szesnasty
17 Pułk Ułanów Wielkopolskich
Czy to świta, czy to dnieje,
Siedemnasty zawsze wieje.
Siedemnasty dużo smrodzi,
I dlatego żółto chodzi.
Refren żurawiejek
Lance do boju, szable w dłoń
Bolszewika goń, goń, goń.
Lance do boju, szable w dłoń
Bolszewika goń za Ural
Za Ural goń!
Proszę o litość.
Dobry wieczór!
UsuńZnamy, znamy. Ale tego nigdy za wiele.
Dobry wieczór.
UsuńA myślałem, że błysnę.
Spadam pod pierzynę. W górach było 11 stopni i wiatr. Ale zima super. Muszę się dogrzać.
UsuńDobranoc.
U mnie trochę cieplej i bez wiatru. W dzień około 6 stopni.
UsuńDobranoc.
Śledztwo w sprawie zabójstwa Krzysztofa Zalewskiego zostało już sprowadzone na właściwe tory. Powodem był konflikt na tle finansowym miedzy prezesem wydawnictwa Magnum X Cezarym S. a ofiarą, która była w tym wydawnictwie wiceprezesem.
OdpowiedzUsuństary.piernik9 grudnia 2012 20:01
OdpowiedzUsuńDziwna sprawa
http://clouds.nowyekran.pl/post/82472,wciaz-nie-znaleziono-ciala-ks-rumianka
Co o tym sądzić?
............................................
No właśnie co o tym sądzić? Powiedz p. Pierniku.
Nie chcę krakać.
UsuńMoże lepiej poczekać na wypowiedź kogoś z otoczenia p. Macierewicza.
No to dobra jak nie chcesz pan dać "kra" to idę spa.
UsuńDobranoc.
http://www.rp.pl/artykul/626085,960304-W-sobote-odbedzie-sie-ponowny-pogrzeb-ofiary-smolenskiej.html
OdpowiedzUsuńWygląda na to, że była wrzuta. Bardzo prawdopodobne.
Wymowny komentarz na podsumowanie morderstwa Krzysztofa Zalewskiego
OdpowiedzUsuńhttp://cirilla.nowyekran.pl/post/82579,morderstwo-krzysztofa-zalewskiego-eksperta-od-katastrofy-smolenskiej
to zabójstwo nie jest wcale takie dziwne
jeśli je osadzi się w konkretnej rzeczywistosci,facet był najprawdopodobnie pod wpływem środków pewnie psychotropowych i całkowicie nieświadomy co czyni ...teraz służby stosują podobne używki po zażyciu których syn zamorduje w najbardziej odrażający sposób swoja rodzona matkę całkowicie bez świadomosci tegoż czynu ,tutaj mozna przyjac iż zastosowano podobny wariant ,pewnie między innymi spowodu iż NOWA TECHNIKA WOJSKOWA wykończała powoli konkurencyjny RAPORT pana HYPKIEGO ,a który jak napisałem wyżej był cennym żródłem wywiadowczym dla Rosjan jak i propagandową tubą ich własnej siły militarnej...pewnie ,,ubito" za jednym zamachem dwa cele ,pozbyto się zajadłego przeciwnika raportu ANODINY ,jak i pozbytu konkurencyjnego magazynu ,a jeszcze co też ma znaczenie, zwiększono w zdecydowany sposób zastraszenie innych osób twardo stojących na drodze PRAWDY smoleńskiej ze wskazaniem ,widzicie ??? wy mozecie być następni ,NIKT WAS NIE OCHRONI ,tyle śmierci w wiadomej sprawie a władza milczy,albo udaje że nic się nie stało...
val 11.12.2012 13:57:36
p.s. Ciekawe są inne komentarze pod tym tekstem.
Ma być sensacja za wszelką cenę.
OdpowiedzUsuńhttp://polandleaks.nowyekran.pl/post/82519,zdradzony-olewnik
Rzecz w tym, że ta informacja ukazała się już w maju 2011 roku w znacznie szerszym zakresie
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,126765,9580606,Spowiedz_Jacka_Krupinskiego__Przyjaciel_Olewnika_.html
W mojej ocenie Jacek Krupiński siedzi w tej sprawie po uszy. dziwi mnie tylko dlaczego prokuratura po zatrzymaniu i postawieniu zarzutów go wypuściła?
inna sprawa, że moim zdaniem rodzina Olewników nie jest w tej sprawie bez winy.
http://historia-porwania-krzysztofa-olewnika.blog.onet.pl/2,ID364834172,index.html
Tak to jest z nuworyszami.
Działania zastępcze w śledztwie smoleńskim
OdpowiedzUsuńhttp://www.rp.pl/artykul/92106,960393-Mecenas-Rogalski-ma-adwokackie-zarzuty-dyscyplinarne.html
Witam Pana P. bardzo serdecznie w bardzo zimny u mnie wieczór.
OdpowiedzUsuńW sprawie ks. Rumianka znalazłem jeszcze to
OdpowiedzUsuńhttp://wojciechsumlinski.salon24.pl/
Wynika z tego, że tematu nie da się zamknąć. Ciągle coś wystaje :(
@gor-al1
Dobry wieczór.
Jak widzisz, nie próżnuję.
Widzę i podziwiam.
OdpowiedzUsuńJA jak wpadam do domu to najczęściej padam na pysk.
I żeby nie miłe towarzystwo. To nie odpalałbym komputra.
Nie rozumiem jednego. Dlaczego prokuratura nie zezwoliła na badania genetyczne, skoro rodzina nie rozpoznała.
Jakie były argumenty za odrzuceniem wniosku rodziny. Przecież P. też nie miała pewności. Przecież te wątpliwości były powodem zwłoki pochówku.
To wszystko jakieś siłowe.
@gor-al1
UsuńTo jest bardziej złożona sprawa. Właściwie nie wiadomo, czego się trzymać. Trzeba się cofnąć do samego początku, czyli 10 kwietnia 2010 r. A może parę dni wcześniej. Ale to są zbyt daleko idące przypuszczenia.
Prokuratura ma za zadanie rwać wątki. Śledztwo w żadnym momencie nie może układać się w logiczną całość. Jak na razie to się prokuraturze udaje.
Niestety.
Dlaczego tak się dzieje? Wróć do ostatniego komentarza który cytowałem z nE.
Przepraszam za moje nierozgarnięcie. Czy miałeś na myśli to co napisał p. Wojciech Sumliński na S24?
UsuńZ grubsza. Chodziło o komentarze pod jego tekstem. Zwłaszcza te bliżej końca.
Usuńp.s. Dużo tego naczytałem się dzisiaj :(
Przeczytałem. To woła o pomstę do nieba.
OdpowiedzUsuńTo wszystko musi wylecieć w powietrze.
Przecież my wszyscy i ja. Rozmawiamy o tak makabrycznych sprawach jakby o tym czym posmarować bułkę.
A przecież rodzina ma nadmiar emocji. A tu ciągłe wymuszanie jakichś rozważań. Brak słów.
Widzi mi się, że jesteśmy widzami. I mamy radość, że to nas bezpośrednio nie dotyczy. Takie, nawet moje, szukanie słów na wyrażenie oburzenia, też jest głupie.
Ale z drugiej strony, czy można zamknąć oczy i nic nie widzieć?
Widzisz, tych spojrzeń na sprawę jest wiele. Masz rację. Możemy tylko obserwować i komentować. Wpływ na to wszystko mamy żaden. Ale nie możemy milczeć. To nie jest tylko sprawa rodzin ofiar. To jest o wiele, wiele więcej. Nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę. Ale przez to wcale nie jesteśmy lepsi.
UsuńA ja powiem, że jesteś nawet gorsi. Ponieważ tacy chcemy być dobrzy i sprawiedliwi. A daliśmy się zapędzić w przysłowiowy róg. I dziękujemy, że jeszcze się nam wszystkim nie dobrano do dupska.
UsuńChoć zamach na Matkę Bożą musi obudzić wreszcie katolików. Przecież podnieść rękę najpierw na Rzeczpospolitą, następnie na Krzyż, a Teraz na Matkę Bożą.
Boję się, że przez takie cicho siedzenie. Czeka nas otchłań. Wszystkich. Tych bezczelnych i tych potulnych. A nie można zapominać o tych judzących.
Jaki by nie był ten prezydent, to jednak człowiek. Czy ten obecny, czy tamci poprzedni/ Kwaśniewski, Wałęsa, Jaruzelski/?/. Nie zasługiwali na taką nienawiść. Każdy ma prawo do życia i do szacunku po śmierci. Ktoś może nie być moim wyborem. Ale mścić się nie wolno. Teraz wymyśla się analogie do zamachu na Narutowicza. Co ten Żakowski wymyśla. Idę bo się rozkręcam.
UsuńPs. P. Pierniku.
Dam coś pięknego: http://www.sadeczanin.info/wiadomosci,5/blizej-przyrody-przejdz-odnowiona-sciezke-rdziostow,41544#!prettyPhoto[sd_gal]/0/
Pisałem to już kiedyś, ale powtórzę. Zazdroszczę Tobie i Wam /tym z Nowego Sącza i okolic/ że tak potraficie czerpać z życia.
UsuńBo my som i do tańca i do Różańca.
UsuńI do wypitki i do bitki.
Jak trza!!!!!!!!!!
...................................
Stąd wolność szła. To tu powiewały pierwsze flagi biało czerwone.
Pierwsza zawisłe 30pażdziernika w Cieszynie. Potem Tarnów, Nowy Sącz i Kraków 31 października. A nie 11 listopada Warszawa. Nie darmo p Jarosław powiedział, że to polski Piemont.
Co racja to racja.
UsuńCzyżby głupota prokuratury sięgała zenitu?
OdpowiedzUsuńhttp://www.rp.pl/artykul/92106,960344-Prokuratura--motyw-zabojstwa-eksperta-lotniczego---biznesowy.html
Komentarz:
j100dulski (gość) pisze: 11 grudnia 2012 22:28:37
"...najpierw doszło do detonacji nieustalonego jeszcze ładunku pirotechnicznego. Eksplozja ciężko zraniła wszystkie trzy osoby... Po wybuchu mężczyźni znaleźli się na korytarzu. Tutaj sprawca dokonał zabójstwa - zadał wiele ciosów nożem w okolice klatki piersiowej, brzucha i pleców... sprawcy amputowano dłoń..." Jakim cudem ciężko ranny sprawca z niesprawną jedną dłonią, jest w stanie zadać nożem wiele ciosów ? Last action hero ?
Facet ma 100% racji.
Wczoraj napisali, że ta trzecia osoba /która powiadomiła przejeżdżający patrol policji/ nie odniosła widocznych obrażeń i została odesłana do domu. Tu piszą, że przebywa w szpitalu. Czyli wzięli go na przechowanie, żeby nie rozpowiadał co tam się naprawdę stało. Bo tak do końca nie jestem pewien kto zabił, a kto zdetonował ten ładunek i dlaczego?
Usuństary.piernik
UsuńZ tego widać, że brak jest kierownictwa od informacji?
Nie prawdopodobne. To już lepiej milczeć, niż podawać nielogiczne informacje. A może jest w tym jakaś metoda na dowód.
W tym co się wokół sprawy dzieje jest wiele ciekawych obserwacji. Zwrócę uwagę na pewien charakterystyczny szczegół. Po jednym dniu pracy prokuratura już wszystko wie. W sprawie np. Starucha ciągle nie potrafi sformułować aktu oskarżenia. O innych sprawach zamilknę.
UsuńSpadam: Dobranoc.
UsuńDobranoc.
UsuńOdjadę z pierwszego peronu
OdpowiedzUsuńW ostatni wiosenny bal.
Nie będzie za mną źrenic
patrzących w siną dal.
http://www.youtube.com/watch?v=yqA_Ao8mpBQ
OdpowiedzUsuńTyle lat minęło, a to ciągle aktualne.
Czy to jest właściwy ślad?
OdpowiedzUsuńhttp://niezalezna.pl/35932-wschodni-slad-ws-zabojstwa-krzysztofa-zalewskiego
Czy tylko ściema?
http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=mEGiOi0wx3M&NR=1
OdpowiedzUsuństary.piernik, lexie2010
OdpowiedzUsuńUśmiecham się do Państwa i posyłam najcieplejsze myśli. Polecam Łasce Narodzonego Pana na cały rok. Składam już życzenia Noworoczne i zmykam do obowiązków.
Zostańcie z Bogiem.
http://www.youtube.com/watch?v=6VTIejaclNA&feature=player_embedded#!
OdpowiedzUsuń