I rozwrzeszczane całe zaprzeczenie Szuka winnego, wyrywa korzenie. Patrzy za drogą co pędzi w potomność. Wykrzywia gębę, a ludziom bezbronność. Jedno zmęczone w samolubnych bojach. Pędzi na oślep po strojnych pokojach. Ni drzwi otwarło - samo tam polazło. Drzwi mu odemknięto! Temu świętuje odemknięcia święto. Święto co ma być tych dziejów skrzydłami. Tak każą mniemać - - a stało się piętą. A padające w urnę kartki białe, każą mieć bielmo na dziejów zakałę! Rozwrzaskliwienie, cóż, miało być złotem. A czym się stało? Lepkim, gęstym błotem. Co oblepiło i oblepia dalej. Idę w cholerę. Babo wódki nalej. Lepiej się upić lub grosz z głupim zgubić. ......................................................................... " "je suis" ?" A miało latać? Mówią, że Charli Hebdo to gazeta skrajna, wulgarna i z raczej rynsztokowym poczuciem humoru, z którą mało kto faktycznie chciałby się utożsamiać. I mówienie Je suis Charlie to jak mówienie "jestem kretynem". Tylko, że wiesz @lexie 2010 to prawda. Ale gdyby ktoś wpadł na pomysł mordowania ludzi, dlatego, że uważa ich za głupków, to tak. Napisałbym sam o sobie jestem kretynem! "Je suis - ja też jestem gamoniem. Bo to nie o to chodzi. Oburzanie się, że ktoś mi się nie podoba, i cza go wyeliminować. Szczucie się nawzajemne. Straszenie tym, bo jak dojdą do władzy. Mówienie, że to lubię lub nie. Wmawianie choroby lub ubieranie w to co nie jest prawdą. I na koniec napiszę epitetowanie. Nikogo nie ubrałem w epitet. Jakiem Menda Łotr - to stare epitety. A z nowych tylko najświeższy - Manipulant po psychologii! I to jeszcze cieplutkie; Je suis niewysokich lotów. Kto tu Ikarem a kto Dedalem? Pięknie dziękuję.
"W odpowiedzi @gor-al1 /na Jego utyskiwania/" A to było niepotrzebne. Jakie miał prawo autor kierować do mnie coś takiego. Tym bardziej, że "rozmawiamy" podobno długo. Autor nie wie, że można z kimś beczkę soli zjeść? Ten wyróżniający mnie tekst. Po prostu jest ohydny. Wstrętny. Jest mi przykro Pierniku. Trudno przełknę. Dajesz tylko dowód, że zaufania do Ciebie nie można mieć. Zbierasz zlewki o potem nimi oblewasz.
Góralu, już zwątpiłem, że nawiążesz do inkryminowanego wpisu. Nie podejrzewałem, że aż tak się obrazisz. Ale to Twoje prawo. Widocznie nie umiem powiedzieć tego co mam do przekazania. Spróbuję wiec jeszcze raz. W najmniejszym stopniu nie miałem zamiaru nikogo obrażać, a zwłaszcza Ciebie. Jeśli tak to odebrałeś, najmocniej przepraszam. Nie mam zwyczaju rozmawiać na jakikolwiek temat w pozycji na kolanach. Zgodzę się co do jednego, to co tu robimy, to trudno nazwać rozmową. Mogłoby być wymianą poglądów. Częściej sprowadza się do monologów. Moje widzenie otaczającej rzeczywistości jest takie jakie jest. Może być jeszcze ostrzejsze, czy radykalniejsze. Znajduję jednak pokrycie w faktach. Polityka to nie zajęcie dla panienek z dobrego domu. Dobrze o tym wiesz. Kto chce być oszukiwany, tego oszukują. Politykom jesteśmy potrzebni tylko do wrzucenia kartki do urny wyborczej. Powiesz, że skoro jestem taki mądry, to weź się sam za politykę. Dziękuję, nie skorzystam. Wystarczy mi, że coraz częściej prawidłowo odczytuje to co się wokół mnie dzieje. I to mnie najbardziej martwi. Mnie zostało niewiele z tego życia. Ale na mnie świat się nie kończy. Dziwi mnie Twoje uprzedzenie do mnie. Wiesz coś o mnie czego ja nie wiem? Chciałem, żebyśmy się bliżej poznali, ale Ty ofertę odrzuciłeś i jesteś z tego dumny. Skryłeś się za maską tajemniczości i tak ma według Ciebie zostać. Nie będę się dalej rozpisywał bo znowu znajdziesz coś co uznasz za obrazę dla Ciebie. A mnie daleko do tego. Dziwny z ciebie człowiek. Nigdy nie wiem kiedy to co mówisz o mnie jest szczere. Ale dlatego nie targnę się na swoje życie. Na to nie licz. Pozdrawiam i liczę, że nie zaniechasz bywania tu, wszak blog nie jest mój tylko Lexie. A Jej przykrości nie zrobisz.
Inkryminacja oznacza zarzut, oskarżenie, pomówienie, obwinienie lub posądzenie.? Nie przesadzaj. Ale jak chcesz. Takie wyszukanie. Potwierdza to co wiem. Potrafię być, jednak, sekretu. Nie ma takiego języka. Co to bym sobie mógł po nim deptać. Wole mieć wolę nadepnąć. Wyciąg acan sam se wnioski. Z tego jajka, od tej nioski! O! Hej!
Czy nie lepiej atakować problemy (a tych raczej nie ubywa, wręcz przeciwnie) niż siebie nawzajem? Nigdy najprawdopodobniej nie będziemy do końca jednomyślni i to też dobrze ale różnijmy się pięknie! Świat wrze, manipulacja opinią doskonali się i coraz trudniej o jednoznaczne, tym bardziej o identyczne, stanowisko w wielu kwestiach. To bardzo ważne, by wychwytywać to co istotne, demaskować zafałszowania, przypominać, dyskutować i przedstawiać w jasny sposób swoje racje - tylko tyle i aż tyle! Pozdrawiam wszystkich piszących i życzę wytrwałości, której mnie niestety często brakuje. Wierny, choć mało systematyczny czytacz głównie i sympatyk :)
Dziękuję @J - Anonimowy. To miłe,że znajduje się człowiek pomiędzy ludźmi. Zdaję sobię sprawę, że trudno, ba - wiem nawet, żyć pod presją emocjonalną. A ten mój "kumpel wirtualny" tak mnie zażył najsampierw! I kto tu manipuluje. Naiwniaczek. Wszak to najprostsze zaprzeczenie temu co sam zdiagnozował. Mnie stawiać czoła? Toż ja jestem "manipulant". Że o innych pseudonimach nie wspomnę! Nie ma na pewno racji. Patrzeć nie potrafię. A i bielmo mam takoż. Jednak na pewno nie zgodzę się z tym, że cza wszystko wywracać do góry denkiem. Całe zło polega na tym, że za często dajemy się na siebie napuszczać. "Selekcja" powinna polegać nie na tym wywracaniu. Nie można zarzucać bliźniemu całego zła świata. A sobie całej jego mądrości. Nie można żyć w wiecznej złości. Mamy np. "świeży pochówek" ś.p. Oleksego. Jakie mają prawo oceniać jego życie wszyscy dookoła. Pytam, jakie, że się wyspowiadał i miał pogrzeb katolicki. I jeszcze jakie prawo mają rzucać "kurwami" za arc.biskupem Głódziem". Wiele spraw jest do przedstawienia. Nie będę się wymądrzał, dając do ćwiczenia poletko innym. Napiszę tylko, że nie da się zzbudować dobra od zmiany ideologii. Co! ta ideologia ma być narzucona? Tak! Zależołoby na tym wszelkim ideologom. Za 2 dziesiątki lat znowu będą gadać, że Naród do wymiany, jest głupi. Nie zrozumiał ideologi i rozumnych ideologów. I tu do @lexie 2010 nawiążę; Otóż Lexie będę szczery! Cóż szczerość za szczerość- Myślałem, że jesteś mądrzejsza. Co nie znaczy, że jesteś "głupia". Nie wpychaj się na moje miejsce. Za Głupka to ja tu robię. "Niech Was ślak trafi!"
Co to się podziało na wiosnę, że mi tutaj tak panowie utyskują? Zastanawia mnie czy warto głosować w wyborach prezydenckich skoro kandydaci tacy słabi a wynik z góry przesądzony? @pierniku mnie się zdaje, że bardzo jesteś rozczarowany. Rozumiem to doskonale sama tak się czuję czasem mam przekonanie, że pora zająć się sobą, bo tutaj nic się nie da zrobić a potem znowu wracam do tego błota i bagna politycznego z nadzieją że to ja właśnie mogę z niego ulepić człowieka. Samemu jednak ciężko. Rozumiem i przepraszam za zaniedbanie.
@lexie2010 To nie jest do końca tak. Wybory jeszcze nie zostały formalnie ogłoszone. Na razie widać, że wszystkie partie poza PiS odpuściły ten temat. Jakie szanse ma Duda? Teoretycznie niewielkie. Ale ... Gdyby Komorowski miał wygraną w kieszeni, to po co wybory? Duda musi próbować. Najgorsze co można zrobić to usiąść i płakać. A w najbliższych miesiącach wiele się może zdarzyć.
@pierniku a może to odpuszczenie wyborów to jest w rzeczywistości wsparcie obecnego prezydenta? Oficjalnie tego zrobić nie można, bo trzeba zachować pozory, ale przecież PBK jest na rękę SLD. Ze smutkiem przeczytałam, że odznaczył Oleksego.
@stary.piernik Odmawiasz mi zdolności logicznych? Oj! Już moja ślubna partnerka a co jestem starej wiary. Co to babom nie dowierza i się z nią żeni. Już moja ślubna partnerka gada, że nie da się ze mną normalnie gadać. A to z tego powodu, że ona jest spontaniczna a ja logiczny. Nie zapytuj więc co ja wiem a Ty tego nie wiesz. Co u mnie szwankuje, to szwankuje. Pamięć choćby z przed 1/2 wieku nie szwankuje. Wiem, że dziopki wtedy mnie i ja im się bardziej podobaliśmy. O! Hej. ............... ps. a inteligencji to wszystkim życzę. Siebie nie pomijając. By nie umykała przed nami jak po polach zając. A, że tych zajęcy jest jak na lekarstwo byśmy ją trzymali garścią! Też Hej!
Sie porobiło! Najwygodniej pisać o słońcu, wodzie i pogodzie. Bo ktoś inaczej odczyta, po swojemu zinterpretuje i … masz babo placek. W takich sytuacjach przydałby się rozjemca, bo ja nie znajduję tu swojej winy. Nie robię wycieczek osobistych bo po co? A w pozostałych sprawach to nie jest kwestia wiary, a bardziej chciejstwa, tylko wiedzy. Wygląda na to, że powinniśmy wprowadzić słownik wyrazów zabronionych tu do użycia. To już zakrawa na śmieszność. Kiedyś przeczytałem, że do codziennego porozumiewania wystarczy w języku polskim około 500 słów; człowiek wyksztalcony może ich używać około 5000. Czy coś z tego wynika? Niewiele. A teraz Góralu moja interpretacja tego co napisałem, a co Ciebie tak wzburzyło. Tekst był adresowany do Ciebie bo chciałem odnieść się do wątku który wielokrotnie wracał w naszej wymianie poglądów. Dokładnie oceny szans opozycji w wyborach prezydenckich i parlamentarnych. Napisałem „inkryminowany” bo nie ja cokolwiek zarzucałem, ale zrobiłeś to Ty. Twoja nadwrażliwość na własne ego przybiera czasem objawy chorobowe. W całym tekście nie było według mnie ani jednej wycieczki osobistej pod Twoim adresem. Ale jak ktoś zrobi takie założenie, zawsze coś znajdzie dla swoich potrzeb. Na tym kończę ten temat.
"Twoja nadwrażliwość na własne ego przybiera czasem objawy chorobowe." - !!!!!!!!!!!!!!!! Delikatny ja diabli! Cały Piernik!!! W pełnej krasie! Z toleruję tylko dlatego, żer wybierasz się w zaświaty! I to zapisanie na wycieczkę za rzekę Styks mnie rozwaliło, powiem wzruszyło. W tym momencie byłeś zwykłym, świadomym człowiekiem. Nie mam "ego". Wierzę żonie. I ona mi mówi, że jeszcze mam hoho LIBIDO! Ty Frojdzie piernikowaty z Koziej Wólki!
O kij! Piernik postawił diagnozę. Idę więc się leczyć. Leczyć to chore ego. Pierniku, a nie wystarczy jak będę przybierał postać nędzną i poślednią? By cię nie peszyć! Tylko jak mnie to będzie wychodzić to nie wiem. Wszak góralski zakapior jestem. Co to zesra sie a nie da sie! Lexie o tym nie wie? Dziw nad dziwy! Odlatuję z halnym! Hej!
Bajka się nazywała "dziewczynka z zapałkami" a my tu mamy premierkę-babeczkę z sikawką. A Jarusia z zapałkami co lata i podpale! Ale jaja! Wszystko sie POprzestawiało! Ło! Hej!
@goral Chyba mnie przeceniłeś ja zwykła kura domowa jestem:) czasem wyobraźnia płata nam figle. Wierzę że z PIS można zmieniać ten kraj. Łatwo nie będzie, ale jeżeli mogę zrobić niewiele to może wystarczy zwłaszcza jeżeli to niewiele pomnożyć. Proszę nie oczekiwać ode mnie wzniosłych tekstów nie o to mi chodzi.
Przepraszam @lexie. Fakt jest taki, że Piernik mnie wkurzył. A Tyś "poruszyła glebę". Poprawię się, że Piernik mnie nie wkórzył lecz zatargał moim sercem, które choć Chłopa na oczy nie widziałem ma dla niego pozytywnw przesłanie. Najpierw mną wstrząsnął, do pierwszego akapitu. Natępnie zagadał jak chłop do krowy na rowie. I to jeszcze jakby nie znał moich poglądów. Czyli prostował pokrzywione myśli. Może wystarczyłoby tyle. Co dlej następuje. Cieszę się, że uważasz, że z PiS można zmienić kraj. Nie można na pewno wywracać wszystkiego ideologicznie i radykalnie. Nie można siać strachu. Ludzie boją się nawet utraty szrot owego auta. A co dopiero węgla drzewnego i grilla. Jest bieda. To widać i czuć, szczególnie jak wsiądzie się do środka miejskiej teleportacji. Najpierw cza pokazać jak będzie lepiej w tych zakamarkach życia ludzkiego, które najwięcej ucierpiały tj. ruinie ekonomicznej duchowej, rodzinnej. To wg mnie podstawa. A nie zabieranie się za wierzchołek. A pozostawianie podstawy. I nie mów do mnie Słodyczy żeś "kura domowa". Jak tyś kura to jakiego Kogucika musiałaś przy gdakać?
A tymczasem jak pisał klasyk podobno jest porozumienie w sprawie górniczych protestów. Nie wiem jeszcze na czym polega, bo sobota rządzi się swoimi prawami, ale ja zbytnio bym się nie ekscytowała. Martwi mnie fakt, że poszczególne grupy zawodowe dają się przekupić nie myśląc o tym co będzie gdy odejdą z zawodu.
Kto w takim razie podpisywał to porozumienie i w czyim imieniu? http://niezalezna.pl/63333-premier-kopacz-podpisuje-porozumienie-ze-zwiazkowcami-w-tym-samym-czasie-policja-pacyfikuje-ma
Dziś właśnie w okolicach 10:00 powiedziałem do mojej "partnerki" życiowej, że tak to się skończy. Przecież wybory za pasem! Ciotka popuści i ciotka da. Jednak tania ta propaganda.
http://wpolityce.pl/polityka/230064-senat-przerwal-prace-nad-ustawa-o-gornictwie Czy to już zaczynają się cuda nad urną wyborczą, czy to tylko rozgrzewka? Pindolino sie wykoleiło, czy stanęło pod semaforem?
Jakaś przykrość nawet nieduża Pech przypadek zły losu traf Innych ludzi od razu wkurza Wciąga niby w błotnisty staw Zaś mną zły los zakolebie Chcąc mnie wprawić w psychiczny niż To ja wszystko to biorę w siebie A na zewnątrz marmur i spiż W środku wulkan na Filipinach Co udaje tylko że śpi A na zewnątrz ironia kpina Lekkie ramion wzruszenie i Krok do domu kieruje prędki i gdy z nerwów trafia mnie szlag, ściany mojej skromnej kuchenki są cichymi świadkami jak...
Marcheweczkę ciach ciach ciach, pietruszeczkę ciach ciach ciach porek i selerek trach- siekam. I nastawiam gaz na full, rosołeczek bul bul bul, a ja siadam jak ten król-czekam. Śmietaneczka- tak tak tak, zasmażeczka- co za smak, kiełbaseczka sucha jak wiórek. Tak gotuję sobie przez dłuższy czas, aż gotów jest najwspanialszy lek na stres- żurek!
Aż się nasze życie odmieniło tak nagle że Nie musiałem uciekać w żurek Chociaż nerwy wciąż żarły mnie Rok 89 czerwiec radość i w oczach blask I nadziei promyczek złoty że się Zaczął wspaniały czas A po chwili potwarz i obmowa W polskim piekle ślina i żółć A kto z kotła wychyli głowę Zaraz inni wciągną go w dół I gazeta leci mi z ręki I nerwowy trafia mnie szlag I znów ściany mojej kuchenki Są cichymi świadkami jak...
Marcheweczkę ciach ciach ciach....
Tu wam dodam tak jak stoję Myśl niegłupią która brzmi Że ten żurek przeciw komunie Jakby lepiej smakował mi Dziś mój żurek i to mnie smuci Nie bulgocze jak złoty sen Jakich przypraw bym nie dorzucił A smak psiakrew jakiś nie ten I tak chciałbym we własnym domu Wreszcie życie normalne wieść Nie jeść przeciw czemuś lub komuś No po prostu usiąść i zjeść Tu Tadeusz mści się z Lechem Tam ucichnie pretensji sto Jest normalnie miło jest w dechę A ja wtedy co robię, no...
@stary.piernik Zawsze uważałam, że należy wspierać inne narody, ale poza granicami Polski. Tam gdzie są ich korzenie i mają możliwości życia zgodnie ze swoją wiara i potrzebami. Polska nie ma warunków aby przygarnąć wszystkich skrzywdzonych a biorąc pod uwagę sprawy wyznaniowe byłoby to ze szkodą dla obu stron.
@stary.piernik Zaintrygowałaś mnie tym wpisem:) pozwól że zadam Ci pytanie czy z perspektywy ostatnich wydarzeń uważasz że Stany Zjednoczone powinny być przez Polskę traktowane jako partner strategiczny?
@lexie2010 Zadałaś, mam nadzieję, poważne pytanie i spróbuję na nie poważnie odpowiedzieć. Zacznę jednak od tego, że nie jestem w tych sprawach ani ekspertem, ani autorytetem. Mam więcej czasu niż wielu z Was i dzięki temu mogę zebrać w jednym tekście informacje które mogą przybliżyć temat. Co to takiego „partnerstwo strategiczne”? W znaczeniu formalnym partnerstwo strategiczne to takie stosunki między określonymi podmiotami, które są w ten sposób nazywane przez przedstawicieli tych podmiotów. Szerzej jest tu http://www.pism.pl/files/?id_plik=281 Samo słowo „partner” jest według mnie nie dookreślone. Ale zostawmy to. Partner to wg mnie dopełnienie jakiegoś związku. I teraz podstawowe pytanie: czy my tzn. Polska jesteśmy partnerem strategicznym USA? Nie popadam w euforię i twierdzę, że nie. Według mnie jest to miłość jednostronna. W dodatku nie do końca odwzajemniona. Z czyjej winy? To temat na odrębne opowiadanie. My jesteśmy dla USA ubogim krewnym. Jak się z takim postępuje? Wiadomo, że różnie. Kiedy sprawa ogranicza się do deklaracji wszystko może być w najlepszym porządku. Problem zaczyna się kiedy trzeba wyjść poza te deklaracje. Z naszej strony jest za mało realizmu a za dużo chciejstwa. Nie do wszystkich dociera, że USA takich „partnerów strategicznych” mają na pęczki w różnych rejonach świata. Dla USA parter strategiczny potrzebny jest do realizowania polityki w danym regionie świata. Takimi partnerami są: Izrael, Turcja, Arabia Saudyjska, Wlk. Brytania. Zastanawiam się nad relacjami USA-Niemcy, czy USA-Francja. Patrząc na to od naszej strony Polska nie ma właściwie wyboru. Wiadomo, że wzięliśmy trwały rozwód z Rosją. Co nam pozostaje? Najlepiej gdyby rolę partnera odgrywały kraje sąsiadujące. Powinniśmy duże nadzieje wiązać z Niemcami. Niestety, według mnie, te relacje nie są do końca szczere. A teraz odpowiedź na Twoje pytanie: czy z perspektywy ostatnich wydarzeń uważasz że Stany Zjednoczone powinny być przez Polskę traktowane jako partner strategiczny? Odpowiedź jest krótka i jednoznaczna. Tak, bo nie mamy alternatywy dla zdrowego rozsądku.
Gdybym chciała wybrać między Palestyną i Izraelem miałabym problem. Obie strony wiele zrobiły aby sytuacja tak wyglądała jak wygląda, ale temat nie jest prosty tak jak się wydaje z perspektywy ostatnich wydarzeń.
"obserwować rozwój wydarzeń i wyciągać wnioski." http://www.prawy.pl/z-zagranicy2/8115-portal-izrael-org-il-ujawnil-przychylnosc-politykow-pis-wzgledem-izraela To z tego sznureczka Piernikowego! Jeżeli nie będzie my obserwować wydarzeń, nie będziemy wyciągać wniosków, nie zmienimy poglądów. To będziemy warci tego miana, które nam przypisano. Potwierdzimy żeśmy są bydło prowadzone na ubój rytualny. Pamiętać należy, że przodkowie powiadali, że tylko krowa, matka bydła, nie zmienia poglądów. Żre, przeżuwa, daje się ciągnąć za cycki i jeszcze z radością ryczy. Ma mniej w wymionach, musi się nażreć. Ma trawsko lub inną mączkę kostną przerobić na mleko. I tak w koło Maciej, dobrodzieju. No a jakby się jej szczęśliwie przytrafiło gąbczaste zwyrodnienie mózgu. To tylko radość. No i jeszcze to głupie bydło bez stawania dębem jest pioniersko zapładniane i mnożone. Beż dawania buzie od inseminatora. O! Hej!
http://biznes.onet.pl/wiadomosci/kraj/jest-nas-coraz-mniej-jak-bedzie-wygladac-twoje-wojewodztwo-w-2050-r/6hw5g ............................................................... To co wczoraj napisałem: Ekonomia. Demografia- rodzina. Dych zdrowy - mentalność. To trzy elementy do wykonania. Tylko trzy i aż trzy. I żadna siła polityczna o tym nie mówi. Ba ślizga się po nich. Pieprzy trzy po trzy. Z czego nic nie wynika. A jakby doorze pieprzyli to przynajmniej demograficznie by się na poprawiało. A tak to nawet onet się troska!
.Brawo kultura gminy Piwniczna-Zdrój: http://www.sadeczanin.info/wiadomosci,5/sadeckie-koledowanie-u-gorali-nadpopradzkich-piwniczna-zdroj-najpiekniejsza-na-sadecczyznie,68239#.VLzWo9KG86s ..................................................... Piernika zazdrość zeźre?
Ja zupełnie odwrotne mam doświadczenia. Tatę dziadek wysłał do miasta jak jeszcze dzieckiem był chociaż biedy nie było i gospodarz z dziadka był największy we wsi. Tata do końca życia bardzo dziadka przypominał. Mamę zabrał od teściów i wywiózł daleko od rodzinnych stron a kiedy zmarła popędził dalej szukać czegoś czego nigdy nie rozumiałam. Dzisiaj ja uczę dzieci że solidarność zaczyna się na poziomie rodziny i zaczynamy od nowa budować ten stół przy którym siądzie kilka pokoleń i to jest nadzieja na przyszłość dla nas i myślę dla wielu którzy zrozumieli jak bardzo można się pogubić w świecie gdy się nie ma dokąd wtrącać.
MK pewnie przerysował. U mnie to wyglądało inaczej. Przy różnych okazjach spotykaliśmy się w dość licznym gronie, a rozmowy tylko marginalnie dotyczyły bieżącej polityki. Te spotkania są po dzień dzisiejszy. Różnica polega na tym, że trudno się zmieścić przy stole, a ja jestem w gronie nestorów. Do nestora mi daleko, bo mam Teściową, która dawno przekroczyła 90 lat!
Do Lexie i Piernika. Nici z produkcji. Pięknie rozmawiacie o Rodzinie. Ja właśnie wnuczkę uśpiłe. I siedę i patrzę jak bym największy cud świata widział na oczy. Boże Wielki. Toż to cud. Wydaje się, że wszystko wiem. A pojąć nie mogę, że właściwie z niczego a taka miłość i miłość. Pędzę kołysać i podziwiać. Bo mi pozwolili, a właściwie ja się odważyłem wziąć na ręce. Wpierw wnieść do domu i kołysać w nosidełku- kołysce. Nie myślcie, że zmyślam- Piernik tak może pomyśleć. Hej!- po cichutku było.
Ależ w smutne nuty uderzasz @stary.pierniku. Pragnę nadmienić, że matka kurtka była zwolennikiem PO do pewnego czasu. Ja jestem realistką nie we wszystkim zgadzam się z mk. Może do osób które głosowały na PO nie mam tak do końca zaufania.
@lexie2010 Podobno tylko krowa nie zmienia poglądów. Zobacz ilu ludzi odwróciło się już od PO. Oni teraz stosują taktykę spalonej ziemi, więc nie ma co liczyć, że dobrowolnie oddadzą to bo zagarnęli.
Słowo klucz moim zdaniem to "motywacja". Motywacja Żydów spowodowana ciągłym zagrożeniem, np. ze strony świata arabskiego. Zagrożenie powoduje duże inwestycje i ogólnie zaangażowanie w wojsko. Profesjonalna służba wojskowa zmienia młodych ludzi: zwiększa ich odpowiedzialność, nabierają cech przywódczych, poznają zaawansowaną technikę. Na izraelskim rynku pracy służba w elitarnej jednostce wojskowej (np. http://en.wikipedia.org/wiki/Talpiot_program ) jest równie ważna dla pracodawców jak ukończona uczelnia. Przywiązanie do tradycji, np. religii, chroni kulturę, sprzyja organizowaniu się mniejszości na emigracji itp. Nie asymilowali się, bo uważali, że Żyd, który się asymiluje traci tożsamość, przestaje być Żydem (np. http://pl.wikipedia.org/wiki/Ulica_Nalewki_w_Warszawie ) Różnice kulturowe takie jak brak potępienia dla porażek i niepowodzeń oraz kwestionowanie autorytetów, np. w wojsku i na uczelni, powoduje, że Żydzi nie boją się wychodzić z nowymi inicjatywami i otwierać nowe firmy ( http://en.wikipedia.org/wiki/Better_Place ). Wpojone znaczenie edukacji, Bolesław Prus pisał w Lalce, że gdy spotyka się żydowska para, to nie romansują, tylko ćwiczą matematykę. Również polecam książkę "Naród Start-upów".
Nie mogłam sobie odmówić, więc wklejam komentarz nie jest mój, ale dużo tłumaczy.
@lexie2010 W odniesieniu do sytuacji wewnętrznej Izraela ważną rolę odgrywa psychoza, syndrom oblężonej twierdzy. Żydzi to umiejętnie wykorzystują wobec całej społeczności światowej. I ta opinia daje się na to nabierać od lat. Mówi się o krzywdzie jaka spotyka Żydów, których zewsząd atakują Arabowie, a milczy się o traktowaniu Palestyńczyków przez Izrael na swoim terytorium.
@stary.piernik Nie bronię tutaj żadnej strony tego konfliktu jednak coś dziwnego dzieje się ostatnio w UE. http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1324391,UE-wykresla-Hamas-z-listy-organizacji-terrorystycznych-Izrael-protestuje-to-mordercy
@lexie2010 Tu nie ma kogo, czy czego bronić. Za mało wiemy jeśli chodzi o szczegóły. My musimy pilnować własnych spraw. Zwłaszcza żeby zwaśnione strony nie dochodziły swoich racji na naszym terytorium.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,17274613,Biztok_pl__To_nie_rzad_przygotowal_plan_naprawy_kopaln_.html#Czolka3Img Będzie coraz ciekawiej, a wiosna za pasem.
http://bezdekretu.blogspot.com/2015/01/to-jest-moment-na-larum.html Nie byłbym sobą gdybym nie zasygnalizował tego tekstu. Dla mnie to kolejny dowód, że moje oceny nie biorą się z sufitu. Chciejstwo, czy pobożne życzenia, to za mało.
http://polska.newsweek.pl/sledztwo-w-sprawie-meza-magdaleny-ogorek-piotra-mochnaczewskiego,artykuly,355485,1.html#mark Kampania prezydencka jeszcze się formalnie nie zaczęła a już w powietrzu latają "haki" na kontrkandydatów BK.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,138764,17283516.html#MTstream Ile lat będzie jeszcze trwało love story z Polańskim w roli głównej? Czy nasze prawodawstwo nie jest w stanie się określić jednoznacznie? Skoro przestępstwo przedawniło się według prawa polskiego, to sprawa powinna być zakończona. Tym bardziej, że USA z zasady olewa wnioski Polski o ekstradycję. A inne państwa z zasady nie wydają swoich obywateli obcym. Dura lex sed lex. Tyle, że nasze państwo to ... kamieni kupa.
Najnowsza informacja z PKW!!!!!!!!!!!!! http://parezja.pl/ciagnie-rosnie-liczba-glosow-niewaznych-ostatnich-wyborach-samorzadowych/ Według najnowszych oficjalnych informacji Krajowego Biura Wyborczego liczba głosów nieważnych wynosi:
W wyborach do rad gmin i miast na prawach powiatu – 758 663 (5,16%) W wyborach do rad powiatów – 1 592 953 (16,67%) W wyborach do sejmików województw – 2 551 855 (17,93%) W wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast – 311 240 (2,14%) Razem głosów nieważnych – 5 214 711
Żeby dokładniej uzmysłowić jak bardzo te kwoty są wielkie, najlepiej będzie to porównać z wynikami głosów nieważnych z wyborów samorządowych z 2010 roku. Procenty prezentują się następująco:
W wyborach do rad gmin i miast na prawach powiatu – 3,66%, 5,16% (wzrost o 41%) W wyborach do rad powiatów – 8,18%, 16,67% (wzrost o 104%) W wyborach do sejmików województw – 12,06%, 17,93% (wzrost o 49%) W wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast – 1,66%, 2,14% (wzrost o 29%)
http://bezdekretu.blogspot.com/2015/01/od-kaliningradu-do-marszu-na-europe.html Trzeba przyznać, że Ścios ma znowu rację. Swoje pięć minut dawno przespaliśmy. Co teraz? Znowu Opatrzność nam zostanie?
"Czytelnikom tego bloga nie muszę wyjaśniać,".......!!!!!!!!!!!!!!!! To jest wystarczające. Ale takie stwierdzenie może również oznaczać, że p. Ścios ma świadomość iż dysponuje swoją uświadomioną "armią". Tylko co z tego? A to, również,że wie, iż ta "armia jest zasłuchana, zachwycona. I osamotniona. Bo, że reżim jest, to jak każdy reżim ma swój reżim funkcjonowania. A objawił się w ostrej formie nad Smoleńskiem, następnie na Krakowskim Przedmieściu, i w kościele Św. Krzyża. Tylko co z tego. Reżim i sługusy o mentalności niewolników przepadną. A interwencja Opaczności nadejdzie. Wcześniej czy później. A n natenczas czas widzieć, kto chce się zabrać na następne lata. Tu na ulicy diagnozy też tworzyliśmy. Tylko gdzie nam do takiej uczoności. A "armię" mamy jedynie piechotną. I ona się nie poddaje. Do tych rozmiarów niepoddania, że nawet nie mają manipulatorzy odwagi fałszować wyborów. Uf! Alem się zmocował,że hej!
Dodam jeszcze tę sprawę, że cała emigracja polska do miejsc dobrobytu. Ma podstawy ekonomiczne. Truizmem więc będzie zapytanie to dlaczego Polacy wyjeżdżają. Z pobudek ideologicznych? Wiem, że gadam tautologicznie. Ale to do niektórych głów pretendujących do mędrców politycznych kompletnie nie trafia. Przebudowa sceny politycznej od formalnej, etykietowanej strony nie da nic dobrego. Tuman wzniecony jeszcze bardziej otumani. Tych, którym się jakoś tam będzie kciało. A ja dalej zostanę zakało. O! Hej! Trzy elementy i więcej nic. Bo inaczej to jest wielki pic!
Ścios to głos wołającego na puszczy. Ma wiedzę ale nie ujawnia jej źródeł. Widocznie ma ku temu powody. Porusza tematy dla nas istotne, a jakie wnioski z tego wyciągniemy to nie ma na to wpływu. Co najważniejsze według mnie, jest konsekwentny w głoszonych poglądach. Każdy blog ma swoich zwolenników i przeciwników. Jego jest na tyle ważny, że jest często cytowany przez innych. Nie jako kuriozum, ale dlatego, że te opinie potwierdzają się w rzeczywistości.
A Ty Pierniku nie jesteś konsekwentny? Pisać se można, dziarmolić takoż. Tylko co z tego? Pozdrawiam Serdecznie. Idź do fryzjera i sie nie jeż! A ja spadam na chleb zarobić!
I tak se dumam. To ten Prezydent LK i jego brat JK za to by PiS był koncesjonowaną opozycją, taką z umówienia się. To Ten pierwszy dał się zgładzić nad Smoleńskiem, a ten drugi na to pozwolił? Nie wiedzieli, że z bandą mają sprawę? Tak im ufali? Czy tak dali się podejść? Bluźnię? Czy nie?
To dalej dumam! Dla jakiego grzyba było to wczorajsze szoł Prokuratury. Co chciała udowodnić? Jakie dokumenty, ludzi pogrążyć, a które, których wynieść. Bo jeżeli nie ma czegoś to to coś nie może być. Rozumiem, że nie ma przyzwolenia zejścia poniżej 100. To dlaczego się rozbili. Bo złe szkolenie i fantazja? A czy źle szkoleni i ze złą fantazją nie są Ci od Millera i Anodiny.? A ta diablo piękna Senyszyn przytacza przepisy amerykańskie na okoliczność bezpiecznych lotów. Widzita jaka oblatana z niej "amerykanka". I tak po co to wszystko. Co za mechanizmy?
http://bezdekretu.blogspot.com/2015/01/od-kaliningradu-do-marszu-na-europe.html?showComment=1421833349463#c394098690003850542 Czyżby to był znak Opatrzności?
Olać wszystko inne. Zacząć milczeć a wówczas oszaleją ci, którym potrzebny jest obiekt uzasadniający szaleństwo subiektywne. Idiota sam siebie nie podrapie. Najpierw rzuci się na, choćby urojonego, przeciwnika. O inna rzecz się dzieje, panie dzieju, gdy nie ma urojonego choćby przeciwnika. Wówczas zaczyna napięcia, odwracając się na pięcie, regulować poprzez samo-okaleczanie. A niech sobie sprawią sami lanie na kolanie, już choćby. A jak nie to niech się pozarzynają.O! |Hej! Niech niesioły i inne sokoły wpadną w zadziwienie. A potem od fundamentów a nie od czapy!
...."wysłałby pan, jako prezydent, polskich żołnierzy na pomoc Ukrainie, zwłaszcza w obliczu tego, co się dzisiaj rano o świecie wydarzyło w Doniecku? To zależy od pewnych relacji międzynarodowych. Jesteśmy członkiem NATO i uważam, że powinniśmy to respektować. Jeżeli to zostanie uzgodnione w obrębie NATO i jakieś siły NATO zostaną wysłane." http://www.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/wywiady/kontrwywiad/news-duda-polscy-zolnierze-w-doniecku-polska-moglaby-udzielic-wsp,nId,1594144#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=msie .......................................... Oczadział?
http://natemat.pl/130931,upadek-sulik-moze-byc-nowym-otwarciem-rzadu-przed-kopacz-decyzja-ktora-moze-zapewnic-po-wygrana-w-wyborach Kto rozdaje karty w rządzie kucharek? Wczoraj gdzieś w komentarzach wyczytałem, że I. Sulik ma się znaleźć w zarządzie TVP.
Obóz wyzwalali żołnierze 100 Lwowskiej Dywizji Piechoty wchodzącej w skład 60 Armii I Frontu Ukraińskiego. Jednostka została sformowana pod Lwowem jesienią 1944, w jej skład wchodzili głównie Ukraińcy z zach. Ukrainy. Obok rosyjskich niedobitków z innych wykrwawionych dywizji.
Tak że Schetyna wcale aż tak bardzo się z prawdą nie minął. Bramy obozu otwierali Ukraińcy ale to nie pasuje do oficjalnej rosyjskiej narracji historycznej w myśl której wszystkie zaszczytne tradycje ZSSR są rosyjskie, a dla obecnych wrogów zarezerwowane jest zbiorcze określenie Ukry, faszyści i banderowcy.
Jak to jest z wiedzą tego profesora? http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Prof-Wojciech-Materski-dla-WP-Grzegorz-Schetyna-dostarczyl-pretekst-wiec-w-nas-wala,wid,17198241,wiadomosc.html
Rosjanie na własnej skórze doświadczyli skutków powiedzenia "nie rób drugiemu, co tobie niemiłe". Ale po nich to spłynie jak po kaczce woda. Jutro zapomną i będą knuć swoje.
http://www.rp.pl/artykul/16,1173764-Kopacz--Duda-proponowal-wyslanie-wojsk-na-Ukraine---PiS-zawsze-ciagnelo-do-wojny-.html?referer=glowna Premier nametrwgłąb łże jak bura suka. Nie pierwszy i nie ostatni raz. Ten typ tak ma. Ciekawi mnie kiedy PiS złoży pozew do sądu. W tej sytuacji uważam to za najbardziej istotne. Reszta się nie liczy.
Oj nie,nie, nie! Powstaje wrażenie, a nawet może przekonanie. I dlatego muszę nieco uwagi poświęcić temu. "Duda: Polscy żołnierze w Doniecku? Polska mogłaby udzielić wsparcia - to tytuł bardzo sugerujący, manipulujący wypowiedzią Andrzeja Dudy. Tak jakby on mówił bezwarunkowo. A przecież powiedział: „To zależy od pewnych relacji międzynarodowych. Jesteśmy członkiem NATO i uważam, że powinniśmy to respektować. Jeżeli to zostanie uzgodnione w obrębie NATO i jakieś siły NATO zostaną wysłane" Ale przepytujący naciera i koniecznie sprowadza sprawę do: wypowiedzi Z.Bujaka i jak najdalej od NATO. I czy by pan to powtórzył/za Bujakiem/ Czy nie? A Duda mówi: „Wie pan, pamiętajmy o tym, że jeżeli już, to Polska mogłaby udzielić wsparcia, należałoby to rozważyć, to jest bardzo poważna decyzja. Trzeba by się było nad nią dobrze zastanowić”. I mówi to co mówi. Cały wywiad jest o tym o czym jest. http://www.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/wywiady/kontrwywiad/news-duda-polscy-żołnierze-w-doniecku-polska-moglaby-udzielic-wsp,nId,1594144#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=msie W świat jednak idzie, że "Duda: Polscy żołnierze w Doniecku? Polska mogłaby udzielić wsparcia" Musiałem to napisać. Ponieważ Lexie zarzuciła mi brak czytania ze zrozumieniem. Wiesz @Lexie 2010. Masz rację co do tego, że jestem niekiedy "gorąca głowa". A manipulacją się brzydzę. Choć piernik twierdzi, ze to mój urok. A Pan A. Duda ani do Doniecka nie chciał wojska polskiego wprowadzać, ani nikomu tego nie zalecał. Ale temat jest dla mediów i papirusów. Giertychów i strażnika żyrandola. I całej hałastry. Ja manipulował nie będę! O! Hej!
Góralu ta manipulacja jest szyta tak grubymi nićmi, że nawet ślepy by to dostrzegł. Bujak to stary ubecki prowokator. Sprawa znana. Dzisiaj w południe miałem okazję słuchać wywiadu z Fotygą w PR1. Metoda ta sama, ale skutecznie się wybroniła i redaktor niechętnie, ale dał spokój. Ale to są wszystko tematy zastępcze.
Dlatego należy zewrzeć szyki. Czyś sympatyk, czy nie. Polska jest tylko jedna. Napisałem. Metoda, na ten moment jedna, w miarę milczeć i odzywać się oszczędnie.
Bardziej merytorycznie i w oparciu o sprawdzone informacje źródłowe. Obserwuje z zaciekawieniem szum wokół wczorajszej? wypowiedzi Schetyny. Wyjątkowo dopiekł ruskim. Jaki miał w tym cel? Zrobił to z premedytacją czy przypadkowo? Fajne są dzisiejsze komentarze w ruskiej prasie. Szkoda, że nasze profesory milczą jak grób. Wczoraj cytowałem jednego,ale ten mało wiarygodny bo członek komisji polsko-rosyjskiej.
"Jednak „lody miały być kręcone”? " http://wpolityce.pl/polityka/230887-jednak-lody-mialy-byc-krecone-czy-bielecki-przygotowywal-grunt-pod-prywatyzacje-sluzby-zdrowia-ujawniamy-tajna-depesze-ambasady-usa
Muszę przyznać, że nie rozumiem sensu awantury o wynagrodzenia kierowców wykonujących przewozy na terenie Niemiec. Czy Niemcy te regulacje wprowadzili z dnia na dzień nie informując o tym zainteresowanych krajów unijnych? Dlaczego protesty są dopiero teraz? Ale podstawowa sprawa, dlaczego osoby wykonujące pracę na podstawie umowy z pracodawcą innym niż niemiecki, mają otrzymywać wynagrodzenie co najmniej takie jak minimalne wynagrodzenie pracowników zatrudnionych na umowy z pracodawcą zarejestrowanych w Niemczech? Jak ten problem wygląda w odniesieniu do obsług pociągów przejeżdżających tranzytem przez niemcy? A co z lotami linii lotniczych? Prawo krajowe ma służyc ochronie własnego rynku, ale gdzie zdrowy rozsądek? Dlaczego Niemcy uzurpują sobie prawo do wglądu w rozliczenia które należą do domeny krajowych urzędów skarbowych? Osobiście nie liczę na skuteczność rządu kucharek, ani tym bardziej na Bieńkowską. To ich zdecydowanie przerasta. To nie pierwsza taka sprawa i pewno nie ostatnia. Niestety.
p.s. Polskie firmy przewozowe wykonują 20% ogółu przewozów na terenie Niemiec.
"Acron ma już 40 proc. akcji Grupy Azoty w rozproszonym akcjonariacie. Wiceminister Skarbu Państwa Rafał Baniak podczas środowego posiedzenia Sejmu nie zdementował informacji o tak wysokim udziale Rosjan w tej strategicznej dla polskiego bezpieczeństwa spółce." http://linkis.com/www.prawy.pl/z-kraju/5H7hI
..."pijany sen wariata." http://wpolityce.pl/polityka/230925-kopacz-tvn-i-tata-a-duda-powiedzial-dyskusja-polityczna-coraz-mocniej-przypomina-sen-wariata-a-co-wiemy-o-kluczowych-planach-pani-premier
"Czego by Andrzej Duda nie powiedział, będzie zmanipulowane. " http://wpolityce.pl/polityka/230932-czego-by-andrzej-duda-nie-powiedzial-bedzie-zmanipulowane-ale-jest-na-to-rada
Ja wszystko mogę. A może jeszcze więcej. Tylko po co? Rozważam jeszcze intensywniejsze przejście do realu. Szczególnie po stwierdzeni, że mam słuchaczy, a tzw praca organiczna daje większe efekty. A to tylko dlatego, że moje dzieci z wnukami muszą mieć gdzie wracać. Przyjeżdżać. Żyjemy dla nich i cierpimy dla nich w tym zatęchłym kimacie. A, że nie jestemy idiotami to mamy tak wielką samoświadomość, że żadna "kura domowa" chyba jej nie ma. Bo nie widzi wiele z tej swojej grzędy, jak na długość dzioba. Nie na darmo mówią ludziska o kurzej ślepocie, co nawet nie widzi właściwego kalibru dziury w płocie. O! Hej! ..................................................... A ponadto a cóż to k...m..ć! On ci święty jest, że już ma się gęby nie otwierać. Wszak nie upilnowali LK. Nawet nie wiedzą czy wsiadł. Nie można się reflektować? Co jeszcze nie namaszczony a już wyświęcony? Ciekawie się zapowiada? Ciekawie!
Pozwoliłam sobie założyć nowy "styczeń".
OdpowiedzUsuń@góralu ten wiersz to satyra w stylu "je suis" ? Nie był najwyższych lotów.
@lexie2010
UsuńDziękuję że mnie wyręczyłaś. Jeszcze bym poczekał.
@stary.piernik
UsuńProszę bardzo.
Będzie strajk generalny?
@lexie 2010
UsuńMoże i będzie. Tylko co to zmieni? Potrzeba czegoś więcej. Czy to już ten czas?
I rozwrzeszczane całe zaprzeczenie
OdpowiedzUsuńSzuka winnego, wyrywa korzenie.
Patrzy za drogą co pędzi w potomność.
Wykrzywia gębę, a ludziom bezbronność.
Jedno zmęczone w samolubnych bojach.
Pędzi na oślep po strojnych pokojach.
Ni drzwi otwarło - samo tam polazło.
Drzwi mu odemknięto!
Temu świętuje odemknięcia święto.
Święto co ma być tych dziejów skrzydłami.
Tak każą mniemać -
- a stało się piętą.
A padające w urnę kartki białe,
każą mieć bielmo na dziejów zakałę!
Rozwrzaskliwienie, cóż, miało być złotem.
A czym się stało?
Lepkim, gęstym błotem.
Co oblepiło i oblepia dalej.
Idę w cholerę.
Babo wódki nalej.
Lepiej się upić lub grosz z głupim zgubić.
.........................................................................
" "je suis" ?" A miało latać?
Mówią, że Charli Hebdo to gazeta skrajna, wulgarna i z raczej rynsztokowym poczuciem humoru, z którą mało kto faktycznie chciałby się utożsamiać. I mówienie Je suis Charlie to jak mówienie "jestem kretynem". Tylko, że wiesz @lexie 2010 to prawda. Ale gdyby ktoś wpadł na pomysł mordowania ludzi, dlatego, że uważa ich za głupków, to tak. Napisałbym sam o sobie jestem kretynem! "Je suis - ja też jestem gamoniem.
Bo to nie o to chodzi. Oburzanie się, że ktoś mi się nie podoba, i cza go wyeliminować. Szczucie się nawzajemne. Straszenie tym, bo jak dojdą do władzy. Mówienie, że to lubię lub nie. Wmawianie choroby lub ubieranie w to co nie jest prawdą.
I na koniec napiszę epitetowanie. Nikogo nie ubrałem w epitet. Jakiem Menda Łotr - to stare epitety. A z nowych tylko najświeższy - Manipulant po psychologii! I to jeszcze cieplutkie; Je suis niewysokich lotów. Kto tu Ikarem a kto Dedalem?
Pięknie dziękuję.
"W odpowiedzi @gor-al1 /na Jego utyskiwania/"
OdpowiedzUsuńA to było niepotrzebne. Jakie miał prawo autor kierować do mnie coś takiego. Tym bardziej, że "rozmawiamy" podobno długo. Autor nie wie, że można z kimś beczkę soli zjeść? Ten wyróżniający mnie tekst. Po prostu jest ohydny. Wstrętny.
Jest mi przykro Pierniku. Trudno przełknę. Dajesz tylko dowód, że zaufania do Ciebie nie można mieć. Zbierasz zlewki o potem nimi oblewasz.
Góralu, już zwątpiłem, że nawiążesz do inkryminowanego wpisu.
UsuńNie podejrzewałem, że aż tak się obrazisz. Ale to Twoje prawo. Widocznie nie umiem powiedzieć tego co mam do przekazania. Spróbuję wiec jeszcze raz.
W najmniejszym stopniu nie miałem zamiaru nikogo obrażać, a zwłaszcza Ciebie. Jeśli tak to odebrałeś, najmocniej przepraszam.
Nie mam zwyczaju rozmawiać na jakikolwiek temat w pozycji na kolanach. Zgodzę się co do jednego, to co tu robimy, to trudno nazwać rozmową. Mogłoby być wymianą poglądów. Częściej sprowadza się do monologów. Moje widzenie otaczającej rzeczywistości jest takie jakie jest. Może być jeszcze ostrzejsze, czy radykalniejsze. Znajduję jednak pokrycie w faktach. Polityka to nie zajęcie dla panienek z dobrego domu. Dobrze o tym wiesz. Kto chce być oszukiwany, tego oszukują. Politykom jesteśmy potrzebni tylko do wrzucenia kartki do urny wyborczej. Powiesz, że skoro jestem taki mądry, to weź się sam za politykę. Dziękuję, nie skorzystam. Wystarczy mi, że coraz częściej prawidłowo odczytuje to co się wokół mnie dzieje. I to mnie najbardziej martwi. Mnie zostało niewiele z tego życia. Ale na mnie świat się nie kończy.
Dziwi mnie Twoje uprzedzenie do mnie. Wiesz coś o mnie czego ja nie wiem? Chciałem, żebyśmy się bliżej poznali, ale Ty ofertę odrzuciłeś i jesteś z tego dumny. Skryłeś się za maską tajemniczości i tak ma według Ciebie zostać.
Nie będę się dalej rozpisywał bo znowu znajdziesz coś co uznasz za obrazę dla Ciebie. A mnie daleko do tego.
Dziwny z ciebie człowiek. Nigdy nie wiem kiedy to co mówisz o mnie jest szczere.
Ale dlatego nie targnę się na swoje życie. Na to nie licz.
Pozdrawiam i liczę, że nie zaniechasz bywania tu, wszak blog nie jest mój tylko Lexie.
A Jej przykrości nie zrobisz.
Inkryminacja oznacza zarzut, oskarżenie, pomówienie, obwinienie lub posądzenie.? Nie przesadzaj. Ale jak chcesz. Takie wyszukanie. Potwierdza to co wiem. Potrafię być, jednak, sekretu. Nie ma takiego języka. Co to bym sobie mógł po nim deptać. Wole mieć wolę nadepnąć. Wyciąg acan sam se wnioski. Z tego jajka, od tej nioski! O! Hej!
UsuńŻegnam się tym obrazkiem: https://www.youtube.com/watch?v=iNRdrDmkPHg#t=106
OdpowiedzUsuńCzy nie lepiej atakować problemy (a tych raczej nie ubywa, wręcz przeciwnie) niż siebie nawzajem? Nigdy najprawdopodobniej nie będziemy do końca jednomyślni i to też dobrze ale różnijmy się pięknie! Świat wrze, manipulacja opinią doskonali się i coraz trudniej o jednoznaczne, tym bardziej o identyczne, stanowisko w wielu kwestiach. To bardzo ważne, by wychwytywać to co istotne, demaskować zafałszowania, przypominać, dyskutować i przedstawiać w jasny sposób swoje racje - tylko tyle i aż tyle! Pozdrawiam wszystkich piszących i życzę wytrwałości, której mnie niestety często brakuje.
OdpowiedzUsuńWierny, choć mało systematyczny czytacz głównie i sympatyk :)
Dziękuję @J - Anonimowy. To miłe,że znajduje się człowiek pomiędzy ludźmi. Zdaję sobię sprawę, że trudno, ba - wiem nawet, żyć pod presją emocjonalną. A ten mój "kumpel wirtualny" tak mnie zażył najsampierw! I kto tu manipuluje. Naiwniaczek. Wszak to najprostsze zaprzeczenie temu co sam zdiagnozował. Mnie stawiać czoła? Toż ja jestem "manipulant". Że o innych pseudonimach nie wspomnę!
UsuńNie ma na pewno racji. Patrzeć nie potrafię. A i bielmo mam takoż. Jednak na pewno nie zgodzę się z tym, że cza wszystko wywracać do góry denkiem. Całe zło polega na tym, że za często dajemy się na siebie napuszczać. "Selekcja" powinna polegać nie na tym wywracaniu. Nie można zarzucać bliźniemu całego zła świata. A sobie całej jego mądrości. Nie można żyć w wiecznej złości. Mamy np. "świeży pochówek" ś.p. Oleksego. Jakie mają prawo oceniać jego życie wszyscy dookoła. Pytam, jakie, że się wyspowiadał i miał pogrzeb katolicki. I jeszcze jakie prawo mają rzucać "kurwami" za arc.biskupem Głódziem".
Wiele spraw jest do przedstawienia.
Nie będę się wymądrzał, dając do ćwiczenia poletko innym.
Napiszę tylko, że nie da się zzbudować dobra od zmiany ideologii. Co! ta ideologia ma być narzucona? Tak! Zależołoby na tym wszelkim ideologom. Za 2 dziesiątki lat znowu będą gadać, że Naród do wymiany, jest głupi. Nie zrozumiał ideologi i rozumnych ideologów.
I tu do @lexie 2010 nawiążę; Otóż Lexie będę szczery! Cóż szczerość za szczerość- Myślałem, że jesteś mądrzejsza. Co nie znaczy, że jesteś "głupia". Nie wpychaj się na moje miejsce. Za Głupka to ja tu robię.
"Niech Was ślak trafi!"
To nie miał być atak raczej "wzruszenie gleby" oby bez obrazy:). Wzruszony góral brzmi lepiej.
OdpowiedzUsuńCo to się podziało na wiosnę, że mi tutaj tak panowie utyskują?
OdpowiedzUsuńZastanawia mnie czy warto głosować w wyborach prezydenckich skoro kandydaci tacy słabi a wynik z góry przesądzony? @pierniku mnie się zdaje, że bardzo jesteś rozczarowany. Rozumiem to doskonale sama tak się czuję czasem mam przekonanie, że pora zająć się sobą, bo tutaj nic się nie da zrobić a potem znowu wracam do tego błota i bagna politycznego z nadzieją że to ja właśnie mogę z niego ulepić człowieka. Samemu jednak ciężko. Rozumiem i przepraszam za zaniedbanie.
@lexie2010
UsuńTo nie jest do końca tak. Wybory jeszcze nie zostały formalnie ogłoszone. Na razie widać, że wszystkie partie poza PiS odpuściły ten temat.
Jakie szanse ma Duda? Teoretycznie niewielkie. Ale ... Gdyby Komorowski miał wygraną w kieszeni, to po co wybory? Duda musi próbować. Najgorsze co można zrobić to usiąść i płakać. A w najbliższych miesiącach wiele się może zdarzyć.
@pierniku a może to odpuszczenie wyborów to jest w rzeczywistości wsparcie obecnego prezydenta? Oficjalnie tego zrobić nie można, bo trzeba zachować pozory, ale przecież PBK jest na rękę SLD. Ze smutkiem przeczytałam, że odznaczył Oleksego.
Usuń@stary.piernik
OdpowiedzUsuńOdmawiasz mi zdolności logicznych? Oj! Już moja ślubna partnerka a co jestem starej wiary. Co to babom nie dowierza i się z nią żeni. Już moja ślubna partnerka gada, że nie da się ze mną normalnie gadać. A to z tego powodu, że ona jest spontaniczna a ja logiczny. Nie zapytuj więc co ja wiem a Ty tego nie wiesz. Co u mnie szwankuje, to szwankuje. Pamięć choćby z przed 1/2 wieku nie szwankuje. Wiem, że dziopki wtedy mnie i ja im się bardziej podobaliśmy. O! Hej.
...............
ps. a inteligencji to wszystkim życzę. Siebie nie pomijając. By nie umykała przed nami jak po polach zając. A, że tych zajęcy jest jak na lekarstwo byśmy ją trzymali garścią! Też Hej!
Sie porobiło!
UsuńNajwygodniej pisać o słońcu, wodzie i pogodzie. Bo ktoś inaczej odczyta, po swojemu zinterpretuje i … masz babo placek. W takich sytuacjach przydałby się rozjemca, bo ja nie znajduję tu swojej winy. Nie robię wycieczek osobistych bo po co? A w pozostałych sprawach to nie jest kwestia wiary, a bardziej chciejstwa, tylko wiedzy.
Wygląda na to, że powinniśmy wprowadzić słownik wyrazów zabronionych tu do użycia. To już zakrawa na śmieszność. Kiedyś przeczytałem, że do codziennego porozumiewania wystarczy w języku polskim około 500 słów; człowiek wyksztalcony może ich używać około 5000. Czy coś z tego wynika? Niewiele.
A teraz Góralu moja interpretacja tego co napisałem, a co Ciebie tak wzburzyło. Tekst był adresowany do Ciebie bo chciałem odnieść się do wątku który wielokrotnie wracał w naszej wymianie poglądów. Dokładnie oceny szans opozycji w wyborach prezydenckich i parlamentarnych. Napisałem „inkryminowany” bo nie ja cokolwiek zarzucałem, ale zrobiłeś to Ty. Twoja nadwrażliwość na własne ego przybiera czasem objawy chorobowe. W całym tekście nie było według mnie ani jednej wycieczki osobistej pod Twoim adresem. Ale jak ktoś zrobi takie założenie, zawsze coś znajdzie dla swoich potrzeb.
Na tym kończę ten temat.
"Twoja nadwrażliwość na własne ego przybiera czasem objawy chorobowe." - !!!!!!!!!!!!!!!!
OdpowiedzUsuńDelikatny ja diabli! Cały Piernik!!! W pełnej krasie! Z toleruję tylko dlatego, żer wybierasz się w zaświaty!
I to zapisanie na wycieczkę za rzekę Styks mnie rozwaliło, powiem wzruszyło. W tym momencie byłeś zwykłym, świadomym człowiekiem.
Nie mam "ego". Wierzę żonie. I ona mi mówi, że jeszcze mam hoho LIBIDO! Ty Frojdzie piernikowaty z Koziej Wólki!
O kij! Piernik postawił diagnozę. Idę więc się leczyć. Leczyć to chore ego. Pierniku, a nie wystarczy jak będę przybierał postać nędzną i poślednią? By cię nie peszyć! Tylko jak mnie to będzie wychodzić to nie wiem. Wszak góralski zakapior jestem. Co to zesra sie a nie da sie!
OdpowiedzUsuńLexie o tym nie wie? Dziw nad dziwy!
Odlatuję z halnym! Hej!
Od stawiania diagnoz to jesteś Ty.
UsuńCo do "zakapiora" to możemy podyskutować.
Nie wszystko da się zwalić na halny.
Pozdrowienia od nizinnego.
http://menstream.pl/wiadomosci-na-serio/to-byli-najbogatsi-i-najbardziej-wplywowi-ludzie-po-upadku-komuny-poznaj-ich-historie,1,1554735.html
OdpowiedzUsuńBajka się nazywała "dziewczynka z zapałkami" a my tu mamy premierkę-babeczkę z sikawką. A Jarusia z zapałkami co lata i podpale! Ale jaja! Wszystko sie POprzestawiało! Ło! Hej!
OdpowiedzUsuń@goral
OdpowiedzUsuńChyba mnie przeceniłeś ja zwykła kura domowa jestem:) czasem wyobraźnia płata nam figle. Wierzę że z PIS można zmieniać ten kraj. Łatwo nie będzie, ale jeżeli mogę zrobić niewiele to może wystarczy zwłaszcza jeżeli to niewiele pomnożyć. Proszę nie oczekiwać ode mnie wzniosłych tekstów nie o to mi chodzi.
Przepraszam @lexie. Fakt jest taki, że Piernik mnie wkurzył. A Tyś "poruszyła glebę". Poprawię się, że Piernik mnie nie wkórzył lecz zatargał moim sercem, które choć Chłopa na oczy nie widziałem ma dla niego pozytywnw przesłanie. Najpierw mną wstrząsnął, do pierwszego akapitu. Natępnie zagadał jak chłop do krowy na rowie. I to jeszcze jakby nie znał moich poglądów. Czyli prostował pokrzywione myśli. Może wystarczyłoby tyle.
UsuńCo dlej następuje. Cieszę się, że uważasz, że z PiS można zmienić kraj. Nie można na pewno wywracać wszystkiego ideologicznie i radykalnie. Nie można siać strachu. Ludzie boją się nawet utraty szrot owego auta. A co dopiero węgla drzewnego i grilla. Jest bieda. To widać i czuć, szczególnie jak wsiądzie się do środka miejskiej teleportacji. Najpierw cza pokazać jak będzie lepiej w tych zakamarkach życia ludzkiego, które najwięcej ucierpiały tj. ruinie ekonomicznej duchowej, rodzinnej. To wg mnie podstawa. A nie zabieranie się za wierzchołek. A pozostawianie podstawy. I nie mów do mnie Słodyczy żeś "kura domowa". Jak tyś kura to jakiego Kogucika musiałaś przy gdakać?
@goralu wiem, żeś gorącą głowa. @piernik na pewno wybaczy a ja nie mam czego wybaczać. Razem brzmicie panowie wybornie.
Usuń@anonim
OdpowiedzUsuńPozdrawiam serdecznie. Dużo racji w tym wpisie zwłaszcza, że wygaszenie tego małego bloga sprawiłoby radość paru osobom.
A tymczasem jak pisał klasyk podobno jest porozumienie w sprawie górniczych protestów. Nie wiem jeszcze na czym polega, bo sobota rządzi się swoimi prawami, ale ja zbytnio bym się nie ekscytowała. Martwi mnie fakt, że poszczególne grupy zawodowe dają się przekupić nie myśląc o tym co będzie gdy odejdą z zawodu.
OdpowiedzUsuńKto w takim razie podpisywał to porozumienie i w czyim imieniu?
OdpowiedzUsuńhttp://niezalezna.pl/63333-premier-kopacz-podpisuje-porozumienie-ze-zwiazkowcami-w-tym-samym-czasie-policja-pacyfikuje-ma
Dziś właśnie w okolicach 10:00 powiedziałem do mojej "partnerki" życiowej, że tak to się skończy. Przecież wybory za pasem! Ciotka popuści i ciotka da. Jednak tania ta propaganda.
OdpowiedzUsuńhttp://wpolityce.pl/polityka/230064-senat-przerwal-prace-nad-ustawa-o-gornictwie
OdpowiedzUsuńCzy to już zaczynają się cuda nad urną wyborczą, czy to tylko rozgrzewka?
Pindolino sie wykoleiło, czy stanęło pod semaforem?
Jakaś przykrość nawet nieduża
OdpowiedzUsuńPech przypadek zły losu traf
Innych ludzi od razu wkurza
Wciąga niby w błotnisty staw
Zaś mną zły los zakolebie
Chcąc mnie wprawić w psychiczny niż
To ja wszystko to biorę w siebie
A na zewnątrz marmur i spiż
W środku wulkan na Filipinach
Co udaje tylko że śpi
A na zewnątrz ironia kpina
Lekkie ramion wzruszenie i
Krok do domu kieruje prędki
i gdy z nerwów trafia mnie szlag,
ściany mojej skromnej kuchenki
są cichymi świadkami jak...
Marcheweczkę ciach ciach ciach,
pietruszeczkę ciach ciach ciach
porek i selerek trach- siekam.
I nastawiam gaz na full,
rosołeczek bul bul bul,
a ja siadam jak ten król-czekam.
Śmietaneczka- tak tak tak,
zasmażeczka- co za smak,
kiełbaseczka sucha jak wiórek.
Tak gotuję sobie przez
dłuższy czas, aż gotów jest
najwspanialszy lek na stres- żurek!
Aż się nasze życie odmieniło tak nagle że
Nie musiałem uciekać w żurek
Chociaż nerwy wciąż żarły mnie
Rok 89 czerwiec radość i w oczach blask
I nadziei promyczek złoty że się
Zaczął wspaniały czas
A po chwili potwarz i obmowa
W polskim piekle ślina i żółć
A kto z kotła wychyli głowę
Zaraz inni wciągną go w dół
I gazeta leci mi z ręki
I nerwowy trafia mnie szlag
I znów ściany mojej kuchenki
Są cichymi świadkami jak...
Marcheweczkę ciach ciach ciach....
Tu wam dodam tak jak stoję
Myśl niegłupią która brzmi
Że ten żurek przeciw komunie
Jakby lepiej smakował mi
Dziś mój żurek i to mnie smuci
Nie bulgocze jak złoty sen
Jakich przypraw bym nie dorzucił
A smak psiakrew jakiś nie ten
I tak chciałbym we własnym domu
Wreszcie życie normalne wieść
Nie jeść przeciw czemuś lub komuś
No po prostu usiąść i zjeść
Tu Tadeusz mści się z Lechem
Tam ucichnie pretensji sto
Jest normalnie miło jest w dechę
A ja wtedy co robię, no...
Marcheweczkę ciach ciach ciach...
............................................................
Młynarski.
Pomarzyć dobra rzecz w sobotnie popołudnie.
OdpowiedzUsuńhttps://www.youtube.com/watch?v=RLoK0b6coa8
http://www.prawy.pl/z-zagranicy2/8115-portal-izrael-org-il-ujawnil-przychylnosc-politykow-pis-wzgledem-izraela
OdpowiedzUsuńPoza wiarą liczą się fakty.
@stary.piernik
UsuńZawsze uważałam, że należy wspierać inne narody, ale poza granicami Polski. Tam gdzie są ich korzenie i mają możliwości życia zgodnie ze swoją wiara i potrzebami. Polska nie ma warunków aby przygarnąć wszystkich skrzywdzonych a biorąc pod uwagę sprawy wyznaniowe byłoby to ze szkodą dla obu stron.
@stary.piernik
UsuńZaintrygowałaś mnie tym wpisem:) pozwól że zadam Ci pytanie czy z perspektywy ostatnich wydarzeń uważasz że Stany Zjednoczone powinny być przez Polskę traktowane jako partner strategiczny?
@lexie2010
UsuńZadałaś, mam nadzieję, poważne pytanie i spróbuję na nie poważnie odpowiedzieć.
Zacznę jednak od tego, że nie jestem w tych sprawach ani ekspertem, ani autorytetem. Mam więcej czasu niż wielu z Was i dzięki temu mogę zebrać w jednym tekście informacje które mogą przybliżyć temat.
Co to takiego „partnerstwo strategiczne”? W znaczeniu formalnym partnerstwo strategiczne to takie stosunki między określonymi podmiotami, które są w ten sposób nazywane przez przedstawicieli tych podmiotów. Szerzej jest tu http://www.pism.pl/files/?id_plik=281 Samo słowo „partner” jest według mnie nie dookreślone. Ale zostawmy to. Partner to wg mnie dopełnienie jakiegoś związku. I teraz podstawowe pytanie: czy my tzn. Polska jesteśmy partnerem strategicznym USA? Nie popadam w euforię i twierdzę, że nie. Według mnie jest to miłość jednostronna. W dodatku nie do końca odwzajemniona. Z czyjej winy? To temat na odrębne opowiadanie.
My jesteśmy dla USA ubogim krewnym. Jak się z takim postępuje? Wiadomo, że różnie. Kiedy sprawa ogranicza się do deklaracji wszystko może być w najlepszym porządku. Problem zaczyna się kiedy trzeba wyjść poza te deklaracje.
Z naszej strony jest za mało realizmu a za dużo chciejstwa. Nie do wszystkich dociera, że USA takich „partnerów strategicznych” mają na pęczki w różnych rejonach świata. Dla USA parter strategiczny potrzebny jest do realizowania polityki w danym regionie świata. Takimi partnerami są: Izrael, Turcja, Arabia Saudyjska, Wlk. Brytania. Zastanawiam się nad relacjami USA-Niemcy, czy USA-Francja.
Patrząc na to od naszej strony Polska nie ma właściwie wyboru. Wiadomo, że wzięliśmy trwały rozwód z Rosją. Co nam pozostaje? Najlepiej gdyby rolę partnera odgrywały kraje sąsiadujące. Powinniśmy duże nadzieje wiązać z Niemcami. Niestety, według mnie, te relacje nie są do końca szczere.
A teraz odpowiedź na Twoje pytanie: czy z perspektywy ostatnich wydarzeń uważasz że Stany Zjednoczone powinny być przez Polskę traktowane jako partner strategiczny?
Odpowiedź jest krótka i jednoznaczna. Tak, bo nie mamy alternatywy dla zdrowego rozsądku.
Gdybym chciała wybrać między Palestyną i Izraelem miałabym problem. Obie strony wiele zrobiły aby sytuacja tak wyglądała jak wygląda, ale temat nie jest prosty tak jak się wydaje z perspektywy ostatnich wydarzeń.
OdpowiedzUsuń"obserwować rozwój wydarzeń i wyciągać wnioski."
OdpowiedzUsuńhttp://www.prawy.pl/z-zagranicy2/8115-portal-izrael-org-il-ujawnil-przychylnosc-politykow-pis-wzgledem-izraela
To z tego sznureczka Piernikowego! Jeżeli nie będzie my obserwować wydarzeń, nie będziemy wyciągać wniosków, nie zmienimy poglądów. To będziemy warci tego miana, które nam przypisano. Potwierdzimy żeśmy są bydło prowadzone na ubój rytualny. Pamiętać należy, że przodkowie powiadali, że tylko krowa, matka bydła, nie zmienia poglądów. Żre, przeżuwa, daje się ciągnąć za cycki i jeszcze z radością ryczy. Ma mniej w wymionach, musi się nażreć. Ma trawsko lub inną mączkę kostną przerobić na mleko. I tak w koło Maciej, dobrodzieju. No a jakby się jej szczęśliwie przytrafiło gąbczaste zwyrodnienie mózgu. To tylko radość.
No i jeszcze to głupie bydło bez stawania dębem jest pioniersko zapładniane i mnożone. Beż dawania buzie od inseminatora. O! Hej!
http://biznes.onet.pl/wiadomosci/kraj/jest-nas-coraz-mniej-jak-bedzie-wygladac-twoje-wojewodztwo-w-2050-r/6hw5g
OdpowiedzUsuń...............................................................
To co wczoraj napisałem:
Ekonomia.
Demografia- rodzina.
Dych zdrowy - mentalność.
To trzy elementy do wykonania. Tylko trzy i aż trzy. I żadna siła polityczna o tym nie mówi. Ba ślizga się po nich. Pieprzy trzy po trzy. Z czego nic nie wynika. A jakby doorze pieprzyli to przynajmniej demograficznie by się na poprawiało. A tak to nawet onet się troska!
.Brawo kultura gminy Piwniczna-Zdrój: http://www.sadeczanin.info/wiadomosci,5/sadeckie-koledowanie-u-gorali-nadpopradzkich-piwniczna-zdroj-najpiekniejsza-na-sadecczyznie,68239#.VLzWo9KG86s
OdpowiedzUsuń.....................................................
Piernika zazdrość zeźre?
Obrazki. A gdzie to śpiewanie?
Usuńw moim gardziołku:):):):):)!
UsuńNo to się zaprodukuj :)))))))))))
UsuńPamientajta http://www.digart.pl/zoom/2752562/kropeleczka_kap_kap_kap.html
OdpowiedzUsuńhttps://twitter.com/hashtag/wygaszone?src=hash
OdpowiedzUsuńZa sprawą POstępowców te strony ostatnio robią "karierę" w internecie.
http://kontrowersje.net/nas_ju_nie_ma_i_tylko_tragedia_nas_odzyska
OdpowiedzUsuńI co Wy na to?
Ja zupełnie odwrotne mam doświadczenia. Tatę dziadek wysłał do miasta jak jeszcze dzieckiem był chociaż biedy nie było i gospodarz z dziadka był największy we wsi. Tata do końca życia bardzo dziadka przypominał. Mamę zabrał od teściów i wywiózł daleko od rodzinnych stron a kiedy zmarła popędził dalej szukać czegoś czego nigdy nie rozumiałam. Dzisiaj ja uczę dzieci że solidarność zaczyna się na poziomie rodziny i zaczynamy od nowa budować ten stół przy którym siądzie kilka pokoleń i to jest nadzieja na przyszłość dla nas i myślę dla wielu którzy zrozumieli jak bardzo można się pogubić w świecie gdy się nie ma dokąd wtrącać.
UsuńMK pewnie przerysował. U mnie to wyglądało inaczej. Przy różnych okazjach spotykaliśmy się w dość licznym gronie, a rozmowy tylko marginalnie dotyczyły bieżącej polityki. Te spotkania są po dzień dzisiejszy. Różnica polega na tym, że trudno się zmieścić przy stole, a ja jestem w gronie nestorów. Do nestora mi daleko, bo mam Teściową, która dawno przekroczyła 90 lat!
Usuń@stary.piernik
UsuńZapewne ile rodzin tyle historii. I to raczej jest na plus nie na minus.
Do Lexie i Piernika.
UsuńNici z produkcji. Pięknie rozmawiacie o Rodzinie. Ja właśnie wnuczkę uśpiłe. I siedę i patrzę jak bym największy cud świata widział na oczy. Boże Wielki. Toż to cud. Wydaje się, że wszystko wiem. A pojąć nie mogę, że właściwie z niczego a taka miłość i miłość. Pędzę kołysać i podziwiać. Bo mi pozwolili, a właściwie ja się odważyłem wziąć na ręce. Wpierw wnieść do domu i kołysać w nosidełku- kołysce. Nie myślcie, że zmyślam- Piernik tak może pomyśleć. Hej!- po cichutku było.
Ależ w smutne nuty uderzasz @stary.pierniku. Pragnę nadmienić, że matka kurtka była zwolennikiem PO do pewnego czasu. Ja jestem realistką nie we wszystkim zgadzam się z mk. Może do osób które głosowały na PO nie mam tak do końca zaufania.
Usuń@lexie2010
UsuńPodobno tylko krowa nie zmienia poglądów.
Zobacz ilu ludzi odwróciło się już od PO. Oni teraz stosują taktykę spalonej ziemi, więc nie ma co liczyć, że dobrowolnie oddadzą to bo zagarnęli.
Kto tu właściwie jest realistą?
:)
Usuńhttp://kontrowersje.net/comment/165924#comment-165924
OdpowiedzUsuńA może tu tkwi sedno sprawy?
To jest spojrzenie sceptyka na otaczającą rzeczywistość.
OdpowiedzUsuńhttp://kontrowersje.net/comment/165948#comment-165948
A o czym ja piszę od dość dawna?
@goral
OdpowiedzUsuńPowodzenia! Obowiązki dziadka są najważniejsze.
Słowo klucz moim zdaniem to "motywacja".
OdpowiedzUsuńMotywacja Żydów spowodowana ciągłym zagrożeniem, np. ze strony świata arabskiego.
Zagrożenie powoduje duże inwestycje i ogólnie zaangażowanie w wojsko.
Profesjonalna służba wojskowa zmienia młodych ludzi: zwiększa ich odpowiedzialność, nabierają cech przywódczych, poznają zaawansowaną technikę.
Na izraelskim rynku pracy służba w elitarnej jednostce wojskowej (np. http://en.wikipedia.org/wiki/Talpiot_program ) jest równie ważna dla pracodawców jak ukończona uczelnia.
Przywiązanie do tradycji, np. religii, chroni kulturę, sprzyja organizowaniu się mniejszości na emigracji itp.
Nie asymilowali się, bo uważali, że Żyd, który się asymiluje traci tożsamość, przestaje być Żydem (np. http://pl.wikipedia.org/wiki/Ulica_Nalewki_w_Warszawie )
Różnice kulturowe takie jak brak potępienia dla porażek i niepowodzeń oraz kwestionowanie autorytetów, np. w wojsku i na uczelni, powoduje, że Żydzi nie boją się wychodzić z nowymi inicjatywami i otwierać nowe firmy ( http://en.wikipedia.org/wiki/Better_Place ).
Wpojone znaczenie edukacji, Bolesław Prus pisał w Lalce, że gdy spotyka się żydowska para, to nie romansują, tylko ćwiczą matematykę.
Również polecam książkę "Naród Start-upów".
Nie mogłam sobie odmówić, więc wklejam komentarz nie jest mój, ale dużo tłumaczy.
Poszło bez podpisu:) piszę z pozycji zalogowanej.
Usuń@lexie2010
UsuńW odniesieniu do sytuacji wewnętrznej Izraela ważną rolę odgrywa psychoza, syndrom oblężonej twierdzy. Żydzi to umiejętnie wykorzystują wobec całej społeczności światowej. I ta opinia daje się na to nabierać od lat. Mówi się o krzywdzie jaka spotyka Żydów, których zewsząd atakują Arabowie, a milczy się o traktowaniu Palestyńczyków przez Izrael na swoim terytorium.
@stary.piernik
OdpowiedzUsuńNie bronię tutaj żadnej strony tego konfliktu jednak coś dziwnego dzieje się ostatnio w UE.
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1324391,UE-wykresla-Hamas-z-listy-organizacji-terrorystycznych-Izrael-protestuje-to-mordercy
@lexie2010
UsuńTu nie ma kogo, czy czego bronić.
Za mało wiemy jeśli chodzi o szczegóły. My musimy pilnować własnych spraw. Zwłaszcza żeby zwaśnione strony nie dochodziły swoich racji na naszym terytorium.
http://kontrowersje.net/ycz_micha_owi_rachoniowi_postawienia_kropki_nad_owsiakiem
OdpowiedzUsuńChyba się JO w końcu doigra.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,17274613,Biztok_pl__To_nie_rzad_przygotowal_plan_naprawy_kopaln_.html#Czolka3Img
OdpowiedzUsuńBędzie coraz ciekawiej, a wiosna za pasem.
http://bezdekretu.blogspot.com/2015/01/to-jest-moment-na-larum.html
OdpowiedzUsuńNie byłbym sobą gdybym nie zasygnalizował tego tekstu.
Dla mnie to kolejny dowód, że moje oceny nie biorą się z sufitu.
Chciejstwo, czy pobożne życzenia, to za mało.
http://www.ekonomia.rp.pl/artykul/706204,1172515-Sposob-na-ser.html?referer=slider
OdpowiedzUsuńDla kogo jest embargo?
http://www.slawomircenckiewicz.pl/aktualnosci/krzywda-i-thriller-arcybiskupa-wielgusa-wersja-rozszerzona
OdpowiedzUsuńNiektóre nazwiska zaskakują. Przynajmniej mnie.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,17279681,TVN24__b__rzecznik_praw_ofiar_w_szwedzkim_areszcie_.html#Czolka3Img
OdpowiedzUsuńO tempora, o mores. Nazwisko znane nie tylko redakcji.
Ciekawy artykuł W. Gadowskiego "W cieniu generała Dubynina" w nr 2/2015 "Wsieci" (str. 42-45)
OdpowiedzUsuńW mediach przeszedł bez echa.
http://polska.newsweek.pl/sledztwo-w-sprawie-meza-magdaleny-ogorek-piotra-mochnaczewskiego,artykuly,355485,1.html#mark
OdpowiedzUsuńKampania prezydencka jeszcze się formalnie nie zaczęła a już w powietrzu latają "haki" na kontrkandydatów BK.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,138764,17283516.html#MTstream
OdpowiedzUsuńIle lat będzie jeszcze trwało love story z Polańskim w roli głównej?
Czy nasze prawodawstwo nie jest w stanie się określić jednoznacznie? Skoro przestępstwo przedawniło się według prawa polskiego, to sprawa powinna być zakończona. Tym bardziej, że USA z zasady olewa wnioski Polski o ekstradycję.
A inne państwa z zasady nie wydają swoich obywateli obcym.
Dura lex sed lex.
Tyle, że nasze państwo to ... kamieni kupa.
Najnowsza informacja z PKW!!!!!!!!!!!!!
OdpowiedzUsuńhttp://parezja.pl/ciagnie-rosnie-liczba-glosow-niewaznych-ostatnich-wyborach-samorzadowych/
Według najnowszych oficjalnych informacji Krajowego Biura Wyborczego liczba głosów nieważnych wynosi:
W wyborach do rad gmin i miast na prawach powiatu – 758 663 (5,16%)
W wyborach do rad powiatów – 1 592 953 (16,67%)
W wyborach do sejmików województw – 2 551 855 (17,93%)
W wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast – 311 240 (2,14%)
Razem głosów nieważnych – 5 214 711
Żeby dokładniej uzmysłowić jak bardzo te kwoty są wielkie, najlepiej będzie to porównać z wynikami głosów nieważnych z wyborów samorządowych z 2010 roku. Procenty prezentują się następująco:
W wyborach do rad gmin i miast na prawach powiatu – 3,66%, 5,16% (wzrost o 41%)
W wyborach do rad powiatów – 8,18%, 16,67% (wzrost o 104%)
W wyborach do sejmików województw – 12,06%, 17,93% (wzrost o 49%)
W wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast – 1,66%, 2,14% (wzrost o 29%)
Durnowatość galopująca wyborców?
UsuńCzy raczej w kraju pozostali sami niedorozwinięci?
Ciekawe?
http://sport.tvp.pl/18468179/pilka-reczna-ms-dania-niemcy
OdpowiedzUsuńhttp://bezdekretu.blogspot.com/2015/01/od-kaliningradu-do-marszu-na-europe.html
OdpowiedzUsuńTrzeba przyznać, że Ścios ma znowu rację. Swoje pięć minut dawno przespaliśmy.
Co teraz?
Znowu Opatrzność nam zostanie?
"Czytelnikom tego bloga nie muszę wyjaśniać,".......!!!!!!!!!!!!!!!!
UsuńTo jest wystarczające. Ale takie stwierdzenie może również oznaczać, że p. Ścios ma świadomość iż dysponuje swoją uświadomioną "armią". Tylko co z tego? A to, również,że wie, iż ta "armia jest zasłuchana, zachwycona. I osamotniona. Bo, że reżim jest, to jak każdy reżim ma swój reżim funkcjonowania. A objawił się w ostrej formie nad Smoleńskiem, następnie na Krakowskim Przedmieściu, i w kościele Św. Krzyża. Tylko co z tego. Reżim i sługusy o mentalności niewolników przepadną. A interwencja Opaczności nadejdzie. Wcześniej czy później. A n natenczas czas widzieć, kto chce się zabrać na następne lata.
Tu na ulicy diagnozy też tworzyliśmy. Tylko gdzie nam do takiej uczoności. A "armię" mamy jedynie piechotną. I ona się nie poddaje. Do tych rozmiarów niepoddania, że nawet nie mają manipulatorzy odwagi fałszować wyborów. Uf! Alem się zmocował,że hej!
Dodam jeszcze tę sprawę, że cała emigracja polska do miejsc dobrobytu. Ma podstawy ekonomiczne. Truizmem więc będzie zapytanie to dlaczego Polacy wyjeżdżają. Z pobudek ideologicznych? Wiem, że gadam tautologicznie. Ale to do niektórych głów pretendujących do mędrców politycznych kompletnie nie trafia.
UsuńPrzebudowa sceny politycznej od formalnej, etykietowanej strony nie da nic dobrego. Tuman wzniecony jeszcze bardziej otumani. Tych, którym się jakoś tam będzie kciało. A ja dalej zostanę zakało. O! Hej!
Trzy elementy i więcej nic. Bo inaczej to jest wielki pic!
Ścios to głos wołającego na puszczy. Ma wiedzę ale nie ujawnia jej źródeł. Widocznie ma ku temu powody. Porusza tematy dla nas istotne, a jakie wnioski z tego wyciągniemy to nie ma na to wpływu. Co najważniejsze według mnie, jest konsekwentny w głoszonych poglądach.
UsuńKażdy blog ma swoich zwolenników i przeciwników. Jego jest na tyle ważny, że jest często cytowany przez innych. Nie jako kuriozum, ale dlatego, że te opinie potwierdzają się w rzeczywistości.
A Ty Pierniku nie jesteś konsekwentny? Pisać se można, dziarmolić takoż. Tylko co z tego?
UsuńPozdrawiam Serdecznie. Idź do fryzjera i sie nie jeż!
A ja spadam na chleb zarobić!
Witam Góralu.
UsuńA masz inne propozycje w sprawie tego "dziarmolenia"?
A na fryzjera jeszcze czas :)
UsuńI tak se dumam. To ten Prezydent LK i jego brat JK za to by PiS był koncesjonowaną opozycją, taką z umówienia się. To Ten pierwszy dał się zgładzić nad Smoleńskiem, a ten drugi na to pozwolił? Nie wiedzieli, że z bandą mają sprawę? Tak im ufali? Czy tak dali się podejść? Bluźnię? Czy nie?
OdpowiedzUsuńPodobne pytania zadaję sobie od kilku lat. Nijak nie potrafię tego poskładać.
Usuńhttp://kontrowersje.net/comment/166195#comment-166195
UsuńW ramach dumania.
To dalej dumam! Dla jakiego grzyba było to wczorajsze szoł Prokuratury. Co chciała udowodnić? Jakie dokumenty, ludzi pogrążyć, a które, których wynieść. Bo jeżeli nie ma czegoś to to coś nie może być. Rozumiem, że nie ma przyzwolenia zejścia poniżej 100. To dlaczego się rozbili. Bo złe szkolenie i fantazja? A czy źle szkoleni i ze złą fantazją nie są Ci od Millera i Anodiny.?
UsuńA ta diablo piękna Senyszyn przytacza przepisy amerykańskie na okoliczność bezpiecznych lotów. Widzita jaka oblatana z niej "amerykanka". I tak po co to wszystko.
Co za mechanizmy?
http://bezdekretu.blogspot.com/2015/01/od-kaliningradu-do-marszu-na-europe.html?showComment=1421833349463#c394098690003850542
OdpowiedzUsuńCzyżby to był znak Opatrzności?
Nie cieszcie się. To raczej kolejna tzw. wrzuta medialna.
UsuńGra trwa w najlepsze.
O Kurka Wodna toż ta "Kurka Matka" moim językiem gad!!!!!!!!!!!!!!! A Gad jeden:D!
OdpowiedzUsuńOlać wszystko inne. Zacząć milczeć a wówczas oszaleją ci, którym potrzebny jest obiekt uzasadniający szaleństwo subiektywne. Idiota sam siebie nie podrapie. Najpierw rzuci się na, choćby urojonego, przeciwnika. O inna rzecz się dzieje, panie dzieju, gdy nie ma urojonego choćby przeciwnika. Wówczas zaczyna napięcia, odwracając się na pięcie, regulować poprzez samo-okaleczanie. A niech sobie sprawią sami lanie na kolanie, już choćby. A jak nie to niech się pozarzynają.O! |Hej!
OdpowiedzUsuńNiech niesioły i inne sokoły wpadną w zadziwienie. A potem od fundamentów a nie od czapy!
...."wysłałby pan, jako prezydent, polskich żołnierzy na pomoc Ukrainie, zwłaszcza w obliczu tego, co się dzisiaj rano o świecie wydarzyło w Doniecku?
OdpowiedzUsuńTo zależy od pewnych relacji międzynarodowych. Jesteśmy członkiem NATO i uważam, że powinniśmy to respektować. Jeżeli to zostanie uzgodnione w obrębie NATO i jakieś siły NATO zostaną wysłane."
http://www.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/wywiady/kontrwywiad/news-duda-polscy-zolnierze-w-doniecku-polska-moglaby-udzielic-wsp,nId,1594144#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=msie
..........................................
Oczadział?
W ferworze kampanii wyborczej brakuje czasu na myślenie :(
UsuńA co zrobię sobie prezent: https://www.youtube.com/watch?v=G3P_4AIGZRQ#t=26
OdpowiedzUsuńJaś nie doczekał? ;)
UsuńDoczekał i nie w Piwnicznej izbie choć w Piwnicy:).
UsuńI tak trzymać :))))))
Usuń"Napiszę wprost:każdy Ukrainiec walczący dziś z Ruskimi jest polskim żołnierzem.Kto tego nie rozumie jest idiotą lub putinowskim rabem."
OdpowiedzUsuńTeż oczadział? A parę wpisów wcześniej był guru.
Nie dla mnie!!!!!!
UsuńAle lepiej tak niż tak!
Po co kowal ma kleszcze?
@lexie2010
UsuńA dostrzegasz różnicę w wypowiedziach Ściosa i A. Dudy?
To dość istotne.
http://natemat.pl/130931,upadek-sulik-moze-byc-nowym-otwarciem-rzadu-przed-kopacz-decyzja-ktora-moze-zapewnic-po-wygrana-w-wyborach
OdpowiedzUsuńKto rozdaje karty w rządzie kucharek?
Wczoraj gdzieś w komentarzach wyczytałem, że I. Sulik ma się znaleźć w zarządzie TVP.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,17296296,Schetyna_o_swojej_wypowiedzi_o_Auschwitz__Nie_rozumiem.html
OdpowiedzUsuńBurza w szklance wody?
Taki komentarz znalazłem w sieci;
OdpowiedzUsuńObóz wyzwalali żołnierze 100 Lwowskiej Dywizji Piechoty wchodzącej w skład 60 Armii I Frontu Ukraińskiego. Jednostka została sformowana pod Lwowem jesienią 1944, w jej skład wchodzili głównie Ukraińcy z zach. Ukrainy. Obok rosyjskich niedobitków z innych wykrwawionych dywizji.
Tak że Schetyna wcale aż tak bardzo się z prawdą nie minął. Bramy obozu otwierali Ukraińcy ale to nie pasuje do oficjalnej rosyjskiej narracji historycznej w myśl której wszystkie zaszczytne tradycje ZSSR są rosyjskie, a dla obecnych wrogów zarezerwowane jest zbiorcze określenie Ukry, faszyści i banderowcy.
Jak to jest z wiedzą tego profesora?
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Prof-Wojciech-Materski-dla-WP-Grzegorz-Schetyna-dostarczyl-pretekst-wiec-w-nas-wala,wid,17198241,wiadomosc.html
Rosjanie na własnej skórze doświadczyli skutków powiedzenia "nie rób drugiemu, co tobie niemiłe".
OdpowiedzUsuńAle po nich to spłynie jak po kaczce woda. Jutro zapomną i będą knuć swoje.
http://www.rp.pl/artykul/16,1173764-Kopacz--Duda-proponowal-wyslanie-wojsk-na-Ukraine---PiS-zawsze-ciagnelo-do-wojny-.html?referer=glowna
OdpowiedzUsuńPremier nametrwgłąb łże jak bura suka. Nie pierwszy i nie ostatni raz. Ten typ tak ma.
Ciekawi mnie kiedy PiS złoży pozew do sądu. W tej sytuacji uważam to za najbardziej istotne. Reszta się nie liczy.
Oj nie,nie, nie!
OdpowiedzUsuńPowstaje wrażenie, a nawet może przekonanie. I dlatego muszę nieco uwagi poświęcić temu.
"Duda: Polscy żołnierze w Doniecku? Polska mogłaby udzielić wsparcia - to tytuł bardzo sugerujący, manipulujący wypowiedzią Andrzeja Dudy. Tak jakby on mówił bezwarunkowo.
A przecież powiedział: „To zależy od pewnych relacji międzynarodowych. Jesteśmy członkiem NATO i uważam, że powinniśmy to respektować. Jeżeli to zostanie uzgodnione w obrębie NATO i jakieś siły NATO zostaną wysłane"
Ale przepytujący naciera i koniecznie sprowadza sprawę do: wypowiedzi Z.Bujaka i jak najdalej od NATO. I czy by pan to powtórzył/za Bujakiem/ Czy nie?
A Duda mówi:
„Wie pan, pamiętajmy o tym, że jeżeli już, to Polska mogłaby udzielić wsparcia, należałoby to rozważyć, to jest bardzo poważna decyzja. Trzeba by się było nad nią dobrze zastanowić”.
I mówi to co mówi. Cały wywiad jest o tym o czym jest.
http://www.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/wywiady/kontrwywiad/news-duda-polscy-żołnierze-w-doniecku-polska-moglaby-udzielic-wsp,nId,1594144#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=msie
W świat jednak idzie, że "Duda: Polscy żołnierze w Doniecku? Polska mogłaby udzielić wsparcia"
Musiałem to napisać. Ponieważ Lexie zarzuciła mi brak czytania ze zrozumieniem. Wiesz @Lexie 2010. Masz rację co do tego, że jestem niekiedy "gorąca głowa". A manipulacją się brzydzę. Choć piernik twierdzi, ze to mój urok. A Pan A. Duda ani do Doniecka nie chciał wojska polskiego wprowadzać, ani nikomu tego nie zalecał. Ale temat jest dla mediów i papirusów. Giertychów i strażnika żyrandola. I całej hałastry. Ja manipulował nie będę! O! Hej!
Góralu ta manipulacja jest szyta tak grubymi nićmi, że nawet ślepy by to dostrzegł. Bujak to stary ubecki prowokator. Sprawa znana. Dzisiaj w południe miałem okazję słuchać wywiadu z Fotygą w PR1. Metoda ta sama, ale skutecznie się wybroniła i redaktor niechętnie, ale dał spokój.
UsuńAle to są wszystko tematy zastępcze.
Dlatego należy zewrzeć szyki. Czyś sympatyk, czy nie. Polska jest tylko jedna. Napisałem. Metoda, na ten moment jedna, w miarę milczeć i odzywać się oszczędnie.
UsuńBardziej merytorycznie i w oparciu o sprawdzone informacje źródłowe.
UsuńObserwuje z zaciekawieniem szum wokół wczorajszej? wypowiedzi Schetyny. Wyjątkowo dopiekł ruskim. Jaki miał w tym cel? Zrobił to z premedytacją czy przypadkowo? Fajne są dzisiejsze komentarze w ruskiej prasie. Szkoda, że nasze profesory milczą jak grób. Wczoraj cytowałem jednego,ale ten mało wiarygodny bo członek komisji polsko-rosyjskiej.
http://new.livestream.com/accounts/11723567/events/3749240
OdpowiedzUsuń"Jednak „lody miały być kręcone”? "
OdpowiedzUsuńhttp://wpolityce.pl/polityka/230887-jednak-lody-mialy-byc-krecone-czy-bielecki-przygotowywal-grunt-pod-prywatyzacje-sluzby-zdrowia-ujawniamy-tajna-depesze-ambasady-usa
Muszę przyznać, że nie rozumiem sensu awantury o wynagrodzenia kierowców wykonujących przewozy na terenie Niemiec. Czy Niemcy te regulacje wprowadzili z dnia na dzień nie informując o tym zainteresowanych krajów unijnych? Dlaczego protesty są dopiero teraz? Ale podstawowa sprawa, dlaczego osoby wykonujące pracę na podstawie umowy z pracodawcą innym niż niemiecki, mają otrzymywać wynagrodzenie co najmniej takie jak minimalne wynagrodzenie pracowników zatrudnionych na umowy z pracodawcą zarejestrowanych w Niemczech? Jak ten problem wygląda w odniesieniu do obsług pociągów przejeżdżających tranzytem przez niemcy? A co z lotami linii lotniczych? Prawo krajowe ma służyc ochronie własnego rynku, ale gdzie zdrowy rozsądek? Dlaczego Niemcy uzurpują sobie prawo do wglądu w rozliczenia które należą do domeny krajowych urzędów skarbowych?
OdpowiedzUsuńOsobiście nie liczę na skuteczność rządu kucharek, ani tym bardziej na Bieńkowską. To ich zdecydowanie przerasta. To nie pierwsza taka sprawa i pewno nie ostatnia. Niestety.
p.s. Polskie firmy przewozowe wykonują 20% ogółu przewozów na terenie Niemiec.
"Acron ma już 40 proc. akcji Grupy Azoty w rozproszonym akcjonariacie.
OdpowiedzUsuńWiceminister Skarbu Państwa Rafał Baniak podczas środowego posiedzenia Sejmu nie zdementował informacji o tak wysokim udziale Rosjan w tej strategicznej dla polskiego bezpieczeństwa spółce."
http://linkis.com/www.prawy.pl/z-kraju/5H7hI
Rzucili się na mnie palikociarze: http://tv.se.pl/wiadomosci/pawlowicz-rzucili-sie-na-mnie-palikociarze,7922/
OdpowiedzUsuń..."pijany sen wariata."
OdpowiedzUsuńhttp://wpolityce.pl/polityka/230925-kopacz-tvn-i-tata-a-duda-powiedzial-dyskusja-polityczna-coraz-mocniej-przypomina-sen-wariata-a-co-wiemy-o-kluczowych-planach-pani-premier
"Czego by Andrzej Duda nie powiedział, będzie zmanipulowane. "
OdpowiedzUsuńhttp://wpolityce.pl/polityka/230932-czego-by-andrzej-duda-nie-powiedzial-bedzie-zmanipulowane-ale-jest-na-to-rada
@lexie2010 teraz to Ty jesteś gorąca głowa. Dlaczego? Odblokuj!
OdpowiedzUsuńPogoń mnie @lexie2010 oficjalnie!
OdpowiedzUsuńhttp://tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/
...........................................................
Muszę się spieszyć póki jeszcze mogę!
Czy ktoś może mnie oświecić? O co chodzi Góralowi?
OdpowiedzUsuń@lexie2010 jesteśmy na wojnie. To jest walka. A Ty się wycofujesz? Metody walki czeba zmieniać. Niepodobne byś tego nie rozumiała. Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuńhttp://tv-trwam.pl/na-zywo
OdpowiedzUsuńNo i Piernik pozostaje nieoświecony:))))))))))))! Nie ma komu zaświecić.
OdpowiedzUsuńA Ty nie możesz, czy nie chcesz?
OdpowiedzUsuńJa wszystko mogę. A może jeszcze więcej. Tylko po co? Rozważam jeszcze intensywniejsze przejście do realu. Szczególnie po stwierdzeni, że mam słuchaczy, a tzw praca organiczna daje większe efekty. A to tylko dlatego, że moje dzieci z wnukami muszą mieć gdzie wracać. Przyjeżdżać. Żyjemy dla nich i cierpimy dla nich w tym zatęchłym kimacie. A, że nie jestemy idiotami to mamy tak wielką samoświadomość, że żadna "kura domowa" chyba jej nie ma. Bo nie widzi wiele z tej swojej grzędy, jak na długość dzioba. Nie na darmo mówią ludziska o kurzej ślepocie, co nawet nie widzi właściwego kalibru dziury w płocie. O! Hej!
Usuń.....................................................
A ponadto a cóż to k...m..ć! On ci święty jest, że już ma się gęby nie otwierać. Wszak nie upilnowali LK. Nawet nie wiedzą czy wsiadł. Nie można się reflektować? Co jeszcze nie namaszczony a już wyświęcony? Ciekawie się zapowiada? Ciekawie!
Przynajmniej jakiś pożytek z Twojego bywania tu.
UsuńPozdrawiam - nizinny.
p.s. Uszy do góry. Nie bulwersuj się.