czwartek, 29 maja 2014

MAJ6 2014

91 komentarzy:

  1. Oj Pierniku, Pierniku! Ty całkiem nienowoczesny. Te męczyzny obecna to zu zamen kochają za wzięcie i za żarcie. Bez nikakich przenośni i domyślnej czynności. Popatrz skąd mamy taki wysyp pedalstwa i powodzenie tabletki gwałtu. W większości obecne chłopy to albo homoniewiadomo albo ciapy. Niestety tak. Musi dać tabletkę by potrafić sobie ulżyć. Ponieważ nie potrafi oczarować damy. Elokwentne jak cholera, a niemogętne jak druga. A jak już Go potrzeba przyprze to się drze aż zadek trzeszczy. Bo tak najłatwiej. Cza babeczce ponawiać ale dochodzi do takiego momentu, że Ona już myśli by przestał nawijać a przeszedł do momentów! Uf! No i przechodzi do momentów a on ci, okazuje się, że ma do zbadania opad. I tragedia. Bo albo opad albo nerwy. Albo za wcześnie, albo wcale. A tu babeczka lepiej wykształcona, usytuowana i popieścić chłonna a on przytuliska niet i coś tam do kobiet. Determinanty so. Ale czynności niet. E!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stary.piernik29 maja 2014 15:04

      Niestety, ale masz rację. O tym się nie mówi. To się robi.

      Usuń
    2. "Niestety" najczęściej zawsze mam rację!

      Usuń
    3. "Niestety"najczęściej zawsze niekiedy mam rację.

      Usuń
  2. stary.piernik29 maja 2014 15:02

    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,16053814,Msza_sw__za_gen__Jaruzelskiego_w_piatek_w_Katedrze.html#BoxWiadTxt
    Hipokryzja Ordynariatu Polowego.
    Zmarły nie był wierzący ani praktykujący. Tak deklarował przez całe dorosłe życie. Mało tego, przez lata PRL-u wyjątkowo skwapliwie zwalczał wierzących i praktykujących, zarówno w wojsku jak w partii.
    Nie sądzę, żeby na starość się nawrócił.
    Dzisiaj w dobrym tonie jest zaliczenie pogrzebu kościelnego.
    Aktualne pozostaje powiedzenie:
    "za pieniądze ksiądz się modli, za pieniądze świat się podli".

    Niestety, rację ma Wroński. Rzygać się chce.

    OdpowiedzUsuń
  3. stary.piernik29 maja 2014 19:01

    http://kontrowersje.net/powyborczy_remanent_polityczny_pis_z_perspektyw_rozwoju_po_skazane_na_zwijanie
    Po tym komentarzu mogę zrobić tylko jedno, podpisać się bez zastrzeżeń oburącz ;0)

    OdpowiedzUsuń
  4. stary.piernik29 maja 2014 19:35

    Ciekawe. Graś znowu występuje jako rzecznik rządu? Samozwaniec?
    Nie słyszałem, żeby wrócił oficjalnie na stanowisko.
    Gdzie się podziała Kidawa-Błońska?

    OdpowiedzUsuń
  5. stary.piernik29 maja 2014 19:49

    http://niezalezna.pl/55818-po-wyborach-pis-przed-platforma-gowin-palikot-i-ziobro-poza-parlamentem
    Czy na "Niezależnej" piszą ułomni umysłowo? Czemu mają służyć takie teksty? Mają motywować, czy zniechęcać?
    Tekst jest przeniesiony z wp.pl
    Tym bardziej powinien być zaopatrzony w komentarz redakcji.

    OdpowiedzUsuń
  6. http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ostra-dyskusja-w-Kropce-nad-I-Gwalt-prawem-bozym-Herezja,wid,16641513,wiadomosc.html?ticaid=112d04

    OdpowiedzUsuń
  7. stary.piernik29 maja 2014 21:29

    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,16059239,Macierewicz__Wybory_wygralo_PiS__Ilosc_glosow_niewaznych.html#BoxWiadTxt
    Są sprawy których zrozumieć nie potrafię, chociaż staram się.
    Jeżeli są wątpliwości, trzeba najpierw zebrać materiał dowodowy, a nie latać od studia do studia i klepać co ślina na język przyniesie.
    Czy ewentualna wygrana wpłynęłaby na podział mandatów? Nie wiem. Co w tym ma być ważne?
    Wiadomo, że były szwindle, ale trzeba najpierw zebrać dowody i zabezpieczyć je!

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga moskiewskiego generała.
    https://www.youtube.com/watch?v=eEYR7V9_GFo#t=23

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stary.piernik29 maja 2014 21:57

      To się będzie długo za nami ciągnąć. Nieboszczyk miał i ma swoich fanów tak samo jak miał i ma zajadłych wrogów. Ciągle jest kartą przetargową.

      Usuń
    2. A ja mu nie jestem ani wróg ani przyjaciel. |Pochować nich Go chowa rodzina z należnymi honorami jak ojcu, dziadkowi. Normalnie jak każdemu człowiekowi. Ale oprawa państwowa? A za jakie zasługi? Za jakie. Toż umarł jako generał a nie jako zasłużony i miłowany prezydent. A niech pochowają go razem z tym syfem, który podstępnie zafundował Polakom. Tak skutecznie pielęgnowanym przez medialny aparat srania Polakom w rozum.

      Usuń
    3. stary.piernik30 maja 2014 00:00

      Napisałem na początku, że skoro nie został osądzony, należy mu się wszystko co przynależy posiadanemu stopniowi wojskowemu i zajmowanym w przeszłości stanowiskom. Mój protest jest taki, że nie będę uczestniczył w pogrzebie.
      Wszystko to nie wyklucza, że kiedyś mogą go wykopać i przenieść w inne miejsce, może mniej zasłużone.
      Ale na to musi jeszcze sporo wody w Wiśle upłynąć.

      Usuń
  9. Nagonka: http://niezalezna.pl/55802-nasz-news-fenomen-lekarskiej-deklaracji-wiary-nagonka-mainstreamu-bezskuteczna

    OdpowiedzUsuń
  10. stary.piernik29 maja 2014 22:32

    TVP Info Pospieszalski BLIŻEJ
    o mafii urzędniczej
    TERAZ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno powiedziałem, że należy mieć granat w niedzielnym garniturze!

      Usuń
  11. Dobranoc Pierniku.
    Niech Ci kołdra ciepłą będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. stary.piernik30 maja 2014 14:23

    http://www.sport.pl/tenis/10,106703,16063153,Roland_Garros___Przegrala_na_wlasne_zyczenie__Tomljanovic.html#BoxSportTxt
    Powtarzam pytanie: czy to nie była ustawka? Co mają do powiedzenia bukmacherzy?
    Albo Radwańska nie potrafi się przebić przez szklany sufit.
    Inna opcja?

    OdpowiedzUsuń
  13. stary.piernik30 maja 2014 14:34

    http://niepoprawni.pl/blog/5502/tajemnica-lotu-mh370
    Obstawiam, że będzie to jedna ze "słodkich" tajemnic ludzkości.
    Tam było coś warte więcej niż życie pasażerów tego samolotu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno się tak podle nie czułam, zawiódł mnie kościół.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stary.piernik30 maja 2014 16:35

      @lexie2010
      Kościół nie miał wyjścia. Pozostali też. A my musimy to przełknąć.

      Usuń
    2. @stary.piernik
      Prędzej zwrócę. Jedyny z tego pożytek, że wielu oczy się otworzą.

      Usuń
    3. stary.piernik30 maja 2014 16:56

      @lexie2010
      Witam.
      Nie licz na to. Wielu się dotychczas nie otworzyły i już nie otworzą. Choćby z powodu jaskry, czy innej zaćmy :(

      Usuń
  15. @lexie2010
    Widzę to nieco inaczej. Kościół spełnił swoją rolę równości wszystkich wobec Boga. Podobno Jaruzelski był ochrzczony, podobno przyjął sakramenty. Podobno więc dostał rozgrzeszenie. Ale czy skuteczne? Nie wiemy. Gdyby takie warunki nie zostały dopełnione to? No właśnie to co? A poszedłby do swojego promotora, któremu się wysługiwał. A tak Bóg Go sprawiedliwie osądzi. Skoro ludzie nie potrafili. A ponadto popatrz jaki zlot ciemnych typów był na jego pogrzebie. Co oni sobie w duchu myśleli. Co sobie myśleli. Ja powiem starym powiedzeniem, że jak trwoga to do Boga. To takie mierzenie ludzką miarą. Zrobię szwindel, świnię się na potęgę. A potem się wszystko załatwi i ksiądz da zaświadczenie do Nieba. Da , oczywiście da. Tylko czy Pan Bóg je uwzględni? A ponadto pamiętaj, że już na początku nauczania Jezusowego. Judasz był. To dlaczego ma nie być tych Judaszy w obecnym kościele hierarchicznym. Powiedz. Dlaczego. Wtedy Judasz był jeden a teraz idąc z postępem i według azymutu relatywizmy. Musi być ich więcej.
    |Pozdrawiam Lexie. Głowa do góry. Chcesz to przeczytaj. Ale jakiś pogrzeb Jaruzelskiego ma mnie i Ciebie pozbawiać ścieżki zbawienia. To Jaruzelski ma być bardziej wiedzący niż my? Popatrz podobno pojednał się. Ale ta jego spowiedź na pewno nie jest skuteczna. Znasz warunki dobrej spowiedzi?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stary.piernik30 maja 2014 16:53

      Góralu, znowu będziesz się cieszył, że masz rację.
      A masz.

      Usuń
    2. @góral
      Nikomu nie odmawiam prawa do pochówku w kościele tylko to kościół właśnie miał możliwość i obowiązek zadbać o uczucia rodzin ofiar generała i postawić warunki cichej uroczystości bez kamer tylko dla rodziny. Stchórzył i ciężko znaleźć argumenty, które to usprawiedliwią.

      Usuń
    3. Wporzo. Pogadamy jak wrócę.
      Muszę wypalać na moment.
      ..........................................................
      Pierniku cieszę się, że Tobie trafiam:):):):)

      Usuń
    4. W tym przypadku przepustka do nieba dla generała zupełnie nie jest w kręgu mojego zainteresowania to sprawa między nim a Bogiem. Kościół nie powinien być sceną dla takiego przedstawienia pełnego obłudy, bo kościół nie powinien siać zgorszenia.

      Usuń
    5. stary.piernik30 maja 2014 17:36

      @lexie2010
      Zgadzam się.

      p.s. polecam zalinkowany tekst. To jest kwintesencja.

      Usuń
    6. Ale Lexie, że kupczenie, że obłuda, że fałsz! Ta! Masz rację. Mamy do czynienie z obłudnikami, kryminalistami i szujami. A ich rozumek jest taki sam jak oni. A że hierarchowie niektórzy tak się otworzyli, że im rozum wywiało to prawda oczywista.
      Zaczęliście, a właściwie Ty podrzuciłaś tema masonerii. To jest właśnie to! Relatywizm, masonizowanie się na gwałt. Hierarchowie, nie Kościół, lecz hierarchowie przejadą się na relatywizmie. Jak przejechali się na zrobieniu z parafii, w stanie wojennym, szmateksu.

      Usuń
  16. stary.piernik30 maja 2014 17:34

    Teraz już można?
    http://wpolityce.pl/historia/198438-biograf-jaruzelskiego-jestem-zazenowany-panstwo-nie-powinno-w-tym-brac-absolutnie-zadnego-udzialu-dr-lech-kowalski-wstrzasniety-pogrzebem-generala-nasz-wywiad

    Nie komentuję. Szkoda słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierniku dzięki za ten sznureczek. Jeszcze nie przeczytałem całości. Czyli napisałem samą prawdę, że ten pogrzeb był konieczny dla tych padalców, którzy po nim jeszcze zostali. Takim Kiszczakom i Urbanom. Dla pokazania, że wszystko sobie załatwią.

      Usuń
    2. @stary. piernik
      To o to chodzi, właśnie o to żebyśmy się nie pozbierali. Moralnie. I to państwo, które jest atrapą i ten kościół na usługach. Smutny dzień. Bardzo smutny. Opadła zasłona i smród się rozszedł.

      Usuń
  17. Daj Boże jutro pogodę, potrzebuję kontaktu z przyrodą. Świetne podsumowanie @pierniku, http://wpolityce.pl/historia/198438-biograf-jaruzelskiego-jestem-zazenowany-panstwo-nie-powinno-w-tym-brac-absolutnie-zadnego-udzialu-dr-lech-kowalski-wstrzasniety-pogrzebem-generala-nasz-wywiad, świetne.

    OdpowiedzUsuń
  18. I po co to wszystko było?
    http://www.tvn24.pl/wideo/z-anteny/haslo-morderca-na-cmentarzu-przed-pogrzebem-generala,1289015.html?playlist_id=17319

    OdpowiedzUsuń
  19. Co za UPIORNY dzień!!!
    I jeszcze kuźwa to:

    http://wpolityce.pl/polityka/198472-czy-sa-jakies-granice-tej-hucpy-michnik-porownuje-ipn-do-stalinowskich-prokuratorow-i-pisze-hagiografie-jaruzelskiego-zrobil-dla-polski-nieporownanie-wiecej-niz-kuklinski

    Rozhulali się na całego.

    Peany Kwasiora o tym, że Jaruzel był wielkim patriotą, Urban i Michnik z wiechciami. Ale do tego jeszcze Komorowski. Kurna... ja rozumiem, że ten typ musiał coś powiedzieć, ale dlaczego pieprzy głupoty w imieniu Majestatu RP? ??? Płakać się chce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @jo.aszka
      Z premedytacją zaplanowany. Choćby dlatego by taki Kwaśniewski popisywał się swoją lepszością w rozpoznawaniu znaków Miłosierdzia Bożego.

      Usuń
    2. @Gor_al

      Można byłoby teraz poprosić panią Szczepkowską o powtórzenie pamiętnych słów: "Proszę państwa, 4 czerwca skończył się w Polsce komunizm" (czy jakoś tak). Nic się nie skończyło, a dzisiejsze wydarzenia z całą mocą to podkreslają.

      Nie oczekiwałam, aby Jaruzela wtrącić do więzienia. Byłam zdania, że jest stary, schorowany, ALE symboliczny wyrok czyli w zawieszeniu powinien dostać.
      Gdyby tak się stało, gdyby Bronisław zachował powściągliwość, gdyby nie dopuścić Kwacha z jego kłamliwą i wredną śpiewką - nie byłoby 'buczącego bydła'.
      Wiem...ich marzeniem byłoby, aby ci ogłupiali Polacy szli w kondukcie i może jeszcze ronili łzy za polskim patriotą. Obrzydliwe to wszystko.
      Czekam na katolicko - państwowy pogrzeb Kiszczaka, Millera, Urbana, Michnika... Może jeszcze będą ludzie wołać "Santo subito?" Kto wie...W końcu nie wiadomo do którego momentu dojdzie proces zgłupienia narodu

      Usuń
    3. ps.

      Mam swoje małe pocieszenie: nasi siatkarze prowadzą z Brazylią w Lidze Światowej 2 do 0. Może nawet się uda wygrać mecz? :)

      Usuń
    4. @jo.aszka
      Porównanie mowy Komorowskiego z pogrzeby, wygłoszonej w świątyni, z tym co mówił w tvp info. Świadczy o tym, że Komorowski wycofuje się rakiem z całego cyrku. A ponadto, że dla pałacu być może było to zaskoczenie co powiedział Kwaśniewski. Tak czy siak. Komorowski nie jest samodzielny. Jest "biednym" bożyszczem skołatanego półświatka. Bo przecież to półświatek wyległ ze swych legowisk na katafalk. Powstaje jeszcze coś takiego jak korzystanie z każdej okazji przez to środowisko by pokazywać się jako święci i sprawiedliwi. Oni pokazują tymi swoimi paluchami, że zło jest po drugiej stronie. Patrzeć jak tylko zaczną tworzyć sektę świętej komuny.

      Usuń
    5. stary.piernik30 maja 2014 21:38

      @jo.aszka
      Masz pełną satysfakcję.
      3:0
      KONIEC :)

      Usuń
    6. @Gor_al

      A co takiego smęcił Komorowski w TVP? Nic już nie było o żólnierzu śniącym o Polsce? O człowieku, ktory umożliwił przejście do wolnej Ojczyzny?

      "Sekta świętej komuny" - ZNAKOMITE :)

      Usuń
    7. @Starypiernik


      Mam! :D

      Usuń
  20. stary.piernik30 maja 2014 21:11

    Wokół tej jednej śmierci są same znaki zapytania. One były cały czas. Teraz wróciły. Ze zdwojoną siłą.
    Na zmarłym zbudowano całą legendę. I ona ma wielu wyznawców. To wszystko czemuś służy. Zaczyna się sezon rocznic i okrągłych jubileuszy. Do tego potrzeba "świętych". A tu żaden się cholera nie nadaje. Co jeden to większa gnida albo inna kanalia.
    Takie czasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Starypiernik

      Słyszaleś zawołanie Kwacha, że walka o dobre imię generala trwa? Więc zaraz może się okazać, że taki Jaruzelski świetnie się na świętego nadaje.

      Nie zdziwię się, jak Bronisław 4.VI. odniesie się do zasług tej postaci/

      Usuń
    2. stary.piernik30 maja 2014 22:01

      @jo.aszka
      Nie takie rzeczy moje oczy widziały i uszy słyszały.
      Przymiarki trwają od lat. A lud coraz trudniej łyka.
      Był wcześniej taki kandydat-pewniak. Ale odszedł w zaświaty z rozpiętym rozporkiem :(

      Dlatego gorączkowe poszukiwania trwają.

      Nawet ateiści nie chcą odwalać tańców rytualnych przed złotym cielcem.
      Jaki by on nie był ;0)

      Usuń
    3. @Starypiernik

      Mam odwrotne uczucie: że lud coraz łatwiej łyka. Ale wiesz... ja mieszkam w miejscu, gdzie PO/SLD od lat wygrywa więc mam spaczony ogląd ;)

      Z rozpiętym rozporkiem????? Czyzby jego imię na G.. się zaczynało? ;)

      Usuń
    4. stary.piernik30 maja 2014 22:16

      Joaszka Domyślna :))))))))))))))))))))))

      Usuń
    5. stary.piernik30 maja 2014 22:18

      @jo.aszka
      Kwach to może różne dyrdymały opowiadać. Tylko kto go jeszcze słucha? Echo?

      Usuń
    6. Jaki ładny przydomek :) Dziękuję .

      A o tej informacji nie słyszałam. Cóż... Za to Jaruzelski na świętego świetnie się nadaje. Ten generalski sznyt... Co prawda były pogłoski o jego romansie z opiekunką (w co osobiście nie wierzę), ale co to jest przy jego zasługach dla Ojczyzny ;)

      A z tym pierwszym wymienionym to rzeczywiście... jakby powiedział Shrek: obciach w pełnym zakresie :)
      Czy mi się wydaje, czy też ukarali tego kierowcę co jechał z naprzeciwka?

      Usuń
    7. stary.piernik30 maja 2014 22:25

      Pisałem tu kiedyś o tym.
      Jechała z nim ktosia, która przepadła bez wieści. Nawet policja nie była w stanie jej przesłuchać.
      Kierowca miał poważne kłopoty. Nawet był jakiś program w tv na ten temat.
      Podobny numer jak z młodym wałęsowiczem.
      Winien ten jadący z naprzeciwka.

      Usuń
    8. Klasyka :)

      Usuń
    9. stary.piernik30 maja 2014 23:01

      I to zacieranie śladów :)

      Dobranoc.

      Usuń
  21. @jo.aszka
    Podobno Brazylia - Polska 0:3 :-):-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Dooglądnęłam :) :)

      I to jest dobra wiadomość tego dnia :)

      Usuń
  22. stary.piernik30 maja 2014 21:42

    Góralu, problem w tym, że to wszystko się nagrywa, a są tacy co to kolekcjonują.
    I nigdy nie wiadomo w jakich okolicznościach wyciągną:(
    Nerwicy można bardzo łatwo dostać.
    O nas nie wspomnę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierniku?!
      "są tacy co to kolekcjonują." itd z Twojego napisania.
      Co masz na myśli? Pogubiłem się.

      Usuń
  23. stary.piernik30 maja 2014 21:52

    Do oceny dzisiejszego dnia posłużę się też ocenami innych internautów:

    1. Oglądając sprawozdania z pogrzebu Jaruzela, nasuwa mi się jedna myśli, to już jest koniec nie mamy nic, to już jest koniec możemy iść. Nie mamy rządu, prezydenta to wiedziałam już od dawna, ale że nie mamy też episkopatu, który zaprotestowałby przeciwko tej farsie, a nie brał w niej czynnego udziału to jest dla mnie jako katoliczki zupełnie niepojęte. Przekaz jaki popłynął z tej uroczystości dla mnie jest tylko jeden, to znaczy można całe życie kraść, zabijać i być przysłowiową mendą byle tylko przed śmiercią pojednać się z Panem Bogiem. Jednak według mnie taka osoba jak ten generał nie zasłużyła na to by ją pochować z takimi honorami. Uważam, że przebaczyć trzeba, ale zapomnieć nigdy, tym bardziej, że towarzysz generał nigdy publicznie nie wyraził skruchy za popełnione przez niego zbrodnie na narodzie polskim. Mam nadzieję, że za popełnione czyny Pan Bóg osądzi go sprawiedliwie i odpokutuje za to wszystko zło jakie uczynił . Myślę, że czyściec to będzie mało.

    2. Trochę refleksji nad tym co się dzisiaj wydarzyło. Biograf Jaruzelskiego wie co mówi. Ci którzy znają współczesne wydarzenia historyczne i ich doświadczyli, też swoje wiedzą. Patrząc na to wszystko z dystansu, widać, że zorganizowano, z jednej strony spektakl dla gawiedzi, a z drugiej strony upokorzono ludzi szanujących Polskę. Są wszelkie przesłanki, że widowisko to zorganizowały władze państwa, z generałem, jego rodziną i proboszczem katedry, w której została odprawiona msza pogrzebowa generała. Zobaczyliśmy kogo tak naprawdę honorują obecne władze państwowe i jak się w tej sytuacji zachowały władze kościelne. Według mnie pogrzeb jak sama nazwa wskazuje powinien dotyczyć ciała zmarłego. W tym przypadku w kościele dotyczył czego właściwie, jeżeli tam nie było nawet urny z prochami zmarłego. Czy tu aby zachować powagę i szacunek dla zmarłego wystarczy sama symbolika. Według mnie nie. Można by powiedzieć jaki zmarły taki pogrzeb. Ale nie o to tu chodzi. Nie można z pogrzebu robić widowiska i brać w nim udział. I jeżeli już chcemy zrobić pogrzeb kościelny ze spaleniem ciała zmarłego, to niech kremacja nastąpi po obrządku kościelnym. Bo tak właściwie to co zobaczyliśmy, to do czego zmierza ?

    OdpowiedzUsuń
  24. stary.piernik30 maja 2014 22:14

    http://www.se.pl/wydarzenia/opinie/lech-kowalski-genera-mutant_247781.html

    Lech Kowalski nigdy nie był fanem nieboszczyka.

    OdpowiedzUsuń
  25. stary.piernik30 maja 2014 22:35

    Jeszcze coś znalazłem
    http://wpolityce.pl/polityka/173144-lech-kowalski-o-hospitalizacji-jaruzelskiego-to-jest-taka-gra-general-ma-taki-luksus-ze-moze-korzystac-ze-sluzby-zdrowia-kiedy-chce-ulatnia-sie-wiec-na-2-3-dni-a-potem-nagle-odzyskuje-zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  26. stary.piernik30 maja 2014 23:07

    Wierzyć, nie wierzyć
    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/jacob-rothschild-dziedziczy-patent-zniknieciu-4-wspolwlascicieli-lecacych-lotem-mh-370-2014-05

    http://niepoprawni.pl/blog/5502/tajemnica-lotu-mh370

    OdpowiedzUsuń
  27. A tu macie ciekawostkę: http://europejczycy.info/35779/wiadomosci/polska/najwiecej-niewaznych-glosow-w-bastionach-po/attachment/capture-687/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobranoc Śpiochy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzień dobry! Piękne słońce za oknem.
    http://bezdekretu.blogspot.com/2014/05/nie-byoby-hanby.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stary.piernik31 maja 2014 13:17

      Istnieje coś takiego jak sojusz ołtarza i tronu.
      Od wieków. Czyli w sumie, nic nowego.

      Usuń
  30. stary.piernik31 maja 2014 13:03

    http://weekend.gazeta.pl/weekend/1,138262,16050215,Michalina_Wislocka__kochac_to_ona_umiala__ale_nie.html#TRwknd

    I kto tu jest zboczeńcem?

    OdpowiedzUsuń
  31. stary.piernik31 maja 2014 13:12

    Miałem o tym pisać wczoraj, ale nie chciałem zamulać tematu dnia. Chodzi o wznowienie wojny handlowej Rosja-UE, a bardziej Rosja-Polska. Tak to wygląda w przekazie medialnym. Poszperałem trochę i co znalazłem? Proszę pierwsze z brzega linki:
    http://agrobiznes.money.pl/artykul/afrykanski-pomor-swin-w-polsce-kolejny-zarazony-dzik-przy-granicy,109,0,1550189.html
    http://natemat.pl/92353,jak-rosjanie-podlozyli-swinie-wmowili-nam-wirusa-ktorzy-przyszedl-ze-wschodu
    Z treści wynika, że temat pojawił się w Rosji i wędrował na zachód, aż dotarł do Polski. I dopiero wtedy zaczął Rosji uwierać. Pozostaje pytanie jak długo Rosja będzie nim grać? Bo w końcu z mięsa nie zrezygnują, a samowystarczalni jeszcze długo nie będą.

    OdpowiedzUsuń
  32. No coś podobnego! Ile to musi się ten stary Miller na stare lata nagimnastykować. Lewica Społeczne.A to ci dopiero piruet. To już nie lewica. Ale lewica społeczna. Lewica Ruchana nie wypalił. A może za bardzo się napaliła.A teraz Lewica Społeczna. Koniec świata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stary.piernik31 maja 2014 20:43

      Była moralność socjalistyczna to może byc i lewica społeczna. Gorzej gdyby była aspołeczna :)

      Usuń
    2. Pierniku Witam po pięknym dniu.
      Ale żeby tak w środku wiosny świadomie i tak otwarcie cieszyć się ślizgawką. Wiedzą dobrze, że są w rozpaczy. Oj Ci co chcieli na kocie wiecheć do Europy narobili Millerowi pod wyrko.

      Usuń
    3. stary.piernik31 maja 2014 20:52

      Witam Góralu.
      Czasu coraz mniej, a tu trzeba gwałtownie przegrupować się. Chyba nie grają w dupniaka :)

      Usuń
    4. A my czekajmy.
      Ich będzie tyle, co to!
      Jak to się mówi "my ze śwagrem". :):):)!

      Usuń
  33. Czyżby proroctwo pod już istniejącego wodza?
    https://www.youtube.com/watch?v=P23K2Eud_9A#t=100

    OdpowiedzUsuń
  34. stary.piernik31 maja 2014 21:29

    To ja jeszcze w kwestii dyskusji z wczorajszego dnia:

    ... Tu jednak mamy do czynienia z ocenami moralnymi, politycznymi i historycznymi. Ocenami, które dotyczą postaci wyjątkowo jednoznacznej i jednowymiarowej, na której ciążą setki poważnych zarzutów. Ponieważ oceny te nie są prawdziwe, a głoszący je hierarchowie nadużywają swojej pozycji i narzucają własne poglądy (do których wszakże mają prawo) ludziom wierzącym - wolno nam, a nawet mamy taki obowiązek, powiedzieć twarde "nie".
    Tam, gdzie abp.Nycz mówi o szacunku dla zmarłych, gdzie wspomina o warunkach chrześcijańskiego pochówku - nie mam nic do powiedzenia. Gdy jednak nazywa WJ "postacią tragiczną" lub "kontrowersyjną", gdy sugeruje nam współczucie dla rodziny, gdy wzywa do powstrzymania się z ocenami do czasu otwarcia moskiewskich archiwów (!) - głosi rzeczy horrendalne i głęboko fałszywe. I nie chodzi o potępienie osoby zmarłego, o wykrzyczenie nad trumną jego win, lecz o jednoznaczną ocenę, o powiedzenie, że to, co robił zmarły, jego czyny, zachowania, wybory - były złe. Nie ma tu miejsca na relatywizowanie. Jest prosty nakaz: tak lub nie. Tymczasem abp.Nycz i wielu innych hierarchów przypisują sobie rolę sędziów i arbitrów oraz dokonują ocen, do których nie mają żadnego prawa. Ich rzeczą jest nazwać zło po imieniu, nie zaś dzielić je na czworo i usprawiedliwiać. To zachowanie tym bardziej niegodne, gdy przypomnimy sobie, jak ci sami ludzie zachowywali się w obliczu śmierci ofiar Smoleńska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Szanujmy mądrych, przykładnych, chwalebnych,
      Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych."

      Usuń
    2. stary.piernik31 maja 2014 21:40

      I tak zakończmy ten wątek.

      Usuń
    3. Nie tylko nie godne, ale głęboko niepokojące. Otwierające furtkę do złej części ludzkiej natury. Tłumacząc takie wybory ludzkie okolicznościami historycznymi kościół odbiera sobie prawo do bronienia ludzi prześladowanych za wiarę, za przekonania czy za zwyczajną ludzką uczciwość. W czasach gdy takich incydentów przybywa to nieodpowiedzialne i szkodliwe.

      Usuń
    4. stary.piernik31 maja 2014 21:52

      @lexie2010
      Tu wchodzimy na dość grząski grunt. Bardzo dobrze to widać w tekście Sciosa i dyskusji pod nim. Wielu trudno jest przyjąć do wiadomości, że hierarchia kościelna nie ma monopolu na wiedzę i nieomylność głoszonych ocen. Ten spektakl już za długo trwa.

      Usuń
    5. Właśnie. Sprowadziłbym całą sprawę tak, przepraszam, że to zrobię, zawsze chcę jak najprościej. Może jestem niekiedy nie składy bo za prosty: ale jeżeli życie powoduje, że nie da się utrzymać języka lub nóg w spokoju, to może lepiej uklęknąć? A jeżeli i tego nie możesz, bo np. bolą Cię kolana, ponieważ masz klęczenie niewyćwiczone, lub nieopanowane. To możesz usiąść. A wówczas na pewno zamyślisz się. No! Nie ma takiego, który nie chce być człowiekiem myślącym. Inna sprawa, że z tym myśleniem też jest różnie. Myli się niejednym myślenie z myślistwem. A tu ogary poszły w las i nawet ich ogonów nie widać.
      Boże skończę bo namotam.

      Usuń
    6. stary.piernik31 maja 2014 22:14

      Góralu, to ja powiem krótko.
      Hierarchii trudno przyswoić sobie, że inni, czyli "owieczki" też myślą i potrafią to robić.

      Usuń
  35. Marysia co nie chciała Tuska: https://www.youtube.com/watch?v=MqGcMAiplII

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stary.piernik31 maja 2014 21:56

      Zauważ, ile agentury ulokowało się w komentarzach.

      Usuń
  36. stary.piernik31 maja 2014 21:59

    http://www.rp.pl/artykul/153227,1114197-Odszyfrowany-polski-przelom.html?p=2
    Walą te koszałki-opałki aż miło.
    "Historyk podkreśla, że informacje były szyfrowane ręcznie z wykorzystaniem książki kodów. – Szyfranci mieli bardzo dużo pracy. W latach 70. jeden z nich zmarł z przepracowania – dodaje historyk."

    I piękny komentarz:
    Nie mieli Enigmy? Po 50 latach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile głupot temu dziecku się przypisuje. Zaczyna czepiać się jej rodzimy, rodziców. A robią to ludzie, których jakoś tam czytywałem i obserwowałem. Którzy mają własne dzieci. A to dziecko nazywają "głupia" Nie wymienię ich z nazwiska. Ale wystarczy pogmzać. Lub jakoś tak. Szlak by trafił ci prawicowi publicyści. Nieraz jak wiejskie kundle. Co to oszczą każdy punkt wystający nieco ponad glebę.

      Usuń
    2. stary.piernik31 maja 2014 22:42

      Jak usłyszałem o tej dziewczynie od razu naszła mnie taka myśl: czy ona to wytrzyma psychicznie? czy jest świadoma tego co zrobiła? To jest wyjątkowo mściwy i pamiętliwy człowiek!

      Usuń
  37. Dobranoc Pierniku.
    ...............................................
    Lexie już wykąpana i na pewno chrapie?
    Też dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stary.piernik31 maja 2014 22:43

      Dobranoc.
      Sprawdzanie nie do nas należy ;0)

      Usuń
    2. Ciekawe?
      Piernik jest zajęty? Kręci katarynką czy karuzelą. A może jest na lodach?
      Toż to dzień dziecka!

      Usuń
  38. Tej osobie ufam.
    http://wpolityce.pl/historia/198644-jak-jaruzelski-pochowal-ojca-na-syberii-ukradl-deske-i-sznur-polozyl-na-desce-cialo-ojca-i-ciagnal-ja-na-plecach-na-wzgorek-by-ochronic-zwloki-przed-rozszarpaniem-przez-dzikie-zwierzeta

    OdpowiedzUsuń

Polacy, obiecuję ...

Polacy, obiecuję ...